URADNI LIST SOCIALISTIČNE REPUBLIKE SLOVENIJE Številka 31 Ljubljana, 24, septembra 1970 Cena 2 dinarja Leto XXVII VSEBINA: 196. Odlok o določitvi marž v prometu z zdravili in sanitetnim materialom na drobno AKTI REPUBLIŠKE VOLILNE KOMISIJE: 197. Poročilo o izidu nadomestnih volitev poslancev v gospodarski zbor Skupščine SR Slovenije v 27. volilni enoti Kranj SPLOŠNI AKTI REPUBLIŠKIH SAMOUPRAVNIH ORGANIZACIJ: 198. Statut republiške skupnosti otroškega varstva 199. Sklep o zaključnem računu sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1969 200. Sklep o finančnem načrtu sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1970 PREDPISI OBČINSKIH SKUPŠČIN: 322. Sklep o skladnosti izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave z zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka SS81 — Dravlje (Ljubljana) 323. Sklep o skladnosti izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave z zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka B021 — Center Bežigrada (Ljubljana) 324. Sklep o javni razgrnitvi predloga spremembe zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka Ss 4 1 — Stara cerkev (Ljubljana) 325. Sklep o razširitvi področja'na Čatežu, ki se obravnava z urbanističnim redom (Brežice) 326. Odlok o določitvi števila sodnikov pri Občinskem sodišču v Brežicah 327. Odlok o določitvi pristojnosti svetov in upravnih organov občinske skupščine Ljubljana Moste-Polje za opravljanje zadev, ki so določene z zveznimi in republiškimi predpisi kot pristojnost občinske skupščine 328. Odlok o oprostitvi obveznosti javnega natečaja za oddajanje stavbnih zemljišč na območju stanovanjske soseske MS 3'2 in MS 112/1 Novo Kodeljevo (Moste-Polje) l 196. Na podlagi prvega odstavka 20. člena in v zvezi z drugim odstavkom 13. člena zakona o oblikovanju in družbeni kontroli cen (Uradni list SFRJ, št. 12-174/67, št. 23-343/67, št. 40-473/68, št. 11-139/69 in št. 15-170/70) izdaja Izvršni svet Skupščine SR Slovenije ODLOK o določitvi marž v prometu z zdravili in sanitetnim materialom na drobno I Marža v prometu z zdravili in sanitetnim materialom sme znašati v prometu na drobno največ 180/o od nabavne cene. * II Posameznim lekarnam, ki zaradi majhnega prometa, večjih nabavnih stroškov ali iz podobnih razlogov ob marži iz I. točke tega odloka ne morejo redno poslovati, lahko da zavod SR Slovenije za cene soglasje za višjo maržo, vendar največ za 50/o. III Ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o določitvi marž v prometu z zdravili in sanitetnim materialom na drobno (Uradni list SRS, št. 36-258/68). IV Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. St. 38-41/68 Ljubljana, dne 17. septembra 1970. Izvršni svet Skupščine Socialistične republike Slovenije Podpredsednik dr. France Hočevar 1. r. \ Akti Republiške volilne komisije 197. POROČILO o izidu nadomestnih volitev poslancev v gospodarski zbor Skupščine SR Slovenije v 27. volilni enoti Kranj Republiška volilna komisija za volitve poslancev v Skupščino SR Slovenije daje po četrtem In petem odstavku 146. člena v zvezi s 156. členom zakona o volitvah poslancev v Skupščino SR Slovenije (Uradni list SRS, št. 5-22/69) gospodarskemu zboru Skupščine SR Slovenije tole poročilo: ♦ Za nadomestne volitve poslanca gospodarskega zbora Skupščine SR Slovenije v 27. voliljil enoti Kranj, « \ ki jih je razpisal predsednik Skupščine SR Slovenije z odlokom dne 19. junija 1970 (Uradni list SRS, št. 22-131/70), je bila potrjena kandidatura kandidacijskih konferenc za kandidata Staneta Mešiča, Pristava 77, pošta Tržič in za kandidata Mira Repiča, dipl. ing., Tržič, Cankarjeva 15. Republiška volilna komisija je na podlagi spisov, ki jih je po opravljenih volitvah prevzela od občinske volilne komisije Kranj, preizkusila zakonitost volitev in ugotovila da sta bila postopek za določitev kandidatov in volitve izvedene v skladu z zakonom in da ni bilo nepravilnosti, ki bi lahko vplivale na kandidaturo oziroma na izid volitev. Po ugotovitvi izida volitev pristojne občinske volilne komisije je v 27. volilni enoti Kranj 200 članov volilnih teles, in sicer 136 odbornikov občinske skupščine Igranj in občinske skupščine