slovensko ljudsko gledališče JANEZ ŽMAVC PAVLIHA IN MALO CEZ LES KOMEDIJA REŽIJA DUŠAN MLAKAR SCENA MELITA VOVKOVA KOSTUMI MIJA JARČEVA IN CVETKA MIRNIKOVA LEKTOR MAJDA KRIŽAJEVA GLASBA DARIJAN BOŽIČ KOREOGRAFIJA JAKA HAFNER KOREPETITOR EDI GORŠIČ PAVLIHA BORUT ALUJEVIČ MIHA KLJUKEC MIRO PODJED KRALJEVIČ BOGOMIR VERAS JELKA PEPELKA ANICA KUMROVA MINISTER KIMA JANEZ BERMEŽ KRALJ ZVONE AGREŽ KRALJICA MIJA MENCEJEVA OLIVA LJERKA BELAKOVA dr. TABLETKA MATJAŽ ARSENJUK M i a , j/ j Vodja predstave Sava Subotič - Šepetalka Tonka Orešnik -Ton Stanko Jošt - Tehnično vodstvo in razsvetljava Bogo Les - Frizerska dela Vera Pristov - Slikarska dela Ivan Dečman -Odrski mojster Vili Korošec - Krojaška dela pod vodstvom Jo- Poglavitno je: Miha Kljukec vam predstavlja ... - razumeti otroka, sprejeti ga takšnega, kakršen je, i - verjeti v potencialne ustvarjalne sile vsakega otroka, ' - ustvariti klimo, atmosfero za otrokovo odprtost, - pustiti duhu, da se vzpne in poleti tja, kjer lahko prisluhne ali pričakuje, j - ustvariti odnose medsebojnega razumevanja, zaupanja, povezovanja, avtoritete, toda tudi ljubezni, - verjeti, da bo vsak otrok v življenju uspel in našel svoje mesto glede na svojo sposobnost. Danicai Nola (Iz »Pomen kreativnosti pri oblikovanju mladih«) Vselej se je treba zavedati, da je za otroka največje in rjajpo-membnejše'dejstvo-njegova lastna fantazija. Fantazija jfe njegovo kopno, njegovo morje, njegov kozmos. Problem je, kško iz tega, še vedno premalo osvetljenega kozmosa privesti otroka v posamični svet pojavov in stvari, potem pa, kako otroka us- meriti iz kraljestva konkretnega in posamičnega v neki! svet - v človeško družbo, v človeštvo sploh in naposled ’ kozmos, tisti, ki so ga že antični filozofi koncipirali kot nap red, najvišjo harmonijo in najuniverzalnejšo glasbo, torij kot umetnost, o kakršni človekov duh ali človeštvo sploh lahkjc nja... drugi \ novi Ijlepši o sa- i H i! !! !| h1 j i Milenko Misailovič (Iz »Nekatere posebnosti dramaturgije za otroka«) < Preslavni publikum! Kaj takega ne vidite vsak dan! Da bi vsak sedež trikrat bil prodan! Najprej so ga kupile vaše oči -da videle sto čudnih bi reči! Potem naprej, nazaj štrleča ušesa -do stropa so, ko dvigne se zavesa! Pod tretjim - kdo je to? - stol škriplje ... To glas je, glas, vaš glas, ker nič ni, nič brez vas, zato kar dajte, smejte se in vpijte na vse kriplje, da nam bo vsem bolj kratek čas! Pavlihovo kraljestvo Naš dom je bela cesta, ne pa razkošen grad, po celem svetu znan burkač vsak izmed nas postal bi rad. Kaj blišč in kaj zlato, škrlat in pesmi znane! Če kdo med vami kralj postane, povem vam, ni težko: najprej naj zjutraj zgodaj vstane ... kar bo prespal, se mu od kraljestva vzame; če slep za tisoč bo luči, • ki prvi svet jih že zbudi - naj slep ostane; in če na to uho ne sliši, kaj žvrgoli ob naši hiši - kar pol kraljestva naj ga stane. Tako po malem do noči kraljestvo celo izgubi. PAVLIHA IN MALO ČEZ LES V - * Gledališki list Slovenskega ljudskega gledališča Celje, sezona 19 80, št. 1. Janez Žmavc: Pavliha in malo čez les. Predstavnik uprav Stane Potisk. Umetniški vodja Igor Lampret. Urednik Janez Žmavc, njete Melita Vovkova Naklada 3000 izvodov. Tisk Cinkarna Celje