Šolsko svetovalno delo : revija za svetovalne delavce v vrtcih, šolah in domovih

  1. 2012
     28

    številka: 1/2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Izkušnja supervizije skozi oči specialne pedagoginje (številka: 1/2, 2012)
    Tietzejev model svetovanja med kolegi (številka: 1/2, 2012)
    Aktivi svetovalnih delavcev - podpora strokovnemu razvoju (številka: 1/2, 2012)
    Šah v supervizijskem procesu (številka: 1/2, 2012)
    Po poteh doživljajske pedagogike (številka: 1/2, 2012)
    Etična drža supervizorja (številka: 1/2, 2012)
    V zadnjem času --- (številka: 1/2, 2012)
    Vsaka izkušnja, ki ostane nereflektirana, je izgubljena (številka: 1/2, 2012)
    Bibliografsko kazalo revije Šolsko svetovalno delo v letu 2010 in 2011 (številka: 1/2, 2012)
    Vloga supervizije pri premagovanju stresa (številka: 1/2, 2012)
    Komunikacija in postavljanje vprašanj v superviziji (številka: 1/2, 2012)
    Intervizija kot prostor za refleksijo učiteljev (številka: 1/2, 2012)
    Pomen izbire časa in prostora za supervizijski proces (številka: 1/2, 2012)
    "Dragi učenci, danes bomo govorili o spolnosti" (številka: 3/4, 2012)
    Vpliv revščine na učenje (številka: 3/4, 2012)
    Vsako učenje je samouravnalno - kakšna je potemtakem vloga pedagoških delavcev (številka: 3/4, 2012)
    Predstavitev instrumentov za merjenje bralnih zmožnosti v prvem triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
    Janezu v spomin (številka: 3/4, 2012)
    Usposabljanje gimnazijcev za kompetenco učenje učenja (številka: 3/4, 2012)
    Perfekcionizem dijakov - kako ga razumeti in upoštevati (številka: 3/4, 2012)
    Kaj vpliva na izbiro srednješolskega programa (številka: 3/4, 2012)
    Obravnava in delo z mladostniki s posebnimi potrebami na Islandiji (številka: 3/4, 2012)
    Učenje učenja med izkušnjami preteklosti in izzivi prihodnosti (številka: 3/4, 2012)
    Vloga vzgojitelja in svetovalnega delavca pri razvijanju samouravnavanja otroka (številka: 3/4, 2012)
    Samoregulacija in izvršilne funkcije (številka: 3/4, 2012)
    Otroci s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2012)
  2. 2013
     25

    številka: 1/2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    Razvijanje izvršilnih funkcij in bralna pismenost (številka: 1/2, 2013)
    Odnos etike in supervizije (številka: 1/2, 2013)
    Predstavitev psihodiagnostičnih pripomočkov za ocenjevanje govorne kompetentnosti malčkov, otrok in mladostnikov (številka: 1/2, 2013)
    Vloga svetovalnega delavca pri podpori razvijanja porajajoče se pismenosti otrok v vrtcu (številka: 1/2, 2013)
    Nasilje v družini - kaj še lahko naredimo svetovalni delavci (številka: 1/2, 2013)
    Dileme in stiske svetovalnega delavca (številka: 1/2, 2013)
    Otroci pozabljeni žalovalci (številka: 1/2, 2013)
    Predstavitev delovanja kriznih centrov za mlade, njihovih uporabnikov in oblik pomoči (številka: 1/2, 2013)
    Mladinski program To sem jaz in možnosti v praksi šolske preventive (številka: 1/2, 2013)
    Dijaki z disleksijo v srednji šoli - pomoč in podpora (številka: 1/2, 2013)
    Odvisnost od drog in otroci odvisnikov (številka: 1/2, 2013)
    Delavnice Z roko v roki v puberteto (številka: 3/4, 2013)
    Jedrna refleksija (številka: 3/4, 2013)
    Razvojno in preventivno delo šolske svetovalne službe v projektu Uvajanje medpredmetne kompetence učenje učenja v pouk (številka: 3/4, 2013)
    Sklepi okrogle mize Pomen svetovalne službe za kakovostno vzgojo in izobraževanje (številka: 3/4, 2013)
    Principi transakcijske analize pri svetovalnem delu (številka: 3/4, 2013)
    Šolska svetovalna služba kot prostor varovanja soustvarjanja procesov učenja in pomoči v šoli (številka: 3/4, 2013)
    Opredelitev storitev šolske svetovalne službe z vidika dijaka na primeru vseživljenjske karierne orientacije (številka: 3/4, 2013)
    Svetovalni delavec in učitelj (številka: 3/4, 2013)
    Načela in prvine procesno naravnanega svetovalnega dela (številka: 3/4, 2013)
    Partnerstvo med svetovalcem in svetovancem kot aktivni delovni odnos (številka: 3/4, 2013)
    Izvajanje supervizirane prakse psihologov (številka: 3/4, 2013)
    EuroPsy in kompetence psihologov (številka: 3/4, 2013)
  3. 2014
     22

