Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-MB4OY7UN
Zapri
Zapri
Šolsko svetovalno delo : revija za svetovalne delavce v vrtcih, šolah in domovih
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 16, številka 1/2 do 2019, letnik 23, številka 2/3
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Šolsko svetovalno delo
Leto
1996-
Vsebina
Svetovalno delo
Šolstvo
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Šolsko svetovalno delo
je namenjena svetovalnim delavcem v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter dijaških domovih, zaradi svoje raznolike in uporabne vsebine pa je primerna tudi za druge pedagoške strokovnjake.
Tematski poudarki:
konceptualni vidiki dela šolske svetovalne službe, vplivi socialno-ekonomskega in kulturnega položaja družine na šolo, individualizacija in diferenciacija, formativno spremljanje, inkluzija, nevroznanost, razvoj samouravnavanja učenja pri učencih – razvojno preventivna in kurativna vloga ŠSD, sistemska ureditev zgodnje obravnave otrok, prehod v šolo, idr.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/solsko-svetovalno-delo
)
URN
URN:NBN:SI:spr-MB4OY7UN
COBISS ID
58450432
Objavljeno
22.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Prev
Next
2012
28
številka: 1/2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
Izkušnja supervizije skozi oči specialne pedagoginje (številka: 1/2, 2012)
Tietzejev model svetovanja med kolegi (številka: 1/2, 2012)
Aktivi svetovalnih delavcev - podpora strokovnemu razvoju (številka: 1/2, 2012)
Šah v supervizijskem procesu (številka: 1/2, 2012)
Po poteh doživljajske pedagogike (številka: 1/2, 2012)
Etična drža supervizorja (številka: 1/2, 2012)
V zadnjem času --- (številka: 1/2, 2012)
Vsaka izkušnja, ki ostane nereflektirana, je izgubljena (številka: 1/2, 2012)
Bibliografsko kazalo revije Šolsko svetovalno delo v letu 2010 in 2011 (številka: 1/2, 2012)
Vloga supervizije pri premagovanju stresa (številka: 1/2, 2012)
Komunikacija in postavljanje vprašanj v superviziji (številka: 1/2, 2012)
Intervizija kot prostor za refleksijo učiteljev (številka: 1/2, 2012)
Pomen izbire časa in prostora za supervizijski proces (številka: 1/2, 2012)
"Dragi učenci, danes bomo govorili o spolnosti" (številka: 3/4, 2012)
Vpliv revščine na učenje (številka: 3/4, 2012)
Vsako učenje je samouravnalno - kakšna je potemtakem vloga pedagoških delavcev (številka: 3/4, 2012)
Predstavitev instrumentov za merjenje bralnih zmožnosti v prvem triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
Janezu v spomin (številka: 3/4, 2012)
Usposabljanje gimnazijcev za kompetenco učenje učenja (številka: 3/4, 2012)
Perfekcionizem dijakov - kako ga razumeti in upoštevati (številka: 3/4, 2012)
Kaj vpliva na izbiro srednješolskega programa (številka: 3/4, 2012)
Obravnava in delo z mladostniki s posebnimi potrebami na Islandiji (številka: 3/4, 2012)
Učenje učenja med izkušnjami preteklosti in izzivi prihodnosti (številka: 3/4, 2012)
Vloga vzgojitelja in svetovalnega delavca pri razvijanju samouravnavanja otroka (številka: 3/4, 2012)
Samoregulacija in izvršilne funkcije (številka: 3/4, 2012)
Otroci s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2012)
2013
25
številka: 1/2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Razvijanje izvršilnih funkcij in bralna pismenost (številka: 1/2, 2013)
Odnos etike in supervizije (številka: 1/2, 2013)
Predstavitev psihodiagnostičnih pripomočkov za ocenjevanje govorne kompetentnosti malčkov, otrok in mladostnikov (številka: 1/2, 2013)
Vloga svetovalnega delavca pri podpori razvijanja porajajoče se pismenosti otrok v vrtcu (številka: 1/2, 2013)
Nasilje v družini - kaj še lahko naredimo svetovalni delavci (številka: 1/2, 2013)
Dileme in stiske svetovalnega delavca (številka: 1/2, 2013)
Otroci pozabljeni žalovalci (številka: 1/2, 2013)
