URADNE OBJAVE Na podlagi drugega odstavka 11. člena Zakona o Uradnem listu Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 112/05 - uradno prečiščeno besedilo, 107/07, 109/09 in 38/10 - ZUKN) dajem naslednji P O P R A V E K ODLOKA O PROGRAMU OPREMLJANJA STAVBNiH ZEMLJIŠČ ZA OBMOČJE NASELJA ROVTE V Odloku o programu opremljanja stavbnih zemljišč za območje naselja Rovte (Logaške novice št. 12/11) se 7. člen pravilno glasi: »(1) Obračunski stroški nove komunalne opreme po posameznih vrstah komunalne opreme: KOMUNALNA OPREMA STROŠKI [EUR] Kanalizacijsko omrežje 363.362,20 (2) Razliko do skupnih stroškov nove komunalne opreme iz 5. člena tega odloka v višini 743.346,00 EUR je potrebno pokriti iz drugih virov financiranja in ni predmet odmere komunalnega prispevka.« Številka: 007-7/2012-1 Berto MENARD, l. r. Datum: 27. 3. 2012 Župan Občine Logatec Na podlagi 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 12. redni seji, dne 12.4.2012, sprejel ODLOK O RAZVELJAVITVI ODLOKA O KOMUNALNEM NADZORU V OBČINI LOGATEC 1. člen Odlok o komunalnem nadzoru v Občini Logatec (Logaške novice, št. 8-9/98) in na njegovi podlagi sprejeti Pravilnik o službeni izkaznici, uniformi in opremi pooblaščene osebe za komunalni nadzor (Logaške novice, št. 8-9/98, 7/99) se razveljavita. 2. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Logaških novicah. Številka: 007-10/2012-4 Datum: 12.4.2012 Berto MENARD, l. r. ŽUPAN OBČINE LOGATEC UO 2 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 logaške idnn URADNE OBJAVE Na podlagi 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10), 55. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) in v skladu z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, 58/04, 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 101/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10 in 17/11) je Občinski svet Občine Logatec na 12. redni seji, dne 12.4.2012, sprejel O D L O K O ORGANIZACIJI iN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKE UPRAVE OBČINE LOGATEC I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se določi organizacija in delovno področje ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave Občine Logatec (v nadaljnjem besedilu: občinska uprava). 2. člen Občina v okviru ustave in zakonov ter podzakonskih aktov samostojno ureja in opravlja svoje zadeve in opravlja naloge, ki so nanjo prenesene z zakoni. Občinska uprava opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge, naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb iz občinske pristojnosti ter druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, določenih z zakoni in podzakonskimi akti, s Statutom Občine Logatec, z drugimi občinskimi akti ter s tem odlokom. Pri svojem delu mora ravnati nepristransko. Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam lokalne skupnosti ter poslovnim procesom, ki potekajo v občinski upravi z namenom, da se zagotovi: - zakonito, strokovno, racionalno, učinkovito in usklajeno opravljanje nalog občinske uprave ter organov občine, - smotrna organizacija in vodenje dela v občinski upravi, - usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev, - zakonito, pravočasno, učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti udeležencev v postopku ter drugih strank, - koordinirano izvajanje nalog in učinkovito izvajanje projektnih nalog, - učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog, - učinkovito in usklajeno sodelovanje občinske uprave z ožjimi deli občine, - učinkovito sodelovanje z občinskimi upravami drugih občin, organi državne uprave ter drugimi organi, organizacijami in institucijami pri reševanju skupnih zadev. 3. člen Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja, preko spletne strani občine in na drug ustrezen način, ki omogoči javnosti, da se seznani z delom občinske uprave. Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka daje predstavnikom javnega obveščanja župan in javni uslužbenec, zadolžen za stike z javnostmi. Po predhodnem pooblastilu župana pa tudi direktor občinske uprave, podžupani in ostali zaposleni v občinski upravi. 4. člen Pri poslovanju s strankami mora občinska uprava zagotoviti spoštovanje njihove osebnosti in osebnega dostojanstva ter zagotoviti, da čim hitreje in čim lažje uresničujejo svoje pravice in pravne koristi. Občinska uprava je dolžna omogočiti strankam posredovanje pripomb in kritik glede svojega dela ter te pripombe in kritike obravnavati ter nanje odgovarjati v razumnem roku. II. DELOVNO PODROČJE IN ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE 5. člen Občinska uprava zagotavlja: - strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave, - zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih, - učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami. URADNE OBJAVE - 7. JUNIJ 2012 - ŠT. 6 UO 3 URADNE OBJAVE 6. člen Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju izvirnih ter prenesenih nalog lokalne skupnosti. Za krajevne skupnosti opravlja občinska uprava naslednje naloge: - koordinira delo krajevnih skupnosti na področju urejanja infrastrukture, - spremlja delo krajevnih skupnosti in organizira zahtevnejša strokovna opravila v okviru občinske uprave, - izvaja računovodske in finančne storitve za krajevne skupnosti, - izvaja strokovne in organizacijske naloge za krajevne skupnosti, - zagotavlja strokovno-tehnično pomoč pri oblikovanju in realizaciji programov krajevnih skupnosti, spremlja izvajanje nalog iz pristojnosti krajevnih skupnosti in predlaga ukrepe za odpravljanje pomanjkljivosti. 8. člen Občinska uprava opravlja naloge občinske inšpekcije in občinskega redarstva, ki sta prekrškovna organa občine. Občinska inšpekcija opravlja nadzorstvo nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti. Občinsko redarstvo opravlja nadzor nad izvajanjem zakona o varnosti cestnega prometa, javnega reda in miru, nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, vodenje postopka o prekršku in izdajo plačilnega naloga, druge naloge, ki sodijo po naravi v to službo. Postopek pred prekrškovnim organom vodi in v njem odloča pooblaščena uradna oseba občinske uprave, ki mora za vodenje postopka, izdajo plačilnega naloga ter odločbe o prekršku izpolnjevati vse z zakonom in podzakonskim aktom predpisane pogoje in imeti opravljen preizkus znanja, ki zajema izvrševanje pooblastil po zakonu o prekrških in poznavanje predpisov, katerih izvrševanje nadzoruje. Župan s pisnim sklepom pooblasti javnega uslužbenca, ki izpolnjuje vse predpisane pogoje, za vodenje postopkov, izdajanje plačilnih nalogov in izdajanje odločb o prekrških. Z namenom kvalitetnega opravljanja nalog občinske uprave se ustanovi notranje organizacijske enote, in sicer oddelke, znotraj njih pa lahko tudi ožje notranje organizacijske enote, pododdelke, ki bodo opravljali naloge na naslednjih področjih: - splošnih zadev, - normativno pravnih zadev, - upravnih zadev, - javnih financ, - gospodarskih dejavnosti, kmetijstva, gozdarstva in turizma, - družbenih dejavnosti, - varstva okolja in urejanje prostora, - gospodarskih javnih služb in infrastrukture, - inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva, - gospodarjenje s stavbnimi zemljišči in ostalim premoženjem občine, - dejavnosti krajevnih skupnosti. Notranjo organizacijsko enoto župan natančneje določi z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest. 11. člen Za opravljanje dejavnosti gospodarskih javnih služb, ki jih neposredno izvaja uprava, se lahko ustanovi režijski obrat. Režijski obrat se ustanovi, kadar tako določa zakon ali kadar zaradi majhnega obsega ali značilnosti gospodarske javne službe iz tehničnih ali ekonomskih razlogov ni smotrno ustanoviti javnega podjetja ali podeliti koncesijo. Režijski obrat se ustanovi kot ožja notranja organizacijska enota tiste temeljne organizacijske enote občinske uprave, v čigar pristojnost spada izvajanje nalog obrata. Za delovanje režijskega obrata se upoštevajo predpisi na področju gospodarskih javnih služb. Za izvedbo nalog, ki zahtevajo sodelovanje delavcev različnih notranjih organizacijskih enot, se lahko oblikujejo projektne skupine ali druge oblike sodelovanja. 7. člen 9. člen 10. člen 12. člen UO 4 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE Projektne skupine ali druge oblike sodelovanja se oblikujejo predvsem takrat, kadar naloge projektne skupine ali druge oblike sodelovanja presegajo obstoječo sistemizacijo ali kadar v okviru rednega delovnega časa ni mogoče zagotoviti izvedbe navedenih nalog. Projektno skupino ali drugo obliko sodelovanja lahko določi župan ali direktor občinske uprave. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine ali druge oblike sodelovanje se določi sestavo in vodjo projektne skupine, njene naloge, roke za izvedbo nalog, potrebna sredstva in druge pogoje za delo projektne skupine. Projektna skupina ali druga oblika sodelovanja se oblikuje za čas trajanja projekta. Za posamezna najbolj zahtevna področja izvajanja nalog občinske uprave lahko župan imenuje zunanje svetovalce. Zunanji svetovalci niso zaposleni v občinski upravi, zadolženi pa so za izvajanje posameznih nalog v skladu z aktom o imenovanju, navodili in pooblastili župana. III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV 14. člen V skladu s sistemizacijo delovnih mest občinske uprave opravljajo naloge občinske uprave javni uslužbenci na uradniških in strokovno tehničnih delovnih mestih. Javni uslužbenec občinske uprave opravlja naloge določene z zakoni in drugimi predpisi v skladu s pristojnostmi, navodili in pooblastili, ki jih ima. Javni uslužbenec mora svoje naloge opravljati strokovno, vestno, hitro, nepristransko ter kvalitetno in pri tem upoštevati le javni interes in konkretne okoliščine primera. Pri svojem delu ravna po pravilih stroke in se v ta namen stalno usposablja ter izpopolnjuje, pri čemer pogoje za strokovno izpopolnjevanje in usposabljanje zagotavlja delodajalec. Javni uslužbenec mora delovati politično nevtralno in nepristransko. Mora biti lojalen do delodajalca, spoštljiv tako v odnosih z uporabniki storitev občinske uprave, kot v odnosih z nadrejenimi, sodelavci in podrejenimi. Pri opravljanju javnih nalog ne sme ravnati samovoljno ali v škodo katerekoli osebe, skupine, osebe javnega ali zasebnega prava, primerno mora upoštevati pravice, dolžnosti in ustrezne interese le teh. Svojo pravico do odločanja po prosti presoji mora uresničevati nepristransko in ob upoštevanju meril, določenih v predpisih. Javni uslužbenec ne sme dovoliti, da je pri opravljanju javnih nalog njegov zasebni interes v nasprotju z njegovimi pooblastili. Odgovoren je, da se izogiba vsakemu nasprotovanju interesov, bodisi, da je to navzkrižje resnično ali možno. Svojega položaja ne sme izkoriščati za svoj zasebni interes. Javni uslužbenec mora gospodarno in učinkovito uporabljati javna sredstva, s ciljem doseganja najboljših rezultatov ob enakih stroških oziroma enakih rezultatov ob najnižjih stroških. Javni uslužbenec mora vselej ravnati tako, da ohranja in krepi ugled občinske uprave ter zaupanje javnosti v poštenost, nepristranskost in učinkovitost opravljanja javnih nalog. S primernim upoštevanjem pravice do dostopa do uradnih informacij je javni uslužbenec dolžan, da ustrezno in z vso potrebno zaupnostjo obravnava vse informacije in dokumente, ki jih je pridobil med zaposlitvijo. 16. člen Položaji, na katerih se opravljajo naloge vodenja in organizacije delovnih področij, so direktor občinske uprave in vodje temeljnih notranjih organizacijskih enot. V aktu o sistemizaciji se lahko tudi delovna mesta vodij ožjih notranjih organizacijskih enot določijo kot položajna delovna mesta. Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja in daje navodila za vodenje občinske uprave. 17. člen Občinsko upravo neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan. Direktor občinske uprave: - neposredno vodi občinsko upravo, organizira in koordinira delo javnih uslužbencev v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč, razporeja delo med javne uslužbence v občinski upravi in skrbi za delovno disciplino, - izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji, - opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini, - skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave, - opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi v občini, - zagotavlja opravljanje nalog za potrebe občinskega sveta, nadzornega odbora, odborov, komisij in ostalih organov, 13. člen 15. člen člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 5 URADNE OBJAVE - opravlja druge naloge po nalogu župana. Direktor občinske uprave lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja javnih uslužbencev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti. Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu. 18. člen Podrobnejša notranja organizacija občinske uprave, razvrstitev in število delovnih mest v občinski upravi ter razvrstitev nalog s posameznega delovnega področja občinske uprave ter nalog, ki jih opravlja posamezen javni uslužbenec, se določi z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, ki ga izda župan. 19. člen Javni uslužbenci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakonom in drugimi predpisi, statutom občine in aktom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi ter po navodilih direktorja občinske uprave. Vsi zaposleni v občinski upravi so zavezani pri svojem delu spoštovati predpise, načela profesionalnosti, strokovnosti, neodvisnosti ter humanosti, varovati poslovno tajnost, varovati ugled občine in njene občinske uprave in prispevati k dobrim medsebojnim odnosom. O vseh zadevah iz svoje pristojnosti javni uslužbenci občinske uprave sodelujejo med seboj. Pri medsebojnem sodelovanju si javni uslužbenci izmenjujejo izkušnje, sestavljajo skupne strokovne komisije in druga delovna telesa, organizirajo posvetovanja ter sodelujejo med seboj tudi v drugih oblikah. Za svoje delo so odgovorni direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa županu. 20. člen V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor občinske uprave, podžupan oziroma tisti uslužbenec občinske uprave, ki ga župan za to pooblasti. Kolegij se sklicuje po potrebi. 21. člen Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več javnih uslužbencev oziroma sodelovanje javnih uslužbencev različnih strok in stopenj znanja, lahko župan ustanovi delovne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge. 22. člen Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih javni uslužbenci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestava, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo. 23. člen O disciplinski in odškodninski odgovornosti javnih uslužbencev v občinski upravi se vodi postopek v skladu z veljavno zakonodajo. 24. člen Javne uslužbence občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest. IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 25. člen Župan izda akt iz 18. člena tega odloka, ki je podlaga za razporeditev javnih uslužbencev na ustrezna delovna mesta, najkasneje v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka. 26. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Logatec (Logaške novice, št. 4/99 in 1-2/11). 27. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Logaških novicah. Št.: 007-40/2011-8 V Logatcu, dne 12.4.2012 Berto Menard ŽUPAN UO URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE Na podlagi prvega odstavka 6. člena Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10) ter v skladu s 16. členom Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 12. redni seji, dne 12. 