URADNE OBJAVE Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 — uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1,30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in 15. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice št. 12/2020) je Občinski svet Občine Logatec na 4. izredni seji, dne, 21. 1. 2021 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LOGATEC ZA LETO 2021 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Logatec za leto 2021 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). S tem proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakonom izvaja občina Logatec. 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2021 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 22.125.218 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 14.246.277 70 DAVČNI PRIHODKI 11.832.927 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 9.307.295 2.235.222 290.010 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.413.750 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 1.173.550 17.000 30.100 26.100 1.167.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 3.139.960 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolg. sredstev 100.000 3.039.960 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 4.738.981 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 2.878.264 1.861.716 UO 2 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 22.822.467 40 TEKOČI ODHODKI 3.748.619 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 1.021.950 162.823 2.467.346 16.500 80.000 41 TEKOČI TRANSFERJI 7.640.506 410 Subvencije 411 Transferji posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 414 Tekoči transferi v tujino 217.000 4.002.612 696.387 2.724.507 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 11.124.917 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 11.124.917 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 308.425 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi pravnim osebam, ki niso PU 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 194.375 114.050 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) - 697.249 B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Proračun leto 2021 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL - 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) - 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPITALSKIH DELEŽEV - 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti - VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) - URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 3 URADNE OBJAVE C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJ Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2021 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 176.061 50 ZADOLŽEVANJE 176.061 500 Domače zadolževanje 176.061 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 159.996 55 ODPLAČILA DOLGA 159.996 550 Odplačila domačega dolga 159.996 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH ( I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) - 681.184 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) 16.065 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) - 697.249 OCENA SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2020 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2020 681.184 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Logatec: http://logatec.si 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 3. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: a) prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/2007-UPB-1, 9/11, 83/12, 61/17-GZ in spremembe), ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu, b) namenski prihodki ožjih delov občine - krajevne skupnosti, ki se namenijo za namen, za katerega so sredstva prejeta, c) prihodki iz okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, d) sredstva iz državnega proračuna za investicije in sredstva iz proračuna EU, e) koncesijska dajatev od posebnih iger na srečo, f) turistična taksa, po 21. členu Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/18 in spremembe), ki se namenijo za izvajanje dejavnosti in storitve v javnem interesu, določenih v tem zakonu, g) komunalni prispevek, ki se namenja za gradnjo infrastrukture, h) koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, i) koncesijska dajatev za posekan in prodan les, j) drugi prihodki, katerih namenska poraba je predpisana s področnimi predpisi. Če so namenski prejemki vplačani v proračun v nižjem obsegu kot so izkazani v proračunu, lahko proračunski uporabnik prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih sredstev. Namenska sredstva, ki niso porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto. UO 4 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna znotraj posameznega glavnega programa v okviru proračunskega uporabnika do višine posamezne prerazporeditve 100.000 EUR, odloča predstojnik neposrednega uporabnika, to je župan. Župan lahko uvede nove konte ali prerazporedi sredstva med posameznimi konti, v kolikor to zahteva ekonomska klasifikacija odhodkov. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar - junij 2021 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2021 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Neposredni proračunski uporabnik lahko v letu 2021 sklene pogodbe, katerih obveznosti zapadejo v plačilo v naslednjih letih največ do skupne višini 80% predvidenih sredstev v sprejetem načrtu razvojnih programov, če ima načrtovane pravice v tekočem proračunskem letu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: a) v letu 2022: 70 % navedenih pravic porabe in b) v ostalih prihodnjih letih: 30 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenski sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatoijev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in v načrtu razvojnih programov. Če prejemki proračuna ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan na predlog Služba za finance in računovodstvo največ za 45 dni zadrži izvrševanje posameznih izdatkov, vendar ne več kot za 10% vseh planiranih izdatkov proračuna. 7. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora do 31. januarja tekočega leta oz. v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po poteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi sklepa župana, kar mora biti pisno obrazloženo, utemeljeno in dokumentirano. Neposredni uporabnik usklajuje spremembo proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto. URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 5 URADNE OBJAVE Investicijske programe, novelacije investicijskih programov, predinvesticijske zasnove, dokumente identifikacije investicijskih projektov in ostalo investicijsko dokumentacijo skladno z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10) in skladno s pojasnilom Ministrstva za finance (junij 2011) sprejema župan. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: a) račun proračunske rezerve, b) račun stanovanjskega sklada. Proračunska rezerva se v letu 2021 oblikuje v višini 50.000,00 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 15.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. Za uporabo sredstev proračunske rezerve nad 15.000,00 EUR odloča občinski svet na predlog župana. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2021 posameznemu dolžniku odpiše ali delno odpiše plačilo dolga, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do višine 2.000,00 EUR, vendar največ do skupne višine 10.000,00 EUR vseh dolgov v posameznem letu. Na podlagi sklepa sodišča o odpisu terjatev se le-ta odpišejo v celoti ne glede na višino. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računi finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2021 ne bo zadolževala. Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 5% vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Likvidnostni dolg mora biti poravnan najkasneje do 31.12.2021, o zadolžitvi odloča župan. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine za sredstva sofinanciranja investicij iz proračuna Evropske unije, zanje se občina lahko likvidnostno zadolži največ do višine odobrenih sredstev. Na podlagi ZFO-1 se občinam, ne glede na drugi odstavek 21. člena ZFO-1 v letu, sredstva za sofinanciranje investicij v lokalno javno infrastrukturo in investicij posebnega pomena za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov prebivalcev občine, ki so uvrščene v načrt razvojnih programov občinskega proračuna, zagotavljajo v višini 6% skupne primerne porabe občin, pri čemer se 4% sredstev zagotavlja v obliki nepovratnih sredstev iz državnega proračuna, 2% sredstev pa v obliki povratnih sredstev kot dodatno zadolževanje občin v proračunu države. Povratna (kreditna) sredstva bodo namenjena za financiranje investicij. Zadolžitev iz prejšnjega člena se ne všteva v največji možni obseg zadolževanja občin iz drugega odstavka 10. b člena ZFO-1. Poroštva občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnega podjetja, katerih ustanoviteljica je občina Logatec, v letu 2021 niso predvidena. UO 6 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE 11. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje) V letu 2021 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnega podjetja. Vsi neposredni in posredni uporabniki proračuna morajo na zahtevo službe za finance Občine Logatec prosta denarna sredstva najprej ponuditi proračunu, če je to potrebno za zagotovitev likvidnosti oziroma izvrševanju proračuna. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2022) V obdobju začasnega financiranja Občine Logatec v letu 2022, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu in se uporablja od 1. januarja dalje. Številka: 410-13/2020-75 Kraj, datum: Logatec, 21. 1. 2021 OBČINA LOGATEC ŽUPAN Berto Menard l.r. URADNE OBJAVE 23. DECEMBER 2020 - ŠT. 12 UO 7 URADNE OBJAVE Na podlagi 24. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 - ZdZPVHVVR, 26/14 in 32/15) in 15. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 11/20) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 14. redni seji dne 7. 1. 2021 sprejel P R A V I L N I K o spremembi pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Logatec 1. člen V Pravilniku o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Logatec za programsko obdobje 2016 -2020 (Logaške novice št. 12/2015) se 22. člen spremeni tako, da se nadomesti z besedno zvezo »in se uporablja do izteka programskega obdobja 2016-2020 oziroma do izteka roka podaljšanja državne pomoči po skupinski izjemi v kmetijstvu in gozdarstvu Uredbe EU št. 702/2014 ter sheme pomoči de minimis«. 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu. Številka: 007-40/2020 Datum: 7. 1. 2021 Berto Menard l.r. župan UO 8 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE Na podlagi 127. do 131. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljnjem besedilu: ZUrep-2) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14-uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na nadaljevanju 14. redne seje, dne 7. 1. 2021 sprejel S K L E P o potrditvi lokacijske preveritve - širitev obsega stavbnega zemljišča v enoti urejanja prostora z oznako RO-63 v občini Logatec - ID: 1799 1. člen S tem sklepom se potrdi Elaborata lokacijske preveritve za določitev obsega stavbnega zemljišče pri posamični poselitvi EUP RO-63, ki ga je izdelalo podjetje AB JEREB d.o.o., Pod gozdom cesta V/32, 1290 Grosuplje, odgovorni prostorski načrtovalec Simona Jereb, univ.dipl.inž.arh., št. elaborata P-297-14/20, Grosuplje, junij 2020, oktober 2020. 2. člen (1) Lokacijska preveritev se nanašana na širitev in preoblikovanje zemljiških parcel 507/7, 512. *289, *312, k. o. Rovte. (2) Sestavni del tega sklepa je grafični prikaz prilagojene in natančno določene oblike in velikosti območja stavbnega zemljišča v M 1:5000. (3) Identifikacijska številka lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov je ID: 1799. 3. člen Cilj predmetnega elaborata je zagotoviti prostorske možnosti za gradnjo enostanovanjske hiše s pripadajočo prometno in komunalno ureditvijo, skladno z določili Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 10/12, 12/12-popr., 7-8/13, 12/14, 11/16, 6/20, 11/20, Uradni list RS, št. 97/12, 110/13, 53/15). Velikost izvornega območja stavbnega zemljišča za EUP RO - 63 je 1976 m2. Površina dela zemljišča, ki se izvzame je 915 m2. Površina zemljišča, ki se preoblikuje je 915 m2 in površina, ki se povečuje znaša 395 m2, kar predstavlja 20% površine izvornega območja, skupaj 1310 m2. Skupna velikost stavbnega zemljišča za EUP RO - 63 po preoblikovanju in povečanju znaša 2371 m2. 4. člen (1) Ta sklep prične veljati osmi dan po objavi v Logaških novicah. (2) Sklep preneha veljati dve leti po izdaji, če investitor ne vloži popolne vloge za pridobitev gradbenega dovoljenja ali predodločbe ali s potekom veljavnosti na njegovi podlagi izdane predodločbe ali gradbenega dovoljenja. (3) Sklep se evidenira v prostorskem informacijskem sistemu z identifikacijsko številko prostorskega akta v zbirki prostorskih aktov: 1799. Številka: 007-35/2020-5 Datum: 8. 1. 