Tržič ter 64 delegatov delovnih skupnosti v obeh omenjenih občinah; od teh je glasovalo 103 odbornikov občinskih skupščin in 54 delegatov delovnih skupnosti. Pri glasovanju sta prejela kandidata Stane Mešič............................57 glasov ing. Miro Repič........................99 glasov Neveljavna je bila ena glasovnica. Na podlagi tega je občinska volilna komisija ugotovila, da je bil po tretjem odstavku 143. člena zakona o volitvah poslancev Skupščine SR Slovenije izvoljen za poslanca gospodarskega zbora Skupščine SR Slo-vehije ing. Miro Repič, ki je dobil največ glasov v volilnih telesih v vseh občinah z območja 27. volilne enote Kranj. St. 4-1/1970 Ljubljana, dne 8. septembra 1970. Republiška volilna komisija za volitve poslancev Skupščine SR Slovenije Tajnik Predsednik dr. Kostja Konvalinka 1. r. Matej Dolničar 1. r. Splošni akti republiških samoupravnih organizacij 198. Na podlagi 25. člena zakona o skupnostih otroškega varstva in o financiranju nekaterih oblik otroškega varstva v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 43-335/67) je skupščina republiške skupnosti otroškega varstva na seji dne 10. novembra 1969 sprejela STAUT republiške skupnosti otroškega varstva I. TEMELJNE DOLOČBE 1. člen Republiška skupnost otroškega varstva je samoupravna organizacija vseh družbenih dejavnikov, neposredno zainteresiranih za razvoj otroškega varstva, katerih naloga je ustvarjanje materialnih pogojev za otroško varstvo in oblikovanje vsebinskih vidikov razvoja otroškega varstva, ki morajo biti prilagojeni konkretnim potrebam zaposlene družine. Republiško skupnost otroškega varstva sestavlja-1 2 jo občine in krajevne skupnosti, zavodi, ki izvajajo otroško varstvo, delovne organizacije v gospodarstvu in družbenih službah, izobraževalne in druge samoupravne skupnosti ter druge zainteresirane družbene organizacije na območju SR Slovenije. Republiška skupnost otroškega varstva je pravna oseba. Sedež republiške skupnosti otroškega varstva je v Ljubljani. 2. člen Republiška skupnost Otroškega varstva dela v skladu z zakoni, s predpisi, ■ izdanimi na podlagi zakona, in s tem statutom. Delo republiške skupnosti otroškega varstva ja javno. 3. člen Republiška skupnost otroškega varstva sodeluje s temeljnimi skupnostmi otroškega varstva, s samoupravnimi organizacijami, ki opravljajo zadeve otroškega varstva, s samoupravnimi organizacijami s področja prosvete, zdravstva, socialnega varstva, z delovnimi organizacijami, zavodi, strokovnimi družbenimi organizacijami ter z organi družbeno-političnih skupnosti. 4. člen Republiška skupnost otroškega varstva je osrednji nosilec enotnega programiranja na področju otroškega varstva. Pri oblikovanju enotnega programa povezuje republiška skupnost otroškega varstva številne dejavnosti za hitrejši in racionalnejši razvoj vseh oblik otroškega varstva. 5. člen Republiška skupnost otroškega varstva upravlja sredstva, ki ji gredo po zakonu in po tem statutu. S sredstvi je dolžna tako gospodariti, da jih poveča v največji možni meri; pri razporejanju sredstev pa je dolžna uresničevati vsebinske zahteve razvoja otroškega varstva. 6. člen Republiška skupnost otroškega varstva ima pečat okrogle oblike z besedilom »Republiška skupnost otroškega varstva Ljubljana«. II. NALOGE REPUBLIŠKE SKUPNOSTI OTROŠKEGA VARSTVA 7. člen Republiška skupnost otroškega varstva: — skrbi za organiziranje in za skladen razvoj dejavnosti otroškega varstva na osnovi solidarnosti, ki naj postopno zagotavlja enak start vsem otrokom; — sodeluje z družbeno-političnimi skupnostmi, z izobraževalnimi skupnostmi, skupnostmi zdravstvenega zavarovanja delavcev in kmetov in z delovnimi in drugimi organizacijami prj sprejemanju programov otroškega varstva, pri usmerjanju razvoja mreže in zmogljivosti zavodov otroškega varstva in pri drugih vprašanjih, pomembnih za razvoj otroškega varstva; — skrbi za usklajevanje dejavnosti otroškega varstva in njegovih zavodov s potrebami otroka, družine in delovnih organizacij s področja gospodarstva in družbenih služb; — skrbi za zagotavljanje in povečevanje sredstev za dejavnost in krepitev materialne osnove otroškega varstva; — upravlja sredstva, ki ji pripadajo, in določa merila za njihovo delitev; — določa, katere dejavnosti in razvoj katerih materialnih osnov za otroško varstvo bo financirala (program republiške skupnosti otroškega varstva); — obravnava druga vprašanja s področja otroškega varstva, ki imajo splošen in skupen pomen za SR Slovenijo. 