Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 55
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (55)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (55)
Časopisje in članki - oblika
članki (51)
številke (4)
Jezik
angleški (55)
slovenski (4)
Leto izida
2017 (46)
2018 (4)
2019 (3)
2022 (2)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (55)
Vsebina
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (4)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (20)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (2)
pravice pridržane (53)
Dostop
Prost (55)
Išči med rezultati (
55
)
Razvrsti po:
ustreznosti padajoče
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Gender differences in children's language
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
/
Fekonja Peklaj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International ...
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Critical reflection in the professional development of teachers
Avtorji:
Šarić, Marjeta (avtor)
/
Šteh, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (146 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
To what extent do school leaders in slovenia understand physical school environments as a learnin...
Avtorji:
Cencič, Majda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The anti-gender movement in Europe and the educational process in public schools
Avtorji:
Kuhar, Roman (avtor)
/
Zobec, Aleš (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Educati...
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Cooperation between parents and preschool institutions through different concepts of preschool ed...
Avtorji:
Berčnik, Sanja (avtor)
/
Devjak, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1668 kB)
1. TXT datoteka (444 kB)
The role of cultural capital in higher education access and institutional choice
Avtorji:
Košutić, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: David Mitchell, Diversities in Education: Eff...
Avtorji:
Šušterič, Nika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Gender in the teaching profession
Avtorji:
Tašner, Veronika (avtor)
/
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
/
Mencin Čeplak, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (308 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Pre-service preschool teachers' beliefs about foreign language learning and early foreign languag...
Avtorji:
Dagarin Fojkar, Mateja (avtor)
/
Skubic, Darija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Mapping women's and gender studies in the academic field in Slovenia
Avtorji:
Antić Gaber, Milica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Encouraging reflection and critical friendship in preservice teacher education
Avtorji:
Bognar, Branko (avtor)
/
Krumes Šimunović, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (548 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Project activities and encouraging critical thinking
Avtorji:
Pejić Papak, Petra (avtor)
/
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Participation in decision-making in class
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (180 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Gender and education
Avtorji:
Tašner, Veronika (avtor)
/
Antić Gaber, Milica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (82 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Critical thinking as a dimension of constructivist learning
Avtorji:
Topolovčan, Tomislav (avtor)
/
Matijević, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1843 kB)
1. TXT datoteka (474 kB)
Professional competence of student teachers to implement species identification in schools - a ca...
Avtorji:
Lindemann-Matthies, Petra (avtor)
/
Remmele, Martin (avtor)
/
Yli-Panula, Eija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (276 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
The teacher as one of the factors influencing students' perception of biology as a school subject
Avtorji:
Kubiatko, Milan (avtor)
/
Torkar, Gregor (avtor)
/
Rovňanová, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (234 kB)
1. TXT datoteka (32 kB)
What is needed to develop critical thinking in schools?
Avtorji:
Radulović, Lidija (avtor)
/
Stančić, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Fragmented knowledge and missing connections between knowledge from different hierarchical organi...
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Šiling, Rebeka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The pluralisation of family life
Avtorji:
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
/
Kuhar, Roman (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (132 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Adolescent boys, embodied heteromasculinities and sexual violence
Avtorji:
Messerschmidt, James W. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (123 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Students' gender-related choices and achievement in physics
Avtorji:
Jugović, Ivana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (220 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Personal constructions of biological concepts - the repertory grid approach
Avtorji:
McCloughlin, Thomas (avtor)
/
Matthews, Philip S. C. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (283 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Multicultural education vs. implicit and explicit ethnocentric education
Avtorji:
Reingold, Roni (avtor)
/
Zamir, Sara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Peklaj, Cirila (avtor)
/
Pečjak, Sonja (avtor)
/
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (215 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Tom Are Trippestad, Anja Swennen and Tobias Werler (Eds.), The Struggle for Teacher Education. In...
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (88 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
Towards professionalism in music
Avtorji:
Virkkula, Esa (avtor)
/
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Parental involvement as a important factor for successful education
Avtorji:
Đurišić, Maša (avtor)
/
Bunijevac, Mila (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Slavko Gaber and Veronika Tašner (Eds.), The future of school in the societies of work without wo...
Avtorji:
Poljanšek, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (218 kB)
1. TXT datoteka (20 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1828 kB)
1. TXT datoteka (435 kB)
Editorial
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kubiatko, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (83 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Foreign language learning and identity reconstruction
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
Avtorji:
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Exploring the link between achievement goals, motivation, and parental expectations among univers...
Avtorji:
Grajcevci, Albulene (avtor)
/
Shala, Arif (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Scientific conceptions of photosynthesis among primary school pupils and student teachers of biology
Avtorji:
Skribe-Dimec, Darja (avtor)
/
Strgar, Jelka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Dissection of mammalian organs and opinions about it among lower and upper secondary school students
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics e...
Avtorji:
Benedetič, Neja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (133 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (87 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1754 kB)
1. TXT datoteka (610 kB)
Education for sustainable development, nature and vernacular learning
Avtorji:
Selby, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Eribon, Didier (2013). Returning to Reims. Los Angeles: MIT Press, 256 pp. ISBN 978-1-58435-123-8
Avtorji:
Perger, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades k-12: what w...
Avtorji:
Zupančič, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100