Revija za elementarno izobraževanje
Journal of elementary education

  1. 2008
     28

    številka: 1/2 (2008)
    številka: 3/4 (2008)
    Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji (številka: 1/2, 2008)
    Matematična anksioznost (številka: 1/2, 2008)
    Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Avtorska slikanica Lile Prap (številka: 1/2, 2008)
    Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji (številka: 1/2, 2008)
    Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok (številka: 1/2, 2008)
    Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe (številka: 1/2, 2008)
    Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka (številka: 1/2, 2008)
    Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Likovna vzgoja v funkciji emancipacije otrok s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2008)
    Uspešno poučevanje in učenje tehnike in tehnologije s konstrukcijskimi sestavljankami (številka: 3/4, 2008)
    Naravoslovne dejavnosti otrok v prostem času - vir izkustvenega znanja (številka: 3/4, 2008)
    Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah (številka: 3/4, 2008)
    Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli (številka: 3/4, 2008)
    Vloga lutkovnega gledališča pri kulturni vzgoji otrok (številka: 3/4, 2008)
    Povezanost mladostnikovega vedenjskega odnosa s starši in do šole z vedenjskim odstopanjem v zgodnji adolescenci (številka: 3/4, 2008)
    Povezanost statusa telesne teže in športne aktivnosti s telesno samopodobo učencev 2. in 3. triletja (številka: 3/4, 2008)
    Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci (številka: 3/4, 2008)
    Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole (številka: 3/4, 2008)
    Realnost in mitičnost zelenega Pohorja (številka: 3/4, 2008)
    E-hospitacije (številka: 3/4, 2008)
    Gibalna učinkovitost mestnih, primestnih in podeželskih otrok (številka: 3/4, 2008)
    Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih (številka: 3/4, 2008)
    Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education (številka: 3/4, 2008)
    Likovni kurikul - primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo (2008) (številka: 3/4, 2008)
  2. 2009
     35

    številka: 1 (2009)
    številka: 2/3 (2009)
    številka: 4 (2009)
    Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja (številka: 1, 2009)
    Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole (številka: 1, 2009)
    Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere (številka: 1, 2009)
    Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju (številka: 1, 2009)
    Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka (številka: 1, 2009)
    Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje (številka: 1, 2009)
    Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole (številka: 1, 2009)
    What should a lower primary school teacher be like from a school management's point of view? (številka: 1, 2009)
    Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo (številka: 1, 2009)
    Stališča študentov likovne pedagogike do pridobljenih splošnih in predmetno specifičnih kompetenc (številka: 2/3, 2009)
    Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo (številka: 2/3, 2009)
    A child and the art in the first and the second grade of the primary school (številka: 2/3, 2009)
    Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih (številka: 2/3, 2009)
    Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2009)
    Nekatere značilnosti dobrega vodenja šolskega tima (številka: 2/3, 2009)
    Fantastične pripovedi Astrid Lindgren (številka: 2/3, 2009)
    Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds (številka: 2/3, 2009)
    Dejavniki likovne ustvarjalnosti in likovnopedagoško delo (številka: 2/3, 2009)
    Teaching early-level foreign languages to pupils with impaired pronunciation abilities (številka: 2/3, 2009)
    Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka (številka: 2/3, 2009)
    Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti (številka: 2/3, 2009)
    Telesna samopodoba slovenskih in francoskih osnovnošolcev z vidika gibalne aktivnosti (številka: 2/3, 2009)
    Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev (številka: 2/3, 2009)
    Pravopisna načela v slovenskem pravopisu (številka: 4, 2009)
    Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov (številka: 4, 2009)
    Iskanje podatkov na internetu - kako učenci razredne stopnje uporabljajo spletne brskalnike (številka: 4, 2009)
    Nekateri sociološki vidiki razširjenosti mobinga med učitelji v osnovni šoli (številka: 4, 2009)
    Novejša spoznanja o razvoju otrokove risbe (številka: 4, 2009)
    Raziskovanje in preučevanje tehniške dediščine v funkciji narodove identitete (številka: 4, 2009)
    Mitologija in Tolkienov Hobit (številka: 4, 2009)
    Motivno-tematski preplet v delu Petra Svetine (številka: 4, 2009)
    Analiza inovacijskih projektov z vidika zastopanosti družboslovnih vsebin (številka: 4, 2009)
  3. 2010
     24