2021 Berto Menard, l.r. ŽUPAN Grafični prikaz (na naslednji strani) URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 9 UO 10 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE Župan Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec na podlagi Pravilnika o sofinanciranju projektov varovanja kulturne dediščine v občini Logatec (Logaške novice, št. 12/11), objavlja SKLEP O UVEDBI JAVNEGA RAZPISA ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA SOFINANCIRANJE PROJEKTOV VAROVANJA KULTURNE DEDIŠČINE V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2021 PREDMET RAZPISA Finančna sredstva sredstva proračuna Občine Logatec za leto 2021, namenjena sofinanciranju projektov varovanja kulturne dediščine v občini Logatec za leto 2021, ki imajo dokazano vsebinsko upravičenost. Varovanje je takšno ravnanje z dediščino, ki z rednim vzdrževanjem in obnovo omogoča obstoj vrednot dediščine in njeno uporabo vsaj v najmanjšem obsegu. UPRAVIČENCI Upravičenci so lastniki kulturne dediščine na področju občine Logatec ali investitorji, ki imajo pravico za izvedbo ukrepov na kulturni dediščini na področju občine Logatec. Upravičenec, ki s svojimi projekti kandidira za proračunska sredstva na tem razpisu, ne sme kandidirati z istimi projekti na drugih razpisih Občine Logatec. MERILA ZA IZBOR a) Glede na vrsto varstvenega režima enote: kulturna dediščina 20 točk razglašen kulturni spomenik lokalnega pomena 30 točk razglašen kulturni spomenik državnega pomena 10 točk začasno razglašen kulturni spomenik lokalnega pomena 15 točk začasno razglašen kulturni spomenik državnega pomena 10 točk b) Glede na stopnjo poškodovanosti enote: enota ima manjše poškodbe, ki ne ogrožajo enote 10 točk enota ima poškodbe, ki ogrožajo posamezne varovane lastnosti enote 30 točk enoti zaradi poškodb grozi porušitev 20 točk c) Glede na dostopnost enote: dostop je omogočen javnosti 5 točk dostop je omogočen tudi mladim, starejšim in invalidom 10 točk javnost nima dostopa 0 točk d) Ta projekt je sofinanciran tudi z drugimi sredstvi RS, EU: da 70 točk ne 0 točk OBVEZNE PRILOGE ZA DOKAZOVANJE PRAVNO FORMALNE POPOLNOSTI 1. kulturno-varstveni pogoji, 2. predračun predvidenih del, 3. in fotografija enote kulturne dediščine, na kateri bo izvedena akcija zaščite. Na fotografiji mora biti razločno viden del enote, ki bo obnovljen v tem projektu. NEOBVEZNA PRILOGA ZA DOKAZOVANJE SOFINANCIRANJA S STRANI RS IN/ALI EU Odločba ali pogodba o sofinanciranju s strani RS in ali EU. URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 11 URADNE OBJAVE VSEBINA OBRAZCEV RAZPISNE DOKUMENTACIJE Osnovni podatki o predlagatelju: - uradni naziv predlagatelja / investitorja, ime in priimek odgovorne osebe, EMŠO (za fizične osebe), matična številka predlagatelja, davčna številka predlagatelja, naslov, pošta in kraj, telefon/faks, elektronska pošta, URL (spletna stran), popolna številka TR za nakazilo sredstev, podatki o banki) 1. Podatki o lastništvu enote kulturne dediščine: - ime in priimek lastnika, njegov naslov, pošta in kraj, elektronski naslov, telefon lastnika - če predlagatelj/investitor ni 100 % lastnik enote kulturne dediščine, je potrebno priložiti pisno izjavo solastnika/ov, da soglaša/jo z opisanim posegom obnove oz. vzdrževanja kulturne dediščine. 2. Podatki o enoti kulturne dediščine v projektu varovanja: - ime kulturne dediščine, evidenčna številka dediščine, podatki o lokaciji, o vrsti varstvenega režima enote, o stopnji poškodovanosti enote, o dostopnosti enote o informiranju javnosti o vrednotah enote in o načinih sofinanciranja tudi z drugimi sredstvi RS, EU (v primeru sofinanciranja z EU in ali RS sredstvi, je za uveljavljanje točk potrebno priložiti dokazilo (odločba ali pogodba o sofinanciranju). 3. Podatki o investiciji: - naslov investicije, cilj, vsebina / namen, aktivnosti, nosilec, sodelujoči / izvajalec, reference izvajalca 4. Finančno ovrednotenje investicije: - predračunska vrednost predvidene investicije, način financiranja, terminski plan investicije, (v primeru prijav na EU in RS sredstva je potrebo pridobitev slednjih dokazati s prilogami (odločba oz. pogodba o sofinanciranju). 5. Izjava odgovorne osebe da: - podaja resnične podatke, - nima neizpolnjenih pogodbenih obveznosti do Občine Logatec, - bo zagotovila sredstva za investicijo, - bo izvedena vsebina v skladu z veljavnimi predpisi, - bo izvedla pogodbene obveznosti v roku, - daje Občinskemu upravnemu organu dovoljenje za preverbo podatkov iz vloge pri upravljavcih zbirk podatkov, - daje Občinskemu upravnemu organu dovoljenje za pridobitev podatkov po uradni dolžnosti - je seznanjena z akti, ki urejajo sofinanciranje projektov, - je vloga pripravljena skladno z navodili in - sprejema pogoje razpisne dokumentacije. POSEBNA DOLOČILA, POGOJI IN MERILA ZA IZBOR Projekt je časovno, krajevno, vsebinsko in finančno zaokrožena celota in vsebuje stroške za izvedbo prijavljene vsebine, ki jo bo upravičenec izvedel v tekočem letu javnega razpisa. Projekt je ekonomsko in vsebinsko nedeljiva celota aktivnosti, ki izpolnjujejo določeno tehnično funkcijo in imajo opredeljene cilje, na podlagi katerih je mogoče presojati ali projekt izpolnjuje vnaprej določena merila. 1. Predmet sofinanciranja je projekt varovanja ene enote kulturne dediščine v občini Logatec (en EŠD), ki ima dokazano vsebinsko upravičenost in bo v postopku izbire ocenjen oziroma ovrednoten z več kot 0 točkami. 2. Predlagatelj ne sme prijaviti več projektov, ki so vezani na eno enoto kulturne dediščine (na en EŠD). 3. V kolikor predlagatelj obrazcev ne bo izpolnil v delih, ki so pomembni pri ocenjevanju (in komisija tako ne bo mogla projekta oceniti po vseh merilih), bo pri teh merilih predlagatelj dobil 0 točk, razen, če že razpisna dokumentacija zahteva, da mora biti s strani sofinancerja pripravljeni obrazec razpisne dokumentacije pravilno in popolno izpolnjen. 4. V kolikor opis projekta izkazuje, da je predlagatelj napačno označil posamezna merila za izbor in tako komisija ne more pravilno ovrednotiti projekta varovanja, komisija glede na opis projekta varovanja spremeni predlagateljev izbor meril glede na vsebine obveznih in neobveznih prilog ter opisov v razpisni dokumentaciji. 5. Vsa merila so določena v točkah. Vrednost točke se izračuna za vsako leto posebej na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk odobrenih projektov. 