Predstavitev delovanja kriznih centrov za mlade, njihovih uporabnikov in oblik pomoči (številka: 1/2, 2013)
Mladinski program To sem jaz in možnosti v praksi šolske preventive (številka: 1/2, 2013)
Dijaki z disleksijo v srednji šoli - pomoč in podpora (številka: 1/2, 2013)
Odvisnost od drog in otroci odvisnikov (številka: 1/2, 2013)
Delavnice Z roko v roki v puberteto (številka: 3/4, 2013)
Jedrna refleksija (številka: 3/4, 2013)
Razvojno in preventivno delo šolske svetovalne službe v projektu Uvajanje medpredmetne kompetence učenje učenja v pouk (številka: 3/4, 2013)
Sklepi okrogle mize Pomen svetovalne službe za kakovostno vzgojo in izobraževanje (številka: 3/4, 2013)
Principi transakcijske analize pri svetovalnem delu (številka: 3/4, 2013)
Šolska svetovalna služba kot prostor varovanja soustvarjanja procesov učenja in pomoči v šoli (številka: 3/4, 2013)
Opredelitev storitev šolske svetovalne službe z vidika dijaka na primeru vseživljenjske karierne orientacije (številka: 3/4, 2013)
Svetovalni delavec in učitelj (številka: 3/4, 2013)
Načela in prvine procesno naravnanega svetovalnega dela (številka: 3/4, 2013)
Partnerstvo med svetovalcem in svetovancem kot aktivni delovni odnos (številka: 3/4, 2013)
Izvajanje supervizirane prakse psihologov (številka: 3/4, 2013)
EuroPsy in kompetence psihologov (številka: 3/4, 2013)
2014
22
številka: 1/2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Svetovalna storitev v Zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami ter razlogi za njeno uvedbo (številka: 1/2, 2014)
Novosti Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1) (številka: 1/2, 2014)
Bralne učne strategije pri pouku psihologije (številka: 1/2, 2014)
Učitelji, svetovalni delavci in ravnatelji o delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (številka: 1/2, 2014)
Razvojno-preventivno delovanje svetovalnih delavcev v razvojni nalogi Učenje učenja (številka: 3/4, 2014)
(e)Listovnik strokovnega delavca v funkciji podpore strokovnemu razvoju (številka: 3/4, 2014)
Vizija delovanja svetovalne službe in kompetence za svetovlano delo v aktualnih družbenih razmerah in prihodnosti (številka: 3/4, 2014)
Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2014)
Vrstniško nasilje v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
Zagovornik - glas otroka (številka: 3/4, 2014)
Svetovalno delo in celostno vključevanje otrok priseljencev v vrtec (številka: 3/4, 2014)
Najstniki z motnjo avtističnega spektra (številka: 3/4, 2014)
Naloge svetovalne službe pri načrtovanju, izvajanju, spremljaju in evalvaciji individualiziranih načrtov VIZ-dela z nadarjenimi (INDEP-ov) (številka: 3/4, 2014)
Stabilna poklicna identiteta svetovalnih delavcev v času sprememb (številka: 3/4, 2014)
Prehod mladih s posebnimi potrebami iz šole na trg dela (številka: 3/4, 2014)
Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
Vključevanje deležnikov in uporaba sodobnih pristopov pri izvajanju kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa (številka: 3/4, 2014)
Pravica otrok do svobodnega izražanja svojega mnenja (številka: 3/4, 2014)
Razvijanje medkulturne zmožnosti kot izziv za uspešno izvajanje smernic za celostno vključevanje otrok priseljencev (številka: 3/4, 2014)
Kompetence diplomantk in diplomantov socialnega dela za delo v šolski svetovalni službi (številka: 3/4, 2014)
2015
24
številka: 1/2 (2015)
številka: 3/4 (2015)
Kazalniki kakovosti za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi - pripomoček za samoevalvacijo dela šole in za načrtovanje sprememb in izboljšav (številka: 1/2, 2015)
O monografiji: Nadarjeni učenci v slovenski šoli (številka: 1/2, 2015)
Uvodnik (številka: 1/2, 2015)
Motivacija in samopodoba nadarjenih dijakov na šoli (številka: 1/2, 2015)
Prepoznavanje dvojno izjemnih učencev na komisiji za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2015)
Vloga koordinatorja za delo z nadarjenimi učenci na osnovni šoli (številka: 1/2, 2015)
Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi na Gimnaziji Jurija Vege Idrija (številka: 1/2, 2015)
Delo z nadarjenimi (številka: 1/2, 2015)
Klub za razmišljanje - spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in avtonomije v razmišljanju (številka: 1/2, 2015)
Različni vidiki nadarjenosti in nadarjeni v slovenskih šolah (številka: 1/2, 2015)
Uvodnik (številka: 3/4, 2015)
EuroSkills kot orodje za odkrivanje in spodbujanje nadarjenih (številka: 3/4, 2015)
Internatski športni oddelki Gimnazije Šiška (številka: 3/4, 2015)
Stališča udeleženk supervizijskih skupin o vplivu supervizije na njihovo poklicno delo (številka: 3/4, 2015)
Podpora nadarjenim dijakom, njihovim učiteljem in staršem s pomočjo coachinga (številka: 3/4, 2015)
Nadarjeni in humor (številka: 3/4, 2015)
Kazalniki kakovosti - pomoč pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti dela z nadarjenimi učenci (številka: 3/4, 2015)
Nekateri aktualni izzivi učitelja pri odkrivanju nadarjenih učencev in delu z njimi (številka: 3/4, 2015)
Vloga šolske svetovalne službe pri odkrivanju izpostavljenosti mladostnikov nasilju v družini (številka: 3/4, 2015)
"Nadarjenost je dar" (številka: 3/4, 2015)
Značilnosti vrstniških mediatorjev in dosedanje izkušnje z vrstniško mediacijo (številka: 3/4, 2015)
Delo z nadarjenimi bogati tudi učitelja (številka: 3/4, 2015)
2016
28
številka: 1/2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
Posodabljanje Programskih smernic za delo šolske svetovalne službe na področju karierne orientacije učencev in vpliv predvidenih posodobitev na prakso (številka: 1/2, 2016)
Vloga šolskih svetovalnih delavcev ob otrocih beguncih (številka: 1/2, 2016)
Socialna integracija dijakov s posebnimi potrebami in vrstniška pomoč ter vrstniško tutorstvo kot strategiji pomoči (številka: 1/2, 2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 1/2, 2016)
Pogled nazaj, da bi bolje videli naprej - ob dvajseti obletnici izhajanja revije Šolsko svetovalno delo (številka: 1/2, 2016)
Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela (številka: 1/2, 2016)
Kako so šolski svetovalni delavci ocenili osnutek predloga posodobitev Programskih smernic za delo svetovalne službe na področju osebnega in socialnega razvoja ter karierne orientacije (številka: 1/2, 2016)
Šolsko svetovalno delo včeraj, danes, jutri - razmislek ob dvajseti obletnici revije Šolsko svetovalno delo (številka: 1/2, 2016)
Tudi spletno nasilje ni zabavno. Ustavimo ga (številka: 1/2, 2016)
Šolsko svetovalno delo, vseživljenjska karierna orientacija in izzivi sodobnega časa (številka: 1/2, 2016)
Mnenje mladih v Sloveniji o šoli na začetku srednješolskega izobraževanja (številka: 1/2, 2016)
Prehod iz osnovne v srednjo šolo ter vpliv na samopodobo dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v programih srednjega poklicnega izobraževanja (številka: 1/2, 2016)
Uvodnik (številka: 1/2, 2016)
Delovno zadovoljstvo šolskih svetovalnih delavcev v Sloveniji (številka: 1/2, 2016)
Nemirni otrok v vrtcu in svetovalno delo psihologa v predšolski vzgoji (številka: 3/4, 2016)
Pripravljenost otrok za vstop v šolo (številka: 3/4, 2016)
Ustrezno razvite predopismenjevalne spretnosti v predšolskem obdobju kot ključni dejavnik za kasnejšo šolsko učno uspešnost (številka: 3/4, 2016)
Osebni izziv - mentorstvo otroškega parlamenta (številka: 3/4, 2016)
Uvodnik (številka: 3/4, 2016)
Polemika (številka: 3/4, 2016)
Predstavljamo (številka: 3/4, 2016)
Polemika (številka: 3/4, 2016)
Šola, prilagojena šestletnikom, ali šestletniki, prilagojeni šoli? (številka: 3/4, 2016)
Razumevanje in obravnava otrok s tiki - Tourettov sindrom (številka: 3/4, 2016)
Dan dejavnosti kot učenje spoprijemanja s čustvi (številka: 3/4, 2016)
Prehod iz vrtca v šolo (številka: 3/4, 2016)
2017
23
številka: 1 (2017)
številka: 2/3 (2017)
Zaspani možgani (številka: 1, 2017)
