Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
home
query
URN:NBN:SI:spr-ITBJKYM0
Zapri
Zapri
Didakta
Dostop do celotnega besedila:
od 2007, letnik 17, številka posebna do 2020, letnik 30, številka 209
Add to EndNote (RIS format)
Language
slovenian
Source
Didakta
Year
1991-
Publisher
Didakta
Provider
Didakta
URN
URN:NBN:SI:spr-ITBJKYM0
COBISS ID
23267586
Added
23.09.2014
Metadata
2007
2008
2009
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Prev
Next
2007
1
posebna (2007)
2008
5
številka: 112 (2008)
številka: 114 (2008)
številka: 119 (2008)
številka: 120 (2008)
številka: 121 (2008)
2009
31
številka: 122 (2009)
številka: 123 (2009)
številka: 124 (2009)
številka: 125 (2009)
številka: 126 (2009)
številka: 127 (2009)
številka: 128 (2009)
Profesionalni in osebnostni razvoj vzgojitelja - pot do dviga kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela (številka: 126, 2009)
Otroci zmorejo veliko več, kot smo jim pripravljeni priznati! (številka: 126, 2009)
Športna vzgoja in računalnik (številka: 126, 2009)
Vzgojna ura (številka: 126, 2009)
100 let OŠ Pod goro Slovenske Konjice (številka: 126, 2009)
Mir v razredu! (številka: 126, 2009)
Pot do uspeha pri obravnavi učenke s primanjkljaji na posameznih področjih (številka: 126, 2009)
Zaključni izlet (številka: 127, 2009)
Mislim, da je prihodnost učiteljstva v tem, da se v nasprotju z leti, ki smo jih do zdaj preživljali, ponovno okrepi profesionalna samozavest (številka: 127, 2009)
Interaktivna tabla pri pouku matematike (številka: 127, 2009)
Ergonomsko urejen delovni prostor (številka: 127, 2009)
Z vzgojnim konceptom do ponotranjanja vrednot pri učencih (številka: 127, 2009)
Osnovna šola Marije Vere, Kamnik (številka: 127, 2009)
O smiselnosti dramskih skupin v tujem jeziku (številka: 127, 2009)
Predlog za razvoj osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji ter digitalne pismenosti pri pouku naravoslovnih predmetov v osnovni šoli s pomočjo računalniško podprtega laboratorijskega dela (številka: 127, 2009)
Avtonomija učitelja in akademska svoboda (številka: 127, 2009)
Stres pri učiteljih - kako preživeti (številka: 128, 2009)
Slovenska šola je dobra šola (številka: 128, 2009)
Medgeneracijsko druženje v podaljšanem bivanju - doprinos k uresničevanju ciljev vzgojnega načrta OŠ (številka: 128, 2009)
Kaj bi s plesnim izročilom v osnovnih šolah? (številka: 128, 2009)
Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci - Kétnyelvű általános iskola Pártosfalva (številka: 128, 2009)
Debata v prvem razredu osnovne šole (številka: 128, 2009)
Strokovno komuniciranje v nemškem jeziku pri avtoserviserjih (številka: 128, 2009)
Zasluženi dopust (številka: 128, 2009)
2012
1
številka: 159 (2012)
2013
121
številka: 160 (2013)
številka: 161 (2013)
številka: 162 (2013)
številka: 163 (2013)
številka: 164 (2013)
številka: 165 (2013)
številka: 166 (2013)
številka: 167 (2013)
Kibernetsko ustrahovanje (številka: 163, 2013)
Mate Dolenc: Mali princ z otoka (številka: 163, 2013)
Moje geslo je --- (številka: 163, 2013)
Stanje in trendi informatizacije slovenskega šolstva (številka: 163, 2013)
Učenje 1 na 1 na Škofijski gimnaziji v okviru Zavoda Antona Martina Slomška (številka: 163, 2013)
Uporaba mehanike iger v e-izobraževanju (številka: 163, 2013)
Bodoči učitelji in ravnanje z občutljivimi podatki na spletu (številka: 163, 2013)
Biti informacijsko napredna vzgojiteljica (številka: 163, 2013)
Stanje na področju informacijske varnosti v slovenskih osnovnih šolah (številka: 163, 2013)
Filozofija z otroki (številka: 163, 2013)
Internetno medvrstniško nasilje (številka: 163, 2013)
Fotografska križanka kot didaktično sredstvo pri razvoju inovacijskih kompetenc (številka: 163, 2013)
Učiteljeva vloga pri informacijski komunikacijski tehnologiji (številka: 163, 2013)
Arnes videokonference (številka: 163, 2013)
Sodelovanje z roko v roki (številka: 163, 2013)
Poskusi še nekoliko drugače (številka: 163, 2013)
Programsko orodje za podporo projektnemu delu študentov (številka: 163, 2013)
Okoljska vzgoja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 160, 2013)
Harmonizacija ekologije, ekonomije in sociale na energetski način (številka: 160, 2013)
Okoljska vzgoja naj povezuje razvijanje poglobljenega razmisleka, občutenja, vrednotenjain odgovornega ravnanja (številka: 160, 2013)
Radioaktivni žlahtni plin radon (številka: 160, 2013)
Vsak posameznik šteje (številka: 160, 2013)
Razvojne pobude in ocenjevanje njihovega vpliva na okolje (številka: 160, 2013)
Kreativne raziskovalne učne dejavnosti v vrtcih (številka: 160, 2013)
Integralno do trajnostnega razvoja in zelenega gospodarstva (številka: 160, 2013)
Dr. Hubert Požarnik: "Pametne misli pogosto težko zmagajo, zato jih je potrebno velikokrat ponavljati" (številka: 160, 2013)
Prometna vzgoja - vzgoja za življenje (številka: 160, 2013)
Raziskovanje Ljubljanice (številka: 160, 2013)
Za okolju in družbi odgovorno življenje (številka: 160, 2013)
Šola iz zemlje (številka: 160, 2013)
Priročni pedološki laboratorij na domačem vrtu (številka: 161, 2013)
OŠ Dragotina Ketteja (številka: 161, 2013)
Pomen izobraževanja o ravnanju z energijo (številka: 161, 2013)
Kakšno varstvo okolja potrebujemo? (številka: 161, 2013)
Naučimo se biti samooskrbni (številka: 161, 2013)
Z igro do nemščine in ekološke osveščenosti (številka: 161, 2013)
Raziskava o stanju učenja v naravi v Sloveniji (številka: 161, 2013)
Izboljšanje bralne pismenosti (številka: 161, 2013)
Branje na naši šoli (številka: 161, 2013)
Projektni tedni, celostni pristop in učenje za trajnostni razvoj (številka: 161, 2013)
Poslovna obleka pedagoških delavcev kot del neverbalne komunikacije (številka: 162, 2013)
Samopodoba, naš zanesljivi avtopilot (številka: 162, 2013)
Motnje hranjenja, boleče strategije preživetja (številka: 162, 2013)
Subitizacija (številka: 162, 2013)
Temeljne komponente samopodobe učiteljev (številka: 162, 2013)
Kako si napolnimo baterije? (številka: 162, 2013)
Učiteljeva samopodoba (številka: 162, 2013)
Spodbujanje čustvene, socialne in učne samopodobe na začetku šolanja (številka: 162, 2013)
Kako prepoznati svoj stres (številka: 162, 2013)
Tina Martinec Selan: "Delo stilistke mi je v neizmeren užitek in izziv" (številka: 162, 2013)
Nevrologične ravni učiteljeve osebnosti (številka: 162, 2013)
Obleka naredi človeka (številka: 162, 2013)
Izkušnje z učencem s polževim vsadkom (številka: 162, 2013)
Kaj učenci/ dijaki/ slušatelji cenijo pri predavateljih? (številka: 162, 2013)