    številka: 1/2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Svetovalna storitev v Zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami ter razlogi za njeno uvedbo (številka: 1/2, 2014)
    Novosti Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1) (številka: 1/2, 2014)
    Bralne učne strategije pri pouku psihologije (številka: 1/2, 2014)
    Učitelji, svetovalni delavci in ravnatelji o delu z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (številka: 1/2, 2014)
    Razvojno-preventivno delovanje svetovalnih delavcev v razvojni nalogi Učenje učenja (številka: 3/4, 2014)
    (e)Listovnik strokovnega delavca v funkciji podpore strokovnemu razvoju (številka: 3/4, 2014)
    Vizija delovanja svetovalne službe in kompetence za svetovlano delo v aktualnih družbenih razmerah in prihodnosti (številka: 3/4, 2014)
    Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2014)
    Vrstniško nasilje v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Zagovornik - glas otroka (številka: 3/4, 2014)
    Svetovalno delo in celostno vključevanje otrok priseljencev v vrtec (številka: 3/4, 2014)
    Najstniki z motnjo avtističnega spektra (številka: 3/4, 2014)
    Naloge svetovalne službe pri načrtovanju, izvajanju, spremljaju in evalvaciji individualiziranih načrtov VIZ-dela z nadarjenimi (INDEP-ov) (številka: 3/4, 2014)
    Stabilna poklicna identiteta svetovalnih delavcev v času sprememb (številka: 3/4, 2014)
    Prehod mladih s posebnimi potrebami iz šole na trg dela (številka: 3/4, 2014)
    Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
    Vključevanje deležnikov in uporaba sodobnih pristopov pri izvajanju kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa (številka: 3/4, 2014)
    Pravica otrok do svobodnega izražanja svojega mnenja (številka: 3/4, 2014)
    Razvijanje medkulturne zmožnosti kot izziv za uspešno izvajanje smernic za celostno vključevanje otrok priseljencev (številka: 3/4, 2014)
    Kompetence diplomantk in diplomantov socialnega dela za delo v šolski svetovalni službi (številka: 3/4, 2014)
  4. 2015
     24