    številka: 1 (2010)
    številka: 2/3 (2010)
    Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu (številka: 1, 2010)
    Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku (številka: 1, 2010)
    Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji (številka: 1, 2010)
    Tehnika in tehnologija v prepletenosti z drugimi področji (številka: 1, 2010)
    Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem (številka: 1, 2010)
    Telesna samopodoba kot pomemben motivacijski dejavnik za gibalno/športno aktivnost otrok in mladostnikov (številka: 1, 2010)
    Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka (številka: 1, 2010)
    Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami (številka: 1, 2010)
    Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci (številka: 2/3, 2010)
    Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kakovosti vrtca (številka: 2/3, 2010)
    Prozna avtorska dela Anje Štefan (številka: 2/3, 2010)
    Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje (številka: 2/3, 2010)
    Šolska knjižnica v devetletni osnovni šoli ter medpredmetno povezovanje (številka: 2/3, 2010)
    Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole (številka: 2/3, 2010)
    Izvajanje pouka tehnike in tehnologije ter izbirnih predmetov kot ena izmed priložnosti medpredmetnega povezovanja (številka: 2/3, 2010)
    Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja? (številka: 2/3, 2010)
    Uporaba računalnika med vzgojitelji in učitelji prvega triletja pri obravnavi družboslovnih vsebin (številka: 2/3, 2010)
    Grozljivo v delih sodobne slovenske mladinske proze (številka: 2/3, 2010)
    Ciklični in linearni koncept časa v folklorni književnosti (številka: 2/3, 2010)
    Stališča osnovnošolskih učiteljev do zagotavljanja discipline pri športni vzgoji (številka: 2/3, 2010)
    Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2010)
    Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2010)
  4. 2011
     16

  5. 2012
     30

    številka: 1 (2012)
    številka: 2/3 (2012)
    številka: 4 (2012)
    SMS communication - Croatian SMS language features as compared with those in German and English speaking countries (številka: 1, 2012)
    Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu (številka: 1, 2012)
    Mladinska fantastična pripoved in njena umestitev v koncept sodobne slovenske mladinske fantastične proze (številka: 1, 2012)
    Ulomki v vrtcu (številka: 1, 2012)
    Analiza kartografskega opismenjevanja v slovenskih in angleških osnovnih šolah (številka: 1, 2012)
    Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika (številka: 1, 2012)
    Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja (številka: 2/3, 2012)
    Pojav stresa pri svetovalnih delavcih v osnovni šoli (številka: 2/3, 2012)
    Skrivnostno spletno življenje mladostnikov ter internetne nevarnosti (številka: 2/3, 2012)
    Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools (številka: 2/3, 2012)
    Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku (številka: 2/3, 2012)
    Pregled vidnejših besedil v razdobjih literarnozgodovinskega razvoja sodobne slovenske mladinske fantastične pripovedi (številka: 2/3, 2012)
    Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji (številka: 2/3, 2012)
    Zakaj poučevati matematiko (številka: 2/3, 2012)
    Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition (številka: 2/3, 2012)
    Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju (številka: 2/3, 2012)
    Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela (številka: 2/3, 2012)
    Kako približati šolsko knjižnico otrokom z disleksijo (številka: 2/3, 2012)
    Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu (številka: 2/3, 2012)
    Glasovno zavedanje v prvem razredu (številka: 4, 2012)
    Gibalno ogroženi in gibalno nadarjeni otroci v severovzhodni Sloveniji (številka: 4, 2012)
    Pomen dominantnosti okončin na porazdelitev pritiska po otroškem stopalu (številka: 4, 2012)
    Humor v antologijah Enci benci na kamenci (številka: 4, 2012)
    Leposlovne slikanice o prevoznih sredstvih Vesne Radovanovič (številka: 4, 2012)
    Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok (številka: 4, 2012)
    Zgodnje učenje in poučevanje naravoslovja z raziskovalnim pristopom (številka: 4, 2012)
    Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu (številka: 4, 2012)
  6. 2013
     28