Brezposelnost (številka: 162, 2013)
"Učitelj, prihajaj kolikor mogoče čedno oblečen v šolo!" (številka: 162, 2013)
Kakšnega učitelja potrebuje (pričakuje) današnja (in jutrišnja) šola? (številka: 162, 2013)
Mirjam Dominko: O vplivu notranjih predstav na sporazumevanje, stres in še kaj (številka: 162, 2013)
Učiteljeva zunanja podoba (številka: 162, 2013)
Počitek in igranje v vrtcu (številka: 164, 2013)
Praktičen prikaz med predmetnega povezovanja (številka: 164, 2013)
Raziskovanje trga izobraževalnih storitev (številka: 164, 2013)
Vodne kapljice in voda okrog nas (številka: 164, 2013)
Učitelj mora spoznati svoje učence, ti pa svoje sošolce (številka: 164, 2013)
Zagotavljanje informacijske varnosti (številka: 164, 2013)
Nebesedna komunikacija učiteljev (številka: 164, 2013)
Socialno-demografske razlike v gibalni aktivnosti otrok drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja (številka: 164, 2013)
Ranjen otrok in motnja hranjenja (številka: 164, 2013)
Preplet vodenih dejavnosti in spontane igre otrok (številka: 164, 2013)
Poslušanje različnih zvrsti glasbe (številka: 164, 2013)
Biti starš je umetnost, biti učitelj je izziv (številka: 164, 2013)
Pet prijateljev in difonske enačbe (številka: 164, 2013)
Pomoč otrokom, ki molčijo (številka: 164, 2013)
Osnovna šola na Slovenskem - štiriindvajsetič (številka: 164, 2013)
Didaktične igre iz književnosti (številka: 164, 2013)
Jubilejno leto za Škofijsko klasično gimnazijo v Zavodu sv. Stanislava (številka: 164, 2013)
Skrb za ogrožene rastlinske in živalske vrste (številka: 164, 2013)
Komunikacija med otrokom in odraslim v vrtcu (številka: 164, 2013)
Revščina, izobraževanje in otroci (številka: 164, 2013)
O drugačni paradigmi ocenjevanja znanja (številka: 164, 2013)
Samopodoba in samospoštovanje skozi prizmo šolske stvarnosti (številka: 164, 2013)
Didaktična igra Most (številka: 164, 2013)
Večerna predstava za devetošolce. Si upamo? (številka: 164, 2013)
Otrok se igra, ker se razvija in otrok se razvija, ker se igra (številka: 164, 2013)
IKT in disleksija z roko v roki (številka: 165, 2013)
Kreativne raziskovalne učne dejavnosti v vrtcih - v naravi, za naravo (številka: 165, 2013)
Bralna motivacija pri osnovnošolcih (številka: 165, 2013)
Projekt "Naša pravljica" in zgodnje opismenjevanje (številka: 165, 2013)
"Jezikovni inkubator" (številka: 165, 2013)
Angleščina v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 165, 2013)
Celostno razvijanje glasbenih sposobnosti (številka: 165, 2013)
O barvah in njihovi uporabi v vrtcu in šoli (številka: 165, 2013)
Medpredmetno povezovanje slovenščine z zgodovino, z angleščino in s knjižnico (številka: 165, 2013)
Gibanje med poukom (številka: 165, 2013)
Uporaba tulcev na področju gibanja (številka: 165, 2013)
Po sledeh soške fronte (številka: 165, 2013)
Zgodnje učenje tujega jezika nemščine za razvijanje komunikacijske kompetence pri učencih (številka: 165, 2013)
Učenje jezika skozi igro (številka: 165, 2013)
Bralna mapa kot pot do uspeha in vaje za izboljšanje bralne tehnike (številka: 166, 2013)
Organizacijski model izvedbe tehniških dni (številka: 166, 2013)
Besedilo pregovorov kot vsebinski in vizualni element likovnega dela (številka: 166, 2013)
Slovenščina da, slovenščina ne (številka: 166, 2013)
Poletje na taboru (Ne)navadna zabava (številka: 166, 2013)
Odnos med učiteljem in učenci (številka: 167, 2013)
Izzivi vrstniške mediacije v regiji (številka: 167, 2013)
Pomen podaljšanega bivanja (številka: 167, 2013)
Razrednik in razredne ure (številka: 167, 2013)
Svetovalni delavec in učenec (številka: 167, 2013)
Akcijski projekt "Kako se lahko igramo pozimi" ali otroci soustvarjajo projekt od načrta do izvedbe (številka: 167, 2013)
Akvaponika kot izobraževalno orodje v poklicnem in strokovnem izobraževanju (številka: 167, 2013)
Učitelj/vzgojitelj ustvarja odnos (številka: 167, 2013)
Mladostnikova samopodoba v problematiki motenj hranjenja (številka: 167, 2013)
Izboljšanje medosebnih odnosov v starostno mešanem oddelku - akcijska raziskava (številka: 167, 2013)
2014
96
številka: 169 (2014)
številka: 170 (2014)
številka: 171 (2014)
številka: 172 (2014)
številka: 173 (2014)
številka: 174 (2014)
številka: 175 (2014)
številka: 176 (2014)
Šola in revščina - razmišljanja in vprašanja (številka: 169, 2014)
Povezanost nespecifičnih težav otrok v šoli s težavami zaradi pitja alkohola v primarnem družinskem okolju (številka: 169, 2014)
Hitrost pri športni vzgoji (številka: 169, 2014)
Dejavniki odnosa med učiteljem in učenci v osnovni šoli (številka: 169, 2014)
Revščina v Sloveniji - merjenje na Statističnem uradu RS (številka: 169, 2014)
AI metoda (Appreciative Inquiry) (številka: 169, 2014)
Delo terapevtskega psa v šolah - opis primera (številka: 169, 2014)
Učenje za življenje (številka: 170, 2014)
Vzgoja = učenje za življenje (številka: 170, 2014)
Učenje za življenje med šolskimi in obšolskimi dejavnostmi (številka: 170, 2014)
Niklas Gidion: Svobodna šola - šola prihodnosti? (številka: 170, 2014)
Ples - šola za življenje (številka: 170, 2014)
Matematika v vrtcu (števila, štetje, orientacija) (številka: 170, 2014)
Hoja za vodo (številka: 170, 2014)
Kje in kako naj v šoli učimo za življenje (številka: 170, 2014)
Že vrtec pripravlja otroke na življenje (številka: 170, 2014)
Projekt Popestrimo šolo pomeni vrednostni premik v vzgoji in izobraževanju (številka: 170, 2014)
Učenje iz šole za življenje - floskula, mit ali nevrofiziološko dejstvo? (številka: 170, 2014)
Nekateri dejavniki prikritega kurikuluma v osnovni šoli (številka: 170, 2014)
Dimenzije projekta "Krog življenja" (številka: 170, 2014)
Motivacija strokovnih sodelavcev (številka: 170, 2014)
Kdaj je otrok zrel za všolanje? (številka: 171, 2014)
Učne metode kot spodbuda k ustvarjalnosti (številka: 171, 2014)
Ustvarjalni gib (številka: 171, 2014)
Kako biti ustvarjalen v vsakdanjem življenju? (številka: 171, 2014)
Integracija učencev tujcev v slovensko šolo (številka: 171, 2014)
Izobraževanje o lokalni samooskrbi na inovativen in privlačen način tudi za mlade (številka: 171, 2014)
Ustvarjalnost učiteljev predmeta glasbena umetnost (številka: 171, 2014)
Razvijanje ustvarjalnosti z grafičnim oblikovanjem (številka: 171, 2014)
Konceptualizacija pojma ustvarjalnosti v šolskem prostoru (številka: 171, 2014)
"Muzej v malem" (številka: 171, 2014)
Vzgojitelj in spodbujanje ustvarjalnosti pri predšolskih otrocih (številka: 171, 2014)