    številka: 1/2 (2015)
    številka: 3/4 (2015)
    Kazalniki kakovosti za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi - pripomoček za samoevalvacijo dela šole in za načrtovanje sprememb in izboljšav (številka: 1/2, 2015)
    O monografiji: Nadarjeni učenci v slovenski šoli (številka: 1/2, 2015)
    Uvodnik (številka: 1/2, 2015)
    Motivacija in samopodoba nadarjenih dijakov na šoli (številka: 1/2, 2015)
    Prepoznavanje dvojno izjemnih učencev na komisiji za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2015)
    Vloga koordinatorja za delo z nadarjenimi učenci na osnovni šoli (številka: 1/2, 2015)
    Koncept vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi na Gimnaziji Jurija Vege Idrija (številka: 1/2, 2015)
    Delo z nadarjenimi (številka: 1/2, 2015)
    Klub za razmišljanje - spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in avtonomije v razmišljanju (številka: 1/2, 2015)
    Različni vidiki nadarjenosti in nadarjeni v slovenskih šolah (številka: 1/2, 2015)
    Uvodnik (številka: 3/4, 2015)
    EuroSkills kot orodje za odkrivanje in spodbujanje nadarjenih (številka: 3/4, 2015)
    Internatski športni oddelki Gimnazije Šiška (številka: 3/4, 2015)
    Stališča udeleženk supervizijskih skupin o vplivu supervizije na njihovo poklicno delo (številka: 3/4, 2015)
    Podpora nadarjenim dijakom, njihovim učiteljem in staršem s pomočjo coachinga (številka: 3/4, 2015)
    Nadarjeni in humor (številka: 3/4, 2015)
    Kazalniki kakovosti - pomoč pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti dela z nadarjenimi učenci (številka: 3/4, 2015)
    Nekateri aktualni izzivi učitelja pri odkrivanju nadarjenih učencev in delu z njimi (številka: 3/4, 2015)
    Vloga šolske svetovalne službe pri odkrivanju izpostavljenosti mladostnikov nasilju v družini (številka: 3/4, 2015)
    "Nadarjenost je dar" (številka: 3/4, 2015)
    Značilnosti vrstniških mediatorjev in dosedanje izkušnje z vrstniško mediacijo (številka: 3/4, 2015)
    Delo z nadarjenimi bogati tudi učitelja (številka: 3/4, 2015)
  5. 2016
     28

    številka: 1/2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Posodabljanje Programskih smernic za delo šolske svetovalne službe na področju karierne orientacije učencev in vpliv predvidenih posodobitev na prakso (številka: 1/2, 2016)
    Vloga šolskih svetovalnih delavcev ob otrocih beguncih (številka: 1/2, 2016)
    Socialna integracija dijakov s posebnimi potrebami in vrstniška pomoč ter vrstniško tutorstvo kot strategiji pomoči (številka: 1/2, 2016)
    Priročnik Animirajmo! (številka: 1/2, 2016)
    Pogled nazaj, da bi bolje videli naprej - ob dvajseti obletnici izhajanja revije Šolsko svetovalno delo (številka: 1/2, 2016)
    Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela (številka: 1/2, 2016)
    Kako so šolski svetovalni delavci ocenili osnutek predloga posodobitev Programskih smernic za delo svetovalne službe na področju osebnega in socialnega razvoja ter karierne orientacije (številka: 1/2, 2016)
    Šolsko svetovalno delo včeraj, danes, jutri - razmislek ob dvajseti obletnici revije Šolsko svetovalno delo (številka: 1/2, 2016)
    Tudi spletno nasilje ni zabavno. Ustavimo ga (številka: 1/2, 2016)
    Šolsko svetovalno delo, vseživljenjska karierna orientacija in izzivi sodobnega časa (številka: 1/2, 2016)
    Mnenje mladih v Sloveniji o šoli na začetku srednješolskega izobraževanja (številka: 1/2, 2016)
    Prehod iz osnovne v srednjo šolo ter vpliv na samopodobo dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v programih srednjega poklicnega izobraževanja (številka: 1/2, 2016)
    Uvodnik (številka: 1/2, 2016)
    Delovno zadovoljstvo šolskih svetovalnih delavcev v Sloveniji (številka: 1/2, 2016)
    Nemirni otrok v vrtcu in svetovalno delo psihologa v predšolski vzgoji (številka: 3/4, 2016)
    Pripravljenost otrok za vstop v šolo (številka: 3/4, 2016)
    Ustrezno razvite predopismenjevalne spretnosti v predšolskem obdobju kot ključni dejavnik za kasnejšo šolsko učno uspešnost (številka: 3/4, 2016)
    Osebni izziv - mentorstvo otroškega parlamenta (številka: 3/4, 2016)
    Uvodnik (številka: 3/4, 2016)
    Polemika (številka: 3/4, 2016)
    Predstavljamo (številka: 3/4, 2016)
    Polemika (številka: 3/4, 2016)
    Šola, prilagojena šestletnikom, ali šestletniki, prilagojeni šoli? (številka: 3/4, 2016)
    Razumevanje in obravnava otrok s tiki - Tourettov sindrom (številka: 3/4, 2016)
    Dan dejavnosti kot učenje spoprijemanja s čustvi (številka: 3/4, 2016)
    Prehod iz vrtca v šolo (številka: 3/4, 2016)
  6. 2017
     23