8. člen Republiška skupnost otroškega varstva skupaj z izobraževalno skupnostjo SR Slovenije sprejema programe glede nalog po zakonu o skupnostih otroškega varstva in o financiranju nekaterih oblik otroškega varstva v SR Sloveniji in okvirne načrte za delo vzgojnovarslvenih zavodov tej- skrbi za izobraževanje vzgojiteljskih kadrov. 9 10 9. člen Republiška skupnost otroškega varstva spodbuja in razvija medsebojno sodelovanje samoupravnih organizacij otroškega varstva na območju SR Slovenije ter obravnava z njimi vsa vprašanja skupnega in splošnega pomena za razvoj otroškega varstva na območju SR Slovenije. \ 10. člen s X Republiška skupnost otroškega varstva daje soglasje k ustanovitvi zavoda za otroško varstvo, če naj se dejavnost v skladu z zakonom o skupnostih otroškega varstva in o financiranju nekaterih oblik otroškega varstva v SR Sloveniji financira ali sofinancira iz njenih sredstev. III. ORGANIZACIJA REPUBLIŠKE SKUPNOSTI OTROŠKEGA VARSTVA 1. Splošne določbe 11. člen Naloge republiške skupnosti otroškega varstva opravljajo v skladu z zakonom in tem statutom njeni organi in službe. Republiška skupnost otroškega varstva ima skupščino in izvršni odbor. Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva je najvišji organ upravljanja skupnosti. 2. Organi upravljanja a) Skupščina 12. člen Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva ima 101 člana. Skupščino sestavljajo: 1. 60 predstavnikov temeljnih skupnosti otroškega varstva v SR Sloveniji oziroma temeljnih izobraževalnih skupnosti, ki opravljajo naloge skupnosti otroškega varstva, in to iz vsake občine po en predstavnik; 2. 20 predstavnikov delovnih organizacij s področja gospodarstva, ki jih delegira Gospodarska zbornica SRS; 3. predstavnik, ki ga delegira republiška konferenca SZDL Slovenije; 4. predstavnik, ki ga delegira Zveza sindikatov Jugoslavije — republiški svet za Slovenijo; 5. predstavnik, ki ga delegira glavni odbor Rdečega križa Slovenije; 6. predstavnik, ki ga delegira stalna konferenca za rehabilitacijo invalidnih oseb Slovenije; 7. predstavnik, ki ga delegira republiška skupnost socialnega zavarovanja delavcev SR Slovenije; 8. predstavnik konference za družbeno aktivnost žensk Slovenije; 9. predstavnik Zveze prijateljev mladine Slovenije; 10. predstavnik Zveze mladine Slovenije; 11. predstavnik izobraževalne skupnosti SR Slovenije; 12. predstavnik republiškga zdravstvenega centra SR Slovenije; 13. predstavnik republiške skupnosti zdravstvenega zavarovanja kmetov SR Slovenije; 14. predstavnik Gospodarske zbornice SR Slovenije; 15. predstavnik Društva za pomoč duševno nezadostno razvitim osebam SR Slovenije; 16. 8 članov, ki jih imenuje Skupščina SR Slovenije. Predstavnike organov in organizacij, ki imenujejo svoje predstavnike v skupščino republiške skupnosti otroškega varstva, imenujejo njihovi pristojni organi. 13. Člen Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva opravlja naslednje naloge: — sprejema statut in druge splošne akte; — obravnava vprašanja, ki zadevajo organizacijo in razvoj dejavnosti otroškega varstva na območju SR Slovenije; — sprejema letni in večletni program financiranja dejavnosti otroškega varetva in razvoja materialne baze otroškega varstva: — odloča o uporabi in osnovni delitvi sredstev republiške skupnosti otroškega varstva; — določa merila za delitev sredstev za otroško varstvo; — sprejema osnove za sklepanje pogodb; — sprejema finančni načrt in zaključni račun; — določa okvirne pogoje za oročanje sredstev republiške skupnosti otroškega varstva in odloča o najemanju kreditov; — odloča o združevanju svojih sredstev s sredstvi drugih skupnosti otroškega varstva oziroma drugih družbenih skladov za financiranje skupnih nalog; — odloča o sodelovanju s temeljnimi skupnostmi otroškega varstva, z delovnimi in drugimi organizacijami ter z organi pri vprašanjih skupnega pomena; — ustanavlja komisije in sekcije ter druge organe za opravljanje določenih nalog; — obravnava poročila o delu republiške skupnosti otroškega varstva; — voli izvršni odbor izmed svojih članov; — voli predsednika skupščine republiške skupnosti otroškega varstva in njegovega namestnika; — opravlja druge naloge, določene z zakonom in s tem statutom. 