4. 2012, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O USTANOVITVI SVETA ZA PREVENTIVO IN VZGOJO V CESTNEM PROMETU V OBČINI LOGATEC 1. člen V Odloku o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu v občini Logatec (Logaške novice, št. 5/07, 6/11) se v 4. členu črta 1. alineja, v dosedanji 5. alineji pa se črta besedilo »(javni uslužbenec Medobčinskega inšpektorata in redarstva)«. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 2. člen (1) Komisija za mandatna vprašanja volitve in imenovanja začne s postopkom imenovanja predstavnika občinskega redarstva najkasneje v enem mesecu po uveljavitvi tega odloka. Mandat novo imenovanega predstavnika izteče z mandatom obstoječega Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu. (2) Z imenovanjem novega predstavnika občinskega redarstva preneha mandat predstavniku občinske uprave občine Logatec in predstavniku občinskega redarstva (javni uslužbenec Medobčinskega inšpektorata in redarstva). 3. člen Ta odlok se objavi v Logaških novicah in začne veljati petnajsti dan po objavi. Številka: 007-5/2012-1 Datum: 20. 3. 2012 Berto Menard, l.r. ŽUPAN Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 Odl. US, 76/08, 100/08 Odl. US, 79/09, 14/10 Odl. US, 51/10, 84/10 Odl. US), Operativnega programa odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Republiki Sloveniji (novelacija za obdobje od leta 2005 do leta 2017), sprejetega na Vladi RS s sklepom št. 35401-2/2010-3, z dne 11. 11. 2010, in sklepom št. 35401-2/2010/8, z dne 14. 7. 2011, 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 12. redni seji, dne 12. 4. 2012, sprejel P R A V I L N I K O dodeljevanju NEpOvRATNiH FINANČNIH sREDsTEv za namen nakupa malih komunalnih čistilnih naprav v OBČINI LOGATEc 1. člen S tem pravilnikom se določajo pogoji in postopki za dodeljevanje nepovratnih finančnih sredstev (v nadaljevanju: sredstva) za namen nakupa individualnih ali skupinskih malih komunalnih čistilnih naprav s kapaciteto do 50 PE (v nadaljevanju: MKČN) za odvajanje in čiščenje komunalne odpadne vode v občini Logatec. 2. člen Namen dodeljevanja sredstev je: - spodbujanje varstva okolja z zmanjševanjem onesnaževanja s komunalnimi odpadnimi vodami, - pospeševanje nakupa MKČN, in sicer na poselitvenih območjih ali njihovih delih, ki skladno z veljavnim operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju: operativni program) niso predmet opremljanja z javno kanalizacijo (območja izven aglomeracij). člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 7 URADNE OBJAVE 3. člen Sredstva za sofinanciranje nakupa MKČN se zagotavljajo iz občinskega proračuna, višino sredstev pa sprejme občinski svet z odlokom o proračunu za tekoče leto. Sredstva se dodeljujejo na osnovi javnega poziva, ki ga na podlagi sprejetega proračuna Občine Logatec za tekoče leto objavi župan v uradnem glasilu in na svetovnem spletu. Postopek dodeljevanja sredstev vodi tričlanska komisija za dodelitev proračunskih sredstev za namen sofinanciranja MKČN (v nadaljevanju: komisija), ki jo s sklepom imenuje direktor občinske uprave. Dva člana komisije sta imenovana izmed uslužbencev občinske uprave, eden pa izmed uslužbencev izvajalca gospodarske javne službe. Upravičenec do dodelitve proračunskih sredstev po tem pravilniku je lastnik objekta s prijavljenim stalnim prebivališčem v objektu, ki ima izdano gradbeno dovoljenje, v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov, pred 14. 12. 2002, ali v objektu, ki je v uporabi pred tem dnem (v nadaljevanju: obstoječi objekt). Upravičenec do dodelitve proračunskih sredstev je lahko le fizična oseba. Sredstva se dodelijo izključno za opremo obstoječih eno ali večstanovanjskih objektov iz prejšnjega odstavka z MKČN, ki so na območju izven aglomeracij v občini in ne bodo imeli zagotovljenega odvajanja komunalne odpadne vode v javno kanalizacijo. V primeru nakupa skupinske MKČN za več stanovanjskih objektov je upravičenec (vlagatelj vloge oziroma nosilec investicije) tisti, na katerega zemljišču bo MKČN vgrajena. V primeru, da je na tem zemljišču več solastnikov se skupno obravnavajo kot soinvestitorji. Investitorji pa medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. 5. člen Upravičen strošek pridobitve sredstev je nakup MKČN, ki ustreza zahtevam predpisa, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav. Upravičencem se dodelijo finančna sredstva v višini: 150 €/PE za MKČN, velikosti od 3-15 PE, 170 €/PE za MKČN, velikosti od 16-30 PE, 200 €/PE za MKČN, velikosti od 31-49 PE. Ne glede na prejšnji odstavek pa višina sofinanciranja ne sme preseči 50% vrednosti upravičenih stroškov nakupa MKČN. Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi dobave ustrezne MKČN, pri čemer se upošteva strošek nakupa MKČN, ki je nastal po 1.1.2010. DDV ni upravičen strošek. Upravičenci do sredstev iz tega pravilnika morajo zagotoviti izpolnitev naslednjih pogojev: - obstoječi objekt mora biti na območju izven aglomeracij, kot jih določa veljavni operativni program; - objekt mora imeti izdano gradbeno dovoljenje pred 14. 12. 2002 oziroma mora biti v uporabi pred tem dnem (obstoječi objekt), ter mora biti evidentiran v uradnem katastru; - upravičenec mora imeti stalno prijavljeno prebivališče na naslovu obstoječega objekta, iz katerega se odvaja odpadna voda iz MKČN; - upravičenec mora razpolagati z lastninsko pravico nepremičnine, na kateri je MKČN oziroma v kolikor se gradnja MKČN izvede na zemljišču, ki ni v lasti upravičenca, mora imeti upravičenec pravico graditi; - MKČN mora imeti certifikat oziroma listino o skladnosti izdelka s standardom ter predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označevanje gradbenih proizvodov; - MKČN mora biti izdelana v skladu z enim od standardov, ki jih predvideva predpis, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav; - ustreznost čiščenja v MKČN mora biti v skladu z določili predpisa, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav; - MKČN mora biti navedena na seznamu ustreznih MKČN, ki ga objavlja Gospodarska zbornica Slovenije; - MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja vsaj dva meseca (vsaj 50% obremenitev čiščenja); - MKČN mora izkazovati z zahtevami predpisov skladno obratovanje, kar se dokazuje z oceno obratovanja čistilne naprave ali poročilom o prvih meritvah in obratovalnem monitoringu, skladno s predpisom, ki ureja emisijo snovi pri odvajanju odpadnih vod iz malih komunalnih čistilnih naprav; - MKČN mora biti vpisana v evidenco izvajalca javne službe; 4. člen 6. člen UO 8 URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE - račun za nakup MKČN mora biti izdan po 1. 1. 2010. Upravičenci, ki so vgradili MKČN, so upravičeni le do enkratne pridobitve nepovratnih sredstev iz tega naslova. V primeru, da je lastnik svoj objekt priključil na obstoječo MKČN, ni upravičen do pridobitve sredstev po tem pravilniku. 7. člen Občina praviloma vsako leto objavi javni poziv za dodelitev proračunskih sredstev po tem pravilniku. Javni poziv mora vsebovati najmanj naslednje obvezne sestavine: - namen, za katerega se sredstva dodeljujejo, - znesek skupno razpisanih sredstev, - pogoje in merila za pridobitev sredstev, - pogoje, ki jih morajo vlagatelji izpolnjevati, - navedbo dokumentacije, ki jo morajo vlagatelji priložiti k vlogi, - naslov, na katerega vlagatelji vložijo vlogo, - rok za vložitev vlog, - ostale potrebne podatke za uspešno izvedbo javnega poziva. Javni poziv je odprt do porabe sredstev v tekočem letu. 8. člen Za dodelitev sredstev upravičenec zaprosi s pisno vlogo kadarkoli v okviru tekočega leta, vendar ne pred objavo javnega poziva v uradnem glasilu oz. na svetovnem spletu in najkasneje do 30. 11. za tekoče leto. Komisija za pregled vlog se sestaja do 10. v mesecu. Sredstva se dodeljujejo za popolne vloge po zaporednem vrstnem redu prispetja in po pravilih splošnega upravnega postopka. Komisija pripravi predlog o dodelitvi sredstev sofinanciranja. Na podlagi predloga komisije občinska uprava izda odločbo o dodelitvi proračunskih sredstev. Nakazilo sredstev se izvrši na osebni bančni račun upravičenca v roku 30 dni po izdaji odločbe. 9. člen Popolne vloge, za katere ni bilo dodeljenih sredstev v tekočem letu, se prenese na seznam vlagateljev prihodnjega leta, če bo objavljen poziv. 10. člen Če se ugotovi, da je upravičenec v vlogi navajal neresnične ali zavajajoče podatke ali sredstva uporabil za drug namen, mora prejeta sredstva nemudoma vrniti z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila dalje. Nadzor nad namensko porabo nepovratnih sredstev, pridobljenih po tem pravilniku, ima komisija. 11. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Logaških novicah. Številka:007-11/2012-1 Berto MENARD l.r. Datum: 23. 3. 2012 ŽUPAN člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 9 URADNE OBJAVE Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo) in 16. člena statuta Občine Logatec (LN št. 7-8/2008) je Občinski svet Občine Logatec na 12. redni seji, dne, 12. 4. 2012 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE LOGATEC ZA LETO 2011 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2011, ki zajema vse prihodke in druge prejemke ter odhodke in druge izdatke proračuna. 2. člen Prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki proračuna Občine Logatec so bili v letu 2011 realizirani v naslednjih zneskih: A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2011 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 13.144.381 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 11.874.287 70 DAVČNI PRIHODKI 8.776.458 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 7.418.223 1.048.111 310.124 71 NEDAVČNI PRIHODKI 3.097.829 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 2.286.910 7.349 17.009 40.056 746.506 72 KAPITALSKI PRIHODKI 673.417 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolg. sredstev 3.515 669.902 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 596.678 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 589.068 7.610 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 12.978.868 40 TEKOČI ODHODKI 4.360.216 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 720.806 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 111.418 402 Izdatki za blago in storitve 3.353.853 403 Plačila domačih obresti 24.140 409 Rezerve 150.000 41 TEKOČI TRANSFERJI 5.170.469 UO 10 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE 410 Subvencije 411 Transferji posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 414 Tekoči transferi v tujino 123.938 3.064.323 441.784 1.540.424 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 3.200.988 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 3.200.988 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 247.195 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi pravnim osebam, ki niso PU 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 96.154 151.041 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) 165.513 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2011 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL - 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) - 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPITALSKIH DELEŽEV - 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti - VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) - C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2011 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 400.000 50 ZADOLŽEVANJE 400.000 500 Domače zadolževanje 400.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 316.667 55 ODPLAČILA DOLGA 316.667 550 Odplačila domačega dolga 316.667 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 248.847 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) 83.333 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) - 165.513 STANJE SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2010 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2010 - 475.170 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 11 URADNE OBJAVE Zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2011 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Logatec za leto 2011. Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznik projektov, njihovih spremembah tekom leta 2011 ter o njihovi realizaciji v tem letu. 3. člen Stanje sredstev na računu Občine Logatec ob koncu leta 2011 je -226.323 EUR, ki so sestavni del proračuna za leto 2012. 4. člen Zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2011 se objavi v uradnem glasilu Občine Logatec. Številka: 410-207/2011-10 Logatec,12. 4. 2012 Župan Občine Logatec Berto Menard l.r. ODGOVORI NA VPRAŠANJA OBČINSKIH SVETNIKOV 11. SEJA OBČINSKEGA SVETA OBČINE LOGATEC, 26. JANUAR 2012 1. Odgovor na vprašanje g. Borisa HODNIKA v zvezi s financiranjem redarske službe Boris Hodnik: Svetnik je povedal, da je v letu 2010 za ta namen bilo namenjenih 73.000 EUR, 28.000 EUR je bilo sofinanciranih iz strani države. V letu 2011 je bilo za ta namen namenjenih okoli 80.000 EUR, 28.000 EUR je sofinancirala država. Ali drži, da bo država v letu 2012, ko bomo imeli svojo redarsko službo, še vedno sofinancirala 28.000 EUR? Koliko nas je letno neto stala omenjena služba, in sicer v letih 2010, 2011 in koliko predvidoma v letu 2012 - upoštevajoč dejstvo, da bo služba prve tri mesece letošnjega leta delovala še pod obstoječo službo medobčinskega inšpektorata in redarstva? Ali bo financiranje te službe cenejše oz. dražje? V letu 2010 je bilo v veljavnem proračunu za izvajanje redarske in inšpekcijske službe namenjenih 80.000 EUR sredstev, porabljenih je bilo 73.438,96 EUR. Na podlagi 7. člena Pravilnika o vrsti odhodkov, načinu poročanja o realiziranih odhodkih in nakazovanju sredstev občinam za sofinanciranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave (Uradni list, št. 66/07) in v skladu s 26. členom Zakona o sofinanciranju občine (Uradni list, RS št. 123/06, 57/08 in 36/11) je Občina Logatec s strani Službe vlade RS za lokalno samoupravo prejela 17.430 EUR (polovico sredstev za leto 2009) za izvajanje skupne redarske in inšpekcijske službe. V letu 2011 je bilo v veljavnem proračunu za izvajanje redarske in inšpekcijske službe namenjenih 86.729,93 EUR sredstev, vsa sredstva so bila porabljena. Na podlagi 7. člena Pravilnika o vrsti odhodkov, načinu poročanja o realiziranih odhodkih in nakazovanju sredstev občinam za sofinanciranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave (Uradni list, št. 66/07) in v skladu s 26. členom Zakona o sofinanciranju občine (Uradni list, RS št. 123/06, 57/08 in 36/11) je Občina Logatec s strani Službe vlade RS za lokalno samoupravo prejela za izvajanje skupne redarske in inšpekcijske službe 27.780,11 EUR (drugo polovico sredstev za leto 2009 v višini 17.430 EUR in 10.350,10 EUR za leto 2010). V letu 2012 bo Občina Logatec prejela drugo polovico sredstev za leto 2010 v višini 24.150,23 EUR in predvidoma polovico sredstev za leto 2011 v predvideni višini 19.000 EUR, polovico sredstev za leto 2011 v predvideni višini 19.000 EUR pa v letu 2013. V letu 2012 je v sprejetem proračunu predvidenih 93.065 EUR sredstev za izvajanje redarske in inšpekcijske službe. Predvidenih stroškov delovanja skupne službe za prve tri mesece, na podlagi izstavljenih računov s strani Občine Vrhnike, je 26.000 EUR. Na podlagi opravljenih razgovorov in ponovnih izračunov je predvideno, da bo tako skupaj za namene izvajanje službe v letu 2012 porabljenih 60.000 EUR. Občina Logatec bo za izvajanje nalog redarske službe prevzela enega javnega uslužbenca iz skupne uprave MIRED. Po oceni uprave, glede na podatke sprejetega občinskega programa varnosti, bo približno polovico delovnega časa namenjenega izvajanju redarskih nalog po zakonu o občinskem redarstvu, v preostalem delovnem času pa bo zaposleni javni uslužbenec izvajal naloge, ki se nanašajo na problematiko ureditve prometa, parkirnih in drugih javnih površin, vzpostavitve ustreznega režima, sodeloval bo pri posameznih nalogah v prekškovnem postopku nadzora, skrbel za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na lokalni ravni. Na podlagi 26. člena Zakona o financiranju občin, sofinanciranje s strani Službe vlade RS za lokalno samoupravo Občini Logatec za delovanje navedene službe ne bo več pripadalo. Občina Logatec ima od leta 2010, v vsakoletnem Odloku o občinskem proračunu, za izvajanje redarske UO 12 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE in inšpekcijske službe namenjena določena sredstva. Na podlagi 7. člena Pravilnika o vrsti odhodkov, načinu poročanja o realiziranih odhodkih in nakazovanju sredstev občinam za sofinanciranje skupnega opravljanja posameznih nalog občinske uprave (Uradni list, št. 66/07) in v skladu s 26. členom Zakona o sofinanciranju občine (Uradni list, RS št. 123/06, 57/08 in 36/11) pa Občina Logatec določena sredstva za opravljanje redarske in inšpekcijske službe pridobi tudi z nakazilom Službe vlade RS za lokalno samoupravo. V letu 2010 je bilo v občinskem proračunu za izvajanje redarske in inšpekcijske službe namenjenih 80.000 EUR, od tega porabljenih 73.438,96 EUR. Služba vlade RS za lokalno samoupravo je Občini Logatec namenila 17.430 EUR (polovico sredstev za leto 2009). V letu 2011 je bilo v občinskem proračunu za izvajanje redarske in inšpekcijske službe namenjenih 86.729,93 EUR. Porabljena so bila vsa sredstva. Služba vlade RS za lokalno samoupravo je Občini Logatec namenila 27.780,11 EUR (drugo polovico sredstev za leto 2009 v višini 17.430 EUR in 10.350,10 EUR za leto 2010). V letu 2012 bo Občina Logatec prejela drugo polovico sredstev za leto 2010 v višini 24.150,23 EUR in polovico sredstev za leto 2011, v predvideni višini 19.000 EUR. V letu 2013 bo, predvidoma, prejela še drugo polovico sredstev za leto 2011, v višini 19.000 EUR. Tako bo Služba vlade RS za lokalno samoupravo namenila Občini Logatec sredstva v višini: 17.430 EUR in 17.430 EUR za leto 2009 (skupaj: 34.860 EUR), 10.350,10 EUR in 24.150,23 EUR za leto 2010 (skupaj: 34.500,33 EUR), 19.000 EUR in 19.000 EUR za leto 2011 (skupaj: 38.000 EUR). V letu 2012 je v sprejetem proračunu predvidenih 93.065 EUR za izvajanje redarske in inšpekcijske službe. V prvih treh mesecih delovanja skupne službe bo Občina Logatec, na podlagi zahtevka - izstavljenih računov Občine Vrhnike, pokrila stroške te službe, v višini 26.000 EUR. Na osnovi spremenjenega odloka o opravljanju redarske in inšpekcijske službe ter ponovnih izračunov, bo Občina Logatec, v letu 2012, za izvajanje te službe porabila predvidoma 60.000 EUR. Občina Logatec, v letu 2012, iz skupne uprave MIRED, za izvajanje nalog redarske službe, prevzema enega javnega uslužbenca. Glede na podatke sprejetega občinskega programa varnosti, Občinska uprava ocenjuje, da bo omenjeni javni uslužbenec polovico delovnega časa izvajal redarske naloge po zakonu o občinskem redarstvu, polovico delovnega časa pa bo izvajal naloge, povezane s problematiko ureditve prometa, parkirnih in drugih javnih površin, vzpostavitve ustreznega režima. Poleg tega bo sodeloval pri posameznih nalogah v prekškovnem postopku nadzora ter skrbel za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na lokalni ravni. S tem ko Občina Logatec samostojno zagotavlja redarsko in inšpekcijsko službo ter izstopa iz skupne službe MIRED, po 26. členu Zakona o financiranju občin, za to področje, ni več upravičena do sofinanciranja Službe vlade RS za lokalno samoupravo. 2. Odgovor na vprašanje g. Borisa HODNIK v zvezi s kanalizacijo Rovte - pokrivanje Boris HODNIK: Svetnika zanima, kako se bo pokrilo investicijo - Kanalizacija Rovte, kjer za izvedbo le-te ni bila izbrana najcenejša varianta oz. znesek, kije pripadal posameznim občanom Rovt, sedaj pa je postal nesorazmerno velik? Rečeno je bilo, da naj bi se zadeva sofinancirala iz drugih sredstev - iz taks - onesnaževanje voda. Svetnika zanima, koliko je teh sredstev v premoženjski bilanci Občine Logatec na datum 31.12. 2010 in posledično tudi na 31.12. 20111 ter koliko jih lahko porabimo za sofinanciranje v Rovtah? Ta sredstva se zbirajo za območje celotne občine, sedaj pa bo ta poraba nesorazmerno usmerjena samo v en del občine. Zanima ga, koliko je teh sredstev in kolikšen del se bo porabil za to sofinanciranje? Glede na postopkovne probleme, ki so bili pri izboru izvajalca, pa apelira in daje v razmislek vsem deležnikom, ki vodijo razpise na Občini, da imajo pred očmi 104. člen Statuta Občine Logatec, da mora Občina s premoženjem razpolagati kot dober gospodar. Zanima ga, koliko bo financirano s strani občanov in koliko bo denarja, namenjenega iz občinske blagajne? Kot je bilo že večkrat pojasnjeno, ponovno pojasnjujemo, da je Občina Logatec za izvedbo investicije »Sanitarna kanalizacija in lagunska ČN Rovte« izbrala najcenejšo popolno ponudbo. Ponudba ponudnika TREVEN d.o.o. ni bila popolna in jo zato Občina Logatec ni mogla izbrati. Ponudnik TREVEN d.o.o. je vložil zahtevek za revizijo na Državno revizijsko komisijo, vendar je bil njegov zahtevek zavržen. Zahtevek za revizijo je vložil tudi KRAŠKI ZIDAR d.d., vendar je tudi njegov zahtevek Državna revizijska komisija zavrnila ter potrdila pravilnost odločitve Občine Logatec, da se izbere izvajalca gradnje GODINA d.o.o. Glede na to, da je celoten postopek izvedbe javnega naročila preverila Državna revizijska komisija, ki je na koncu potrdila pravilnost odločitve Občine Logatec, menimo, da je bil postopek oddaje javnega naročila za izbor izvajalca gradnje »Sanitarna kanalizacija in lagunska ČN Rovte« izveden pravilo. Občina Logatec je pri izboru izvajalca gradnje »Sanitarna kanalizacija in lagunska ČN Rovte« upoštevala Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08, 19/10 in 18/11), ki med drugim naročnika - Občino Logatec v 6. členu zavezuje, da upošteva tudi temeljno načelo javnega naročanja, in sicer načelo gospodarnosti, učinkovitosti in uspešnosti porabe javnih sredstev. Če Občina Logatec ne bi izbrala popolne ponudbe ponudnika GODINA d.o.o. bi morala za to napačno odločitev plačati 10.000,00 EUR takse ter poravnati še stroške odvetnika ponudniku, ki vloži zahtevek za revizijo. Poleg tega občina ne bi uspela črpati odobrenih sredstev na podlagi 21.člena ZFO višini 303.346,00 EUR za leto 2011, katerih ni bilo mogoče prenesti v naslednje leto tako kot sredstva EU. Odločitev o izboru izvajalca gradnje ni bila le pravilna pač pa tudi gospodarna. Dodamo le še to, da bo Občina Logatec tudi v prihodnje izbirala izvajalce gradenj na podlagi Zakona o javnem naročanju in ne na podlagi Statuta Občine Logatec. Po izbranem izvajalcu gradnje znaša celotna vednost investicije »Sanitarna kanalizacija in lagunska ČN Rovte« po tekočih cenah 1.122.042,64 EUR brez DDV. Za izvedbo projekta je Občina Logatec pridobila različne vire. Izvedba celotnega projekta se bo financirala iz naslednjih virov: - iz občinskega proračuna Občine Logatec v višini 498.696,64 EUR, - iz 23. člena Zakona o financiranju občin (ZFO-1) v višini 303.346,00 EUR (sredstva so bila v letu 2011 občini že povrnjena), - iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, razvojne prioritete Razvoj regij, prednostne usmeritve »Regionalni razvojni programi, v okviru Operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov 2007-2013 v višini 320.000,00 EUR. V povezavi z vprašanjem o sofinanciranju iz drugih sredstev pa se poraba teh sredstev ne nanaša na financiranje investicije kot take, pač pa na zmanjševanje