    številka: 1 (2017)
    številka: 2/3 (2017)
    Zaspani možgani (številka: 1, 2017)
    Socialna sprejetost in samopodoba nadarjenih učencev in učencev s primankljaji na posameznih področjih (številka: 1, 2017)
    Strokovna skrb za dobrobit in optimalni razvoj otrok ob prehodu v osnovno šolo (številka: 1, 2017)
    Prekomerna vzdražljivost živčnega sistema in nadarjeni učenci - razumevanje, prepoznavanje in svetovalna podpora (številka: 1, 2017)
    Možgani v mreži navezanosti (številka: 1, 2017)
    Čuječni pristop pri delu z otroki in mladostniki (številka: 1, 2017)
    Uvodnik (številka: 1, 2017)
    Izzivi za sistemsko ureditev zgodnje obravnave otrok v Republiki Sloveniji (številka: 1, 2017)
    Skrb za duševno zdravje otrok in mladostnikov - zakaj je to medsektorska odgovornost (številka: 2/3, 2017)
    Samomorilno vedenje otrok in mladostnikov - prepoznava in možnosti intervencij v šolskem okolju (številka: 2/3, 2017)
    Razvijanje osebnih in socialnih kompetenc učencev (številka: 2/3, 2017)
    Šola, vrtec in duševno zdravje (številka: 2/3, 2017)
    Pomen osebnosti za psihično blagostanje otrok, učiteljev in staršev (številka: 2/3, 2017)
    Ko hrana ni več "hrana" - kako preprečujemo in zdravimo motnje hranjenja pri otrocih in mladostnikih (številka: 2/3, 2017)
    Dolgotrajno bolni učenci - podpora svetovalne službe (številka: 2/3, 2017)
    Preventivne dejavnosti v šolah (številka: 2/3, 2017)
    Socialno, čustveno in medkulturno učenje na ravni šol kot način zmanjševanja anksioznosti in agresivnosti (številka: 2/3, 2017)
    Prekomerna uporaba in zasvojenost s spletom ter digitalnimi tehnologijami pri otrocih in mladostnikih (številka: 2/3, 2017)
    Uvodnik (številka: 2/3, 2017)
    Samomorilno vedenje in samopoškodovalno vedenje brez samomorilnega namena v otroštvu in mladostništvu (številka: 2/3, 2017)
    Duševno zdravje slovenskih petnajstletnikov - izsledki mednarodne študije (številka: 2/3, 2017)
  7. 2018
     28