14. člen Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva dela na sejah. Skupščina sklepa veljavno, če je na seji navzočih več kot polovico članov. Sklep je sprejet, če je zanj glasovala večina navzočih članov, razen če ni s tem statutom drugače določeno. Glasovanje je javno, če ni s tem statutom drugače določeno. Skupščina lahko v posameznih primerih šklene, da je glasovanje tajno. O seji skupščine se piše zapisnik. 15. člen Predsednik skupščine sklicuje seje skupščine in jih vodi. Predsednik podpisuje akte skupščine, če ni z zakonom ali s tem statutom drugače določeno. Ce je predsednik odsoten ali zadržan, ga z vsemi njegovimi pravicami in dolžnostmi nadomestuje nemestnik. Predsednik sklicuje seje po potrebi, vendar najmanj enkrat letno. Predsednik mora sklicati sejo, če to Zahteva tretjina članov skupščine, izvršni odbor ali Skupščina SR Slovenije. Tak predlog je treba podati pismeno in predlagati dnevni red. Ce predsednik v osmih dneh po predlogu ne skliče seje, jo lahko skliče predlagatelj. b) Izvršni odbor 16. člen Izvršni odbor ima predsednika in osem članov. Predsednika in člane izvršnega odbora voli skupščina republiške skupnosti otroškega varstva izmed svojih članov. 17. člen Izvršni odbor opravlja tele naloge: — skrbi za izvrševanje sklepov in splošnih aktov skupščine; — skrbi za izvrševanje finančnega načrta; — pripravlja predloge statuta in drugih splošnih aktov, ki jiji sprejema skupščina, predlog programa financiranja in razvoja dejavnosti otroškega varstva, predlog finančnega načrta in zaključnega računa ter predlog meril za razdelitev sredstev in predlog osnov za sklepanje pogodb; — opravlja neposredno delitev sredstev posameznim uporabnikom na podlagi meril, ki jih določi skupščina; — sklepa pogodbe z zavodi otroškega varstva ter z drugimi službami in organizacijami, ki opravljajo dejavnost oziroma naloge na podlagi zakona in sklepov skupščine republiške skupščine otroškega varstva; — nadzoruje uporabo sredstev, danih na podlagi pogodb; — skrbi za pravilno opravljanje strokovne in administrativne službe za skupnost; — določa potrebna povračila za osebni dohodek, povračila potnih in drugih stroškov članov skupščine in drugih sodelavcev skupnosti; — ustanavlja komisije, sekcije in druge organe za opravljanje določenih nalog; j — opravlja druge naloge, ki mu jih poveri skupščina ali ki so določene s tem statutom. \ 18. člen Izvršni odbor dela na sejah. Izvršni odbor sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov odbora. Sklep je sprejet, če je zanj glasovala večina navzočih članov. Sejam izvršnega odbora prisostvuje tajnik republiške skupnosti otroškega varstva. O seji izvršnega odbora se piše zapisnik. 19. člen Predsednih izvršnega otibora: — zastopa republiško skupnost otroškega varstva v zadevah, ki jih določi skupščina; ' 1' — sklicuje in vodi seje izvršnega odbora; — skrbi za izvrševanje sklepov skupščine in izvršnega odbora; — podpisuje pogodbe z uporabniki sredstev republiške skupnosti otroškega varstva in druge akte izvršnega odbora ter skrbi za njihovo izvrševanje; — opravlja druge naloge, ki mu jih poverita skupščina oziroma izvršni odbor ali ki so določene s tem statutom. Predsednik izvršnega odbora je odredbodajelec za sredstva republiške skupnosti otroškega varstva in lahko prenese posamezne pravice glede izvrševanja finančnega načrta skupnosti na pomožnega odredbodajalca. Pomožni odredbodajalec svojega pooblastila ne more prenesti na drugo osebo. c) Skupne določbe 20. člen Mandatna doba članov skupščine in članov izvršnega odbora traja štiri leta. Vsako drugo leto se na novo izvoli oziroma delegira polovica članov. 