Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 37
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (37)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (37)
Časopisje in članki - oblika
članki (37)
Jezik
angleški (37)
slovenski (4)
Leto izida
2020 (3)
2021 (7)
2022 (7)
2023 (9)
2024 (11)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (37)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (14)
Pedagoška fakulteta Univerze (2)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (21)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (37)
Dostop
Prost (37)
Išči med rezultati (
37
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Advancing the scholarship of teaching and learning using learning theories and reflectivity
Avtorji:
Shawa, Lester Brian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on...
Avtorji:
Žabkar, Jure (avtor)
/
Urankar, Tajda (avtor)
/
Javornik, Karmen (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (954 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Relationships between epistemological beliefs and conceptual understanding of evolution by natura...
Avtorji:
Baytelman, Andreani (avtor)
/
Loizou, Theonitsa (avtor)
/
Chatzikonstantinou, Salomi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (258 kB)
1. TXT datoteka (82 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Avtorji:
Sá-Pinto, Xana (avtor)
/
Pessoa, Patrícia (avtor)
/
Pinto, Alexandre (avtor)
/
Cardia, Pedro (avtor)
/
Lopes, J. Bernardino (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (419 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Avtorji:
Kodele, Tadeja (avtor)
/
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (503 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Learning to teach in out-of-university and out-of-school environments in primary teacher educatio...
Avtorji:
Uppin, Helene (avtor)
/
Norrman, Kimberly (avtor)
/
Näkk, Anne-Mai (avtor)
/
Areskoug, Linn (avtor)
/
Timoštšuk, Inge (avtor)
/
Corner, Solveig (avtor)
/
Löfström, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Distance learning and teaching in group settings at primary music schools in Slovenia
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
/
Trčko, Matic (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (602 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research resu...
Avtorji:
Hodnik, Tatjana (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (594 kB)
1. TXT datoteka (92 kB)
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
/
Ribič, Luka (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Vinko, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
Non-formal science education
Avtorji:
Guralp, Genco (avtor)
/
McHugh, Martin (avtor)
/
Hayes, Sarah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (483 kB)
1. TXT datoteka (100 kB)
Learning about sustainability in a global context of digital transformation in teacher education
Avtorji:
Dittrich, Ann-Kathrin (avtor)
/
Mathabathe, Kgadi Clarrie (avtor)
/
Eloff, Irma (avtor)
/
Agostini, Evi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (542 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Videoconferencing and sleep quality in Slovenian university students
Avtorji:
Vuk, Vita (avtor)
/
Horvat, Marina (avtor)
/
Vrečko Pizzulin, Vesna (avtor)
/
Štukovnik, Vita (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 42
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (664 kB)
1. TXT datoteka (74 kB)
Using Remap RT (reading - concept mapping - reciprocal teaching) learning model to improve low-ab...
Avtorji:
Zubaidah, Siti (avtor)
/
Mahanal, Susriyati (avtor)
/
Sholihah, Mar'atus (avtor)
/
Rosyida, Fatia (avtor)
/
Kurniawati, Zenia Lutfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Constructivism in visual arts classes
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
/
Tatalović Vorkapić, Sanja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The role of parental self-efficacy in explaining children's academic outcomes
Avtorji:
Bubić, Andreja (avtor)
/
Tošić, Antonela (avtor)
/
Mišetić, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (278 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
The Covid-19 learning crisis as a challenge and an opportunity for schools
Avtorji:
Hofmann, Riikka (avtor)
/
Arenge, Gabrielle (avtor)
/
Dickens, Siobhan (avtor)
/
Marfan, Javiera (avtor)
/
Ryan, Mairead (avtor)
/
Tiong, Ngee Derk (avtor)
/
Radia, Bhaveet (avtor)
/
Janik Blaskova, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (354 kB)
1. TXT datoteka (78 kB)
Slovenian parents' views on emergency remote schooling during the first wave of the Covid-19 pand...
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Uršič, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
vol. 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Avtorji:
Mäkipää, Toni (avtor)
/
Hahl, Kaisa (avtor)
/
Luodonpää-Manni, Milla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (384 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The effects of remote pandemic education on crafts pedagogy
Avtorji:
Kouhia, Anna (avtor)
/
Kangas, Kaiju (avtor)
/
Kokko, Sirpa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (541 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
The dynamics of foreign language values in Sweden
Avtorji:
Gheitasi, Parvin (avtor)
/
Lindgren, Eva (avtor)
/
Enever, Janet (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
The mediating role of parents and school in peer aggression problems
Avtorji:
Velki, Tena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (290 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Avtorji:
Javornik, Karmen (avtor)
/
Kavkler, Marija (avtor)
/
Lychatz, Sven (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 12
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (288 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Through thick and thin
Avtorji:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (avtor)
/
Stasiunaitiene, Egle (avtor)
/
Šimiene, Gerda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (249 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100