obračunskih stroškov v povezavi s sprejetim programom opremljanja, ki ga je občinski svet potrdil na decembrski seji in je podlaga za odmero komunalnega prispevka za območje Rovt. Program opremljanja je akt, ki se sprejme v obliki odloka, s člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 13 URADNE OBJAVE katerim se določa in usklajuje dejavnosti v zvezi z opremljanjem zemljišč s komunalno opremo, ob upoštevanju finančne konstrukcije posamezne investicije iz načrta razvojnih programov občinskega proračuna. Predmetni program opremljanja je izdelan za območje stavbnih zemljišč v naselju Rovte, za izgradnjo nove komunalne opreme, tj. kanalizacije in čistilne naprave. Iz naslova okoljske dajatve zaradi onesnaževanja okolja zaradi odvajanja odpadnih voda je obračunskim stroškom (gradbena dela, investicijska in projektna dokumentacija, gradbeni nadzor ter informiranje in obveščanje) v višini 483.362,20 EUR, odštetih 120.000,00 EUR. 120.000,00 EUR je po podatkih Komunalnega podjetja Logatec višina, ki se je v 10-letnem obdobju nabrala iz naslova okoljske takse, za območje Rovt. S tem se zmanjšajo obračunski stroški na 363.362,20 evra, kar pomeni da so manjši tudi faktorji za izračun komunalnega prispevka, posledično pa tudi na zavezance za plačilo komunalnega prispevka odpade manjši znesek, kar je bilo pojasnjeno ob samem sprejemu Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč za območje naselja Rovte (Logaške novice, št. 12/11), ki je uveljavljen. V letih 2009, 2010 in 2011 je Občina Logatec, iz naslova okoljskih dajatev za onesnaževanje okolja, zaradi odvajanja odpadnih voda, prejela sredstva, v višini 584.688,41 EUR. Sredstva so strogo namenska in knjižena v bilanci stanja Občine Logatec izvenbilančno. Do 31. 12. 2011 sredstva niso bila porabljena. Predvideno je, da se 20 % omenjenih sredstev, to je (pribl.) 120.000 EUR, porabi za sofinanciranje kanalizacije v Rovtah. 3. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA - zbor krajanov KS Naklo - CERO NIK Boris ČIČMIRKO: Svetnik je povedal, da ni zadovoljen z odgovorom na svetniško vprašanje iz prejšnje seje. Želi, da se mu odgovori tudi na zadnji del njegovega vprašanja, in sicer; kako, na kakšen način in zakaj ni bil omogočen dostop občanov iz drugih krajevnih skupnosti na takratni zbor krajanov krajevne skupnosti Naklo, o takratni tematiki CERO NIK? Občanom, ki so se tistega dne zbrali v avli Narodnega doma, z željo, da se udeležijo Zbora občanov KS Naklo, je bilo povedano, da imajo prednost pri vstopu v dvorano krajani s stalnim prebivališčem v KS Naklo. Ti imajo namreč tudi pravico do glasovanja in odločanja o obravnavani zadevi - CERO NIK (če je Zbor občanov sklepčen). Udeleženci, brez stalnega prebivališča v KS Naklo, so bili tako naprošeni, da počakajo in se, glede na prostorske zmožnosti (na balkonu) udeležijo zbora občanov. Vodilo Občinske uprave pri organizaciji omenjenega zbora občanov je bilo, da v skladu s predpisi zagotovi legitimnost oziroma zakonitost sprejemanja odločitev. Pri tem naj ponovimo določbi 81. in 82. člena Statuta Občine Logatec, ki, med drugim določata: 81. člen - »Sklic zbora občanov mora vsebovati območje, za katerega se sklicuje zbor občanov, kraj in čas zbora občanov ter predlog dnevnega reda.« 82. člen - »Zbor občanov veljavno sprejema svoje odločitve, predloge, pobude, stališča in mnenja, če na zboru sodeluje najmanj pet odstotkov volivcev z območja občine, za katero je zbor sklican. Odločitev zbora občanov je sprejeta, če zanjo glasuje najmanj polovica volivcev, ki sodelujejo na zboru. Javni uslužbenec občinske uprave, ki ga določi direktor občinske uprave, ugotovi sklepčnost zbora občanov, koliko volivcev je glasovalo za njegove odločitve ter vodi zapisnik o odločitvah zbora. Z zapisnikom zbora občanov direktor občinske uprave seznani občinski svet in župana ter ga na krajevno običajen način objavi.« 4. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA - izgradnja podpornega zidu - Poljska pot Boris ČIČMIRKO: Svetnika zanima, kdaj se bo začela sanacija podpornega zidu na Poljski poti na Martinj hribu, za katerega so sredstva v proračuni, saj je vsak dan več kamenja in asfalta v dolini. Pred letom in pol se je 10 metrov stran prav tako postavil podporni zid, čeprav takrat ni bilo postavke v proračunu. Takrat se je energično in hitro pristopilo glede na prošnje in pripombe krajanov. Svetnik pove, da želijo, da se to čimprej sanira in upa, da bo tudi to šlo v intervencijo. Pred izvedbo sanacije opornega zidu bo treba z lastniki zemljišč oz. uporabniki zemljišč, pridobiti soglasje in dogovoriti pogoje izvedbe. Sanacija podporenga zidu na Poljski poti na Martinj hribu se bo pričela potem takoj, ko bo izbran izvajalec sanacije. Glede na ocenjeno vrednost sanacije, mora Občina Logatec izvesti postopek javnega naročila za izbor izvajalca sanacije. Občinska uprava je že pričela s postopkom izvedbe javnega naročila (priprava razpisne dokumentacije), objava javnega naročila na Portalu javnih naročil je predvidena najkasneje do konca meseca februarja. 5. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA - vrednost točke - NUSZ Boris ČIČMIRKO: Svetnik pove, da so vsi občinski svetniki prejeli na mize dopis Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec. V dopisu je zbranih nekaj mnenj malih, velikih in srednjih podjetnikov, lastnikov, ki vsi opozarjajo na nesorazmerno prevelik odmerjen znesek za nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča. Zanima ga, glede na njihove prošnje, pritožbe, pripombe, če je kakršnakoli možnost, da župan zadrži sklep do nadaljnjega oz., da se gre na eni bodočih sej v spremembo sklepa, da se točka zniža? Svetnik je pojasnil, da če vzamemo za primerjavo točko za nadomestilo, kakršna je trenutno na Vrhniki, je po stari vrednosti za podjetnike skoraj za 40 odstotkov nižja kot v Logatcu. Če bo to povečanje res tako veliko pomeni, da bomo prišli do razlike, ki znaša 60-70 odstotkov. Tako ne bomo več občina, ki je prijazna do podjetnikov in obrtnikov. Svetnik je kolege še enkrat prosil za razmislek, če obstaja kakršnakoli možnost, da Občinski svet stopi naproti podjetnikom, obrtnikom, ki že sedaj, na nek način, prinašajo zajetno vsoto svojega denarja b Občinski proračun? Skladno s šestim odstavkom 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09, 51/10 ) župan zadrži izvajanje odločitve občinskega sveta, če meni, da je nezakonita, ali je v nasprotju s statutom ali drugim splošnim aktom občine. UO URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 logaške idnn URADNE OBJAVE V takem primeru mora župan občinskemu svetu predlagati, da o sprejetem in zadržanem sklepu občinski svet ponovno odloča, pri čemer mora navesti razloge za zadržanje. V primeru, da občinski svet vztraja pri nezakoniti odločitvi, je župan dolžan sprožiti postopek pri upravnem sodišču. Sprejemanje vrednosti točke NUSZ je potekala skladno z veljavno zakonodajo, zato župan nima podlage za zadržanje sprejetega sklepa. 6. Odgovor na vprašanje g. Franca RUDOLFA - vrednost točke - NUSZ Franc RUDOLF: Svetnik je izpostavil pobudo - dopis Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec. Glede na dejstvo, da je župan Berto MENARD zadevo dobil v roke prej kot svetniki, bi pričakoval, da bi župan predlagal razširitev dnevnega reda, če bi dobil zadevo v roke prej, bi on predlagal razširitev v imenu svetniške skupine. Problem ni majhen, razlogov je veliko, da se je Območna obrtno-podjetniške zbornica Logatec odzvala tako, kot se je. Sam se pridružuje mnenju, da je postavka, kije povišana za 25 odstotkov, previsoko dvignjena. Zanima ga, ali bo župan zadevo umestil na dnevi red prihodnje seje, da se bo o tem razpravljalo? Skladno s šestim odstavkom 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09, 51/10 ) župan zadrži izvajanje odločitve občinskega sveta, če meni, da je nezakonita, ali je v nasprotju s statutom ali drugim splošnim aktom občine. V takem primeru mora župan občinskemu svetu predlagati, da o sprejetem in zadržanem sklepu občinski svet ponovno odloča, pri čemer mora navesti razloge za zadržanje. V primeru, da občinski svet vztraja pri nezakoniti odločitvi, je župan dolžan sprožiti postopek pri upravnem sodišču. Sprejemanje vrednosti točke NUSZ je potekala skladno z veljavno zakonodajo, zato župan nima podlage za zadržanje sprejetega sklepa. 