Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:DOC-FSJA1CIE
Zapri
Zapri
Students’ perceptions of remote teaching and learning : the Slovene minority in Italy during the pandemic period of Covid-19
1. PDF datoteka (1409 kB)
1. TXT datoteka (66 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Avtor(ji)
Doz, Daniel (avtor)
Felda, Darjo (avtor)
Cotič, Mara (avtor)
Štemberger, Tina (avtor)
Jezik
angleški
Vir
Razprave in gradivo - Inštitut za narodnostna vprašanja (1990)
Leto
2022
Številčenje
številka 88
Vsebina
Italija
karantena
slovenska manjšina
spletni pouk
učenje na daljavo
Založnik
= Institute for Ethnic Studies
Inštitut za narodnostna vprašanja
Izvor
Inštitut za narodnostna vprašanja
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Opis
V 2. obdobju karantene v Italiji (okt. '22–jun. '21) so se dijaki višjih srednjih šol ponovno soočili s poukom na daljavo. Medtem ko je veliko raziskav obravnavalo mnenja dijakov v prvem obdobju pandemije, je bilo v drugem obdobju podobnih raziskav veliko manj, zlasti v primeru dijakov slovenske manjšine v Italiji. Želeli smo raziskati (1) zadovoljstvo dijakov z učnimi metodami njihovih učiteljev pri poučevanju na daljavo in v razredu, (2) mnenje dijakov o glavnih razlikah med poukom matematike v razredu in na spletu in (3) ali so se ocene matematičnega znanja zaradi pandemije bistveno spremenile. Rezultati so pokazali, da so se ocene dijakov v obdobju karantene zvišale v primerjavi z njihovimi dosežki pred pandemijo. Dijaki so bili bolj zadovoljni z metodami poučevanja svojih učiteljev v razredu in so mnenja, da je poučevanje v razredu učinkovitejše. V šoli so bili tudi bolj motivirani in osredotočeni kot na spletu.
Pravice
URN
URN:NBN:SI:DOC-FSJA1CIE
COBISSID
113312259
DOI
10.36144/RiG88.jun22.5-26
Objavljeno
15.08.2022
Metapodatki
Citiranje
APA:
Doz, Daniel, Felda, Darjo, Cotič, Mara, Štemberger, Tina (2022). Students’ perceptions of remote teaching and learning.
Razprave in gradivo - Inštitut za narodnostna vprašanja (1990)
, številka 88, str. 5-26
.
URN:NBN:SI:DOC-FSJA1CIE
from http://www.dlib.si
MLA:
Doz, Daniel, Felda, Darjo, Cotič, Mara, Štemberger, Tina. "Students’ perceptions of remote teaching and learning."
Razprave in gradivo - Inštitut za narodnostna vprašanja (1990)
številka 88 (2022) str. 5-26.
<http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-FSJA1CIE>