Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 102
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (102)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (102)
Časopisje in članki - oblika
članki (102)
Jezik
angleški (102)
Leto izida
2015 (17)
2017 (11)
2018 (37)
2019 (37)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (102)
Vsebina
Arhitektura (1)
Filozofija, psihologija (1)
Jezikoslovje in jeziki (2)
Organizacije (1)
Pravo (2)
Tiskovine (1)
Vzgoja, izobraževanje (90)
Založnik
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (102)
Pravice
pravice pridržane (102)
Dostop
Prost (102)
Išči med rezultati (
102
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Practical school experiments with the centre of mass of bodies
Avtorji:
Repnik, Robert (avtor)
/
Ambrožič, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (409 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Cooperation between parents and preschool institutions through different concepts of preschool ed...
Avtorji:
Berčnik, Sanja (avtor)
/
Devjak, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Pre-service preschool teachers' beliefs about foreign language learning and early foreign languag...
Avtorji:
Dagarin Fojkar, Mateja (avtor)
/
Skubic, Darija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Participation in decision-making in class
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (180 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Let's repair the broken Galileo thermometer
Avtorji:
Kireš, Marián (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (298 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Hands-on experiments in the interactive physics laboratory
Avtorji:
Snětinová, Marie (avtor)
/
Kácovský, Petr (avtor)
/
Machalická, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The use of variables in a patterning activity
Avtorji:
Maj-Tatsis, Božena (avtor)
/
Tatsis, Konstantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (440 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Primary teacher students' understanding of fraction representational knowledge in Slovenia and Ko...
Avtorji:
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
/
Vula, Eda (avtor)
/
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (715 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Rajabi, Fereshte (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Experiments in physics teaching and learning
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (94 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Professionalising physics teachers in doing experimental work
Avtorji:
Haagen-Schützenhöfer, C. (avtor)
/
Joham, Birgit (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (672 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Determination of the size and depth of craters on the moon
Avtorji:
Grubelnik, Vladimir (avtor)
/
Marhl, Marko (avtor)
/
Repnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (347 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Interview with Michael W. Apple
Avtorji:
Apple, Michael W. (intervjuvanec)
/
Krek, Janez (oseba, ki intervjuva)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (238 kB)
1. TXT datoteka (121 kB)
Multicultural education vs. implicit and explicit ethnocentric education
Avtorji:
Reingold, Roni (avtor)
/
Zamir, Sara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Peklaj, Cirila (avtor)
/
Pečjak, Sonja (avtor)
/
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (215 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Tom Are Trippestad, Anja Swennen and Tobias Werler (Eds.), The Struggle for Teacher Education. In...
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Assessment of school image
Avtorji:
Eger, Ludvík (avtor)
/
Egerová, Dana (avtor)
/
Pisoňová, Mária (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1146 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Slavko Gaber and Veronika Tašner (Eds.), The future of school in the societies of work without wo...
Avtorji:
Poljanšek, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (218 kB)
1. TXT datoteka (20 kB)
Foreign language learning and identity reconstruction
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Croatian preschool teachers' self-perceived competence in managing the challenging behaviour of c...
Avtorji:
Beaudoin, Kathleen (avtor)
/
Skočić Mihić, Sanja (avtor)
/
Lončarić, Darko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Exploring the link between achievement goals, motivation, and parental expectations among univers...
Avtorji:
Grajcevci, Albulene (avtor)
/
Shala, Arif (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics e...
Avtorji:
Benedetič, Neja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (133 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Elgrid Messner, Daniela Worek and Mojca Peček (Eds), Teacher Education for Multilingual and Multi...
Avtorji:
Mlinar, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (17 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (87 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Exploring processes in constructing mathematical concepts and reasoning through linking represent...
Avtorji:
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (88 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Drawings as external representations of children's fundamental ideas and the emotional atmosphere...
Avtorji:
Glasnović Gracin, Dubravka (avtor)
/
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (698 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Engaging young children with mathematical activities involving different representations
Avtorji:
Tirosh, Dina (avtor)
/
Tsamir, Pessia (avtor)
/
Barkai, Ruthi (avtor)
/
Levenson, Esther (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (518 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Editorial
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (84 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
The benefits of fine art integration into mathematics in primary school
Avtorji:
Brezovnik, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (518 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Teacher competencies through the prism of educational research
Avtorji:
Peklaj, Cirila (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Editorial
Avtorji:
Tomšič Amon, Bea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (97 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Adoption of the creative process according to the immersive method
Avtorji:
Vuk, Sonja (avtor)
/
Tacol, Tonka (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (595 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Preschool teaching staff 's opinions on the importance of preschool curricular fields of activiti...
Avtorji:
Zupančič, Tomaž (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
/
Mulej, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
The importance of visual reading for the interpretation of a literary text
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
/
Haramija, Dragica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(403 kB)
2. PDF datoteka (430 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
2. TXT datoteka (40 kB)
Art appreciation as a learned competence
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
The role of the arts in Tagore's concept of schooling
Avtorji:
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Teachers' attitudes towards behaviour patterns in social conflicts in Primorsko-Goranska county i...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Jančec, Lucija (avtor)
/
Čepić, Renata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (210 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teaching literature through the arts
Avtorji:
Badulescu, Dana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary s...
Avtorji:
Rot Vrhovec, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(459 kB)
2. PDF datoteka (543 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
2. TXT datoteka (57 kB)
Introducing teacher mentoring in Kosovo schools - potential and challenges for sustainability
Avtorji:
Vula, Eda (avtor)
/
Berisha, Fatlume (avtor)
/
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Grammar school students' opinions on the art curriculum
Avtorji:
Zupančič, Tomaž (avtor)
/
Köster, Annely (avtor)
/
Torres de Eça, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (259 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
The use of compliment response strategies among Iranian learners of English
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (355 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
An interactive approach to learning and teaching in visual arts education
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Brezar, V. (2014). Traktat o detajlu v arhitekturi. A Treatise on Detail in Architecture. Ljublja...
Avtorji:
Zupančič, Domen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Student teachers as future researchers
Avtorji:
Pesti, Csilla (avtor)
/
Gordon Győri, János (avtor)
/
Kopp, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (271 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The missing link
Avtorji:
Szelei, Nikolett (avtor)
/
Alves, Ines (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Change, challenge, transformation
Avtorji:
Kovacs, Helena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (161 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
stran
od 3
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100