Aktivno učenje v vrtcu (številka: 172, 2014)
Pouk slovenščine v kombiniranem oddelku na OŠ z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 172, 2014)
Učenje je vzgoja (številka: 172, 2014)
Biti učitelj je poklic. Učiti - to je poslanstvo (številka: 172, 2014)
Aktivno učenje v naravi za predšolske otroke (številka: 172, 2014)
Primera socialnih iger za urjenje opazovanja in spoznavanje govorice telesa (številka: 172, 2014)
Moč aktivnega učenja otrok v vrtcu prihaja iz ponudbe v kotičkih - centrih dejavnosti (številka: 172, 2014)
Pedagoška in andragoška vloga šolske knjižnice (številka: 172, 2014)
Učinkovite mentalne strategije za priklic temeljnih dejstev odštevanja (številka: 172, 2014)
Ali o plagiatu že v osnovni in srednji šoli? (številka: 173, 2014)
Starševsko prepoznavanje otrokove ranjenosti ter preprečevanje razvoja in zdravljenje motnje hranjenja (številka: 173, 2014)
Kompetence 21. stoletja - možni prispevki globalnega učenja (številka: 173, 2014)
Družbena odgovornost muzejev (številka: 173, 2014)
Sodelovanje v inovacijskem projektu kot spodbuda za premislek o lastnem razvoju (številka: 173, 2014)
Pomen vključevanja lokalne skupnosti pri vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj (številka: 173, 2014)
Otroško dojemanje lutkovnega gledališča (številka: 173, 2014)
Ob koncu mednarodnega desetletja vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (številka: 173, 2014)
Nadarjeni učenci in likovna nadarjenost v šolskem sistemu (številka: 173, 2014)
Od stihijske globalizacije do vzgoje za odgovorno solidarnost (številka: 173, 2014)
Evropske kros-kurikularne zgodbe (številka: 173, 2014)
Prizadevanja za dvig bralne pismenosti na OŠ Šmartno v Tuhinju (številka: 174, 2014)
Z živalovarstvenim krožkom k spodbujanju vzgoje za strpnost (številka: 174, 2014)
Interaktivno delovanje za pismenost prihodnosti (številka: 174, 2014)
Drugi tuji jezik (številka: 174, 2014)
Pot do funkcionalne pismenosti se začenja že v prvem razredu (diferencirano opismenjevanje v 1. razredu) (številka: 174, 2014)
Deljenje z dvo- in večmestnim številom pri učencih z disleksijo ali z drugimi specifičnimi učnimi težavami ali z motnjo pozornosti (številka: 174, 2014)
Planinstvo - priložnost za sodelovanje med starši, šolo in otroki (številka: 174, 2014)
Biti ali ne biti pismen? (številka: 174, 2014)
Funkcionalna pismenost (številka: 174, 2014)
Ročne grafične tehnike za predšolske otroke (številka: 174, 2014)
Pravljična slikanica kot del projekta bralne pismenosti v 1. razredu (številka: 174, 2014)
Pomen strokovnega jezika za razvoj naravoslovne pismenosti (številka: 174, 2014)
Praktičen prikaz med predmetnega povezovanja v 2. razredu (številka: 174, 2014)
Črka kot likovni motiv (številka: 174, 2014)
Bralna pismenost - iz pedagoške prakse (številka: 174, 2014)
Šola je dolžna, šola bi morala --- (številka: 175, 2014)
Vzgoja otrok in vloga šole (številka: 175, 2014)
Proces zdravljenja in ozdravljenja osebe z motnjo hranjenja (številka: 175, 2014)
Soustvarjanje s starši (številka: 175, 2014)
Kdo, če ne učitelj, naj bo strokovni sodelavec staršev pri otrokovi edukaciji? (številka: 175, 2014)
Hagioterapevtski pristop pri delu z učenci - celovitost učiteljeve vzgojno-izobraževalne metode (številka: 175, 2014)
Raziskovanje in poskusi (številka: 175, 2014)
Starši in otroci - takšni in drugačni (pogled skozi otrokove oči) (številka: 175, 2014)
Razvijanje poslušalskih spretnosti pri pouku glasbene umetnosti na razredni stopnji osnovne šole (številka: 175, 2014)
Razmerja med starši in šolo - esejistično razmišljanje (številka: 175, 2014)
Inovativno izobraževanje o evropski integraciji (številka: 176, 2014)
Bralna pismenost pri uri športa (številka: 176, 2014)
Prek sodelovalnega učenja do znanja in pozitivne učne klime (številka: 176, 2014)
Kako je eTwinning vplival na moje delo ali vse, kar nudi evropski portal za mednarodno sodelovanje (številka: 176, 2014)
Vključitev OŠ Brezovica pri Ljubljani v mednarodni projekt Comenius Souvenirs for Europe (številka: 176, 2014)
Etika in vrednote v vrtcu (številka: 176, 2014)
Se zavedaš, kaj vse zmore glasba? Ko moč glasbe preseneti tudi pedagoga (številka: 176, 2014)
Elementi Montessori pedagogike v Vrtcu Kurirček Logatec (številka: 176, 2014)
Uvajanje sprememb v šolski kolektiv (številka: 176, 2014)
Solskilonec.si - podpora organizirani šolski prehrani za zdravje prihodnjih generacij (številka: 176, 2014)
Shape - strong health, happy people (številka: 176, 2014)
2015
93
številka: 177 (2015)
številka: 178 (2015)
številka: 180 (2015)
številka: 182 (2015)
številka: 183 (2015)
številka: 184 (2015)
številka: 185 (2015)
Ljudsko izročilo živi tudi v šoli (številka: 177, 2015)
Pripravljalnica - preverjena praksa iz tujine in neformalna oblika podpore priseljenim učencem (številka: 177, 2015)
Trening socialnih veščin kot sredstvo za doseganje višje ravni socialne uspešnosti mladostnikov (številka: 177, 2015)
Delo vzgojiteljice z otrokom s posebnimi potrebami - primer iz prakse (številka: 177, 2015)
Postopek uvajanja slepega otroka v vrtec (številka: 177, 2015)
Fotografija v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (številka: 177, 2015)
Spremljanje razvoja nadarjenih učencev (številka: 177, 2015)
"Ko bom velika bom zvezda" (številka: 177, 2015)
Enako plačilo za enako delo - tudi v slovenskem šolstvu? (številka: 177, 2015)
Javno nastopanje v osnovni šoli s prilagojenim programom (številka: 177, 2015)
Različnost otrok nujno pogojuje različnost pristopov za delo z njimi (številka: 177, 2015)
Otroci s posebnimi potrebami (številka: 177, 2015)
Praksa dijakinje s cerebralno paralizo na Finskem in tektonske ovire (številka: 177, 2015)
Analiza pisave kot dobro psihodiagnostično sredstvo učitelja (številka: 177, 2015)
Vpliv vzgojitelja na uspešen ustvarjalni razvoj nadarjenega otroka (številka: 177, 2015)
Uporabnost de Bonovih orodij razmišljanja v vrtcu (številka: 178, 2015)
Folklorna dejavnost na OŠ Selnica ob Dravi (številka: 178, 2015)
Projekti na šolah - Unicefov projekt Punčka iz cunj (številka: 178, 2015)
Končna šolska ocena (številka: 178, 2015)
Uporaba gibno-plesnih dejavnosti v vrtcu (številka: 178, 2015)
Projektni tedni obogatijo šolski vsakdan (številka: 178, 2015)
Bralna pismenost pri pouku matematike (številka: 178, 2015)
Motivacije za branje (številka: 178, 2015)
Spodbujanje samoregulacijskega učenja pri praktičnem delu v manjših skupinah (številka: 178, 2015)