6. Če odobrena sredstva po razdelitvi sredstev s strani komisije pri posameznem projektu presegajo s strani predlagatelja napovedano višino pričakovane vrednosti sofinanciranja projekta s strani sofinancerja, komisija presežek sredstev razdeli med predloge ostalih predlagateljev proporcionalno. POGOJI ZA IZBOR - PRAVNO FORMALNA POPOLNOST VLOGE Za popolno vlogo se šteje vloga, ki je bila oddana na obrazcih preko spletne aplikacije, v kateri je elektronska razpisna dokumentacija in, ki mora vsebovati vse zahtevane podatke za predmet predlagateljevega predloga in obvezne priloge. V kolikor predlagatelj ne bo podal UO 12 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE obveznih prilog, bo v primeru dokazovanja pravno formalne popolnosti vlog pozvan na dopolnitev vloge v zakonsko določenem roku. Razpisne dokumentacije ni potrebno tiskati, odda se samo kontrolni obrazec po navodilih, ki so objavljena v spletni aplikaciji na povezavi: http://logatec.tendee.net/ . Predlagatelj nosi vse stroške, ki so povezani s pripravo in predložitvijo ponudb. Predlagatelj mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku. PREDVIDENA VIŠINA RAZPOLOŽLJIVIH SREDSTEV 20.000,00 EUR (PP 18087) Odločbe o sofinanciranju bodo izdane z veljavnostjo Odloka o proračunu Občine Logatec za leto 2021. OBDOBJE V KATEREM MORAJO BITI PORABLJENA SRDSTVA Upravičenci morajo dodeljena sredstva porabiti v proračunskem letu, za katerega velja razpis. Načine poročanja, ki so podlaga za izplačilo sredstev in roke za poročanja bo določala pogodba o sofinanciranju za leto 2021. PRIJAVNI ROK IN NAČIN POŠILJANJA PRIJAVE TER PODATKI O RAZPISNI DOKUMENTACIJI Dokumentacija je dostopna je od 15.2.2021, na aplikaciji http://logatec.tendee.net/. Za vse informacije v zvezi z javnim razpisom se obrnite na uradno osebo Sebastjana Cvetrežnika, osebno, preko elektronskega naslova sebastjan.cvetreznik@logatec.si ali po telefonu na številko 01/7590 606. Seznanjanje z spletno aplikacijo bo potekalo po vnaprejšnjem dogovoru na gornje kontakte. Po potrebi bodo organizirane osebne ali skupinske konzultacije za pravilno vpisovanje podatkov v aplikacijo. Rok za oddajo prijave je najkasneje do 15.3.2021, preko spletne aplikacije. Kontrolni obrazec se odda po navodilih, ki so objavljeni v spletni aplikaciji na povezavi: http://logatec.tendee.net/. PLAČILO UPRAVNE TAKSEV skladu s 5. členom Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10- uradno prečiščeno besedilo in 32/16), je treba plačati upravno takso v višini 22,60 EUR (tarif.št.1: 4,50 EUR in tarif.št.3: 18,10 EUR). Takso lahko nakažete z UPN nalogom in sicer: Prejemnik: Taksni račun Občina Logatec, Tržaška cesta 50A, Logatec Koda namena: GOVT Račun za nakazilo: SI56 0126 4464 0309 134 Referenca: SI11 75639-7111002-21 Namen nakazila: taksa poziv - kulturna dediščina Znesek: 22,60 EUR Predlagatelji prijavi priložijo dokazilo o plačilu upravne takse. Plačevanja taks so oproščeni: dobrodelne in invalidske organizacije ter organizacije za samopomoč in društva, ki jim je podeljen status društva v javnem interesu - za dokumente in dejanja v zvezi z opravljanjem njihovih dejavnosti, ki so v javnem interesu. Status dokazujejo s priloženo kopijo odločbe oz. potrdila pristojnega organa, ki je status podelil. ROK, V KATEREM BODO IZDANE ODLOČBE O IZBIRI Odločbe bodo izdane v roku 60 dni po preteku roka za oddajo prijav. Odločbe o sofinanciranju bodo izdane z veljavnostjo Odloka o proračunu Občine Logatec za leto 2021. VELJAVNOST SKLEPA Ta sklep prične veljati prvi dan po objavi v Logaških novicah. Številka: 622-17/2020-1 Datum: 13. 1. 2021 Berto MENARD l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 13 URADNE OBJAVE Na podlagi drugega odstavka 3. člena in 7. člena Pravilnika o dodeljevanju nepovratnih finančnih sredstev za namen nakupa malih komunalnih čistilnih naprav v občini Logatec (Logaške novice, št. 5/12 in 11/13) župan Občine Logatec objavlja naslednji Javni poziv k oddaji vlog za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za namen nakupa malih komunalnih čistilnih naprav v občini Logatec za leto 2021 I. PREDMET JAVNEGA POZIVA (NAMEN SREDSTEV) Predmet javnega poziva so finančna sredstva proračuna Občine Logatec za leto 2021, namenjena za sofinanciranje nakupa individualnih ali skupinskih malih komunalnih čistilnih naprav s kapaciteto do 50 populacijskih enot (v nadaljevanju: MKČN) za odvajanje in čiščenje komunalne odpadne vode v občini Logatec. II. POGOJI IN MERILA ZA PRIDOBITEV SREDSTEV Upravičenci do sredstev morajo izpolnjevati naslednje pogoje: pogoji za obstoječi objekt in upravičenca - obstoječi objekt mora biti na območju izven aglomeracij, kot jih določa veljavni operativni program, - objekt mora imeti izdano gradbeno dovoljenje pred 14. 12. 2002 oziroma mora biti v uporabi pred tem dnem (obstoječi objekt), ter mora biti evidentiran v uradnem katastru, - objekt, ki ima vgrajeno MKČN po 1. 1. 2010, je lahko tudi novejše gradnje, vendar mora upravičenec vlogi predložiti vso potrebno dokumentacijo za vgrajeno MKČN, kot jo zahteva javni poziv, - upravičenec mora imeti stalno prijavljeno prebivališče na naslovu obstoječega objekta, iz katerega se odvaja odpadna voda iz MKČN, - upravičenec mora razpolagati z lastninsko pravico nepremičnine, na kateri je MKČN oziroma v kolikor se gradnja MKČN izvede na zemljišču, ki ni v lasti upravičenca, mora imeti upravičenec pravico graditi. pogoji za MKČN - MKČN mora imeti certifikat oziroma listino o skladnosti izdelka s standardom ter predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označevanje gradbenih proizvodov, - v primeru vgradnje rastlinske čistilne naprave, bo potrebno vlogi priložiti projekt za izvedbo ali projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja, žigosan s strani odgovornega projektanta, - MKČN mora biti izdelana v skladu z enim od standardov, ki jih predvideva predpis, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav, - ustreznost čiščenja v MKČN mora biti v skladu z določili predpisa, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav, - MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja vsaj dva meseca (vsaj 50% obremenitev čiščenja), - MKČN mora izkazovati z zahtevami predpisov skladno obratovanje, kar se dokazuje s poročilom o prvih meritvah in obratovalnem monitoringu, skladno s predpisom, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav, - MKČN mora biti vpisana v evidenco izvajalca javne službe, - račun za nakup MKČN mora biti izdan po 1. 1. 2010. V primeru, da je lastnik svoj objekt priključil na obstoječo MKČN, ni upravičen do pridobitve sredstev po tem pravilniku. III. UPRAVIČENEC DO DODELITVE SREDSTEV Upravičenec do dodelitve proračunskih sredstev je lastnik objekta s prijavljenim stalnim prebivališčem v objektu, ki ima izdano gradbeno dovoljenje, v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov, pred 14. 12. 2002, ali v objektu, ki je v uporabi pred tem dnem (v nadaljevanju: obstoječi objekt). Upravičenec do dodelitve proračunskih sredstev je tudi lastnik objekta, s prijavljenim stalnim prebivališčem v objektu, ki ima vgrajeno MKČN po 1. 1. 