Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:doc-CYJUQMTN
Zapri
Zapri
Migrant children and child-centredness : experiences from Slovenian schools
1. PDF datoteka (3192 kB)
1. TXT datoteka (83 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Avtor(ji)
Medarić, Zorana (avtor)
Jezik
angleški
Vir
Annales. Series historia et sociologia
Leto
2020
Številčenje
letnik 30,
številka 4
Vsebina
integracija
izobraževanje
migracije
otrokosrediščni pristop
priseljeni otroci
Slovenija
šolski sistem
vključevanje
Založnik
Inštitut IRRIS za raziskave, razvoj in strategije družbe, kulture in okolja
Istituto IRRIS di ricerca, sviluppo e strategie della societa, cultura e ambiente
Societá storica del Litorale
Zgodovinsko društvo za južno Primorsko
Izvor
Zgodovinsko društvo za južno Primorsko
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Opis
Otrokosrediščnost je v zadnjih desetletjih splošno prepoznana kot koncept priznavanja otrok kot relevantnih družbenih akterjev in nosilcev pravic. V članku na podlagi kvalitativne raziskave, opravljene med posamezniki s področja izobraževanja v Sloveniji, obravnavamo otrokosrediščni pristop v povezavi z izobraževanjem otrok priseljencev v Sloveniji z namenom raziskati, v kolikšni meri so otrokosrediščni pogledi del slovenske izobraževalne sfere. Okvir za analizo je tridimenzijsko razumevanje otrokosrediščnega izobraževanja Louise Starkey (2017), ki razlikuje med delovalno, humanistično in kognitivno dimenzijo. Delovalna dimenzija je usmerjena v otrokovo delovalnost, njegovo aktivno participacijo in aktivno učenje, humanistična dimenzija prepoznava otroka kot posameznika, pri kognitivni dimenziji pa je poudarek na otrokovem učnem procesu. Rezultati so pokazali občuten razkorak med dokumenti izobraževalne politike, povezanimi z integracijo otrok priseljencev, ter vsakodnevno prakso v slovenskih šolah. Na normativni ravni je mogoče razbrati celovit pogled na otroke priseljence v izobraževanju, ki prepoznava pomen vseh treh dimenzij otrokosrediščnega izobraževanja, vendar tak pogled ni sistematično uveljavljen v praksi. Otrokosrediščne prakse v povezavi z otroki priseljenci se v izobraževanju v Sloveniji trenutno ne uveljavljajo sistematično ali celovito, temveč je njihova raba večinoma odvisna od posameznih pedagoških delavcev.
Pravice
URN
URN:NBN:SI:doc-CYJUQMTN
COBISSID
45831939
Objavljeno
19.04.2021
Metapodatki
Citiranje
APA:
Medarić, Zorana (2020). Migrant children and child-centredness.
Annales. Series historia et sociologia
, letnik 30, številka 4, str. 543-558
.
URN:NBN:SI:doc-CYJUQMTN
from http://www.dlib.si
MLA:
Medarić, Zorana. "Migrant children and child-centredness."
Annales. Series historia et sociologia
letnik 30. številka 4 (2020) str. 543-558.
<http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:doc-CYJUQMTN>
Annales
1991-
(Zbirni zapis)