Jurčičev obisk na Jurčičevi šoli v likovnih razsežnostih (številka: 178, 2015)
Delo v vrtcu v primeru spolnih zlorab otrok (številka: 180, 2015)
Interesna dejavnost ročna dela (številka: 180, 2015)
Spodbujanje sodelovalnega učenja (številka: 180, 2015)
Solidarnost v šoli - med individualizmom in skupnostjo (številka: 180, 2015)
Družinsko branje in "potujoči bralni nahrbtnik" spodbujata in krepita otrokov govorni razvoj (številka: 180, 2015)
Ali je v šoli prostor tudi za solidarnost? (številka: 180, 2015)
Integracija etike in vrednot v vzgojo in izobraževanje (številka: 180, 2015)
Abstraktni ekspresionizem in ustvarjalnost predšolskih otrok (številka: 180, 2015)
Vzgoja za solidarnost na OŠ Miklavž na Dravskem polju (številka: 180, 2015)
Vpliv šole na duševno zdravje otrok (številka: 180, 2015)
Knjižničar na dveh delovnih mestih (številka: 180, 2015)
Igram se z lutko (številka: 180, 2015)
Kaj lahko vrtec naredi za bolj kohezivno družbo? - učimo se solidarnosti in medgeneracijskega sodelovanja (številka: 180, 2015)
Recimo prostovoljstvu "da" (številka: 180, 2015)
Potujemo v preteklost z muzejem v malem (številka: 183, 2015)
Vključitev vsebin prve pomoči v učni načrt srednjih šol (številka: 183, 2015)
Odpadni material je lahko tudi dobra igrača (številka: 183, 2015)
Pomen igre za otrokov razvoj (številka: 183, 2015)
Sprotno preverjanje domačih nalog in ocene (številka: 183, 2015)
Reflektiven pristop k raziskovanju otrokovih lastnih instrumentov/zvokov telesa (številka: 183, 2015)
Otroci in odnos do živali (številka: 183, 2015)
Branje slikanice v funkciji razvijanja multimodalne pismenosti (številka: 183, 2015)
Kako lahko vrtec sodeluje s starši pri uvajanju otroka v vrtec? (številka: 183, 2015)
Krog - popolna oblika, izražena v prepletanju matematike s simboliko likovne strukture (številka: 183, 2015)
Pes Philo v razredu - otroci in (etični) odnos do živali (številka: 183, 2015)
Šola v primežu predpisov, pričakovanj staršev in pravic otrok (številka: 183, 2015)
Inovativnost v letnih delovnih načrtih (številka: 184, 2015)
Od zrna do platna (številka: 184, 2015)
Primerjava oblikovanja likov zgodbe Tresobumf v 2D- in 3D- tehniki (številka: 184, 2015)
Branje, zabavanje, znanje (številka: 184, 2015)
Otrok s sladkorno boleznijo v prvi triadi (številka: 184, 2015)
Samopodoba otrok s posebnimi potrebami (številka: 184, 2015)
Mozaik v Vrtcu Škofljica (številka: 184, 2015)
Mediacija in raziskovanje čustev s pomočjo gledališča (številka: 184, 2015)
Medpredmetna povezava likovne umetnosti, državljanske vzgoje in etike (številka: 184, 2015)
Kako nastaja šolsko glasilo "Studenček" (številka: 184, 2015)
Projektno delo pri pouku matematike (številka: 184, 2015)
Vloga managementa pri obravnavi poklicnega izgorevanja zaposlenih (številka: 184, 2015)
Profesionalni razvoj učiteljev (številka: 185, 2015)
Muzikal - prostor mnogih možnosti tudi za učence OŠPP (številka: 185, 2015)
Čudoviti svet lutk (številka: 185, 2015)
Novi izzivi za študij regionalne geografije na primeru pomanjkanja vode v Aziji (številka: 185, 2015)
Zakaj je učenje jezikov smiselno ali več jezikov znaš --- (številka: 185, 2015)
Poučevanje evolucije pri pouku biologije v osnovnih šolah (številka: 185, 2015)
Abstrakcija v šoli (številka: 185, 2015)
Pot projekta Rekonceptualizacija časa v Vrtcu Tržič (številka: 185, 2015)
Učenje na prostem (številka: 185, 2015)
Eksperimentalno delo pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole (številka: 185, 2015)
Približevanje fizike učencem s posebnimi potrebami (številka: 185, 2015)
Čuječnost za odrasle, ki delajo z otroki (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Razvijanje številske predstavljivosti pri jutranji rutini (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Razvoj kritičnega mišljenja na razredni stopnji (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Razvijanje pozitivnega odnosa do živali (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Delo z lesom in kamnom v predšolskem obdobju (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Kako vzpostavljamo sodelovalno kulturo na šoli (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Kaj je pomembno spodbujati v zgodnjem otroštvu, da bo vstop v šolo lažji (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Medpredmetno povezovanje - matematična nega možganov (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Razvoj novih znanj v učnih regijah (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Glasba v vrtcu (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Gledališki projekt Tobija (številka: 180 i. e. 182, 2015)
Podjetništvo v šole (številka: 180 i. e. 182, 2015)
2016
55
številka: 186 (2016)
številka: 187 (2016)
številka: 188 (2016)
številka: 189 (2016)
Samooskrba ali uvožena hrana (številka: 188, 2016)
Kako se lahko igramo brez igrač (številka: 186, 2016)
Motivacija na Srednji šoli Ravne (številka: 186, 2016)
Obogatitvene in dodatne dejavnosti v vrtcu (številka: 186, 2016)
Zaščita pravic otrok v inšpekcijskem postopku (številka: 186, 2016)
Formativno spremljanje in bralna pismenost pri aktivnosti z angleškimi članki (številka: 186, 2016)
Kako delati/živeti z visoko funkcionalni ! otroci - avtisti? (številka: 186, 2016)
Gibanje - prioritetno področje (številka: 186, 2016)
Varovanje osebnih podatkov, zaposlenih v šolstvu, in neobvezno mnenje informacijskega pooblaščenca (številka: 186, 2016)
Uporaba vedenjsko kognitivne terapije pri šolskem svetovalnem delu (številka: 186, 2016)
Ljudski običaj Gregorjevo - tehniški dan v 1. razredu (številka: 186, 2016)
Z lutko do bralne pismenosti (številka: 186, 2016)
Čudoviti svet lutk (številka: 186, 2016)
France Prešeren kot vodilna tema medpredmetnega povezovanja (številka: 186, 2016)
Zarje - šolski časopis na OŠ Trebnje (številka: 186, 2016)
Učenje otrok kot kombinacija ponujenih vsebin, sredstev in materialov (številka: 186, 2016)
Alkimija učenja in človeški potenciali (številka: 186, 2016)
Koliko še znam teoretičnega dela kolesarskega izpita? (številka: 186, 2016)
Seciranje organov sesalcev pri urah biologije (številka: 187, 2016)
Barve strpnosti, besede drugačnosti - bralni dnevi na temo medkulturnosti in večjezičnosti v 5. razredu OŠ Idrija (številka: 187, 2016)
Glasbena umetnost 6-letnikov: pevčki med prvošolci (številka: 187, 2016)
Kako pomagati svojemu otroku pri učenju tujega jezika (številka: 187, 2016)
Strokovni aktivi kot prostor za profesionalni razvoj strokovnih delavcev ! vrtcu (številka: 187, 2016)
Igra z žogo (številka: 187, 2016)
Pomen samopodobe in izražanja čustev otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (številka: 187, 2016)
Šola in pust - pustni projekti Osnovne šole Markovci (številka: 187, 2016)
Sodobni pouk književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 187, 2016)
Umetniško delo - spodbuda in izziv za preplet plesne, likovne in glasbene dejavnosti (številka: 187, 2016)
Otroci so ustvarjali - pravljica z glasbo (številka: 187, 2016)
Vpletanje dediščine in tradicije v učne vsebine pri predmetu družba (številka: 187, 2016)
Govorno-jezikovne motnje pri predšolskih otrocih (številka: 187, 2016)
Uspešno sodelovanje med starši in vzgojitelji (številka: 187, 2016)
Kako s pomočjo NLP-ja izboljšati delovanje projektnega tima? (številka: 187, 2016)
Pustovanje z vključitvijo šolske skupnosti (številka: 187, 2016)
Pomen branja slikanice kot osrednje otroške in mladinske literarne oblike v osnovni šoli s prilagojenim programom (številka: 187, 2016)
Učenje ni igra (številka: 188, 2016)
Avtentični učni proces - izhodišče spodbujanja likovnega razvoja učencev (številka: 188, 2016)
Izobraževanje učiteljev v mednarodnem prostoru (številka: 188, 2016)
Računalniška pismenost učencev s posebnimi potrebami (številka: 188, 2016)
Mentorstvo otroškemu parlamentu (številka: 188, 2016)
Otroci za zdrav in optimalen razvoj potrebujejo umetnost (številka: 189, 2016)
Sporazum o fotokopiranju v slovenskih šolah (številka: 189, 2016)
Izzivi izobraževalnega sistema na Kosovu (številka: 189, 2016)
Ljudska glasba v vrtcu (številka: 189, 2016)
Uresničevanje inovativnega pedagoškega pristopa - inovacijski projekt Gozd v objemu (številka: 189, 2016)
Razvoj kariere pri pedagoških delavcih (številka: 189, 2016)
Projektno delo Čutne poti v Vrtcu Radovednež na Bučki (številka: 189, 2016)
Fonomimična metoda v prvem razredu - da ali ne? (številka: 189, 2016)
Zakaj otroku ponuditi gozd? (številka: 189, 2016)
Primer osnovne šole s statusom medkulturne šole v Sloveniji (številka: 189, 2016)
Vpliv športnega duha na učenčev celostni razvoj (številka: 189, 2016)
2017
96
številka: 191 (2017)
številka: 192 (2017)
številka: 193 (2017)
številka: 194 (2017)
številka: 195 (2017)
Hrana, naša rana? (številka: 191, 2017)
Zgodbe prostovoljcev OŠ Preska (številka: 191, 2017)
Sodelovanje med vrtcem in knjižnico - nekoliko drugače (številka: 191, 2017)
Afrika - simbol našega ravnanja s sočlovekom in naravo (most solidarnosti med Slovenijo in Malavijem) (številka: 191, 2017)
Izkustveno učenje v ZOO Ljubljana (številka: 191, 2017)
Ekošola (številka: 191, 2017)
Trajnostni razvoj pri nas doma (številka: 191, 2017)
Ekoforenzična naloga pri predmetu Študij okolja (številka: 191, 2017)
Kavalirji - živalski zavezniki (številka: 191, 2017)
Oči in ušesa boga (številka: 191, 2017)
Ekorazrednik (številka: 191, 2017)
Dan odprtih vrat - Ekodan in 150 let Gimnazije Ledina (številka: 191, 2017)
Lepota posebne sorte (številka: 191, 2017)
Evropski teden mobilnosti v plesnih korakih (številka: 191, 2017)
Raziskovalna dejavnost osnovnošolcev v dobrobit živali (številka: 191, 2017)
Medosebni odnosi v učno-vzgojnem polju in pes kot pomočnik pri vzgoji otrok oziroma mladostnikov (številka: 191, 2017)
Terapija s pomočjo konja (številka: 191, 2017)
Vzgoja za trajnostno prihodnost (številka: 191, 2017)
Reks in Mila, zgodba o dveh živalih, ki je prerasla v društvo za izvajanje izobraževanj za otroke in odrasle (številka: 191, 2017)
Mladostnikova pot do močne samozavesti (številka: 192, 2017)
Dvojezično jezikovno izražanje z uporabo metode NTC v skupini malčkov (številka: 192, 2017)
Simbolna igra otrok (številka: 192, 2017)
Podjetja in izobraževalne institucije z roko v roki - strokovno usposabljanje in dvig poklicnih kompetenc učiteljev v podjetju (številka: 192, 2017)
Planinski krožek v osnovni šoli (številka: 192, 2017)
Pomen vzgoje in izobraževanja na področju prometa pri predšolskih otrocih (številka: 192, 2017)
Gledališče kamišibaj kot interesna dejavnost (številka: 192, 2017)
Kako pred opismenjevanjem ugotoviti (pred)pismenost učencev na tri različne načine (številka: 192, 2017)
Ustvarjalni gib v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 192, 2017)
Pozor! Kure na delu! (številka: 192, 2017)
Besede v svoji veličini - primer dobre prakse (številka: 192, 2017)
Povezava izkustvenega in sodelovalnega učenja pri tehniškem dnevu (številka: 192, 2017)
Sodobni pristop k tehničnim vsebinam v osnovni šoli (številka: 192, 2017)
Opisno ocenjevanje pri predmetu šport (številka: 192, 2017)
Socialne interakcije v vrtcu (številka: 192, 2017)
Učenje računalništva v osnovni šoli (številka: 192, 2017)
Razvijanje učne aktivnosti pri strokovnem modulu v programu Elektrotehnik v srednjem strokovnem izobraževanju (številka: 193, 2017)
Vloga očeta (številka: 193, 2017)
Sodelovalno učenje v 4. razredu (številka: 193, 2017)
Lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči (številka: 193, 2017)
Varnost za naše najmlajše - naša varnost (številka: 193, 2017)
Likovno didaktične razsežnosti slikanice pri pouku likovne umetnosti (številka: 193, 2017)
Razvoj pojma število pri predšolskem otroku (številka: 193, 2017)
Intervju (številka: 193, 2017)
Povežimo otroke z naravo, pojdimo v gozd (številka: 193, 2017)
Motivacija učencev za branje (številka: 193, 2017)
Portfolio otroka (številka: 193, 2017)
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in družboslovja s pristopom "Orff-Schulwerk" (številka: 193, 2017)
Kako otroci v vrtcu skrbijo za ptice pozimi? (številka: 193, 2017)
DEAR v Beltincih (številka: 193, 2017)
Pravljični krožek kot interesna dejavnost v osnovni šoli (številka: 193, 2017)
Spoznavanje slovenske kulturne dediščine v projektu Comenius (številka: 193, 2017)
Zaznava in obravnava medvrstniškega nasilja v osnovni šoli (številka: 194, 2017)
Razvijanje fine motorike (številka: 194, 2017)
Nasilje in agresivno vedenje - zakaj ju je treba razlikovati? (številka: 194, 2017)
Predstavnici iz CIRIUS Vipava v Otroškem parlamentu (številka: 194, 2017)
Šolanje otrok v posebnem programu in možnosti po koncu šolanja (številka: 194, 2017)
Tuji jeziki že, kaj pa ročne spretnosti in ustvarjalnost? (številka: 194, 2017)
Z glasbeno pravljico v pomlad: razredni projekt - 1. razred (številka: 194, 2017)
Na poteh srečanj z dediščino v vrtcu (številka: 194, 2017)
Zakaj je humor pomemben? (številka: 194, 2017)
