Meni
SLO
|
ENG
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 11
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (11)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (11)
Časopisje in članki - oblika
članki (10)
številke (1)
Jezik
angleški (11)
slovenski (1)
Leto izida
2017 (11)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (11)
Vsebina
Družbene vede (2)
Filozofija, psihologija (1)
Sociologija (1)
Vzgoja, izobraževanje (8)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (1)
Pravice
pravice pridržane (11)
Dostop
Prost (11)
Išči med rezultati (
11
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Gender differences in children's language
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
/
Fekonja Peklaj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
To what extent do school leaders in slovenia understand physical school environments as a learnin...
Avtorji:
Cencič, Majda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
The anti-gender movement in Europe and the educational process in public schools
Avtorji:
Kuhar, Roman (avtor)
/
Zobec, Aleš (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Gender in the teaching profession
Avtorji:
Tašner, Veronika (avtor)
/
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
/
Mencin Čeplak, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (308 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Mapping women's and gender studies in the academic field in Slovenia
Avtorji:
Antić Gaber, Milica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Gender and education
Avtorji:
Tašner, Veronika (avtor)
/
Antić Gaber, Milica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (82 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
The teacher as one of the factors influencing students' perception of biology as a school subject
Avtorji:
Kubiatko, Milan (avtor)
/
Torkar, Gregor (avtor)
/
Rovňanová, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (234 kB)
1. TXT datoteka (32 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Adolescent boys, embodied heteromasculinities and sexual violence
Avtorji:
Messerschmidt, James W. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (123 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Students' gender-related choices and achievement in physics
Avtorji:
Jugović, Ivana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (220 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1828 kB)
1. TXT datoteka (435 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Eribon, Didier (2013). Returning to Reims. Los Angeles: MIT Press, 256 pp. ISBN 978-1-58435-123-8
Avtorji:
Perger, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility