BIBLIOGRAFIJA del o teoriji pouka slovenskega jezika in književnosti v osnovni in srednji šoli 1977-1987 Janez Rolar: Vključenost otroške in mladinske književnosti v izobraževanju in literarno estetska vzgoja. Mentor 1979/80, št. 4, str. 11-19. Jože Toporišič: Dve lekciji za usmerjeno izobraževanje. Jezik in slovstvo 1979/80, št. 4-5, str. 123-130. Vida Medved-Udovič: Metodološki pristop k sodobni dramatiki za humanistično usmerjeno izobraževanje (praktična znanja-slovenski jezik). Jezik in slovstvo 1979/80, št. 4-5, str. 141-143. Olga Gnamuš: Izvor in funkcija samostalniškega izražanja. Jezik in slovstvo 1979/80, št. 6, str. 160-164. Franc Žagar: Obravnava glagolske prehodnosti v osnovni šoli. Jezik in slovstvo 1979/80, št. 6, str. 179-181. Olga Gnamuš: Kako poučevati skladnjo v osnovni šoli. Jezik in slovstvo 1979/80, št. 7-8, str. 205-209. Silvo Fatur: Odkrivanje (ne) znanega po raziskovalni poti kot vodilna metoda pri pouku književnosti v usmerjenem izobraževanju. (Ob primeru Josipa Murna-Aleksandrova). Jezik in slovstvo 1979/80, št. 7-8, str. 217-221. Magda Juvan: Ekskurzija - možnost popestritve pouka slovenščine. Jezik in slovstvo 1979/80, št. 7-8, str. 222-223. Čedo Nedeljković: Marksistični pogled na književna delo. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 1, str. 7-10. Stjepko Težak: Pouk materinega jezika v srednjem izobraževanju. Vzgoja in izobraževanje .1980, št. 1, str. 11-15. Ignac Kamenik: Mesto bibliotekarstva v vzgojno-izobraževalnem procesu. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 2, str. 30-36. Marjana Kobe: Delo knjižničarja pedagoga v osnovni šoli. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 2, str. 36-37. Irena Šketa: Pedagoške ure v knjižnici. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 2, str. 37-39. Nada Gaborovič: Slovenski jezik - učni jezik in učno načelo. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 2, str. 39-41. Mihael Glavan: Strokovno izpopolnjevanje učiteljev slovenskega jezika in književnosti za pouk v skupni vzgojno-izobrazbeni osnovi. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 2, str. 41-44. Miha Mohor: Mladinska književnost in delo v literarnem krožku. Mentor 1980, št. 2, str. 1-8. Igor Gedrih: Prolegomena za kratko zgodbo (short story). Mentor 1980, št. 3, str. 1-12. Bogo Jakopič: Govorne sposobnosti slušno in govorno prizadetih otrok na predšolski stopnji. Sodobna pedagogika 1980, št. 5-6, str. 178-183. Mihael Glavan: Novi učni načrti slovenskega jezika in književnosti. Vzgoja in izobraževanje 1980, št. 6, str. 25-28. Olga Kunst Gnamuš: Pedagoške razsežnosti jezikovnih primanjkljajev in njihovo odpravljanje. Zbornik I. Pedagoški inštitut pri Univerzi Edvarda Kardelja v Ljubljani 1980, str. 109-128. Stanko Kotnik: Bralna značka kot edinstvena možnost in pomemben pogoj za organiziran dvig bralne kulture v usmerjenem izobraževanju. Otrok in knjiga 1980, št. 10, str. 62-70. Erika Kržišnik, Tomaž Sajovic: Slovenski jezik in književnost v gibanju znanost mladini. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 1, str. 44-ov. 111. Silvo Fatur: O možnosti drugačnih načrtov pouka književnosti v usmerjenem izobraževanju. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 2, str. 68-73. Franc Žagar: Kratka vsebina. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 2, str. 79-82. Danica Cedilnik: Tridelna zgrajenost ali frag-mentarnost otroškega sestavka. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 3, str. 115-116. Olga Kunst Gnamuš: Od pomena do oblike povedi. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 5, str. 163-171. Franc Žagar: Poučevanje frazeologije v osnovni šoli. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 5, str. 178-179. Milan Dolgan: Naslov in razčlenitev. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 6, str. 214-216. Mirjana Stopar: Ciril Kosmač v osnovni šoli. Jezik in slovstvo 1980/81, št. 6, str. 216-218. Se bo nadaljevalo. Stanko Šimenc Prosvetni delavec v Ljubljani