Šolski projekt ozaveščanja učencev za sobivanje in sožitje: odnos do invalidov - ogledalo naše družbe (številka: 194, 2017)
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole (številka: 194, 2017)
Nastajanje predstave MartinKrpan.com, ki so jo ustvarili učenci sami (številka: 194, 2017)
Knjižnična dejavnost šolskih knjižnic (številka: 194, 2017)
Predlog združitve zadnjega študijskega leta z obvezno prakso in pripravništvom (številka: 194, 2017)
Teden vseživljenjskega učenja (številka: 194, 2017)
Participacija otrok v uvajalnem mesecu - utrinek iz vsakdanje prakse (številka: 194, 2017)
Odkrivanje preteklosti in delo z zgodovinskimi viri - terensko delo in učenje z odkrivanjem (številka: 194, 2017)
Uporaba Cuisenairovih paličic pri tujejezikovnem pouku (številka: 194, 2017)
Možnost korupcije pri javnih naročilih šolskih delovnih zvezkov (številka: 194, 2017)
Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši (številka: 194, 2017)
Drugi tuji jezik vedno in povsod? - Da! (številka: 195, 2017)
Enaindvajset opornih točk za delo s programom Scratch v učilnici enaindvajsetega stoletja (številka: 195, 2017)
Erasmus+ izmenjava za učitelje: CLIL v Dublinu (številka: 195, 2017)
Prilagoditev pravljice za otroke s posebnimi potrebami (številka: 195, 2017)
Merjenje ploščine geografskih enot z geogebro (številka: 195, 2017)
Knjiga - moja prijateljica (številka: 195, 2017)
Kako razvijati vrednote pri otrocih (številka: 195, 2017)
Podaljšano bivanje na OŠ Gustava Šiliha Laporje je veselje (številka: 195, 2017)
Aktivno učenje: odkrivanje lepot Krajinskega parka Šturmovec (številka: 195, 2017)
Vključevanje srednješolcev v lokalno skupnost (številka: 195, 2017)
"Leon in ta presneta šola" ali kako približati stiske in težave otrok s posebnimi potrebami ostalim učencem (številka: 195, 2017)
Projektni dan - noč branja (številka: 195, 2017)
Kulturna prireditev ob dnevu državnosti in zaključku šolskega leta (številka: 195, 2017)
Intervju (številka: 195, 2017)
Otrok - soustvarjalec življenja v vrtcu (številka: 195, 2017)
Mladostniki z motnjo v duševnem razvoju v centru CIRIUS Vipava, njihova motivacija za delo in socialna vključenost v okolje (številka: 195, 2017)
Učenje matematike v 10-ih korakih (številka: 195, 2017)
Pomen zajtrka in tradicionalni slovenski zajtrk v Vrtcu Ribnica (številka: 195, 2017)
Gibanje kot eno izmed področij dejavnosti v vrtcu (številka: 195, 2017)
Prometna varnost in projektni teden (številka: 195, 2017)
2018
86
številka: 196 (2018)
številka: 197 (2018)
številka: 198 (2018)
številka: 199 (2018)
številka: 200 (2018)
Pomen prostorskih in materialnih pogojev za izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih (številka: 196, 2018)
Poučna okoljska pot Blata - Mlake pri Radomljah (številka: 196, 2018)
S pravljicami na ustvarjalnem potepanju po svetu (in doma) (številka: 196, 2018)
Povej mi, kateri jezik govoriš, in rekel bom "povej mi še več" (številka: 196, 2018)
Matematika v vsakdanjem življenju (številka: 196, 2018)
Poučevanje italijanščine kot drugega jezika v osnovni šoli - vloga različnih dejavnikov (številka: 196, 2018)
Zasvojenost s sodobno tehnologijo (številka: 196, 2018)
Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu (številka: 196, 2018)
Kako za branje navdušiti slabše bralce (številka: 196, 2018)
Vloga vzgojitelja v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj v sodelovanju s starši in logopedom (številka: 196, 2018)
Sam v vrtcu (številka: 196, 2018)
Plesni krožek za najmlajše na OŠ Primoža Trubarja Laško (številka: 196, 2018)
Le telesno aktiven otrok lahko doseže ustrezen gibalni razvoj (številka: 196, 2018)
Igra vlog - zgolj igra ali izkustvena metoda? (številka: 196, 2018)
Primer dobre prakse sodobnega poučevanja (številka: 196, 2018)
Premuda - otok dialoškega literarnega prevajanja (številka: 196, 2018)
Andrej Težak - Tešky (številka: 196, 2018)
Tujejezičnost učencev - poučevanje slovenščine kot drugega/učnega jezika v osnovni šoli s prilagojenim programom VIZ z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 196, 2018)
Ob 30-letnici Slovenskega društva pedagogov - "Ustvarjalnost v univerzitetnem izobraževanju" S. Dubovicki (številka: 196, 2018)
Gibam se, da bom zdrav (številka: 197, 2018)
Motivacijski postopki pri obravnavi slovenskih ljudskih pravljic v osnovni šoli (številka: 197, 2018)
Utrjevanje računanja do 10 je lahko zabavno in enostavno (številka: 197, 2018)
Jezik srca (številka: 197, 2018)
Didaktin intervju (številka: 197, 2018)
Timsko delo v pedagoški praksi (številka: 197, 2018)
Moderni božiček - aktualna dramska igrica (številka: 197, 2018)
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri predšolskih otrocih (številka: 197, 2018)
Formativno spremljanje pri pouku književnosti v 4. razredu (številka: 197, 2018)
Aktivno učenje v vrtcu s projektom Knjige - moje prijateljice (številka: 197, 2018)
Igra vlog - zgolj igra ali izkustvena metoda? (številka: 197, 2018)
Komunikacija med odraslim in otrokom (številka: 197, 2018)
Kamišibaj gledališče (številka: 197, 2018)
Pomen gibanja in vloga vzgojitelja pri spodbujanju gibalnih dejavnosti (številka: 197, 2018)
Govorni nastop pri pouku angleščine v 5. razredu osnovne šole (številka: 197, 2018)
Joga v vrtcu - dodana vrednost in obogatitvena dejavnost (številka: 197, 2018)
Pomen večkodnih besedil za otrokov jezikovni razvoj (številka: 197, 2018)
Inovacijski projekti v Otroškem vrtcu Šmarje pri Jelšah (številka: 198, 2018)
Projekt "Skrijem se in --- kuku!" ter koncept Reggio Emilia (številka: 198, 2018)
Medkulturni dialog (številka: 198, 2018)
Vpliv prehrane na otrokov zgodnji razvoj (številka: 198, 2018)
Partnerstvo med šolo in starši (številka: 198, 2018)
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri predšolskih otrocih (številka: 198, 2018)
Likovna umetnost v vrtcu (številka: 198, 2018)
Nevromit o učnih stilih (številka: 198, 2018)
Teden drugačnega dela in učenja (številka: 198, 2018)
Skozi sanje in pravljice po poti v globine otrokove duše (številka: 198, 2018)
Tandem enakovrednih razrednikov (številka: 198, 2018)
Primer dobre prakse: kako otroke v posebnem programu čim bolje pripraviti za življenje (številka: 198, 2018)
Učenje preko ustvarjalnosti (številka: 198, 2018)
Tenis v šoli - 4 koraki do izmenjave udarcev (številka: 199, 2018)
Razvijajmo tudi socialno-čustveno kompetenco predšolskih otrok (številka: 199, 2018)
Izrazni ples v vrtcu (številka: 199, 2018)