Socialna sprejetost in samopodoba nadarjenih učencev in učencev s primankljaji na posameznih področjih (številka: 1, 2017)
Strokovna skrb za dobrobit in optimalni razvoj otrok ob prehodu v osnovno šolo (številka: 1, 2017)
Prekomerna vzdražljivost živčnega sistema in nadarjeni učenci - razumevanje, prepoznavanje in svetovalna podpora (številka: 1, 2017)
Možgani v mreži navezanosti (številka: 1, 2017)
Čuječni pristop pri delu z otroki in mladostniki (številka: 1, 2017)
Uvodnik (številka: 1, 2017)
Izzivi za sistemsko ureditev zgodnje obravnave otrok v Republiki Sloveniji (številka: 1, 2017)
Skrb za duševno zdravje otrok in mladostnikov - zakaj je to medsektorska odgovornost (številka: 2/3, 2017)
Samomorilno vedenje otrok in mladostnikov - prepoznava in možnosti intervencij v šolskem okolju (številka: 2/3, 2017)
Razvijanje osebnih in socialnih kompetenc učencev (številka: 2/3, 2017)
Šola, vrtec in duševno zdravje (številka: 2/3, 2017)
Pomen osebnosti za psihično blagostanje otrok, učiteljev in staršev (številka: 2/3, 2017)
Ko hrana ni več "hrana" - kako preprečujemo in zdravimo motnje hranjenja pri otrocih in mladostnikih (številka: 2/3, 2017)
Dolgotrajno bolni učenci - podpora svetovalne službe (številka: 2/3, 2017)
Preventivne dejavnosti v šolah (številka: 2/3, 2017)
Socialno, čustveno in medkulturno učenje na ravni šol kot način zmanjševanja anksioznosti in agresivnosti (številka: 2/3, 2017)
Prekomerna uporaba in zasvojenost s spletom ter digitalnimi tehnologijami pri otrocih in mladostnikih (številka: 2/3, 2017)
Uvodnik (številka: 2/3, 2017)
Samomorilno vedenje in samopoškodovalno vedenje brez samomorilnega namena v otroštvu in mladostništvu (številka: 2/3, 2017)
Duševno zdravje slovenskih petnajstletnikov - izsledki mednarodne študije (številka: 2/3, 2017)
2018
28
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
številka: 3 (2018)
Konferenca o šolskem svetovalnem delu (številka: 1, 2018)
Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev (številka: 1, 2018)
Otroci prosilcev za mednarodno zaščito ter otroci z mednarodno zaščito v vrtcih v Sloveniji (številka: 1, 2018)
Begunci in priseljenci v Sloveniji (številka: 1, 2018)
Društvo šolskih svetovalnih delavcev Slovenije (številka: 1, 2018)
Uvodnik (številka: 1, 2018)
Vodstvo šole in participacija svetovalne službe (številka: 1, 2018)
Raziskovalna dejavnost kot ena od možnih oblik dela z nadarjenimi učenci (številka: 1, 2018)
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri delu z učenci begunci in priseljenci (številka: 1, 2018)
Kaj lahko vrtec in šola storita za zmanjšanje škodljivih posledic revščine za otrokov razvoj in psihosocialno dobrobit (številka: 2, 2018)
Vloga svetovalnega delavca v procesu opismenjevanja učencev (številka: 2, 2018)
Zaključki devetnajste konference Prispevki strok za svetovalno delo v praksi (številka: 2, 2018)
Šolska svetovalna služba danes (številka: 2, 2018)
Uvodnik (številka: 2, 2018)
Vloga vzgojnih stilov pri šolskih izidih mladih (številka: 2, 2018)
Aktualno z letošnje konference Prispevki strok za svetovalno delo v praksi (številka: 2, 2018)
Projekt "Kako si?" (številka: 2, 2018)
Uvodnik (številka: 3, 2018)
Delavnica Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli (številka: 3, 2018)
Analiza potreb na področju strokovnega povezovanja v svetovalnih službah (številka: 3, 2018)
Večletno spremljanje otrok z odloženim všolanjem v Vrtcu Otona Župančiča Črnomelj (številka: 3, 2018)
Sodelovanje med ravnateljem in šolsko svetovalno službo - priložnost, ki je pedagog ne sme prezreti (številka: 3, 2018)
Psihologija v šolskem svetovalnem delu, quo vadis? (številka: 3, 2018)
Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih (številka: 3, 2018)
Kako lahko ustrezna ciljna usmerjenost in oblikovanje ciljev po načelih vedenjsko-kognitivne terapije pospešijo doseganje ciljev v svetovanju (številka: 3, 2018)