    številka: 1 (2013)
    številka: 2/3 (2013)
    številka: 4 (2013)
    Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok (številka: 1, 2013)
    Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji (številka: 1, 2013)
    Pogledi študentov pedagogike na obvezno praktično usposabljanje (številka: 1, 2013)
    Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu (številka: 1, 2013)
    Remote controlled laboratory as a modern form of engineering education (številka: 1, 2013)
    Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu (številka: 1, 2013)
    Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji (številka: 1, 2013)
    E-learning within the framework of the Czech university system (številka: 2/3, 2013)
    Stilizacija (številka: 2/3, 2013)
    Mnenje osnovnošolskih učiteljev o usposobljenosti za sodelovanje s starši (številka: 2/3, 2013)
    Baletne vsebine pri pouku glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole (številka: 2/3, 2013)
    Priredbe literarnih del za mladino (številka: 2/3, 2013)
    Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij (številka: 2/3, 2013)
    Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj (številka: 2/3, 2013)
    Methodical competence of teacher trainees in their written teacher certification examination (številka: 2/3, 2013)
    Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole - stališča staršev iz treh držav (številka: 2/3, 2013)
    Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti (številka: 2/3, 2013)
    Učenci, žrtve medvrstniškega nasilja (številka: 4, 2013)
    Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika (številka: 4, 2013)
    Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost (številka: 4, 2013)
    Literarni lik s posebnimi potrebami v slikanicah (številka: 4, 2013)
    Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi (številka: 4, 2013)
    Likovna apreciacija in metoda estetskega transferja (številka: 4, 2013)
    Skupno branje Ostržka z vidika Kohlbergovih stopenj moralnega razvoja (številka: 4, 2013)
    Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem (številka: 4, 2013)
  7. 2014
     33

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti (številka: 1, 2014)
    Gibalna dejavnost otrok z vidika socialno-ekonomskih razsežnosti (številka: 1, 2014)
    Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo (številka: 1, 2014)
    Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti (številka: 1, 2014)
    Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja (številka: 1, 2014)
    Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov (številka: 1, 2014)
    Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti (številka: 1, 2014)
    Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju (številka: 1, 2014)
    Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke (številka: 1, 2014)
    Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki (številka: 2, 2014)
    Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih (številka: 2, 2014)
    Strip - metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila (številka: 2, 2014)
    Učno zavlačevanje pri srednješolcih (številka: 2, 2014)
    Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize (številka: 2, 2014)
    Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja (številka: 2, 2014)
    Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti (številka: 2, 2014)
    Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju (številka: 2, 2014)
    Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v okoljih z različnim socialno-ekonomskim statusom (številka: 3/4, 2014)
    Poklicna izgorelost pri šolskih svetovalnih delavcih v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole (številka: 3/4, 2014)
    Umetnost za vse (številka: 3/4, 2014)
    Zur beruflichen Fortbildung der Musiklehrer in Lettland (številka: 3/4, 2014)
    Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje (številka: 3/4, 2014)
    Športna vzgoja v primarnem izobraževanju v državah Evropske unije (številka: 3/4, 2014)
    Autistic spectrum disorders and creativity (številka: 3/4, 2014)
    Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev (številka: 3/4, 2014)
    Analiza razlogov za sodelovanje v tekmovanju mladih športnih plezalcev (številka: 3/4, 2014)
    Droht den "kleinen Sprachen" das Aussterben? (številka: 3/4, 2014)
    Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers (številka: 3/4, 2014)
    Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti (številka: 3/4, 2014)
  8. 2015
     32

    številka: 1/2 (2015)
    številka: 3 (2015)
    Koncept CLIL - novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji (številka: 1/2, 2015)
    Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners (številka: 1/2, 2015)
    Students' attitudes towards their EFL lessons and teachers: (številka: 1/2, 2015)
    Tuji jeziki v dunajskih osnovnih šolah - v rednem šolstvu in v aktualnih šolskih poskusnih modelih (številka: 1/2, 2015)
    Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja (številka: 1/2, 2015)
    CLIL - orodje za izbiro nejezikovnih vsebin (številka: 1/2, 2015)
    Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filiere bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen (številka: 1/2, 2015)
    Teaching Fables in the Junior Grades of Primary School (številka: 1/2, 2015)
    Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku (številka: 1/2, 2015)
    Who says they don't read? Slovene elementary school students' reading motivation in EFL (številka: 1/2, 2015)
    Pedagoški pristop CLIL - izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja (številka: 1/2, 2015)
    Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah (številka: 3, 2015)
    Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije (številka: 3, 2015)
    Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja (številka: 3, 2015)
    Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju (številka: 3, 2015)
    Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti? (številka: 3, 2015)
    Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih (številka: 3, 2015)
    Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole (številka: 3, 2015)
    Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike (številka: 3, 2015)
    Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine (številka: 3, 2015)
    Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole (številka: 4, 2015)
    Shematske vizualne reprezentacije potence (številka: 4, 2015)
    Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka (številka: 4, 2015)
    Materials design for language m-learning (številka: 4, 2015)
    Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja (številka: 4, 2015)
    Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju (številka: 4, 2015)
    Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav (številka: 4, 2015)
    Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence (številka: 4, 2015)
    The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation (številka: 4, 2015)
    Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu (številka: 4, 2015)
  9. 2016
     33