Center za vzgojo, izobraževanje in usposabljanje Velenje in šolska knjižnica (številka: 199, 2018)
S študijske izmenjave Erasmus+ EPTE (številka: 199, 2018)
Izmenjava kot primer dobre prakse programa Comenius (številka: 199, 2018)
Izkušnja opazovanja pouka na osnovni šoli Nydamskolen in dnevne rutine v vrtcu Nydam Bornehus na Danskem (številka: 199, 2018)
Ortoreksija in bigoreksija - kaj je to? (številka: 199, 2018)
Križanke, rebusi in kvizi pri pouku (številka: 199, 2018)
Kulturni multipraktik s Sašo Pavček (številka: 199, 2018)
Dileme in izzivi učbeniških skladov (številka: 199, 2018)
Nepravilno obračunavanje stroškov prevoza na delo in z dela na področju vzgoje in izobraževanja (številka: 199, 2018)
Govorni nastop v osnovni šoli in razredna prireditev za starše (številka: 199, 2018)
Pametne tablice in telefoni pri predmetu šport z roko v roki (številka: 199, 2018)
Muca Copatarica vzgaja z zgledom (številka: 199, 2018)
Odkrivamo lastnosti zraka (številka: 200, 2018)
Naravoslovne dejavnosti v vrtcu z elementi formativnega spremljanja otrok (številka: 200, 2018)
Slovenija, od kod lepote tvoje? (številka: 200, 2018)
Obogatena resničnost v poučevanju in projekt AR4VET programa Erasmus+ (številka: 200, 2018)
Projekt "Teden vseživljenjskega učenja 2018" na OŠ Janka Modra, Dol pri Ljubljani (številka: 200, 2018)
Medgeneracijsko sodelovanje in izvedba športnega dne v 1. razredu (številka: 200, 2018)
Učenje poštevanke skozi igro (številka: 200, 2018)
Stretching raztezna vadba pri pouku športne vzgoje (številka: 200, 2018)
Tekočnost branja v 1. triadi osnovne šole (številka: 200, 2018)
Ustrezno uvajalno obdobje - temelj nadaljnjega življenja otroka v vrtcu (številka: 200, 2018)
"Instant" otroci (številka: 200, 2018)
Medpredmetno povezovanje angleščine in matematike pri pouku angleščine v 1. in 2. razredu OŠ (številka: 200, 2018)
Da se ne bi pozabilo (številka: 200, 2018)
Zuoppizmi (številka: 200, 2018)
Knjižna infuzija na Srednji zdravstveni šoli Ljubljana (številka: 200, 2018)
Pilates tudi v osnovno šolo? (številka: 200, 2018)
Prof. dr. Igor Saksida - 2. del (številka: 198, 2018)
2019
83
številka: 201 (2019)
številka: 202 (2019)
številka: 203 (2019)
številka: 204 (2019)
številka: 205 (2019)
Kako znati reči ne? - projekt meseca novembra 2018 (številka: 201, 2019)
Varstvo osebnih podatkov v vzgojno-izobraževalnih zavodih po GDPR (številka: 201, 2019)
Pomen gibanja in raziskovanja v naravi za razvoj naših otrok (številka: 201, 2019)
Z znanjem do zdravja na Srednji zdravstveni šoli Ljubljana. Zdravje, sodelovanje in igra - poučno zanimivo in zabavno (številka: 201, 2019)
Ko zadiši po praznikih (številka: 201, 2019)
Projekt Zdrava narava, zdrav človek! na podružnični šoli v Razvanju (številka: 201, 2019)
Iz prakse: preproste strategije za umiritev in koncentracijo v času pouka (številka: 201, 2019)
Spoznavanje in opazovanje reprodukcij vrhunskih umetniških del v galeriji v vrtcu (številka: 201, 2019)
Moralne vrednote, kam ste se izgubile? (številka: 201, 2019)
Izvedba roditeljskega sestanka - učne strategije za starše četrtošolcev (številka: 201, 2019)
Zakaj všečni likovni izdelki? (številka: 201, 2019)
Stopili smo skupaj in si naredili sedežne garniture (številka: 201, 2019)
Koordinacija in razvijanje orientacije v vrtcu (številka: 201, 2019)
O Prežihovem Vorancu, Peklu in Solzicah (številka: 201, 2019)
Bolnišnična šola potrebuje inkluzijo - inkluzivni pedagog v bolnišnični šoli (številka: 201, 2019)
Medgeneracijsko razhajanje (številka: 201, 2019)
Od semena do buče in bučnega olja - obogatitvene dejavnosti v vrtcu (številka: 202, 2019)
Pust - dan, ko je vse narobe prav (številka: 202, 2019)
Branje učencev s posebnimi potrebami na osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 202, 2019)
Institucionalno nasilje v šolskem prostoru (številka: 202, 2019)
Prazniki in slovenske šege ob pustovanju (številka: 202, 2019)
Urejanje šolskega časopisa (številka: 202, 2019)
Motiv kot motivacija pri likovnem delu starejših učencev (številka: 202, 2019)
Naravoslovni dan na kmetiji (številka: 202, 2019)
Pravice zaposlenih na področju vzgoje in izobraževanja (številka: 202, 2019)
Inkluzivne delavnice v Dnevnem centru na Ravnah na Koroškem (številka: 202, 2019)
Vpliv reklamnih sporočil na spolne vloge predšolskih otrok (številka: 202, 2019)
Risanje Kekčeve pesmi v vrtcu - primer prehoda iz teorije v prakso (številka: 202, 2019)
Priprave na BEO - mednarodno olimpijado iz znanja angleškega jezika (številka: 202, 2019)
Koordinacija dela z nadarjenimi učenci (številka: 202, 2019)
Roditeljski sestanek z uporabo metode sodelovalnih pristopov (številka: 202, 2019)
Za šolarje je novinarstvo le zabavna igra (številka: 202, 2019)
Otroci, v šolo bo treba (številka: 203, 2019)
Ponavljanje razreda v osnovni šoli (številka: 203, 2019)
V realno življenje z realnimi izkušnjami (številka: 203, 2019)
Dogodivščine Kema in lje - didaktična igra pri pouku kemije (številka: 203, 2019)
Izguba in žalovanje pri predšolskem otroku (številka: 203, 2019)
SMS-sporočila kot sestavni del vsakdanje komunikacije med mladimi (številka: 203, 2019)
Kako o splavu razmišljajo gimnazijci? (številka: 203, 2019)
Vzgojiteljsko timsko delo - dejavniki, ki vplivajo na timsko delo (številka: 203, 2019)
Sistem nagrajevanja kot motivacija za pisanje domačih nalog pri srednješolcih (številka: 203, 2019)
Cankar skozi otroške oči (številka: 203, 2019)
Rudimentarne oblike časti, dostojanstva in žrtveništva med osnovnošolci (številka: 203, 2019)
Jubilejno 30. republiško srečanje Osnovna šola na Slovenskem (številka: 203, 2019)
Ovire, s katerimi se srečujemo v superviziji (številka: 203, 2019)
Implementacija digitalizacije v izobraževalni proces (številka: 203, 2019)
Izdelava naravnih mil pri izbirnem predmetu Kemija v življenju (številka: 203, 2019)
Kako zaposliti vedoželjne učence? (številka: 204, 2019)
Opismenjevanje malo drugače (številka: 204, 2019)
Šolsko knjižničarstvo v iskanju identitete (številka: 204, 2019)
Sodelovanje med starši in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami oz. pedagoškimi delavci (številka: 204, 2019)
Opismenjevanje z igro pri pouku angleščine (številka: 204, 2019)
Branje prilagojene literature kot sredstvo za spodbudo in razvijanje bralne spretnosti pri učencih mladostnikih in mlajših odraslih z zmerno motnjo v duševnem razvoju (številka: 204, 2019)
Intervju (številka: 204, 2019)
Kako lahko vzgojitelj preveri otrokovo sposobnost štetja? (številka: 204, 2019)