2010, za katero ima vso, v javnem pozivu zahtevano, dokumentacijo. Sredstva se dodeljujejo izključno za opremo eno ali večstanovanjskih objektov z MKČN, ki so na območju izven aglomeracij v občini Logatec in ne bodo imeli zagotovljenega odvajanja komunalne odpadne vode v javno kanalizacijo. Upravičenec do dodelitve proračunskih sredstev je lahko le fizična oseba. V primeru nakupa skupinske MKČN za več stanovanjskih objektov je upravičenec (vlagatelj vloge oziroma nosilec investicije) tisti, na katerega zemljišču bo MKČN vgrajena. V primeru, da je na tem zemljišču več solastnikov se skupno obravnavajo kot soinvestitorji. Investitorji pa medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. IV. UPRAVIČEN STROŠEK Upravičen strošek pridobitve sredstev je nakup MKČN po 1. 1. 2010, ki ustreza zahtevam predpisa, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav. Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi za nakup ustrezne MKČN. UO 14 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE DDV ni upravičen strošek. Upravičencem se dodelijo finančna sredstva v višini: - 150 €/PE za MKČN, velikosti od 3-15 PE, - 170 €/PE za MKČN, velikosti od 16-30 PE, - 200 €/PE za MKČN, velikosti od 31-49 PE. Ne glede na prejšnji odstavek pa višina sofinanciranja ne sme preseči 50% vrednosti upravičenih stroškov nakupa MKČN. V. DOKUMENTACIJA Vlagatelji predložijo: - izpolnjeno vlogo z obveznimi prilogami (navedeno na obrazcu vloga), - dokazilo o plačilu upravne takse. VI. ROK ZA ODDAJO VLOGE IN NAČIN PREDLOŽITVE Vlagatelji lahko vloge oddajo osebno na sedežu Občine Logatec ali priporočeno po pošti, na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50A, 1370 Logatec. Rok za oddajo vloge na javni poziv je najkasneje do 30. 11. 2021. Vloga mora biti izpolnjena na ustreznem razpisnem obrazcu, vsebovati mora vse v obrazcu zahtevane podatke in priloge in mora biti na ustreznih mestih podpisana. Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici ter ustrezno označena. Na sprednji strani ovojnice mora biti razviden polni naslov vlagatelja vloge ter pripis: »NE ODPIRAJ - VLOGA NA JAVNI POZIV - MALE KOMUNALNE ČISTILNE NAPRAVE« VII. PLAČILO UPRAVNE TAKSE V skladu s 5. členom Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10 - uradno prečiščeno besedilo, 14/15 - ZUUJFO, 84/15 - ZZelP-J, 32/16, 30/18 - ZKZaš in 189/20 - ZFRO) je potrebno plačati upravno takso v višini 22,60 EUR (tarif.št.1: 4,50 EUR in tarif.št.3: 18,10 EUR). Takso lahko nakažete z UPN nalogom in sicer: Prejemnik: Občina Logatec, Tržaška cesta 50A, Logatec Koda namena: GOVT Namen nakazila: taksa javni poziv - MKČN Znesek: 22,60 EUR Račun za nakazilo: SI56 0126 4464 0309 134; referenca SI11 75639-7111002-021. Vlagatelji dokazilo o plačilu upravne takse priložijo k vlogi. VIII. OBRAVNAVA VLOG IN POSTOPEK ODOBRITVE Vloge, prispele na javni poziv, odpira in obravnava tričlanska komisija za dodelitev proračunskih sredstev za namen sofinanciranja MKČN (v nadaljnjem besedilu: komisija), imenovana s strani direktorja občinske uprave, po zaporednem vrstnem redu prispetja in po splošnih pravilih upravnega postopka. Sredstva se dodeljujejo DO PORABE SREDSTEV v letu 2021. Popolne vloge vlagateljev, za katere ni bilo dodeljenih sredstev v tekočem letu, se prenese na seznam vlagateljev prihodnjega leta, če bo poziv objavljen. IX. KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO PRIJAVNE OBRAZCE Prijavni obrazci so od dneva objave v Logaških novicah do porabe sredstev v letu 2021 dosegljivi na spletni strani Občine Logatec www. logatec.si in v sprejemni pisarni Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec - I. nadstropje, vsak dan v poslovnem času. Informacije v zvezi z javnim pozivom lahko dobite na tel. številki 01/7590 638. Številka: 354-3/2021 Datum: 12. 1. 2021 Berto MENARD Župan l.r. URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 15 URADNE OBJAVE Na podlagi 13. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17,v nadaljevanju: zakon), smiselne uporabe določil Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji 2014 - 2023 (v nadaljevanju: NPŠ) ter na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (Logaške novice, št. 2/19), je Občinski svet Občine Logatec na svoji 14. redni seji, dne 17.12.2020, sprejel LOKALNI LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2021 I. UVOD Z letnim programom športa na lokalni ravni, kot temeljnim strateškim dokumentom na področju športa, želi občina soustvarjati pogoje za razvoj športa kot pomembnega dejavnika razvoja posameznika in družbe ter prispevati k zmanjševanju neenakosti na področju dostopnosti do športne vadbe. Lokalni letni program športa 2021 opredeljuje javni interes, ki ga udejanjajo nosilci in izvajalci športa v občini. Udejanjanje javnega interesa bo doseženo s tem, da se: a) zagotovi vsakemu posamezniku možnosti za dejavno sodelovanje v športu v varnem in zdravem okolju; b) zagotovi vsem mladim kakovostno zunajšolsko športno udejstvovanje, ki jim bo skupaj s kakovostnim poukom športne vzgoje omogočilo pridobiti gibalne in druge kompetentnosti na taki ravni, da bo šport postal del njihovega zdravega življenjskega sloga; c) zagotovili vsakemu, ki ga to zanima in je za to sposoben, možnost izboljšanja osebnega športnega dosežka z namenom uveljavitve v organiziranem mednarodnem športnem prostoru in možnost javnega priznanja njegove pomembnosti, s čimer bo posledično povečan tudi ugled države v mednarodnem prostoru; č) varuje in spodbuja uveljavljanje moralnih in etičnih vrednot v športu, spoštovanje človekovega dostojanstva in varnost vseh, ki so povezani s športom; d) skladno z načeli trajnostnega razvoja ustvarja spodbudno okolje za razvoj različnih oblik športne dejavnosti za vse skupine prebivalstva, dejavnega transporta ljudi (pešačenje, kolesarjenje, rolanje ipd.), njihovega druženja in preživljanja prostega časa (igrišča, parki, naravne poti idr.); e) krepi vlogo in pomen predvsem tistih športnih društev, ki prebivalcem ponujajo kakovostne športne storitve, imajo značaj javne dobrine in so kot taka pomemben del civilne družbe, ki si s svojim pretežno prostovoljnim delovanjem prizadevajo tudi za dobrobit celotne skupnosti. V Lokalnem letnem programu športa občine Logatec za leto 2021 so določeni programi športa, ki bodo v letu 2021 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsta dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu Občine Logatec. Športni programi se sofinancirajo na podlagi usmeritev Letnega programa športa občine Logatec in v skladu s sprejetimi merili za vrednotenje športnih programov v občini Logatec, ki so določena v odloku. II. STANJE, IZHODIŠČA TER USMERITVE Šport je kompleksen in raznolik sistem, posebej v Logatcu, sestavljen iz tako različnih športnih panog, da so izredno težko medsebojno primerljivi programi, način vadbe in intenziteta vadbe. Pomen športa se spreminja z razvojem znanja, tehnologije, vrednot ter načina življenja. Šport naj bi bil stvar posameznika, kjer vsak vzame tisto