Polletni rezultati naših šol Šole na območju naše občine so v prvem polletju v po-vprečju dosegle 76 % uspeh in se tako uvrstile v srednjo kategorijo na področju desetih občin zavoda za prosvetno pedagoško službo Ljubljana I. Najvišji uspeh imajo šole občine Center, ki se približujejo pouku z eno izmeno in vključujejo že 25 °/o učencev v šolsko varstvo. Očitno je, da je učni uspeh od petega do osmega razreda precej nižji kot od prvega do četrtega razreda (64,5 %> in 88,5%). Vzroki: predmetni pouk (težji od razrednega), nastop puber-tetnih težav, neusklajena merila za ocenjevanje in neustrezna strokovna za-sedba (zlasti pri nekaterih predmetih). Mnogo vzrokov za slab-ši uspeh izvira tudi iz dru-žine in učencev samih ter iz objektivnih težav, ki jih morajo šole premagovati. Vse šole so prišle do sklepa, da je potrebna vrsta izbolj-šav za rast pedagoškega de-la. Med najvažnejšimi so usklajevanje zahtevnosti in ocenjevanje, večja intenziv-nost pouka in navajanje učencev na pravilno učenje. Vidna so precejšnja od-stopanja pri realizaciji ur telesne vzgoje, ki jasno opozarjajo na pomanjkanje telovadnic in igrišč pri ne- katerih šolah. K dosežene-mu uspehu je svoj delež pri-spevala tudi dodatna po-moč, ki je za šole in učence po zakonu obvezna. Največ pomoči so imeli učenci pri matematiki, angleščini in slovenščini. Ker je negativ-ne ocene popravilo od 46 do 47 °/o učencev, lahko skle-pamo, da je bila dodatna pomoč uspešna. Rezultate pa je mogoče še izboljšati z vsebinsko in metodološko obogatitvijo dela in večjim sodelovanjem staršev. Občutno bi lahko dvigni-lo učne uspehe tudi podalj-šano bivanje v šoli, za kar pa je, žal, premalo denarja. Za zdaj vključuje le 2,6% učencev. Doseženi šolski uspehi kažejo, da so šolski delovni kolektivi začeli načrtno in poglobljeno uresničevati program dela in tako ostvarjati del nalog, ki so si jih zadali v skladu z gospo-darsko reformo. Jelica MESESNEL