7. Pobuda - g. Mirana OBREZE - vrednost točke - NUSZ Miran OBREZA: Svetnik je predlagal, da do naslednje seje strokovne službe pripravijo analizo - dejanski stroški enako vplivnega stavbnega zemljišča na enoto površine v sosednjih občinah z vsemi spremljajočimi podatki. Do takrat prosi župana, da zadrži izvajanje tega sklepa, čeprav ve, da je nemogoče. Občinska uprava je v novembru 2011, pred sprejemom višje vrednosti točke NUSZ, na decembrski seji Občinskega sveta, pripravila pregled vrednosti omenjene točke od leta 2004 do leta 2011. Obenem je pripravila tudi primerjalne izračune, za primer povišanja vrednosti točke iz 0,00016, na 0,00018, 0,00020 in 0,00022 EUR, in sicer za stanovanjski prostor, poslovni prostor in za samostojne podjetnike. Omenjeni pregled je bil posredovan političnemu vodstvu Občine Logatec (župan, podžupanja, požupan). Svetniki so na 10. redni seji Občinskega sveta sprejeli vrednost točke, v višini: 0,00020 EUR, z 12 glasovi ZA in 7 glasovi PROTI, od skupno 19 prisotnih svetnikov. Kasneje, je Občinska uprava pripravila še tabelo z vrednostmi točk po občinah (Preglednica 1), ki so bile objavljene v decembrskih Uradnih listih. Preglednica 1 Vrednost NUSZ točke po občinah (pripravljeno 12. 1. 2012) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. vrednost točke (EUR) Občina Štore 0,0125/leto Občina Rogatec 0,0007811(0,009373-letno) Občina Braslovče 0,000384(0,00461-letno) Občina Črna na Koroškem 0,0003752287 (0,004502724-letno) Občina Ajdovščina 0,000180(0,00216-letno) Občina Loški potok 0,00016(0,00192-letno) Občina Kanal 0,0342 Občina Radeče 0,013512 Občina Veržej 0,0086 Občina Šmartno pri Litiji 0,00847 Občina Litija 0,0067 Občina Metlika 0,00626 Občina Križevci 0,00577 Občina Žiri 0,00549 Občina Kuzma 0,0054 Občina Dobrna 0,0048 Občina Žalec 0,00461 Občina Železniki 0,00456 MO Nova Gorica 0,00451 Občina Divača 0,004107 URADNE OBJAVE - 7. JUNIJ 2012 - ŠT. 6 UO 15 URADNE OBJAVE 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. Občina Dravograd 0,0039 Občina Log-Dragomer 0,003296 Občina Brezovica 0,0028 Občina Brežice 0,002697 Občina Dobrepolje 0,00251 Občina Kobarid 0,0025 Občina Bovec 0,00235 Občina Gornji Petrovci 0,0022 Občina Slovenska Bistrica 0,0021612 Občina Ribnica 0,002105 Občina Mokronog 0,002068 Občina Trebnje 0,002066 Občina Šentrupert 0,00192 Občina Sodražica 0,0018 Občina Oplotnica 0,0017943 Občina Rečica ob Savinji 0,001688 Občina Horjul 0,001526 Občina Ljubno 0,001517 Občina Jesenice 0,001415 Občina Videm 0,0014 Občina Šmarje pri Jelšah 0,001026 Občina Rogaška Slatina 0,0008312 MO Murska Sobota 0,00060715 Občina Bistrica ob Sotli 0,0006 Občina Dol pri Ljubljani 0,000574842 Občina Kozje 0,00056 Občina Slovenske Konjice 0,000509 Občina Idrija 0,000483 Občina Zreče 0,0004186 Občina Mežica 0,000366 Občina Cerkno 0,000361 Občina Medvode 0,000282 Občina Borovnica 0,000262 Občina Tržič 0,000253837 Občina Logatec 0,00020 Občina Postojna 0,000105 Občina Dobje Občina Dobje zazidano nezazidano 0,0021 0,0019 MO Ljubljana MO Ljubljana zazidano nezazidano 0,000468 0,000703 Občina Šalovci Občina Šalovci zazidano nezazidano 0,0022 0,00044 MO Koper MO Koper zazidano nezazidano 0,00032215 0,0006443 Občina Moravske Toplice Občina Moravske Toplice zazidano nezazidano 0,0014 0,00025459 Občina Črenšovci Občina Črenšovci zazidano nezazidano 0,00028 0,000065 Občina Naklo Občina Naklo zazidano nezazidano 0,0002798 0,0001297 Občina Hodoš Občina Hodoš zazidano nezazidano 0,00113 0,00021 UO 16 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 URADNE OBJAVE 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. Občina Kamnik zazidano 0,005956 Občina Kamnik nezazidano 0,002033 MO Kranj zazidano 0,000275 MO Kranj nezazidano 0,0000547 Občina Velika Planina zazidano 0,00025 Občina Velika Planina nezazidano 0,000056 Občina Turnišče zazidano 0,00028 Občina Turnišče nezazidano 0,00011 Občina Piran zazidano 0,000343 Občina Piran nezazidano 0,000538 Občina Tolmin zazidano 0,00400978 Občina Tolmin nezazidano 0,00080195 Občina Bled zazidano 0,000190307 Občina Bled nezazidano 0,000174 Občina Polzela zazidano 0,000383597 Občina Polzela nezazidano 0,000391193 Občina Šmarješke Toplice stan/poč hiše+garaže 0,0002137 Občina Šmarješke Toplice objekti družb. Dejav. 0,0001354 Občina Šmarješke Toplice poslovne st. 0,000271 Občina Šmarješke Toplice nezazidano 0,0000764 Občina Grosuplje poslovne st. 0,002111 Občina Grosuplje stanovanja 0,002914 Občina Grosuplje nezazidano 0,002914 Občina Pivka stanov./poslov.pros. 0,000085 Občina Pivka nezazidano 0,0000017 Občina Kranjska Gora stanovanja 0,0001113 Občina Kranjska Gora stan.-zaz. 0,000042 Občina Kranjska Gora stan.-nez. 0,000042 Občina Kranjska Gora poslovne st. 0,0003186 Občina Kranjska Gora posl.-zaz 0,000042 Občina Kranjska Gora posl.-nezaz. 0,000042 Občina Laško stanovanja 0,0166 Občina Laško poslovne st. 0,0277 Občina Dolenjske Toplice stan./poč.hiše+garaže 0,0001965 Občina Dolenjske Toplice objekti družb. Dejav. 0,0001247 Občina Dolenjske Toplice poslo.pov, nezaz.st. 0,0002493 Občina Dolenjske Toplice nez.st. zem. Fizične os. 0,0000469 Občina Dolenjske Toplice posl. Prost.,ki se ne upor. 0,0004491 Občina Škocjan stan./poč.hiše+garaže 0,0001899 Občina Škocjan objekti družb. Dejav. 0,000122 Občina Škocjan poslo.pov, nezaz.st. 0,0002419 Občina Škocjan nez.st. zem. Fizične os. 0,0000721 Občina Škocjan posl. Prost., ki se ne upor. 0,00047 Občina Žirovnica stanovanja 0,00011 (0,0013-letno) Občina Žirovnica počitniške hiše 0,00017 (0,0020-letno) Občina Žirovnica poslovne st. 0,0003 (0,0033-letno) Občina Žirovnica nezazidano 0,000034 (0,00041-letno) V nadaljevanju sledi primerjalni izračun s sosednjimi občinami: URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 UO 17 URADNE OBJAVE Za vzorec smo vzeli poslovni prostor površine 2020 m2, katerega namen je industrijska poslovna dejavnost ter poslovni prostor, površine 1000 m2, katerega namen je prav tako industrijska poslovna dejavnost, vendar se upošteva 50% oprostitev (druga alinea 5. člena odloka) in spada v I. območje (4. člen Odloka). Poslovni prostor je opremljen z vodovodom, kanalizacijo, elektriko, telefonom, javno cesto z asfaltnim cestiščem brez hodnika za pešce, urejeno cestno kanalizacijo, površinskim odvodnjavanjem ter javno razsvetljavo (število točk, ki jih prinese opremljenost je 95) (Primer 1). Izračun za Občino Logatec: Površina (m2) x vrednost točke (EUR) x število točk (opremljenost+namembnost) x 12 (št. mesecev). V občini Logatec znaša NUSZ - za poslovni prostor = 4.338,96 EUR in - za poslovni prostor, kjer se upošteva 50% oprostitev = 1.074,00, pri vrednosti točke 0,00020 EUR. Primer 1: Občina Logatec OBJEKT: POVRŠINA: TIP OBJEKTA: OPROSTITEV: MESEC od-do: 2020 m2 POSLOVNI PROSTOR 0% 1-12 VRED. TOČKE: 0,0002 ZNESEK: 4.338,96 EUR TOČKE: Opremljenost (7. čl.): Namembnost (8. čl.): Skupaj: 95 800 895 OBRAČUNSKI PARAMETRI: Območje: 1 - I. območje Namen: c - industrijsko poslovna dejavnost Opremljenost: 1. 0 - vodovod (15 točk) 2. 0 - kanalizacija (20 točk) 3. 0 - elektrika (10 točk) 4. 0 - telefon (10 točk) 6. b - javna cesta z asfaltnim cestiščem brez hodnikov za pešce (15 točk) 7. 0 - urejena cestna kanalizacija (10 točk) 8. 0 - površinsko odvodnjavanje (5 točk) 9. 