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Konferenca o šolskem svetovalnem delu (številka: 1, 2018)
    Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev (številka: 1, 2018)
    Otroci prosilcev za mednarodno zaščito ter otroci z mednarodno zaščito v vrtcih v Sloveniji (številka: 1, 2018)
    Begunci in priseljenci v Sloveniji (številka: 1, 2018)
    Društvo šolskih svetovalnih delavcev Slovenije (številka: 1, 2018)
    Uvodnik (številka: 1, 2018)
    Vodstvo šole in participacija svetovalne službe (številka: 1, 2018)
    Raziskovalna dejavnost kot ena od možnih oblik dela z nadarjenimi učenci (številka: 1, 2018)
    Vloga šolskega svetovalnega delavca pri delu z učenci begunci in priseljenci (številka: 1, 2018)
    Kaj lahko vrtec in šola storita za zmanjšanje škodljivih posledic revščine za otrokov razvoj in psihosocialno dobrobit (številka: 2, 2018)
    Vloga svetovalnega delavca v procesu opismenjevanja učencev (številka: 2, 2018)
    Zaključki devetnajste konference Prispevki strok za svetovalno delo v praksi (številka: 2, 2018)
    Šolska svetovalna služba danes (številka: 2, 2018)
    Uvodnik (številka: 2, 2018)
    Vloga vzgojnih stilov pri šolskih izidih mladih (številka: 2, 2018)
    Aktualno z letošnje konference Prispevki strok za svetovalno delo v praksi (številka: 2, 2018)
    Projekt "Kako si?" (številka: 2, 2018)
    Uvodnik (številka: 3, 2018)
    Delavnica Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli (številka: 3, 2018)
    Analiza potreb na področju strokovnega povezovanja v svetovalnih službah (številka: 3, 2018)
    Večletno spremljanje otrok z odloženim všolanjem v Vrtcu Otona Župančiča Črnomelj (številka: 3, 2018)
    Sodelovanje med ravnateljem in šolsko svetovalno službo - priložnost, ki je pedagog ne sme prezreti (številka: 3, 2018)
    Psihologija v šolskem svetovalnem delu, quo vadis? (številka: 3, 2018)
    Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih (številka: 3, 2018)
    Kako lahko ustrezna ciljna usmerjenost in oblikovanje ciljev po načelih vedenjsko-kognitivne terapije pospešijo doseganje ciljev v svetovanju (številka: 3, 2018)
  8. 2019
     19

    številka: 1 (2019)
    številka: 2/3 (2019)
    Kako lahko ustrezno voljno delovanje pospeši doseganje ciljev v svetovanju (številka: 1, 2019)
    Razvijanje čustvenih kompetenc predšolskih otrok - razvojno-preventivno delo svetovalnega delavca (številka: 1, 2019)
    Vloga šolskega svetovalnega delavca pri ugotavljanju učnih težav učencev (številka: 1, 2019)
    Primeri dejavnosti za razvijanje miselne naravnanosti rasti pri učencih (številka: 1, 2019)
    Uvodnik (številka: 1, 2019)
    Preventivne dejavnosti svetovalne službe v okviru obveznih izbirnih vsebin oziroma interesnih dejavnosti (številka: 1, 2019)
    Percepcija pedagogov o njihovih kompetencah za delo v šolski svetovalni službi (številka: 2/3, 2019)
    Evalvacija šolskega preventivnega programa To sem jaz (številka: 2/3, 2019)
    Preventivne dejavnosti svetovalnih delavk na občinski ravni v okviru lokalne akcijske skupine (številka: 2/3, 2019)
    Pregled objavljenih člankov v reviji Šolsko svetovalno delo v prvih dvajsetih letih izhajanja (številka: 2/3, 2019)
    Uvodnik (številka: 2/3, 2019)
    Pregled delovanja Društva psihologov Slovenije in Sekcije za vzgojo in izobraževanje (številka: 2/3, 2019)
    Mladi s posebnimi potrebami na prehodu v zaposlitev (številka: 2/3, 2019)
    Občutek pripadanja in socialna vključenost otrok priseljencev (številka: 2/3, 2019)
    Intervizijska srečanja strokovnih delavcev Vzgojnega zavoda Kranj in svetovalnih delavcev osnovnih šol v Kranju in okolici (številka: 2/3, 2019)
    Otrokov občutek varnosti in krepitev socialnega krogotoka (številka: 2/3, 2019)
    Kako napisati poročilo o otroku s posebnimi potrebami - smernice in napotki (številka: 2/3, 2019)
  9. 2020
     21