2019
19
številka: 1 (2019)
številka: 2/3 (2019)
Kako lahko ustrezno voljno delovanje pospeši doseganje ciljev v svetovanju (številka: 1, 2019)
Razvijanje čustvenih kompetenc predšolskih otrok - razvojno-preventivno delo svetovalnega delavca (številka: 1, 2019)
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri ugotavljanju učnih težav učencev (številka: 1, 2019)
Primeri dejavnosti za razvijanje miselne naravnanosti rasti pri učencih (številka: 1, 2019)
Uvodnik (številka: 1, 2019)
Preventivne dejavnosti svetovalne službe v okviru obveznih izbirnih vsebin oziroma interesnih dejavnosti (številka: 1, 2019)
Percepcija pedagogov o njihovih kompetencah za delo v šolski svetovalni službi (številka: 2/3, 2019)
Evalvacija šolskega preventivnega programa To sem jaz (številka: 2/3, 2019)
Preventivne dejavnosti svetovalnih delavk na občinski ravni v okviru lokalne akcijske skupine (številka: 2/3, 2019)
Pregled objavljenih člankov v reviji Šolsko svetovalno delo v prvih dvajsetih letih izhajanja (številka: 2/3, 2019)
Uvodnik (številka: 2/3, 2019)
Pregled delovanja Društva psihologov Slovenije in Sekcije za vzgojo in izobraževanje (številka: 2/3, 2019)
Mladi s posebnimi potrebami na prehodu v zaposlitev (številka: 2/3, 2019)
Občutek pripadanja in socialna vključenost otrok priseljencev (številka: 2/3, 2019)
Intervizijska srečanja strokovnih delavcev Vzgojnega zavoda Kranj in svetovalnih delavcev osnovnih šol v Kranju in okolici (številka: 2/3, 2019)
Otrokov občutek varnosti in krepitev socialnega krogotoka (številka: 2/3, 2019)
Kako napisati poročilo o otroku s posebnimi potrebami - smernice in napotki (številka: 2/3, 2019)
2020
21
številka: 1 (2020)
številka: 3 (2020)
Varno v spletno raziskovanje (številka: 1/2, 2020)
Psihološki pogled na pojav "fazaniranja" s perspektive izvajalcev in novincev tarč (številka: 1/2, 2020)
Ideologija ali spodbujanje spoštovanja človekovih pravic? (številka: 1/2, 2020)
Neizbrisna sled mag. Tanje Bezić na področju šolskega svetovalnega dela (številka: 1/2, 2020)
Nove oblike nasilja v digitalni dobi (številka: 1/2, 2020)
Šolsko socialno delo v Avstriji (številka: 1/2, 2020)
Poročilo o evalvaciji programa NEON (številka: 1/2, 2020)
Zlorabe otrok (številka: 1/2, 2020)
Pojavnost in nekatere značilnosti spolnega nasilja v populaciji slovenskih osnovnošolcev (številka: 1/2, 2020)
Uvodnik (številka: 1/2, 2020)
Do vključujočih skupnosti prek socialnega, čustvenega in medkulturnega učenja (številka: 3, 2020)
Uvodnik (številka: 3, 2020)
Ko se šolsko svetovalno delo iz šolskega kabineta preseli na svetovni splet (številka: 3, 2020)
Prekinimo tišino (številka: 3, 2020)
Spletna učilnica kot podpora svetovalnim delavcem v času pouka na daljavo (številka: 3, 2020)
Prostovoljno delo mladih, državljanska odgovornost in koronavirus (številka: 3, 2020)
Benjaminu Jurmanu v spomin (številka: 3, 2020)
Občuti svojo pot (številka: 3, 2020)
Monografija Pedagog u vrtiću, školi i domu (Stančić, Stjepan in Resman, Metod, 2020) (številka: 3, 2020)
2021
18
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
številka: 3 (2021)
Spremembe v kariernem oblikovanju življenjskih potekov mladih (številka: 1, 2021)
Izvajanje karierne orientacije v času pouka na daljavo (številka: 1, 2021)
Preseganje spolnih stereotipov v karierni orientaciji na področju izobraževanja, zdravja in socialnega varstva (številka: 1, 2021)
Vzpostavitev sistema karierne orientacije v Srbiji z Marijo Radovanović (številka: 1, 2021)
Od poklicnih svetovalnic do karierne orientacije na spletu (številka: 1, 2021)
Karierna orientacija učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli (številka: 2, 2021)
Motivacija dijakov za delo na daljavo v času epidemije covida-19 v Sloveniji (številka: 2, 2021)
Vloga kariernega centra za mlade pri odločanju za izbiro poklica oziroma šole (številka: 2, 2021)