    številka: 1/2 (2016)
    Pomen vadbe juda za razvoj otrokovih gibalnih kompetenc (številka: 1/2, 2016)
    Assessing reliability of a multi-dimensional scale by coefficient alpha (številka: 1/2, 2016)
    Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost? (številka: 1/2, 2016)
    Razlike v gibalnih sposobnostih med študentkami glede na status telesne teže (številka: 1/2, 2016)
    Povezanost koordinacije z nekaterimi drugimi motoričnimi sposobnostmi (številka: 1/2, 2016)
    Involvement in sports clubs and informal sport activities of primary and secondary school children in Liechtenstein (številka: 1/2, 2016)
    Zen in umetnost plavanja - estetska izkušnja kot nova perspektiva za tehniko vadbe (številka: 1/2, 2016)
    Vpliv osnovnih gibalnih in funkcionalnih sposobnosti na hitrost vodenja žoge pri 10-17 let starih nogometaših (številka: 1/2, 2016)
    Vpliv dveh ur atletike na gibalno/športno aktivnost otrok (številka: 1/2, 2016)
    Development through movement - psychopedagogical analysis and psychomotor approaches (številka: 1/2, 2016)
    Aerobic games and playful exercises in 9-year-old boys (številka: 1/2, 2016)
    Primerjava rezultatov veleslaloma ter izbranih telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti med spoloma kategorije U14 (številka: 1/2, 2016)
    Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole (številka: 1/2, 2016)
    Validity of the "fall back" test for boldness (številka: 1/2, 2016)
    Congruence between methods for identifying "exceptional physical aptitude" in school children (številka: 1/2, 2016)
    ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign language (številka: 3, 2016)
    Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli (številka: 3, 2016)
    Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti (številka: 3, 2016)
    Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole (številka: 3, 2016)
    Structural differences in the self-determination of upper secondary students with and without disabilities in vocational education (številka: 3, 2016)
    Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja (številka: 3, 2016)
    Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (številka: 3, 2016)
    Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi (številka: 3, 2016)
    Findings of visual arts research in early childhood and primary education (številka: 4, 2016)
    Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike (številka: 4, 2016)
    "Potrebujemo več prakse!" (številka: 4, 2016)
    Slovenski jezik v sočasnem sporazumevalnem prostoru (številka: 4, 2016)
    Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov (številka: 4, 2016)
    Nacionalni preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku srednje šole prve stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 4, 2016)
    Prefiksoidne zloženke ali besedne zveze med slovarjem, normo in korpusno rabo (številka: 4, 2016)
    Back to nature (številka: 4, 2016)
    Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole (številka: 4, 2016)
  10. 2017
     32

    številka: 1 (2017)
    številka: 2/3 (2017)
    številka: 4 (2017)
    Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca? (številka: 1, 2017)
    Music education for every child - ideal or reality? (številka: 1, 2017)
    Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja (številka: 1, 2017)
    (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju (številka: 1, 2017)
    Etnografska raziskava na pedagoškem področju (številka: 1, 2017)
    Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev (številka: 1, 2017)
    Quality of life for families of children with intellectual disabilities (številka: 1, 2017)
    Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom (številka: 1, 2017)
    The appeal and applicability of ICT study materials - the viewpoint of generation-Z pre-service teachers (številka: 1, 2017)
    Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children (številka: 1, 2017)
    Razvoj učnih spretnosti pri pouku likovne umetnosti (številka: 2/3, 2017)
    Kaj se lahko naučimo od učencev (številka: 2/3, 2017)
    Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja (številka: 2/3, 2017)
    Lociranje vodenja umetniške dejavnosti v osnovnih šolah v Združenem kraljestvu (številka: 2/3, 2017)
    Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti (številka: 2/3, 2017)
    Glasbeni simboli (številka: 2/3, 2017)
    Poučevanje likovne umetnosti - od nedolžnega očesa do potopitve in obratno (številka: 2/3, 2017)
    Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih (številka: 2/3, 2017)
    Razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti z umetniškim delom pri mlajših učencih (številka: 2/3, 2017)
    Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli (številka: 2/3, 2017)
    Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin (številka: 2/3, 2017)
    Povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do raznolikosti (številka: 2/3, 2017)
    Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole (številka: 4, 2017)
    Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole - analiza stanja z vidika spola (številka: 4, 2017)
    Kardiorespiratorna sposobnost učencev osnovnošolskega izobraževanja (številka: 4, 2017)
    Komunicirati o grafičnem romanu - niz delavnic (številka: 4, 2017)
    Stališča učiteljev do možnosti uporabe likovne terapije pri mladih učencih (številka: 4, 2017)
    Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli (številka: 4, 2017)
    Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu (številka: 4, 2017)
  11. 2018
     23