21. člen Skupščina lahko pred potekom mandatne dobe predlaga organizaciji oziroma organu, da odpokliče člana, ki ga je delegirala, in namesto njega imenuje drugega. Skupščina predlaga odpoklic člana pred potekom njegove mandatne dobe, če trikrat neopravičeno izostane od seje skupščine. Organizacija oziroma organ lahko pred potekom mandatne dobe odpokliče člana, ki ga je delegirala v skupščino, in namesto njega delegira drugega. Skupščina lahko pred potekom mandatne dobe razreši posameznega člana ali vse člane izvršnega odbora in namesto njih izvoli druge. Enako lahko razreši skupščina tudi člane sekcij in komisij in drugih organov za opravljanje določenih nalog. 22. člen Ce članu skupščine oziroma izvršnega odbora preneha članstvo pred potekom mandatne dobe, je treba najpozneje v enem mesecu delegirati oziroma izvoliti novega člana. Tak član je delegiran oziroma izvoljen le do preteka dobe, za katero je bil delegiran oziroma izvoljen prejšnji član. 23. člen Skupščina in izvršni odbor sprejmeta poslovnik o svojem delu. 3 Komisije 24. člen Za proučevanje posameznih vprašanj in za pripravo predlogov iz delovnega področja republiške skupnosti otroškega varstva lahko ustanovita skupšči- na oziroma izvršni odbor stalne in občasne komisije in druge organe za opravljanje določenih nalog. Stalne komisije so: 1. komisija za programiranje razvoja otroškega varstva; 2. komisija za finančna vprašanja otroškega varstva; 3. komisija za prošnje in pritožbe. Komisija za programiranje razvoja otroškega varstva ima nalogo da: — obravnava vprašanja programiranja razvoja otroškega varstva v republiki; — obravnava vprašanja sodelovanja med ustreznimi republiškimi organi, institucijami, zavodi, strokovnimi društvi in družbenimi organizacijami pri pripravljanju programa razvoja otroškega varstva; — zbira in proučuje strokovno gradivo (analize, elaborate, statistične in evidenčne podatke), potrebne pri pripravljanju republiškega programa; — daje v zadevah svojega področja predloge in mnenja skupščini in izvršnemu odboru republiške skupnosti otroškega varstva. Komisija za finančna vprašanja otroškega varstva ima nalogo da: — obravnava vprašanja zagotavljanja sredstev za dejavnosti in krepitev materialne osnove otroškega varstva; — obravnava, katere dejavnosti in razvoj katerih materialnih osnov se bodo financirale iz sredstev republiške skupnosti otroškega varstva; — obravnava in daje predloge k finančnem načrtu skupnosti; — obravnava druga vprašanja, ki zadevajo financiranje otroškega varstva v republiki; — daje v zadevah svojega področja predloge in mnenja skupščini in izvršnemu odboru republiške skupnosti otroškega varstva. Komisija za prošnje in pritožbe ima nalog, da: — obravnava problematiko pritožb in opozoril upravičencev v zvezi z zakonitimi predpisi ali izboljšanjem službe otroškega varstva (dnevno varstvo otrok, otroški dodatek); — obravnava posamezne predložene primere zaradi ureditve premoženjskih terjatev in dovolitve obročnega plačevanja; — predlaga o tem izvršnemu odboru republiške skupnosti otroškega varstva ustrezne rešitve. Komisija odloča sama o povrnitvi škode, kadar za izterjavo ni nobene možnosti. 25. člen Predsednika in člane komisij imenuje skupščina ali izvršni odbor izmed svojih članov in izmed drugih družbenih in strokovnih delavcev. 4. Pravice in dolžnosti članov skupščine, izvršnega odbora ter članov komisij 26. člen Člani skupščine: — se udeležujejo sej skupščine; — sodelujejo pri delu skupščine ter v komisijah, v katere so imenovani; — opravljajo še druge naloge v zvezi s pravicami in dolžnostmi, ki jih imajo po tem statutu in po drugih predpisih. 27. člen Člani skupščine imajo pravico vpogleda v vse delo in gradivo skupnosti. V zvezi s tem lahko postavljajo vprašanja skupščini, izvršnemu odboru in tajniku skupnosti ter zahtevajo od njih ustrezna pojasnila. 28. čleli Člani izvršnega odbora: — se udeležujejo sej izvršnega odbora; — sodelujejo pri delu izvršnega odbora ter v komisijah v katere so imenovani; — opravljajo še druge naloge v zvezi s pravicami in dolžnostmi, ki jih imajo po tem statutu in po drugih predpisih. 29. člen Člani komisij: — sodelujejo pri delu komisij; — prispevajo k izpolnitvi gradiva za sejo izvršnega odbora in skupščine; — poročajo na sejah izvršnega odbora oziroma na seji skupščine, če so za to določeni. 