Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 49
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (49)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (49)
Časopisje in članki - oblika
članki (49)
Jezik
angleški (49)
Leto izida
2011 (3)
2012 (3)
2013 (10)
2014 (1)
2015 (6)
2016 (1)
2017 (2)
2018 (1)
2021 (4)
2022 (5)
2023 (5)
2024 (8)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (48)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (1)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (9)
Pedagoška fakulteta Univerze (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (19)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (18)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (22)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (1)
pravice pridržane (26)
Dostop
Prost (49)
Išči med rezultati (
49
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Competencies in science teaching
Avtorji:
Mathelitsch, Leopold (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Contemporary art and citizenship education: the possibilities of cross-curricular links on the le...
Avtorji:
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Constructing meaning in interaction through picture books
Avtorji:
Lugossy, Réka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
On teaching problem solving in school mathematics
Avtorji:
Pehkonen, Erkki (avtor)
/
Näveri, Liisa (avtor)
/
Laine, Anu (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (168 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Improving problem-solving skills with the help of plane-space analogies
Avtorji:
Budai, László (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (563 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Comics as a literary-didactic method and their use for reducing gender differences in reading lit...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Košir, Katja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (259 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Project activities and encouraging critical thinking
Avtorji:
Pejić Papak, Petra (avtor)
/
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Using technology to engage preservice elementary teachers in learning about scientific inquiry
Avtorji:
Jones, Loretta (avtor)
/
MacArthur, James R. (avtor)
/
Akaygün, Sevil (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (203 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
The role and potential dangers of visualisation when learning about sub-microscopic explanations ...
Avtorji:
Eilks, Ingo (avtor)
/
Witteck, Torsten (avtor)
/
Pietzner, Verena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (414 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Exploring the impact of and perceptions about interactive, self-explaining environments in molecu...
Avtorji:
Falvo, David C. (avtor)
/
Urban, Michael J. (avtor)
/
Suits, Jerry P. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (463 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain componen...
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
/
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(167 kB)
2. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
2. TXT datoteka (53 kB)
Life-cycle thinking in inquiry-based sustainability education - effects on students' attitudes to...
Avtorji:
Juntunen, Marianne (avtor)
/
Aksela, Maija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (205 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
L1 use in EFL classes with English-only policy
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Qadermazi, Zohre (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (226 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Process regulation in the problem-solving process of fifth graders
Avtorji:
Rott, Benjamin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (266 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
Avtorji:
Magajna, Zlatan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (538 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Promoting writing in mathematics
Avtorji:
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Applying cooperative techniques in teaching problem solving
Avtorji:
Barczi, Krisztina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Do learning activities improve students' ability to construct explanatory models with a prism foi...
Avtorji:
Gojkošek, Mihael (avtor)
/
Sliško, Josip (avtor)
/
Planinšič, Gorazd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (495 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Dissection of mammalian organs and opinions about it among lower and upper secondary school students
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Student engagement with a science simulation
Avtorji:
Rodrigues, Susan (avtor)
/
Gvozdenko, Eugene (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (464 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Teaching mathematical problem-solving with the brain in mind
Avtorji:
Ambrus, András (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (146 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Teaching strategies and the holistic acquisition of knowledge of the visual arts
Avtorji:
Birsa, Eda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (373 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The benefits of fine art integration into mathematics in primary school
Avtorji:
Brezovnik, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (518 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Adoption of the creative process according to the immersive method
Avtorji:
Vuk, Sonja (avtor)
/
Tacol, Tonka (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (595 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Teaching literature through the arts
Avtorji:
Badulescu, Dana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary s...
Avtorji:
Rot Vrhovec, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(459 kB)
2. PDF datoteka (543 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
2. TXT datoteka (57 kB)
An interactive approach to learning and teaching in visual arts education
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Analysing the Montessori principles from the perspectives of schools, teachers, and families
Avtorji:
Macia-Gual, Aida (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Zurc, Joca (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (517 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Avtorji:
Kodele, Tadeja (avtor)
/
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (503 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Tina Štemberger, Še ena knjiga o statistiki: Univariatne in bivariatne statistične metode v eduka...
Avtorji:
Korošec, Žan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (279 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Distance learning and teaching in group settings at primary music schools in Slovenia
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
/
Trčko, Matic (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (602 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Arts education for children with disabilities
Avtorji:
Mareza, Lia (avtor)
/
Mumpuniarti (avtor)
/
Suwarjo (avtor)
/
Mustadi, Ali (avtor)
/
Dewi, Dinar Sari Eka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (776 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
/
Ribič, Luka (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Vinko, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
Diversity and inclusion in science education
Avtorji:
Mamlok-Naaman, Rachel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
Language support in a student laboratory for chemistry in secondary school
Avtorji:
Kieferle, Sarah (avtor)
/
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (510 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Innovative learning activities for ethnically diverse students in Macedonian science education
Avtorji:
Rusevska, Katerina (avtor)
/
Barandovski, Lambe (avtor)
/
Petruševski, Vladimir M. (avtor)
/
Naumoska, Aleksandra (avtor)
/
Tofilovska, Slavica (avtor)
/
Stojanovska, Marina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (440 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Someone like me
Avtorji:
Essex, Jane (avtor)
/
Ross, Kirsty (avtor)
/
Birnie, Ingeborg (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (208 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Non-formal science education
Avtorji:
Guralp, Genco (avtor)
/
McHugh, Martin (avtor)
/
Hayes, Sarah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (483 kB)
1. TXT datoteka (100 kB)
Milena Valenčič Zuljan and Jana Kalin, Instructional methods and the teacher's methodical compete...
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (311 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Schooling interrupted
Avtorji:
Anderson, Lorin W. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (222 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
The Covid-19 learning crisis as a challenge and an opportunity for schools
Avtorji:
Hofmann, Riikka (avtor)
/
Arenge, Gabrielle (avtor)
/
Dickens, Siobhan (avtor)
/
Marfan, Javiera (avtor)
/
Ryan, Mairead (avtor)
/
Tiong, Ngee Derk (avtor)
/
Radia, Bhaveet (avtor)
/
Janik Blaskova, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (354 kB)
1. TXT datoteka (78 kB)
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades k-12: what w...
Avtorji:
Zupančič, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
Pavel Zgaga (ed.), Inclusion in Education: Reconsidering Limits, Identifying Possibilities, Peter...
Avtorji:
Tinnacher, Melina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (465 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The role of textbooks in teaching and learning processes
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kovač, Miha (avtor)
/
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1382 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7237 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Nataša Hoić-Božić and Martina Holenko Dlab, Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba, S...
Avtorji:
Žerovnik, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (344 kB)
1. TXT datoteka (17 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100