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    številka: 4 (2018)
    Večjezičnost - nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja (številka: 1, 2018)
    Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni (številka: 1, 2018)
    Katere glasbene zvrsti najraje poslušajo predšolski otroci? (številka: 1, 2018)
    Predstavitev sodobne slikanice v Italiji (številka: 1, 2018)
    Otrokovo doživljanje bivanja v bolnišnici z vidika staršev in medicinskega osebja (številka: 1, 2018)
    Mnenja učiteljev razredenega pouka o pomenu in uporabi učnih metod pri pouku likovne umetnosti (številka: 1, 2018)
    The relation between pedagogical approaches in music education and students' performance anxiety (številka: 2, 2018)
    The relation between student mood and handicrafts in the constructivist classroom (številka: 2, 2018)
    Preverjanje matematičnega znanja (številka: 2, 2018)
    Uporaba prostorskih ključev pri učencih osmega razreda osnovne šole (številka: 2, 2018)
    Research probe My home, artist-based research (številka: 2, 2018)
    The contribution of art education to educational transitions (številka: 3, 2018)
    The frequency with which creativity development strategies are used in various fields (številka: 3, 2018)
    Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost (številka: 3, 2018)
    Evaluation of an integrated programme of physical exercise with nursey-aged children (številka: 3, 2018)
    Povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil (številka: 3, 2018)
    Primerjeva ! športnih dejavnosti učencev iz Maribora in Novega Sada (številka: 4, 2018)
    Socialnopedagoško delovanje učiteljev v poklicni šoli (številka: 4, 2018)
    Prevajanje izrazov nominalnega naslavljanja glede na spol, starost in družbeni status v filmih Hue and cry in Indiscreet (številka: 4, 2018)
  12. 2019
     23

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    številka: 4 (2019)
    Miselna naravnanost v šolskem okolju (številka: 1, 2019)
    Postmodern thinking and relativism theory in the field of pedagogy (številka: 1, 2019)
    Povezanost glasbenih preferenc z depresivnostjo pri mladostnikih (številka: 1, 2019)
    Ali je spol otroka dejavnik učne ospešnosti v osnovni šoli? (številka: 1, 2019)
    Vpliv uporabe IKT in izkustvenega učenja na mnenje učencev o naravoslovnem dnevu na morski obali (številka: 1, 2019)
    Informal learning among teenagers through video games (številka: 1, 2019)
    Students' attitudes towards didactic characteristics in graphic design classes (številka: 2, 2019)
    E-learning materials for the Slovene language in elementary schools (6th-9th grade) (številka: 2, 2019)
    Using Mark Chagall's visual art in teaching visual arts (številka: 2, 2019)
    Explaining preferences for illustration style and characteristics in early childhood (številka: 2, 2019)
    The national assessment of mathematics in high schools in Italy with Slovene as the language of instruction (številka: 2, 2019)
    Teacher's competences for using visual response methods in the literary education communication model (številka: 3, 2019)
    Učne priprave na nastope bodočih učiteljev (številka: 3, 2019)
    Students' ethnic background as a factor in their involvement in bullying (številka: 3, 2019)
    Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje (številka: 3, 2019)
    Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok (številka: 4, 2019)
    Exstensive reading and changes to reading motivation in EFL among Slovene primary school pupils (številka: 4, 2019)
    Mobile phones and social behavior among millennials - future teachers (številka: 4, 2019)
    Temperament predšolskih otrok v povezavi z njihovim socialnim vedenjem (številka: 4, 2019)
  13. 2020
     37

    številka: 1 (2020)
    številka: 2 (2020)
    številka: 3 (2020)
    številka: 4 (2020)
    posebna številka (2020)
    The impact of online learning on student motivation in science and biology classes (številka: 1, 2020)
    From Homo' polyto ! OpenUp! (številka: 1, 2020)
    Student perceptions of the importance of art content and activities in schools of general education and vocational schools in Croatia and Bosnia and Herzegovina (številka: 1, 2020)
    The creative artistic portfolio and reporting by art education students on their student teaching (številka: 1, 2020)
    Glasbene didaktične igre in glasbeno-razvojni dosežki prvošolcev (številka: 1, 2020)
    Through the looking glass (številka: 1, 2020)
    Interactive effects of acolour ! wheel motion game on pupils' cognitive development in graphic arts (številka: 2, 2020)
    Learning environment variables and the efficacy of student learning in secondary school in Abak local government, Akwa Ibom State (številka: 2, 2020)
    The cognitive aspect of interactive learning and teaching in visual arts education (številka: 2, 2020)
    Medpredmetno povezovanje gibanja in glasbe v zgodnjem obdobju otroštva (številka: 2, 2020)
    The worldview of pre-service and in-service teachers about health education (številka: 2, 2020)
    Poučevanje spoznavanja okolja in naravoslovni kapital učencev (številka: 2, 2020)
    Students' musical preferences in childrens' major- and minor-key songs (številka: 3, 2020)
    Elementary and middle school students' school attitudes and extracurricular activities (številka: 3, 2020)
    European identity and multilingualism (številka: 3, 2020)
    Pojmovanja ustvarjalnosti in stališča do te pri sedanjih in bodočih vzgojiteljicah predšolskih otrok (številka: 3, 2020)
    Interaction between children with developmental disabilities and artwork (številka: 3, 2020)
    Prepoznavanje socialnih veščin pri glasbenih dejavnostih v skupini tri-in štiriletnih otrok v vrtcu (številka: 3, 2020)
    Video explanations as a useful digital source of education in the COVID 19 situation (številka: 4, 2020)
    Didactic transposition of rational numbers (številka: 4, 2020)
    Poučevanje predmeta šport z vidika kompetenc razrednih učiteljev (številka: 4, 2020)
    Piano teachers' job satisfaction in music schools in the republic of croatia (številka: 4, 2020)
    Poskus konceptualizacije talentiranosti na športnem področju (številka: 4, 2020)
    Why student teachers major in english education (številka: 4, 2020)
    Representation of movement-based integrated learning in different physical environments of an early education institution (številka: 4, 2020)
    Vpeljava simulacij kot sodobne metode učenja in poučevanja na dodiplomskem študiju zdravstvene nege (posebna, 2020)
    Obrnjeno učenje in poučevanje kot priložnost za inovativno in prožno izvajanje učnih oblik v visokošolskem izobraževanju (posebna, 2020)
    Spremljanje na delovnem mestu kot učna izkušnja (posebna, 2020)
    Enhancing self-regulated learning in higher education (posebna, 2020)
    Uresničevanje pričakovanj visokošolskih učiteljev in asistentov od usposabljanj v okviru projekta INOVUP (posebna, 2020)
    Koncept in umestitev učnega izida v slovenski visokošolski prostor (posebna, 2020)
    Učni stili in preference za opravljanje bodočega poklicnega dela študentov in študentk dodiplomskega študija kineziologije (posebna, 2020)
  14. 2021
     40