5. Strokovna služba 30. člen Republiška skupnost otroškega varstva ima tajnika. Tajnika skupnosti imenuje na podlagi razpisa izvršni odbor za dobo štirih let in je lahko ponovno imenovan. Za tajnika je lahko imenovan samo, kdor ima visokošolsko izobrazbo z ustrezno prakso najmanj treh let. Tajnik skupnosti skrbi za izvršitev sklepov izvršnega odbora, pomaga predsedniku pri pripravljanju sej, opravlja upravno-izvršilno delo skupnosti ter druge naloge, ki so določene s tem statutom oziroma, ki mu jih naloži izvršni odbor. Za svoje delo je tajnik skupnosti odgovoren skupščini in izvršnemu odboru. 31. Cin Republiški skupnost otroškega varstva lahko sprejema na delo strokovnjake za strokovna, ekonomska in upravna vprašanja otroškega varstva ter za opravljanje administrativnih in finančnih zadev, če le-teh ne opravlja na podlagi pogodbe po delavcih drugih organov in zavodov. 32. člen Sredstva za poslovanje oziroma opravljanje nalog strokovne službe in organov skupnosti se določijo na podlagi ustreznih programov dela vsako leto v finančnem načrtu skupnosti. 6. Splošni in drugi akti skupnosti 33. člen Splošne akte skupnosti sprejema skupščina. Splošni akti skupnosti so: statut, delovni načrt, finančni načrt, merila za delitev sredstev za otroško varstvo, letni in večletni program financiranja dejavnosti otroškega varstva in razvoja materialne baze otroškega varstva ter drugi splošni akti. Predloge splošnih aktov sestavi izvršni odbor. Preden izvršni odbor predloži skupščini predlog statuta, programa in meril za delitev sredstev, mora s predlogom akta seznaniti vse zainteresirane organe in organizacije ter Skupščino SR Slovenije in določiti rok, do katerega lahko pošljejo pripombe k predlogu. Ta rok ne sme biti krajši od 15 dni. Pravočasno poslane pripombe izvršni odbor prouči in jih upošteva v predlogu splošnega akta, če meni, da so utemeljene. Vse druge pripombe pa pošlje s predlogom splošnega akta skupščini v odločitev. Statut, finančni načrt in zaključni račun se objavijo v »Uradnem listu SR Slovenije«. 34. člen Drugi akti republiške skupnosti otroškega varstva so: sklepi, nalogi za izplačila, pogodbe in odločbe. Te akte v skladu s pooblastili skupščine oziroma izvršnega odbora podpisujeta predsednik skupščine oziroma predsednik izvršnega odbora. IV. SREDSTVA SKUPNOSTI 1. Sklad in obvezna rezerva 35. člen Sredstva, ki po zakonu in po tem statutu pripadajo republiški skupnosti, se stekajo v sklad republiške skupnosti otroškega varstva. 36. člen Sredstva sklada republiške skupnosti so: 1. sredstva iz prispevka po 4. in 6. členu zakona (delavci, upokojenci, delovni invalidi, pripadniki samostojnih poklicev, ki prejemajo otroški dodatek) v razmerju, ki ga določi Skupščina SR Slovenije; 2. sredstva, ki jih republika določi vsako leto za namene financiranja otroškega varstva; 3. sredstva, ki jih dajejo drugi družbeni skladi za namene financiranja otroškega varstva; 4. sredstva, ki jih zagotavljajo delovne in druge organizacije ter posamezniki. 37. člen Republiška skupnost ima obvezno rezervo. V obvezno rezervo skupnosti se izloča vsako leto od sredstev republiške skupnosti otroškega varstva, namenjenih za kritje potreb otroškega dodatka, najmanj 1 °/o sredstev. S finančnim načrtom se vsako leto določi, koliko sredstev se izloči v obvezno rezervo. Obveznost izločanja sredstev v obvezno rezervo preneha, ko ta sredstva dosežejo višino 8% enoletnih sredstev za otroški dodatek, ponovno pa nastane, ko se sredstva obvezne rezerve zmanjšajo pod ta znesek. 38. člen Sredstva obvezne rezerve se uporabljajo v primeru, ko se sredstva iz virov ne stekajo pravočasno ali če se pojavijb večji nepredvideni izdatki, ki jih je skupnost dolžna kriti po zakonu in tem statutu. . 2. Uporaba sredstev 39. člen Republiška skupnost otroškega varstva uporablja sredstva na podlagi svojega programa in finančnega načrta. Program in finančni načrt sprejme skupščina vsako leto praviloma v mesecu decembru za naslednje leto. S programom, ki se sprejme skupaj z republiško izobraževalno skupnostjo, se določijo naloge po zakonu ter zlasti program financiranja razvoja materialne osnove otroškega varstva. V finančnem načrtu se določi oblikovanje in delitev dohodka za financiranje nalog skupnosti po zakonu oziroma po sprejetem programu. 