in toliko, kolikor želi in mu ustreza, pa tudi stvar širše lokalne skupnosti, ki lahko aktivno sodeluje pri izboljšanju kakovosti in dostopnosti športa. Prebivalci občine Logatec lahko dostopajo do različnih športnih programov, ki se izvajajo v občini Logatec (športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok, mladine in študentov, športna rekreacija, vrhunski šport). Individualni tradicionalni športi na logaškem so tek na smučeh, alpsko smučanje, smučarski skoki, namizni tenis, pri kolektivnih športih pa bi veljalo izpostaviti odbojko, nogomet, košarko in rokomet. Vsekakor, pa se panoge in razvitost toliko spreminjajo, da razen let obstoja, ni možno oz. je nepravično definirati, katere panoge so prednostne in katere ne. V letu 2020 je najbolj zatečena zadeva, ki se vleče že nekaj desetletij, ureditev lastništva in zaokrožitev nordijskega športnega parka Sekirica, v kar so vključene vse skakalnice, tekaške poroge in naprave na prostem, prav tako pa ureditev objekta za hrambo snežnih teptalcev. V letu 2021 se načrtuje obnovo in vzdrževanje že obstoječih športnih igrišč (tartan pri OŠ 8 talcev, dograditev opreme za športno dvorana Zapolje, ŠRC Kovk, športni park Sekirica - pričetek pripravljalnih del za stadion in urejanje skakalnic itd.). Za izvajanje športne dejavnosti so v občini Logatec ugodni pogoji tako za športne dejavnosti v naravi kot tudi za športne dejavnosti v različnih športnih objektih. Upoštevajoč trenutno stanje na področju športa v občini Logatec ter trenutnih strokovnih izhodišč, so pomembne naslednje usmeritve razvoja športa: UO 16 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE • izboljšati gibalno dejavnost in športno vzgojo predšolskih otrok, mladine in študentov, posebna pozornost se posveča tekmovalnim programom za otroke in mladino, z namenom spodbujanja kakovostnega načina preživljanja prostega časa (ne toliko tekmovalnosti temveč množičnost); • s sofinanciranjem programov za mlade, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, se skuša doseči, da naši športniki lahko svoj potencial razvijejo tudi v domačem kraju; • klubom iz občine Logatec, ki nastopajo v rednem tekmovalnem sistemu, omogočiti čim večjo uporabo objektov; • povečati število redno športno aktivnih prebivalcev občine s spodbujanjem izvajalcev k povečanju in izboljšanju športno-rekreativnih programov za različne ciljne skupine; • povečati dostopnost različnih programov športa, zato se posebno pozornost posveča dostopnosti ter čim večji izkoriščenosti športnih objektov za vse programe športa; • na področju športnih objektov je potrebno slediti novim zahtevam in standardom glede športne opreme, rekvizitov, pa tudi revitalizaciji športnih objektov ter v ta namen pridobivati nove objekte za šport, ki bodo multifunkcionalni - večnamenski (športno-rekreacijo-turistični objekti); • razmerje med investicijskimi izdatki med notranjimi in zunanjimi športnimi površinami naj bo 60:40 (v prid notranjim zaradi zahtevnejše gradnje in opreme); • za dvig kvalitete sofinanciranih programov in racionalnosti porabe dodeljenih sredstev, je potrebno povečati nadzor nad izvedbo programov v okviru letnega športnega programa. III. OBSEG SREDSTEV V proračunu Občine Logatec je za leto 2021 za dejavnosti na področju športa (proračunska postavka 18059001 - Programi športa razdeljeno med več skrbniki postavk) predvidenih 527.400,00 EUR. Število proračunskih postavk se zmanjša zaradi racionalnejšega vrednotenja in strateških usmeritev. Proračunska sredstva so specifično namenjena: • za sofinanciranje posameznih programov športa, skladnih z vsebino Nacionalnega programa športa višini 151.000,00 EUR, • za sofinanciranje strateških prireditev na nivoju celotne lokalne skupnosti v višini 12.000,00 EUR • za sofinanciranje krovne organizacije športa v višini 3.000,00 EUR, • za sofinanciranje prireditev v javnem interesu v občini - Športnik leta v višini 3.500,00 EUR. • za sofinanciranje gradenj, obratovanje in vzdrževanje zaprtih športnih objektov v višini 278.000,00 EUR, • za nakup, gradnje, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov v višini 79.900 EUR. Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, smiselno z vsebino Nacionalnega programa športa, se delijo v naslednjem obsegu: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) 1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami 18122 2.000 - sofinancirala nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil 2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): 18090 104.000 - športna rekreacija otrok in mladine do 18 let (stroški kadra, najema objekta, nujni rekviziti za izvedbo programa) 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti 18091 24.000 - šport invalidov - šport starejših in socialno ogroženih - šport študentov - ostali tekmovalni ali ne-olimpijski športi 4. Šport mladine in odraslih, nagrajevanje vrhunskih in uspešnih nastopov: 18092 13.000 - stroški članskih ekip za ligaška tekmovanja, 5.000 - uspešni in vrhunski rezultati 5.000 - bonus za kategorizirane športnike 3.000 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev: 18093 8.000 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 17 URADNE OBJAVE - izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, - delovanje društev - materialni stroški, SKUPAJ 151.000 Sredstva za sofinanciranje strateških prireditev na ravni celotne lokalne skupnosti v obsegu (v obliki javnega poziva): Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Logaški dan športa 2021 4.000 Ciciolimpijada in miniolimpijada 1.500 Promocija športa 4.000 Tek prijateljstva 2021 2.500 SKUPAJ 18094 12.000 Sredstva za sofinanciranje delovanja krovnih športnih organizacij v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Športna zveza Logatec - sofinanciranje krovne organizacije - drugi operativni odhodki: 18095 3.000 SKUPAJ 3.000 Sredstva za sofinanciranje prireditve Športnik leta v organizaciji Športne zveze Logatec v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Športna zveza Logatec: sofinanciranje organizacije letne prireditve športnika leta: 18073 3.500 SKUPAJ 3.500 Sredstva za sofinanciranje gradenj, obratovanja in vzdrževanja notranjih športnih objektov v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Obratovalni stroški za Večnamensko športno dvorano 18038 97.200 Tekoče vzdrževanje Večnamenske športne dvorane 18040 35.000 Vzdrževanje in obratovalni stroški bazena Zapolje Logatec 18078 84.800 Vzdrževanje in obratovalni stroški športne dvorane Zapolje Logatec 18088 41.000 Prenova športne dvorane Zapolje, GRC Zapolje 18114 20.000 SKUPAJ 278.000 Sredstva za nakup, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Obratovalni stroški športnega parka Sekirica (sankališče, smučišče, skakalnice, tekaške proge) 18039 49.900 Vzdrževanje zunanjih športnih površin - igrišč v občini Logatec (igrišč na podeželju, v mestu, nordijski športni center Sekirica, ...) 