    številka: 1 (2021)
    številka: 2 (2021)
    številka: 3 (2021)
    številka: 4 (2021)
    posebna številka (2021)
    Entrepreneurship and the education of future teachers (številka: 1, 2021)
    Teachers' perspectives on boys' underperformance in education in Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan (številka: 1, 2021)
    Why become a PE teacher? (številka: 1, 2021)
    Teacher self-assessment of their science and technics competences and professional development (številka: 1, 2021)
    Teachers' knowledge regarding children's health at the elementary school level (številka: 1, 2021)
    Forgotten nature? Experiences with and knowledge of nature among schoolchildren (številka: 1, 2021)
    Prehod iz vrtca v šolo na primeru izvedbe vzgojno-izobraževalnih dejavnosti zunaj prostora ustanove (številka: 1, 2021)
    Signs of a catastrophe: predicted shortage of teachers of lower secondary science and technics and technology in Slovenia (številka: 2, 2021)
    Occupational and educational expectations of rural youth in Croatia (številka: 2, 2021)
    Ocenjevanje temperamenta v zgodnjem mladostništvu (številka: 2, 2021)
    Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 2, 2021)
    Analogical reasoning in geometry proofs (številka: 2, 2021)
    "Jaz sem 16% Madžar in 50% Slovenec in 80% Anglež." (številka: 2, 2021)
    Children with reduced cognitive efficiency and addition of natural numbers up to 20 (številka: 2, 2021)
    Ocenjevanje temperamenta v zgodnjem mladostništvu (številka: 2, 2021)
    Mnenje vzgojiteljic in vzgojiteljev o kompetentnosti za vodenje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok, upoštevajoč lastno gibalno dejavnost (številka: 3, 2021)
    Šolski vrtovi v pomurski regiji (številka: 3, 2021)
    The relation between intercultural sensitivity and world music preferences among grammar school and vocational school students (številka: 3, 2021)
    Pomen uzaveščanja narečnega besedja pri učečih se (številka: 3, 2021)
    Predisposition towards sustainable behaviour among students in the pre-school education study programme (številka: 3, 2021)
    Using differentiation strategies for gifted pupils in primary school science classes (številka: 3, 2021)
    Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive (številka: 4, 2021)
    Does socioeconomic status influence achievement? (številka: 4, 2021)
    Slovensko zamejstvo kot vsebine kurikula osnovnih in srednjih šol v Sloveniji (številka: 4, 2021)
    Statistična značilnost in/ali velikost učinka? (številka: 4, 2021)
    Student-centred instruction in science and technology (številka: 4, 2021)
    Using Kolb's learning model in structured types of professional education and training for teachers (številka: 4, 2021)
    The meaning of radicalisation in modern social pedagogy (sp. iss., 2021)
    Uvodnik (special iss., 2021)
    Survival camps in nature as a form of social skills training (special iss., 2021)
    Crisis situations among children/adolescents with emotional and behavioural disorders in education (special iss., 2021)
    Europe needs to integrate immersive learning quickly at all education levels - but how? (special iss., 2021)
    Indicators of the quality of work in residential treatment centres (special iss., 2021)
    Caring for the elderly and working with the aging population (special iss., 2021)
    The experience of residential care from the perspective of adolescents and caregivers (special iss., 2021)
  15. 2022
     45

    številka: 1 (2022)
    številka: 2 (2022)
    številka: 3 (2022)
    številka: 4 (2022)
    What is most difficult in a teacher's job from the perspective of teachers, students and parents? (številka: 1, 2022)
    Mnenja in stališča slovenskih in hrvaških vzgojiteljev o usposobljenosti za odkrivanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok (številka: 1, 2022)
    Inkluzivnost dodatne podpore in pomoči za učence (številka: 1, 2022)
    Methodological particularities in research on contemporary childhood in croatia (številka: 1, 2022)
    Reconciling the Other (številka: 1, 2022)
    The role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students (številka: 1, 2022)
    Experiental education - an opportunity for compensatory education (številka: 1, 2022)
    Are pedagogical students more creative than students of non-pedagogical programs? (številka: 2, 2022)
    Digital media and internet safety among primary school students during the Covid-19 pandemic (številka: 2, 2022)
    Izzivi vzgojno-izobraževalne inkluzije učencev z avtističnimi motnjami v osnovnih šolah (številka: 2, 2022)
    Primary school students and teachers' appreciation of gregorian singing (številka: 2, 2022)
    The relationship between intercultural sensitivity, world music preferences and preferences for visual artwork from other cultures (številka: 2, 2022)
    Interpretativna raziskava in njena uporaba na pedagoškem področju (številka: 2, 2022)
    Povezava glasbene izobrazbe učiteljev v osnovni šoli in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti (številka: 2, 2022)
    Experiences with and risks of internet use among children in Kosovo (številka: 2, 2022)
    Correlations and regression of the initial and final sound on reading words in the Slovenian language (številka: 3, 2022)
    Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih (številka: 3, 2022)
    Do Kahoot! games enhance vocabulary learning? (številka: 3, 2022)
    The role of songbooks in the preservation of childrens folk songs in kindergarten (številka: 3, 2022)
    Improvisation as the foundation of flow in music education (številka: 3, 2022)
    Subjectively perceived importance of education by university students at the beginning of their studies (številka: 3, 2022)
    Integration of bilateral coordination in children’s motor learning process (številka: 3, 2022)
    Characteristics of an outstanding musical talent - a case study (številka: 4, 2022)
    Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli (številka: 4, 2022)
    Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo Covid-19 v Sloveniji (številka: 4, 2022)
    Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli (številka: 4, 2022)
    Postgraduate certificate in education (PGCE) students’ experience of mentoring (številka: 4, 2022)
    Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara (številka: 4, 2022)
    Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara (številka: 4, 2022)
    A canonical correlation analysis (številka: 4, 2022)
    Uporaba podporno avtonomnega ali kontrolirajočega motivacijskega stila poučevanja pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih (številka: 4, 2022)
    University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona (spec. issue, 2022)
    Muzejska in šolska interpretacija kulturne dediščine (special iss., 2022)
    Pedagogical potential of online museum learning resources (special iss., 2022)
    Croatian vocational schools within a museum-school partnership (special iss., 2022)
    The method of aesthetic transfer as a didactic principle in museum pedagogy (special iss., 2022)
    From transcultural entanglements to integrated learning experiences? (special iss., 2022)
    Museum as a place of informal learning (special iss., 2022)
    Museum theatre as an educational tool (special iss., 2022)
    Uvodnik (special iss., 2022)
    The museum-school mentoring model and personalization of education (special iss., 2022)
  16. 2023
     40

