Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
Number of hits: 23
Source type
journals (23)
Journals - titles
CEPS journal (23)
Journals - form
articles (23)
Language
english (23)
slovenian (4)
Date
2020 (3)
2021 (7)
2022 (7)
2023 (6)
Location
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (23)
Content
Publisher
Pedagoška fakulteta Univerze (2)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (21)
Rights
CC BY – Attribution (23)
Access
Public (23)
Search in (
23
)
Sort by:
title descending
relevance
date ascending
date descending
input date ascending
input date descending
title ascending
title descending
Using Remap RT (reading - concept mapping - reciprocal teaching) learning model to improve low-ab...
Contibutors:
Zubaidah, Siti (author)
/
Mahanal, Susriyati (author)
/
Sholihah, Mar'atus (author)
/
Rosyida, Fatia (author)
/
Kurniawati, Zenia Lutfi (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2020, volume 10,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (233 kB)
1. TXT document (79 kB)
Through thick and thin
Contibutors:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (author)
/
Stasiunaitiene, Egle (author)
/
Šimiene, Gerda (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (249 kB)
1. TXT document (62 kB)
Through thick and thin
Contibutors:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (author)
/
Stasiunaitiene, Egle (author)
/
Šimiene, Gerda (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (209 kB)
1. TXT document (63 kB)
The role of parental self-efficacy in explaining children's academic outcomes
Contibutors:
Bubić, Andreja (author)
/
Tošić, Antonela (author)
/
Mišetić, Irena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (278 kB)
1. TXT document (63 kB)
The mediating role of parents and school in peer aggression problems
Contibutors:
Velki, Tena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (290 kB)
1. TXT document (50 kB)
The effects of remote pandemic education on crafts pedagogy
Contibutors:
Kouhia, Anna (author)
/
Kangas, Kaiju (author)
/
Kokko, Sirpa (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11,
pos.
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (541 kB)
1. TXT document (69 kB)
The dynamics of foreign language values in Sweden
Contibutors:
Gheitasi, Parvin (author)
/
Lindgren, Eva (author)
/
Enever, Janet (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (227 kB)
1. TXT document (60 kB)
The Covid-19 learning crisis as a challenge and an opportunity for schools
Contibutors:
Hofmann, Riikka (author)
/
Arenge, Gabrielle (author)
/
Dickens, Siobhan (author)
/
Marfan, Javiera (author)
/
Ryan, Mairead (author)
/
Tiong, Ngee Derk (author)
/
Radia, Bhaveet (author)
/
Janik Blaskova, Lenka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021,
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (354 kB)
1. TXT document (78 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Contibutors:
Sá-Pinto, Xana (author)
/
Pessoa, Patrícia (author)
/
Pinto, Alexandre (author)
/
Cardia, Pedro (author)
/
Lopes, J. Bernardino (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (419 kB)
1. TXT document (58 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Contibutors:
Mäkipää, Toni (author)
/
Hahl, Kaisa (author)
/
Luodonpää-Manni, Milla (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11,
pos.
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (384 kB)
1. TXT document (53 kB)
Slovenian parents' views on emergency remote schooling during the first wave of the Covid-19 pand...
Contibutors:
Puklek Levpušček, Melita (author)
/
Uršič, Luka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021,
vol. 11
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (388 kB)
1. TXT document (68 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Contibutors:
Baptista, Mónica (author)
/
Costa, Estela (author)
/
Martins, Iva (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13,
issue 2 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (284 kB)
1. TXT document (63 kB)
Relationships between epistemological beliefs and conceptual understanding of evolution by natura...
Contibutors:
Baytelman, Andreani (author)
/
Loizou, Theonitsa (author)
/
Chatzikonstantinou, Salomi (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (258 kB)
1. TXT document (82 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Contibutors:
Kodele, Tadeja (author)
/
Mešl, Nina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023,
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (503 kB)
1. TXT document (56 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Contibutors:
Tempera, Tiago (author)
/
Tinoca, Luís (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13,
issue 2 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (188 kB)
1. TXT document (57 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Contibutors:
Afitska, Oksana (author)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1773 kB)
1. TXT document (64 kB)
Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the cov...
Contibutors:
Urankar, Bernarda (author)
/
Jamšek, Janez (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (411 kB)
1. TXT document (77 kB)
Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on...
Contibutors:
Žabkar, Jure (author)
/
Urankar, Tajda (author)
/
Javornik, Karmen (author)
/
Košak Babuder, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023,
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (954 kB)
1. TXT document (58 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Contibutors:
Javornik, Karmen (author)
/
Kavkler, Marija (author)
/
Lychatz, Sven (author)
/
Košak Babuder, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 12
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (288 kB)
1. TXT document (62 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Contibutors:
Javornik, Karmen (author)
/
Kavkler, Marija (author)
/
Lychatz, Sven (author)
/
Košak Babuder, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (226 kB)
1. TXT document (62 kB)
Constructivism in visual arts classes
Contibutors:
Tomljenović, Zlata (author)
/
Tatalović Vorkapić, Sanja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2020, volume 10,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (172 kB)
1. TXT document (56 kB)
Ana Ž. Pešikan, Learning in Educational Context: Psychology of Learning/ Teaching Srb: Učenje u o...
Contibutors:
Milin, Vladeta (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (325 kB)
1. TXT document (15 kB)
Advancing the scholarship of teaching and learning using learning theories and reflectivity
Contibutors:
Shawa, Lester Brian (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2020, volume 10,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (159 kB)
1. TXT document (47 kB)
page
of 1
hits per page:
5
10
25
50
100