UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONS STRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UN UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION TRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CON Kaj je Počemučka? Kaj je skupni imenovalec Počemučke? Kaj vas kot kolektiv druži in zanima? Beseda počemučka izvira iz ruščine in označuje radovednega otroka, ki neprestano sprašuje po namenu oziroma vzroku. Čemu in zakaj? To predstavlja jedro skupine, zato se ta ne omejuje s stalno zasedbo, temveč se povezuje z različnimi soustvarjalci. Od tod tudi glavna potreba po formiranju in ustvarjanju. Nekako prvinska se zdi ta želja po preizkušanju, raziskovanju, preverjanju, tudi razumevanju. Vsakič znova torej iščemo jezik, glavno vprašanje zato ni, kaj hočemo povedati, temveč kako se izraziti. Pri tem so ključne besede gotovo odprtost, zvedavost, kritičnost. Ne gre toliko za obravnavane teme kot za mehanizem, preko katerega se teme obravnava. To je mehanizem radovednosti, ki pred kaj postavlja kako. Teme, zgodbe in situacije so namreč tisto, čemur se ne moremo izogniti, saj se z vsakim dnem zapisujejo v nas in tam ostajajo, nekaj drugega pa je najti način, ki bo temam omogočil, da spregovorijo. Kako, če sploh, je Počemučka generacijsko zaznamovana? Generacijskosti Počemučke ne definira starost njenih ustvarjalcev ali sodelavcev, kljub temu pa se generacijskost ustvarja sama od sebe. Ne domišljamo si, da bi lahko spregovorili v imenu cele generacije. Zanima pa nas, kaj jo oblikuje in kakšno je naše mesto v njej. Generacijskosti v naših vsebinah ne vidimo kot odgovor, temveč kot vprašanje. Kaj je bil povod za projekt Under construction? S čim se ukvarjate v tem projektu? Kakšen je Under construction proces, kakšne so vaše metode dela? Delujemo po principu snovalnega gledališča. Hierarhijo znotraj skupine sicer zaznamuje klasična razdelitev vlog, vendar jo skozi proces ustvarjanja predstave zavestno rušimo in preizprašujemo. Nenazadnje gre vedno za nabiranje avtorskega materiala, ki na podlagi različnih inspiracij nastaja s strani vseh ustvarjalcev in se ga sproti vsebinsko osmišlja, razvija in povezuje v zaključeno celoto. V procesu UNDER CONSTRUCTION se med drugim srečujemo tudi z gledališčenjem objektov, ki postanejo ‘’igrače’’, predstava – in proces pred njo – pa igra, kjer se igrivost kaže kot pristop do vsebine in kot vsebina sama. Ne gre za pozicijo, s katero bi želeli obravnavane teme banalizirati ter poenostavljati ali jih gledati zviška. Z igro poskušamo zavzeti kritično distanco do določene teme, jo izolirati, postaviti pod povečevalno steklo, s tem pa omogočiti prostor dialoga. Tisti, ki (se) igra, ne ostaja zunaj, saj je tisti, ki (se) igra, vedno tudi del igre. Tako se z igro nanašamo na v družbi povsod prisotna razmerja moči, kjer nekdo vedno zmaguje in drugi izgublja, spet tretji pa je tisti, ki prestavlja ali pa je sam igralna figura. Kakšno je Počemučkino idealno mesto? Počemučkino idealno mesto je to, v katerem se nahaja. Ne želimo sanjariti o utopični prihodnosti niti se nostalgično vračati v čase, v katerih nismo živeli. Naše poslanstvo vidimo v tem, da igramo in nastopamo za tukaj in zdaj. Under Construction avtorska predstava / Počemučka / Nataša Keser, Klemen Kovačič, Karolína Kotrbová, Aljoša Lovrić Krapež, Filip Mramor, Domen Novak, Nejc Potočan, Filip Štepec, Miranda Trnjanin O predstavi Pek, jasnovidka, vodovodar, župan, zvonarka. Nevidni, spregledani, zlomljeni, transcedentirani. Skupnost mesta in mesto skupnosti. Zbrani, da sodijo zgodovini. Zgodovini, ki je podrla njihove sanje, želje, strasti. Zavladala njihovemu času. Uzakonila pravila igre. Porazdelila moč. Zgradila klavstrofobično skupnost, polno neizrečenih skrivnosti. Jim pustila le še spomine. Boleče, minljive, igrive, žgoče, ljubeče. Preteklost je meglena, sedanjost polzi iz rok, prihodnosti ni. Vsi čakajo spremembo, ki je ni od nikoder. Kdo gradi skupnost? Čigav je teritorij mesta? Kdo nadzira čas? Kako se v družbi porazdeljuje moč? Kako pognati korenine, ko je svet v nenehnem nastajanju? Kako zgraditi polje mogočega? In kje je v življenju prostor za igro, ko je spontanost prepovedana? Vsako uničenje je hkrati gradnja nečesa novega. Prvi izveninstitucionalni projekt Počemučke. Stejtment neke generacije o neki skupnosti, nekem času, nekem mestu, neki ideji in neki anti-generaciji. Anti-ideji. “Samo, da igramo.” Under Construction. Kolofon Avtorji: Počemučka / Nataša Keser, Klemen Kovačič, Karolína Kotrbová, Aljoša Lovrić Krapež, Filip Mramor, Domen Novak, Nejc Potočan, Filip Štepec, Miranda Trnjanin Nastopajo: Nataša Keser, Klemen Kovačič, Filip Mramor, Domen Novak, Miranda Trnjanin Režija: Aljoša Lovrić Krapež Dramaturgija: Nejc Potočan Svetovalec za gib: Filip Štepec Scenografija in kostumografija: Karolína Kotrbová Vodja tehnike: Grega Mohorčič Tehnična podpora: Brina Ivanetič, Žan Rantaša Fotografija: Ivian Kan Mujezinović, Borut Bučinel Video: Borut Bučinel Urednica gledališkega lista: Tery Žeželj Oblikovanje gledališkega lista, spletne strani in nalepk: Grupa Ee / Mina Fina, Ivian Kan Mujezinović Odnosi z javnostmi: Tjaša Pureber Producentka: Anja Pirnat Produkcija: Gledališče Glej Podpora: Ministrstvo za kulturo, Mestna občina Ljubljana UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONS STRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION ↓ UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION TRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CON UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONS STRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UN UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION TRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CONSTRUCTION UNDER CON