    številka: 1 (2023)
    številka: 2 (2023)
    številka: 3 (2023)
    številka: 4 (2023)
    posebna številka (2023)
    The impact of the teacher education study program on the development of TPACK (številka: 1, 2023)
    Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda (številka: 1, 2023)
    Environmental literacy of ISCED 2 pupils in Poland (številka: 1, 2023)
    Implementation of active learning strategies (številka: 1, 2023)
    A survey of teachers' perspectives on the reception ability of younger students after emergency remote teaching during COVID-19 (številka: 1, 2023)
    Parent-teacher conference as a rhetorical challenge in educational practice (številka: 1, 2023)
    The relation between leadership and expected results from the educational process within school culture (številka: 1, 2023)
    The picture book and its role in preschool mathematics education (številka: 2, 2023)
    Etika umetne inteligence v izobraževanju (številka: 2, 2023)
    Online formative assessment in mathematics education (številka: 2, 2023)
    Attitudes of secondary school students towards teaching styles before and during the COVID-19 pandemic (številka: 2, 2023)
    Kognitivna učinkovitost slovenskih, indijskih in gambijskih nadarjenih učencev pri reševanju miselnih nalog (številka: 2, 2023)
    Pogledi razrednih učiteljic/učiteljev na vzgojni vidik pouka na daljavo (številka: 2, 2023)
    An overview of mental calculation strategies and the frequency of their application (številka: 3, 2023)
    Vključevanje staršev v vzgojno-izobraževalni proces kot potencialni dejavnik učiteljevega doživljanja stresa pri delu (številka: 3, 2023)
    Vloga formalnega in neformalnega izobraževanja pri razvoju tehnološke pismenosti (številka: 3, 2023)
    Uporabnost Vprašalnika o otrokovi predelavi senzornih prilivov pri otrocih z motnjo avtističnega spektra (številka: 3, 2023)
    Primary school teachers' views on teaching critical thinking (številka: 3, 2023)
    Cross-curricular connections of musical culture and other subjects in Croatian elementary schools (številka: 3, 2023)
    Investigating the source of student self-efficacy and its relations to affective factors in mathematics learning (številka: 4, 2023)
    Digital devices and interpersonal communication over time (številka: 4, 2023)
    Greek primary school teachers’ professional experience as digital actors (številka: 4, 2023)
    Video in blended teacher education (številka: 4, 2023)
    The social, cognitive and socio-demographic profile of potentially gifted children (številka: 4, 2023)
    Differences in students’ physical selfperception in PE classes according to gender and nutritional status (številka: 4, 2023)
    Red-letter reading days (special iss., 2023)
    Tracking multimodal literacy in schools: a case study (special iss., 2023)
    Humor v večkodnih učbeniških besedilih za slovenščino v osnovni šoli (special iss., 2023)
    Slovenščina iz besede v kretnjo. Primer rabe slovenskega znakovnega jezika v šoli (special iss., 2023)
    Remote learning models in video corpus construction (special iss., 2023)
    Multimodalne značilnosti izvirnih slovenskih slikopisov (special iss., 2023)
    Vpeljava vizualne slovnice v pouk slovenščine kot materinščine (special iss., 2023)
    Spolsko občutljiv jezik v učbeniških besedilih za slovenščino (special iss., 2023)
    Learning about schools in the British Isles through a video corpus (special iss., 2023)
    Analysing picture books that challenge gender stereotypes multimodally (special iss., 2023)
  17. 2024
     2