Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 25
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (25)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (25)
Časopisje in članki - oblika
članki (25)
Jezik
angleški (25)
slovenski (3)
Leto izida
2015 (1)
2016 (1)
2017 (1)
2018 (1)
2020 (2)
2021 (3)
2022 (5)
2023 (6)
2024 (5)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (25)
Vsebina
Vzgoja, izobraževanje (25)
Založnik
= University of Ljubljana Press (7)
Pedagoška fakulteta Univerze (2)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (2)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (14)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (21)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (1)
pravice pridržane (3)
Dostop
Prost (25)
Išči med rezultati (
25
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Theory, practice and competences in the study of pedagogy - views of Ljubljana and Belgrade unive...
Avtorji:
Ermenc, Klara S. (avtor)
/
Vujisić Živković, Nataša (avtor)
/
Spasenović, Vera (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Pre-service home economics teachers' attitudes on selected aspects of practical teaching
Avtorji:
Lovšin, Francka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (136 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Not by design alone! Modelling practices to identify students’ frameworks of evolution in real-li...
Avtorji:
Ageitos, Noa (avtor)
/
Colucci-Gray, Laura (avtor)
/
Puig, Blanca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (470 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Zero tolerance vs restorative justice in the United States
Avtorji:
Battjes, Kimberly (avtor)
/
Zane Kaplan, Lilly (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (875 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Learning to teach in out-of-university and out-of-school environments in primary teacher educatio...
Avtorji:
Uppin, Helene (avtor)
/
Norrman, Kimberly (avtor)
/
Näkk, Anne-Mai (avtor)
/
Areskoug, Linn (avtor)
/
Timoštšuk, Inge (avtor)
/
Corner, Solveig (avtor)
/
Löfström, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Secondary school students’ response to learning the concept of destruction and transformation of ...
Avtorji:
Bojc, Daša (avtor)
/
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (622 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Preschool teachers’ role and beliefs about developmentally appropriate practice
Avtorji:
Taye, Misahun Shumetu (avtor)
/
Kana, Fituma Yadasa (avtor)
/
Jekil, Tesema Regassa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (544 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
The Big five factors of personality traits and leadership practices of academic department chairs
Avtorji:
Assiri, Mohammed Ali (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (528 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Teacher-researcher development? Unpacking the understandings and approaches in initial teacher ed...
Avtorji:
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (205 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Praxis, pedagogy and teachers' professionalism in England
Avtorji:
Raiker, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Building professional identity during pre-service teacher education
Avtorji:
Torres-Cladera, Gemma (avtor)
/
Simó-Gil, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
/
Amat-Castells, Vanesa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
I do, we do, you do home economics
Avtorji:
Deagon, Jay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Quality pedagogical practice in early childhood education institutions relating to children at ri...
Avtorji:
Antulić Majcen, Sandra (avtor)
/
Drvodelić, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (508 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Quality pedagogical practice in early childhood education institutions relating to children at ri...
Avtorji:
Antulić Majcen, Sandra (avtor)
/
Drvodelić, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (493 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the cov...
Avtorji:
Urankar, Bernarda (avtor)
/
Jamšek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (77 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Avtorji:
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
/
Du Plessis, Andre (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Practicum of early childhood teacher students in pandemic times
Avtorji:
Silva-Pen~a, Ilich (avtor)
/
Hizmeri, Julio (avtor)
/
Hormazábal-Fajardo, Roxana (avtor)
/
Rojas-Rodríguez, Bessie (avtor)
/
Jara-Illanes, Enriqueta (avtor)
/
González-García, Gustavo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Between academia and school tension in teacher education
Avtorji:
Kink-Hampersberger, Susanne (avtor)
/
Scheer, Lisa (avtor)
/
Mendel, Iris (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Revisiting the European teacher education area
Avtorji:
Symeonidis, Vasileios (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (248 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Examining Indonesian english as a foreign language lecturers’ attitudes towards translanguaging a...
Avtorji:
Sha'ar, Mohammed Yassin Mohd Aba (avtor)
/
Rofiah, Nur Lailatur (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (231 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100