  10. 2021
     18

  11. 2022
     17

    številka: 1 (2022)
    številka: 2 (2022)
    številka: 3 (2022)
    Podpora vzgojiteljem pri razvijanju njihove odnosne kompetence in oblikovanju povratne informacije - pohvale otroku (številka: 1, 2022)
    Nekateri vidiki in dileme uvajanja celostne zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki v javnih vrtcih (številka: 1, 2022)
    Svetovalno delo v vrtcu - čas za spremembe po letih enakih spoznanj (številka: 1, 2022)
    Razvijanje kompetence postavljanja aktivirajočih vprašanj na področju svetovalnega dela (številka: 1, 2022)
    Delo svetovalne službe na daljavo (številka: 2, 2022)
    Formativno spremljanje otrok kot izhodišče za pripravo kakovostnega poročila o otroku (številka: 2, 2022)
    Samoregulacijsko učenje mlajših mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v skupini za učenje učenja (številka: 2, 2022)
    Biserka Lep (1960-2022) (številka: 2, 2022)
    Poskus vpeljave novega pripomočka za spremljanje uvajanja otrok novincev v vrtcu (številka: 2, 2022)
    Učenci iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine in izobraževanje na daljavo (številka: 3, 2022)
    Vloga vzgojno-varstvene ustanove pri obravnavi družinskega nasilja (številka: 3, 2022)
    Preprečevanje in obravnavanje medvrstniškega nasilja v šoli kot proces socialnega in čustvenega učenja (številka: 3, 2022)
    Kako lahko šola razvije lasten sistem zgodnjega opozarjanja za preprečevanje šolskega osipa (številka: 3, 2022)
    Odraščanje v rejniški družini - samopredstavitev (številka: 3, 2022)
  12. 2023
     18

    številka: 1 (2023)
    številka: 2 (2023)
    številka: 3 (2023)
    Svetovalno delo na razpotju (številka: 1, 2023)
    Ali je res tako težko pripraviti individualizirani načrt vzgojno-izobraževalnega dela za nadarjenega učenca (številka: 1, 2023)
    Komplementarnost prizadevanj Zavoda RS za šolstvo in šolskih svetovalnih delavcev za kakovosten razvoj šol in vzgojno-izobraževalnega dela (številka: 1, 2023)
    Skrb za sočloveka je vrednota (številka: 1, 2023)
    Digitalni sistem za anonimno poročanje o medvrstniškem nasilju v šolah (številka: 1, 2023)
    Vpliv pandemije covida-19 na šolanje otrok in mladostnikov s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami - pogled otrok, mladostnikov in njihovih staršev na izvedbo različnih oblik učne pomoči (številka: 2, 2023)
    Perfekcionizem (številka: 2, 2023)
    Dobrobit učencev in učenk v Sloveniji - izsledki iz mednarodnih raziskav PIRLS, TIMSS in PISA (številka: 2, 2023)
    Spodbujamo prosocialno vedenje in dobro duševno zdravje otrok s programom za krepitev moči prijaznosti (številka: 2, 2023)
    Spodbujanje motiviranosti za globinsko učenje (številka: 2, 2023)
    Izzivi šolskega svetovalnega dela s perspektive družbenih in formalnopravnih sprememb v obdobju po nastanku programskih smernic (številka: 3, 2023)
    Pomen razvojne vloge svetovalne službe v vzgojno-izobraževalnih ustanovah v kontekstu posodobitve programskih smernic svetovalne službe (številka: 3, 2023)
    Kako nam je priročnik Individualizirani programi - priročnik za kakovostno pripravo in evalvacijo individualiziranega programa za otroke s posebnimi potrebami lahko v pomoč (številka: 3, 2023)
    Vprašalnik odnosne kompetence šolskih svetovalnih delavcev (številka: 3, 2023)
    Intervju z zaslužno profesorico dr. Gabi Čačinovič Vogrinčič (številka: 3, 2023)