18077 30.000 SKUPAJ 79.900 UO 18 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE IV. OBSEG IN VRSTA DEJAVNOSTI ZA SOFINANCIRANJE POSAMEZNIH PROGRAMOV ŠPORTA Občina Logatec sofinancira dejavnost športa na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (v nadaljevanju: odlok), Točkovnika za vrednotenje programov športa v občini Logatec ter sklepa Komisije za vrednotenje programov športa. V okviru proračunskih sredstev Občine Logatec za sofinanciranje posameznih programov športa, lahko prijavitelji, ki izpolnjujejo pogoje po odloku, kandidirajo s programi na naslednjih področjih in za definirano tipologijo stroškov kot sledi: 1.Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami Čas optimalnega razvoja osnovnih struktur gibalnega razvoja nastopi pri otroku po petem letu starosti. Programi za predšolske otroke zajemajo vsa temeljna znanja, ki jih mora otrok spoznati in osvojiti, posveča največ pozornosti igri in vadbi. Poudarek je tudi na učenju plavanja. Poleg naštetih programov se bodo izvajali še programi v okviru interesnih športnih dejavnosti. Prostočasna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Zaradi pomena gibalne dejavnosti za skladen razvoj otroka in mladostnika se zavzemamo, da bi bil otrok športno aktiven vsak dan. V te programe se glede na interes lahko vključujejo otroci s posebnimi potrebami. Sofinanciranje: sofinancirala se bo nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil. Nezgodno zavarovanje, meritve in spremljanje treniranosti se financirajo iz drugih virov. Od izbranih izvajalcev se bo zahtevala 100% realizacija obveznega dela programa, ki zahteva: izvedbo obsega ur programa, ki ga je izvajalec prijavil, vključitev minimalnega dogovorjenega števila otrok v program. 2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): Program zajema načrtno vzgojo mladih športnikov (do 18. leta), ki so usmerjeni v doseganje kakovostnih ali celo vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. V program so vključeni mladi, ki imajo sposobnosti, lastnosti, potrebno voljo in interes, da bi lahko postali vrhunski športniki. Bistvenega pomena za našo občino je odločitev, v katerih panogah se želi zasledovati oz. kje se lahko zasleduje vrhunske rezultate. Izvajali se bodo programi (po obsegu ur), ki so skladni z Nacionalnim programom (obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti). Minimalno število igralcev oz. vadbencev oz. tekmovalcev je prilagojeno glede na vrsto športa: pri individualnih športih mora biti vključenih minimalno število vadbencev, določenih v posebni tabeli v Točkovniku, pri kolektivnih športih, pa skladno s Pravili tekmovanja nacionalnih panožnih zvez oz. če je bolj ugodno po posebni tabeli v Točkovniku. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Iz občinskih proračunskih sredstev se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra, - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti Športna rekreacija ter šport socialno in zdravstveno ogroženih občanov ter občanov starejših od 65 let Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela. Programi športne rekreacije se praviloma financirajo s strani udeležencev. Naloga občine je, da ustvarja razmere s pomočjo katerih bo ukvarjanje s športno rekreacijo približano čim večjemu številu občanov. Na tem področju se bodo izvajali 80 urni programi v različnih športnih oblikah. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Športnemu društvu, ki izvaja 80 urne programe športne rekreacije se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 19 URADNE OBJAVE - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za 80-urni program na skupino, v kateri je od 8 do10 invalidov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport študentov Športna dejavnost študentov je po nacionalnih kazalnikih zelo slaba. S tem programom želimo doseči, da se tudi študenti v prostem času ukvarjajo s pestro športno ponudbo in s tem krepijo psihofizično sposobnost med in po študiju, saj je telesna aktivnost bistvenega pomena ob vstopu v delovno razmerje po končanem šolanju. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 študentov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Športni programi za ostale tekmovalne in ne-olimpijske športne panoge Tako na nacionalni kot lokalni ravni obstajajo društva, klubi oz. izvajalci (npr. društvo tabornikov, jamarsko društvo, gasilsko društvo, kinološko društvo, avto-moto društvo, potapljaško društvo itd.), ki jih je težko uvrstiti med klasične izvajalce, čeravno so njihove panožne ali krovne zveze vključene v nacionalni olimpijski komite. Izvajajo določene sodobne in ne-konvencionalne oblike športnih panog, ki na svojem področju lahko veliko pripomorejo pri soustvarjanju gibalno in športno aktivnih občanov in s tem pripomorejo k zagotavljanju zadostne količine aktivnih oseb. Na tem področju je tudi veliko panožnih športnih disciplin in tekmovanj in sofinanciranje teh panog pomeni še dodatna pestrost ponudbe na lokalnem nivoju. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 članov izvajalca, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Celotno sofinanciranje bazira na predlaganemu programu, s korekcijo merila na podlagi članstva v lokalni krovni športni organizaciji. UO 20 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE 4. Športna vzgoja mladine - vrhunski šport 4.1. Članske in mladinske ekipe in ligaška tekmovanja Program je namenjen sofinanciranju stroškov članskih in mladinskih ekip za ligaška tekmovanja, ki jih organizira panožna športne zveza in so vključena v državni tekmovalni sistem ter so uvrščeni med olimpijske športe Sofinanciranje: Sofinancira se izvajalce, ki se izkažejo z gornjimi zahtevami po Točkovniku ter za naslednje stroške: - stroški sodnikov, delegatov; - prijavnine za tekme; - stroški tekmovanja, ki jih generira panožna zveza za izvedbo tekmovanja. 4.2. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov, nastopov in kategorizacij 4.2.1. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov (1. Individualnih panog, 2. Kolektivnih panog) Izvajalci pridobijo dodatna sredstva za dosego rezultatov v organiziranem državnem tekmovalnem sistemu, ki ga organizira panožna zveza, vendar le za mladinske in članske ekipe. Velja tako za olimpijske kot ne-olimpijske športne panoge. Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 4.2.2. Bonus nagrajevanje kategorizacij po Olimpijskem komiteju Slovenije Glede na rezultate pa so dodatne točke in s tem sredstva namenjena tistim športnim društvom oz. izvajalcem, posameznikom, ki dosegajo vrhunske rezultate vsaj na državnem nivoju, ki imajo status mladinskega, perspektivnega, mednarodnega ter svetovnega razreda (ne glede na starostno skupino) ter izpolnjujejo pogoje za status športnika po Zakonu o športu. Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Strokovni kadri, ki vodijo izvajanje programov na področju športa morajo imeti ustrezno strokovno izobrazbo ali usposobljenost. Izobrazba se pridobi s študijem na Fakulteti za šport v Ljubljani in Pedagoški fakulteti v Mariboru. Glavna koordinatorja pri usposabljanju strokovnih kadrov sta Inštitut za šport pri Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani in Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez. Za opravljanje strokovnega dela v športu so lahko predpisane licence, kriterije za izdajanje licenc pa pripravi Olimpijski komite Slovenije na predlog ustrezne nacionalne panožne zveze. Za strokovni kader je potrebno priložiti veljavno licenco, če je ta za strokovno delo na področju športa predpisana. V kolikor se želi tudi v športu dosegati dobre rezultate je potrebno veliko pozornost namenjati tudi ustrezno usposobljenemu strokovnemu kadru. Zato je potrebno pri nagrajevanju, različno usposobljenim strokovnim kadrom, zagotoviti različno plačilo. To je eden od dodatnih motivov za izobraževanje v športu, kar se bo v prihodnjih obdobjih tudi zakonsko pogojevalo. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira izključno izobraževanje in usposabljanje kadra za pridobitev nazivov (vaditelj, učitelj, trener), seminarji za izvajanje različnih športnih programov in seminarje za usposabljanje sodnikov in organizatorjev šolskih športnih tekmovanj, in sicer na podlagi dobljenih točk po Točkovnika. Delovanje društev - materialni stroški Društva imajo zaradi svojega delovanja določene materialne stroške poslovanja. Ti stroški lahko nastajajo že zaradi samega izvajanja programov, kar se delno krije s sofinanciranjem programov ter določene stroške za sam obstoj društva kot takega. Sofinanciranje: Sofinancira se delež tekočih stroškov za delovanje društva (najemnina, obratovalni stroški prostora, nakup pisarniškega materiala, vzpostavitev in vzdrževanje informacijskega sistema (telefon, internet, nakup programske opreme, potrošnega računalniškega materiala), stroške izdajanja promocijskega gradiva na temo športnih dejavnosti, ipd.) V. MEDNARODNE, DRŽAVNE, MEDOBČINSKE IN OBČINSKE STRATEŠKE ŠPORTNE PRIREDITVE Lokalna skupnost lahko sofinancira materialne stroške športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen zakona oz. občinske prireditve, ki imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem, razen URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 UO 21 URADNE OBJAVE šolskih športnih tekmovanj ter ligaškega sistema tekmovanja. Strateško pomembne so tiste prireditve, ki jih Lokalni letni program športa vsako leto posebej definira na podlagi določil odloka, ki dosegajo čim širšo populacijo, so vsaj občinskega pomena, tradicionalne in težijo k združevanju več izvajalcev v t.i. konzorcije društev z namenom izvedbe atraktivne in odmevne prireditve. Posameznih -društvenih prireditev se iz proračuna ne financira. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira materialne stroške športnih prireditev (kot navedeno zgoraj, in sicer na podlagi javnega poziva, kjer se za izvajalca prireditve izbere tistega, ki zbere več točk skladno s Točkovnikom. Največ možnosti imajo t.i. konzorciji društev, kjer sta vsaj dve društvi. VI. SREDSTVA ZA SOFINANCIRANJE GRADENJ, OBRATOVANJA IN VZDRŽEVANJA NOTRANJIH ŠPORTNIH OBJEKTOV Sredstva za sofinanciranje gradnje, obratovanja in vzdrževanja športnih objektov so namenska sredstva, in so v celoti namenjena nakupu, gradnji ter vzdrževanju in obnovi športnih objektov v občini Logatec za leto 2021. V osnovi se financira nakup, vzdrževanje, obnovo in gradnjo športnih objektov, ki so v občinski lasti ali za katere lokalna skupnost izkaže javni interes in so namenjena čim širšemu krogu uporabnikom. Obenem se namenja za stroške obratovanja drugih zunanjih objektov ki so v javnem interesu in so v več-funkcijski uporabi (največ možnosti za sofinanciranje imajo objekti, ki se uporabljajo vsaj za: športno-rekreacijske namene, za športni turizem ter za namene zaščite in reševanja v kolikor so le-ti stroški povezani s športnimi programi). Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, ki so določena v Lokalnem letnem programu športa v občini Logatec za leto 2021, in so skladna z aktualnimi strokovnimi usmeritvami ter se v celoti razdelijo na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov preko spletne aplikacije, v skladu z merili in kriteriji, določenimi v odloku. Izvajalci po odloku morajo izvajati programe primarno v občini Logatec, pod enakimi pogoji, za občane občine Logatec oz. za športnike, ki so vključeni v te programe. Izvajalci javnih športnih programov morajo imeti definirane prostore za izvajanje teh programov. Če izvajalec uporablja javne športne objekte v lasti Občine Logatec je upravičen do financiranja uporabnine prostora v celoti in za to uporabnino ne prejema dodatna sredstva iz razpisa, temveč se ta delež odbije od pridobljenih sredstev na razpisu oz. plačuje ustrezno najemnino po veljavnem ceniku. Če prejema 100 % subvencijo najemnine mora izvajalec obvezno prikazovati, da v strošku programa ni zajetega stroška uporabnine športnega objekta. Če se izvajalec odloči, da ne bo uporabljal javne športne objekte v lasti Občine Logatec, mora to izrecno definirati v razpisu in bo za ta namen prejel sofinanciranje uporabnine v določenem deležu. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko Komisija za vrednotenje programov športa sprejme dodatno razdelitev skladno z odlokom. Komisija za šport bo, po potrebi preko leta, glede na razvoj situacije z epidemijo COVID-19 in potreb po hitrem in fleksibilnem odzivu na stanje, predlagala popravke Letnega programa športa, ki bodo omogočale premostitev težav zaradi zdravstvene krizne situacije, vendar samo znotraj podprograma za športne dejavnosti - postavke, ki so opredeljene v tem programu športa. Prerazporeditev teh sredstev sočasno predstavlja tudi spremembo Lokalnega letnega programa športa v občini Logatec za tekoče leto. Letni program športa v občini Logatec za leto 2021 začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice, uporablja pa se od 1. 1. 2021 dalje. Številka: 6710-29/2020 - 1 Datum: 7. 1. 2021 VI. SREDSTVA ZA VZDRŽEVANJE ZUNANJIH ŠPORTNIH POVRŠIN ALI OBJEKTOV VII. POSEBNE DOLOČBE VIII. VELJAVNOST IN UPORABA Berto MENARD ŽUPAN UO 22 URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 URADNE OBJAVE UO URADNE OBJAVE 1. FEBRUAR 2021 - ŠT. 1-2 2° URADNE OBJAVE