Pomen poklicne in karierne orientacije v osnovni in srednji šoli (številka: 2, 2021)
Karierna orientacija za poklice prihodnosti (številka: 2, 2021)
Svetovalno delo v vrtcu kot podpora ustvarjanju čustveno varnega, socialno vključujočega in spoznavno spodbudnega okolja za otroke (številka: 3, 2021)
Formativno spremljanje uvajanja otrok v vrtec (številka: 3, 2021)
Intervju z Janjo Bogataj (številka: 3, 2021)
Koordinacija svetovalne delavke pri oblikovanju smernic rutine prehranjevanja v vrtcu z refleksijo (številka: 3, 2021)
Formativno spremljanje pri svetovalnem delu v vrtcu (številka: 3, 2021)
2022
17
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
številka: 3 (2022)
Podpora vzgojiteljem pri razvijanju njihove odnosne kompetence in oblikovanju povratne informacije - pohvale otroku (številka: 1, 2022)
Nekateri vidiki in dileme uvajanja celostne zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki v javnih vrtcih (številka: 1, 2022)
Svetovalno delo v vrtcu - čas za spremembe po letih enakih spoznanj (številka: 1, 2022)
Razvijanje kompetence postavljanja aktivirajočih vprašanj na področju svetovalnega dela (številka: 1, 2022)
Delo svetovalne službe na daljavo (številka: 2, 2022)
Formativno spremljanje otrok kot izhodišče za pripravo kakovostnega poročila o otroku (številka: 2, 2022)
Samoregulacijsko učenje mlajših mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v skupini za učenje učenja (številka: 2, 2022)
Biserka Lep (1960-2022) (številka: 2, 2022)
Poskus vpeljave novega pripomočka za spremljanje uvajanja otrok novincev v vrtcu (številka: 2, 2022)
Učenci iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine in izobraževanje na daljavo (številka: 3, 2022)
Vloga vzgojno-varstvene ustanove pri obravnavi družinskega nasilja (številka: 3, 2022)
Preprečevanje in obravnavanje medvrstniškega nasilja v šoli kot proces socialnega in čustvenega učenja (številka: 3, 2022)
Kako lahko šola razvije lasten sistem zgodnjega opozarjanja za preprečevanje šolskega osipa (številka: 3, 2022)
Odraščanje v rejniški družini - samopredstavitev (številka: 3, 2022)
2023
18
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
številka: 3 (2023)
Svetovalno delo na razpotju (številka: 1, 2023)
Ali je res tako težko pripraviti individualizirani načrt vzgojno-izobraževalnega dela za nadarjenega učenca (številka: 1, 2023)
Komplementarnost prizadevanj Zavoda RS za šolstvo in šolskih svetovalnih delavcev za kakovosten razvoj šol in vzgojno-izobraževalnega dela (številka: 1, 2023)
Skrb za sočloveka je vrednota (številka: 1, 2023)
Digitalni sistem za anonimno poročanje o medvrstniškem nasilju v šolah (številka: 1, 2023)
Vpliv pandemije covida-19 na šolanje otrok in mladostnikov s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami - pogled otrok, mladostnikov in njihovih staršev na izvedbo različnih oblik učne pomoči (številka: 2, 2023)
Perfekcionizem (številka: 2, 2023)
Dobrobit učencev in učenk v Sloveniji - izsledki iz mednarodnih raziskav PIRLS, TIMSS in PISA (številka: 2, 2023)
Spodbujamo prosocialno vedenje in dobro duševno zdravje otrok s programom za krepitev moči prijaznosti (številka: 2, 2023)
Spodbujanje motiviranosti za globinsko učenje (številka: 2, 2023)
Izzivi šolskega svetovalnega dela s perspektive družbenih in formalnopravnih sprememb v obdobju po nastanku programskih smernic (številka: 3, 2023)
Pomen razvojne vloge svetovalne službe v vzgojno-izobraževalnih ustanovah v kontekstu posodobitve programskih smernic svetovalne službe (številka: 3, 2023)
Kako nam je priročnik Individualizirani programi - priročnik za kakovostno pripravo in evalvacijo individualiziranega programa za otroke s posebnimi potrebami lahko v pomoč (številka: 3, 2023)
Vprašalnik odnosne kompetence šolskih svetovalnih delavcev (številka: 3, 2023)
Intervju z zaslužno profesorico dr. Gabi Čačinovič Vogrinčič (številka: 3, 2023)