0 - javna razsvetljava (10 točk) OBJEKT: POVRŠINA: TIP OBJEKTA: OPROSTITEV: MESEC od-do: VRED. TOČKE: ZNESEK: 1000 m2 POSLOVNI PROSTOR 50% 1-12 0,0002 1.074,00 EUR TOČKE: Opremljenost (7. čl.): Namembnost (8. čl.): Skupaj: 95 800 895 OBRAČUNSKI PARAMETRI: Območje: 1 - I. območje Namen: c - industrijsko poslovna dejavnost Opremljenost: 1. 0 - vodovod (15 točk) 2. 0 - kanalizacija (20 točk) 3. 0 - elektrika (10 točk) 4. 0 - telefon (10 točk) 6. b - javna cesta z asfaltnim cestiščem brez hodnikov za pešce (15 točk) 7. 0 - urejena cestna kanalizacija (10 točk) 8. 0 - površinsko odvodnjavanje (5 točk) 9. 0 - javna razsvetljava (10 točk) Vzorčni primer izračuna je Občinska uprava posredovala sosednjim občinam, in sicer Vrhniki, Cerknici, Idriji in Postojni. 1) Občina Vrhnika nam je posredovala sledečo razlago: V 4. členu (točkovanje komunalne opremljenosti) in 5. členu odloka (namen uporabe glede na lego v območjih), so navedene vse dejavnosti, za katere je različno točkovanje; upoštevan je še faktor izkoriščenosti zemljišča (6. člen). Po odloku Občine Vrhnika se, za uporabno površino poslovnih prostorov, šteje čista poslovna površina poslovnega prostora in vseh prostorov, ki tvorijo funkcionalno celoto s poslovnim prostorom. Poslovni prostori so tudi nepokrita skladišča, parkirišča, delavnice na prostem in podobno. Če gre za izjemno ugodnost pridobivanja dohodka v gospodarski dejavnosti, ki ima izjemno lokacijo stavbnega zemljišča se za določene dejavnosti v I. območju dodajo še dodatne točke (7. člen). Za izračun je pomembnih več faktorjev, zato ni mogoče podati podrobnega izračuna. Vrednost točke NUSZ za leto 2012, je v občini Vrhnika 0,003296 EUR. Izračun za občino Vrhnika Skupno število točk x površina x vrednost točke (letna). 895 (namembnost; opremljenost; faktor izkoriščenosti) x 2020x 0,003296 in 895 (namembnost; opremljenost; faktor izkoriščenosti) x 1000 x 0,003296 UO 18 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5 logaške idnn URADNE OBJAVE 2) Občina Idrija l.stopnja (poslovni prostori): 350 točk l.stopnja (proizvodni prostori): 250 točk Komunalna opremljenost (asfalt, vodovod, kanalizacija, javna razsvetljava...): 100 točk (max). Nezazidane površine se ovrednoti s faktorjem 0,5. Vrednost točke NUSZ, za leto 2012, znaša: 0,000483 EUR. Izračun Občine Idrija: Zazidana površina: 1. Če bi obračunali kot poslovno dejavnost: 2020 * (350 + 100) *1 * 0,000483 * 12 = 5.268,56 EUR 2. Če bi obračunali kot proizvodno dejavnost: 2020 * (250 + 100) * 1 * 0,000483 * 12 = 4.097,77 EUR Nezazidana površina: 3. Če bi obračunali kot poslovno dejavnost : 1000 * (350 + 100) *0,5 * 0,000483 * 12 = 1.304,1 EUR 4. Če bi obračunali kot proizvodno dejavnost: 1000 * (250 + 100 ) * 0,5 * 0,000483 * 12 = 1.014,3 EUR 3) Občina Cerknica NAMEN POVRŠ. TOCKE IV CONA OLAJ. % vred.toc./mesec Vred. Točke na leto VSOTA PO 1000,00 165 50 0,00089826 0,01077912 889,28 PO 2020,00 165 0 0,00089826 0,01077912 3592,68 Skupaj: 4481,96 NAMEN POVRŠ. TOCKEI CONA OLAJ. % vred.toc./mesec Vred. Točke na leto VSOTA PO 1000,00 180 50 0,00089826 0,01077912 970,12 PO 2020,00 180 0 0,00089826 0,01077912 3919,29 Skupaj: 4889,41 Še obrazložitev: vrednost točke je določena s sklepom, katerega nismo spreminjali že od leta 2009 in znaša: - za poslovne, počitniške in proizvodne namene 0.000898260 EUR/ m2 - za stanovanjske, in družbene namene 0.000358314 EUR/m2 - za nezazidana stavbna zemljišča 0.000143524 EUR/ m2 Število točk določa 9. in 10. člen odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Cerknica in sicer: 9. člen Število točk za kvadratni meter stavbnega zemljišča se v skladu z določbami 4., 5. in 6. člena tega odloka določi po naslednji tabeli: Tabela Lega zemljišča po namembnosti Za stanovanje Za počitniške namene Za poslovne namene Za proizvodne namene Za družbene namene I. CONA 20 120 50 50 25 II. CONA 15 120 45 45 25 III. CONA 10 120 40 40 25 IV. CONA 5 120 35 35 25 Število točk za kvadratni meter nezazidanega stavbnega zemljišča iz 12. člena tega odloka je, ne glede na zgornjo tabelo, za počitniške namene za vse cone 15 točk. URADNE OBJAVE - 7. JUNIJ 2012 - ŠT. 6 UO 19 URADNE OBJAVE 10. člen Opremljenost stavbnega zemljišča s komunalnimi in drugimi objekti in napravami individualne in kolektivne rabe in dejanske možnosti priključka na te objekte in naprave se ovrednotijo z naslednjimi točkami: Točke 1. Cesta z asfaltnim cestiščem 30 2. Cesta v makadamski izvedbi 10 3. Meteorna kanalizacija 20 4. Javna razsvetljava 5 5. Vodovod 15 6. Kanalizacija 40 7. Elektro distributivno omrežje 10 8. Telefonsko naročniško omrežje 10 Olajšave za funkcionalna zemljišča k poslovnim stavbam določa 2. člen odloka: 2. člen Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča se plačuje od stanovanjske, oziroma poslovne površine stavbe: Za uporabno tlorisno površino stanovanja se šteje: čista tlorisna površina sob, predsobe, hodnikov v stanovanju, kuhinje, kopalnice, shrambe in drugih zaprtih prostorov stanovanja ter zaprtih garažnih prostorov v stavbi ali v posebnem objektu: Za uporabno površino poslovnega prostora se šteje čista tlorisna površina poslovnega prostora in vseh prostorov, ki tvorijo - funkcionalno celoto s poslovnim prostorom. Poslovni prostor so tudi nepokrita skladišča, parkirišča, delavnice na prostem in podobno, za katere se ovrednoti nadomestilo 50 % točk določenih po 12. členu in po tabeli iz 11. člena. Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča se plačuje tudi od površine stavbne parcele, na kateri stoji stavba ali gradbeni inženirski objekt, ki ni objekt javne gospodarske infrastrukture. V objektih z več uporabniki se plačuje nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča tudi od sorazmernega dela gradbene parcele, na kateri stoj objekt. Če stavba še nima določene stavbne parcele, se do njene določitve nadomestilo odmerja od površine stavbe pomnožena s faktorjem 1.5. Zgornji izračun, torej vsebuje izračun za industrijsko poslovno dejavnost - industrijski objekt npr. pov. 2020m in pripadajoče zemljišče (nz. ind. poslovna dejavnost) pov 1000 m (olajšava 50%), in sicer za IV. cono (v našem primeru ind. cona Podskrajnik, ki leži v IV. coni in se ji šteje 35 točk za cono) ter za I. cono (v našem primeru lokacija v Cerknici, ki leži v I. coni se ji šteje 50 točk za cono). Seštevek ostalih točk je iz 10. člena - opremljenost stavbnega zemljišča. 4) Občina Postojna površina _ ,, VREDNOST „ , „ ,, število točk št. mesecev znesek (m2) TOČKE 2020 900 0,000105 12 2.290,68 industrijski objekt (F) 1. območje 2020 700 0,000105 12 1.781,64 industrijski objekt (F) 2. območje 2020 450 0,000105 12 1.145,34 industrijski objekt (F) 3. območje 2020 320 0,000105 12 814,46 industrijski objekt (F) 4. območje 1000 900 0,000105 12 1.134,00 pripadajoče zemljišče (E) 1. območje 1000 400 0,000105 12 504,00 pripadajoče zemljišče (E) 2. območje 1000 300 0,000105 12 378,00 pripadajoče zemljišče (E) 3. območje 1000 200 0,000105 12 252,00 pripadajoče zemljišče (E) 4. območje - Komunalna oprema, ki je upoštevana: Omrežje javnih cest, kanalizacijsko, javno vodovodno, električno in telefonsko omrežje (za vsako vrsto komunalne opreme se pripiše 20 točk, skupaj 100 točk v vseh območjih). Glede na naš odlok se dodatnih točk za cestno kanalizacijo, površinsko odvodnjavanje in javno razsvetljavo ne pripisuje (če bi, bi bila vsaka točkovana z 20 točkami). - Vrsta dejavnosti: poslovna (600 točk v prvem območju, 500 točk v drugem območju, 300 točk v tretjem območju, 200 točk v četrtem območju) in pripadajoče zemljišče (600 točk v prvem območju, 200 točk v drugem območju, 150 točk v tretjem območju, 80 točk v četrtem območju). - Vrsta objekta: poslovni objekti z nad 200 m2 tlorisne površina (200 točk v prvem območju, 100 točk v drugem območju, 50 točk v tretjem območju, 20 točk v četrtem območju). Občinska uprava UO 20 člen URADNE OBJAVE - 7. MAJ 2012 - ŠT. 5