40. člen Republiška skupnost uporablja sredstva na svojem področju: 1. za izplačevanje otroškega dodatka; 2. za graditev, adaptacijo in investicijsko vzdrževanje ter za opremo zavodov otroškega varstva na podlagi sprejetega programa; 3. za sofinanciranje oziroma pomoč pri reševanju perečih problemov otroškega varstva na posameznih območjih; 4. za financiranje študija programov otroškega varstva in izdelavo projektov posameznih profilov zavodov otroškega varstva; 5. za delo organov in strokovne službe republiške skupnosti otroškega varstva. 41. člen Sredstva iz sklada republiške skupnosti otroškega varstva, ki so namenjena za dnevno varstvo, se dajejo kot kratko- ali srednjeročna posojila v mejah sredstev, določenih s programom razvoja otroškega varstva in letnim finančnim načrtom, praviloma z javnim razpisom. V razpisu se natančno dolpčijo pogoji (soudeležba, obresti, rok obračanja), pod katerimi se daje posojilo. Razpis se objavi v »Uradnem listu SR Slovenije«. Sredstva se izjemoma dajejo tudi brez obveze povračila kot dotacija ob pogojih, ki jih določi skupščina republiške skupnosti otroškega varstva. V. RAZMERJA REPUBLIŠKE SKUPNOSTI OTROŠKEGA VARSTVA 42. člen Republiška skupnost otroškega varstva neposredno sodeluje z občinskimi skupščinami in njihovimi organi, s temeljnimi skupnostmi otroškega varstva oziroma temeljnimi izobraževalnimi skupnostmi, ki opravljajo naloge skupnosti otroškega varstva, in to zlasti s tem, da zbira mnenja, predloge in stališča pri obravnavanju splošnih zadev s področja svoje dejavnosti in pri sklepanju o teh zadevah ter pri sestavljanju republiških programov razvoja otroškega varstva; zato pošilja občinskim in temeljnim skupnostim elaborate, analize, osnutke in predloge programov. 43. člen Republiška skupnost lahko vabi na seje 'svojih organov predstavnike občinskih skupščin in družbenopolitičnih organizacij ter delovnih in drugih organizacij, pa tudi znanstvene in strokovne delavce, ki so zainteresirani za obravnavanje. vprašanj in ki lahko pomagajo, da se problemi vsestransko proučujejo in kvalitetno rešujejo. 44. člen Sporazumno s samoupravnimi skupnostmi ter delovnimi in drugimi organizacijami lahko imenuje skupnost oziroma njeni organi njihove predstavnike ter znanstvene in strokovne delavce v svoje komisije ali posamezne delovne skupine, ki proučujejo posamezna vprašanja, izvedejo ankete, analize ipd. ali pripravljajo elaborate. ( 45. člen Republiška skupnost otroškega varstva je dolžna Obravnavati na svojih sejah pripombe, mnenja in priporočila skupščine družbeno-politične skupnosti in drugih družbenih organov in organizacij ter jih, obveščati o svojih sklepih oziroma stališčih. 46. člen Republiška skupnost obvešča javnost o svojem delu in odločitvah. Način obveščanja se natančneje določi v poslovniku skupnosti. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 47. člen Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva določi, katerim članom skupščine preteče mandat po preteku dveh oziroma štirih let po izvolitvi oziroma imenovanju. 48. člen Republiška skupnost otroškega varstva mora uskladiti svoje delo z določbami tega statuta in sprejeti splošne akte, ki jih določa ta statut, v treh mesecih po njegovi uveljavitvi, razen če ni z zakonom drugače določeno. 49. člen Statut republiške skupnosti otroškega varstva začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. Ljubljana, dne 10. novembra 1969. Skupščine republiške skupnosti otroškega varstva Predsednica Elica Dolenc 1. r. 199. Na podlagi 25. člena zakona o skupnostih otroškega varstva in o financiranju nekaterih oblik otroškega varstva v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 43-335/67) je skupščina republiške skupnosti otroškega varstva na 3. redni seji dne 13. marca 1970 sprejela SKLEP o zaključnem računu sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1969 Sprejme se zaključni račun sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1969, ki izkazuje: — na računu za otroški dodatek din čistih dohodkov.................. . 