Prvi turistični koraki (številka: 204, 2019)
Statusi učencev v osnovni šoli in prilagajanje šolskih obveznosti (številka: 204, 2019)
Dnevni center na OŠ Dragotina Ketteja Novo mesto (številka: 204, 2019)
Erasmus+ kot šola zunaj učilnice (številka: 204, 2019)
Sodelovanje strokovnih delavcev pri spremljanju njihovega dela na področju razvoja bralne pismenosti v vrtcu in osnovni šoli (številka: 204, 2019)
Akrilamid v prehrani otrok (številka: 204, 2019)
Sodelovanje dijakov Srednje šole Jesenice v projektu Erasmus+ (številka: 204, 2019)
Mladostniški možgani (številka: 204, 2019)
Solidarnost in aktivno državljanstvo z uporabo metod izkustvenega učenja (številka: 205, 2019)
Izobraževanje učencev (s posebnimi potrebami) na domu (številka: 205, 2019)
Dan v naravi in pomen spodbudnega učnega okolja (številka: 205, 2019)
Problemi izvajalcev dodatne strokovne pomoči v pomurskih vrtcih (številka: 205, 2019)
Priljubljenost različnih zvrsti glasbe v drugem triletju osnovne šole (številka: 205, 2019)
Pogovarjaj se, bodi cool (številka: 205, 2019)
Kako z gibanjem prispevamo k razvoju sinaps in intelektualnemu razvoju predšolskega otroka (številka: 205, 2019)
10 let mednarodnega projekta PASCH na OŠ Beltinci (številka: 205, 2019)
Uvajanje otrok in staršev priseljencev v vzgojno-izobraževalni zavod (številka: 205, 2019)
Kinestetična učilnica (številka: 205, 2019)
"Halloween" v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 205, 2019)
Spoznanje: v oddelku imam učenca s posebnimi potrebami (številka: 205, 2019)
Raziskovalni izziv v prvem razredu osnovne šole (številka: 205, 2019)
Dejavnosti spodbujanja kariernega razvoja predšolskih in šolskih otrok (številka: 205, 2019)
Nekateri elementi sprostitvene vzgoje v prvem triletju (številka: 205, 2019)
2020
72
številka: 206 (2020)
številka: 207 (2020)
številka: 208 (2020)
številka: 209 (2020)
Povezava petja v otroškem pevskem zboru z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem (številka: 206, 2020)
Odložitev začetka šolanja in odložitev šolanja med šolskim letom (številka: 206, 2020)
Predsodki otrok do živali in vsega neznanega v naravi (številka: 206, 2020)
Izkustveno učenje izven učilnice (številka: 206, 2020)
Otroci in ljudsko izročilo (številka: 206, 2020)
S športom in tehniko iz nižin do višin (številka: 206, 2020)
Gremo peš! - prometno opismenjevanje najmlajših (številka: 206, 2020)
Nasilje v neposredni bližini (številka: 206, 2020)
Trajnostna mobilnost in promet (številka: 206, 2020)
Oktober je mednarodni mesec šolskih knjižnic (številka: 206, 2020)
Ko rasteš, rastem tudi jaz (številka: 206, 2020)
Opazovanje in raziskovanje dreves v bližnji okolici šole - okoljska vzgoja v podaljšanem bivanju (številka: 206, 2020)
Izvajanje glasbenih dejavnosti v romskem predšolskem oddelku in odzivi otrok (številka: 206, 2020)
"Mostovi zbližujejo - zidovi ločujejo" (številka: 206, 2020)
Srečanje najmlajših z glasbo (številka: 206, 2020)
Eksperimentiranje skozi formativno spremljanje pri spoznavanju okolja v 2. razredu (številka: 206, 2020)
Ali je v današnjem času še mogoče ohranjati ljudsko glasbo med mladimi? (številka: 206, 2020)
Vzgoja skozi oči najstnikov (številka: 207, 2020)
Razvijanje motoričnih sposobnosti skozi igro (številka: 207, 2020)
Pustovanje: kulturna dediščina in ohranjanje le-te (številka: 207, 2020)
Kaj se skriva v potoku, ko obrneš kamne? (številka: 207, 2020)
Predlog sistemske nadgradnje šolskih skladov (številka: 207, 2020)
Pouk slovenščine na daljavo (številka: 207, 2020)
V gozdu nam je lepo (številka: 207, 2020)
Prehrana v osnovnih šolah (številka: 207, 2020)
Raziskava etičnih standardov v šolskem svetovalnem delu (številka: 207, 2020)
Poučevanje učenke s Pallister Killian sindromom (številka: 207, 2020)
Prednosti in slabosti elektronsko vodene dokumentacije v šolstvu (številka: 207, 2020)
Obravnava in učenje otrok z avtizmom (številka: 207, 2020)
Vpliv otrok s posebnimi potrebami v skupini na profesionalni razvoj vzgojitelja (številka: 207, 2020)
Pomen osebnega izobraževalnega načrta za udeleženca izobraževanja odraslih (številka: 207, 2020)
Strpnost in predšolski otroci (številka: 207, 2020)
Asertivnost v vrtcu in kompetenten otrok (številka: 207, 2020)
Spodbudno učno okolje (številka: 207, 2020)
Zdravje v prvem razredu (številka: 208, 2020)
Matematiko začnemo z naravnimi števili (številka: 208, 2020)
Nazaj v vrtec z novimi spoznanji o življenju (številka: 208, 2020)
Pomagaj škratu: škatla pobega za osnovnošolce (številka: 208, 2020)
Fakultete so zaprle vrata - kaj pa zdaj? (številka: 208, 2020)
Pravica do brezplačnega prevoza učencev (številka: 208, 2020)
Izgorelost tudi v vzgoji in izobraževanju (številka: 208, 2020)
Bralna značka pri angleščini in razlogi za upad zanimanja (številka: 208, 2020)
Pozornost je ključ do uspeha pri vodenju (številka: 208, 2020)
Obisk mednarodne konference ASEF Classroom Network v Tokiu (številka: 208, 2020)
Čas koronakrize in pouk na daljavo (številka: 208, 2020)
Medgeneracijsko sodelovanje v Vrtcu Tržič (številka: 208, 2020)
Filmska vzgoja v osnovni šoli (številka: 208, 2020)
Šolanje na daljavo ali let po e-nebu (številka: 208, 2020)
Nepričakovano, nepozabno: čas za razmišljanje (številka: 208, 2020)
Moč vrstniške povratne informacije (številka: 208, 2020)
"Kuhanje zelenjavne juhe" z malčki (številka: 208, 2020)
Vzgojitelji smo odgovorni za razvoj in učenje otrok (številka: 208, 2020)
Zaznavanje pouka likovne umetnosti kot sprostitvenega procesa (številka: 208, 2020)
Dejavniki, ki so povezani s sodelovanjem v otroškem in odraslem pevskem zboru (številka: 209, 2020)
Varstvo osebnih podatkov (številka: 209, 2020)
Demenca v šoli (številka: 209, 2020)
Organizacija šolske prehrane pri nas in drugod (številka: 209, 2020)
Filozofija z otroki (številka: 209, 2020)
Učinki terapevtskega psa na motivacijo otroka (številka: 209, 2020)
Kaj je logoterapija in kako jo v vrtcu uporabiti v praksi (številka: 209, 2020)
Spregovorimo o demenci v šoli (številka: 209, 2020)
Narava kot terapevtski prostor (številka: 209, 2020)
Obisk, ki nam je vedno znova narisal nasmeh na obraz (številka: 209, 2020)
S samoevalvacijo do kakovostnejše šole (številka: 209, 2020)
Vzgojiteljeva vloga pri razvoju jezika predšolskih otrok (številka: 209, 2020)
(Pre)težka šolska torba (številka: 209, 2020)
Post-koronski šoli na pot (številka: 209, 2020)
Desno ali levo dominantni možgani (številka: 209, 2020)