162,746.174,66 izdatkov.......................... 132,159.946,68 presežek ....................i . 30,586.227,98 Na podlagi resolucije o smernicah ekonomske politike in politike zbiranja ter porabe' sredstev za splošno potrošnjo v letu 1970 in sklepa 2. redne seje skupščine republiške skupnosti otroškega varstva z dne 10. 11. 1969 se iz izkazanega presežka: — 22,600.000,00 din prenese na poseben račun — 7,986.227,98 din pa se prenese v dohodke sklada republiške skupnosti otroškega varstva — za otroški dodatek za leto 1970. — na računu za neposredno otroško varstvo din čistih dohodkov.................... . 10,910.784,96 izdatkov............................ 9,557.307,95 presežek .......................... 1,353.477,00 Presežek se prenese v sredstva za poslovanje sklada republiške skupnosti otroškega varstva — ža neposredno otroško varstvo v letu 1970. Ljubljana, dne 13. marca 1970. Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva Predsednica Elica Dolenc 1. r. 200. Na podlagi 25. člena zakona o skupnostih otroškega varstva in o financiranju nekaterih oblik otroškega varstva v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 43-335/67) je skupščina republiške skupnosti otroškega varstva na 3. redni seji dne 13. marca 1970 sprejela SKLEP o finančnem načrtu sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1970 Sprejme se finančni načrt sklada republiške skupnosti otroškega varstva za leto 1970, ki izkazuje: — na računu za otroški dodatek dln — dohodkov............................' 189,273.000 izdatkov.............................. 189,273.000 — na računu za neposredno otroško varstvo dohodkov................................ 13,253.477 izdatkov................................. 13,253.477 Ljubljana, dne 13. marca 1970. Skupščina republiške skupnosti otroškega varstva Predsednica Elica Dolenc 1. r. Predpisi občinskih skupščin ŠKtJPSClNA MfiSTA LJUBLJANE 322. Na podlagi 3. člena zakona o mestih, ki so razdeljena na občine (Uradni list SRS, št. 11/64 in 36/65), prvega odstavka 13. člena zakona o urbanističnem plar niranju (Uradni list SRS, št. 16/67), 6. člena odloka o sprejetju zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka SS 8/1 — Dravlje (Glasnik, št. 21/69) ter 21. in 163. člena statuta mesta Ljubljane (Uradni list SRS, št. 14/70) je svet za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane na 10. seji dne 9. septembra 1970 sprejel SKLEP o skladnosti izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave z zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka ŠS 8/1 — Dravlje 1 Ugotavlja se skladnost izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave, ki jo je pod št. projekta 1087/69 v decembru 1969 izdelal Ljubljanski urbanistični zavod s sprejeto zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka ŠS 8/1 — Dravlje. 2 Nadzorstvo nad izvajanjem tega sklepa opravlja urbanistična inšpekcija pri upravi za inšpekcijske službe. 3 Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. Št. 010-083/70 Ljubljana, dne 9. septembra 1970. Predsednik sveta za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane Marijan Kolarič, dipl. ing. 1. r. 323. Na podlagi 3. člena zakona o mestih, ki so razdeljena na občine (Uradni list SRS, št. 11/64 in 36/65), Prvega odstavka 13. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS, št. 16/67), 5. člena odloka o sprejetju zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka BO 2/1 — Center Bežigrad (Glasnik, št. 28/68) ter 21. in 163. člena statuta mesta Ljubljane (Uradni list SRS, št. 14/70) je svet za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane na 10. seji dne 9. septembra 1970 sprejel SKLEP o skladnosti izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave z zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka BO 2/1 — Center Bežigrada 1 Ugotavlja se skladnost izvedbene dokumentacije za realizacijo zazidave s sprejeto zazidalno zasnovo za območje zazidalnega otoka BO 2/1 — Center Bežigrada, ki sta jo izdelala Slovenija projekt pod številko projekta 2789 v juniju 1970 in Ljubljanski urbanistični zavod pod številko LD 5561/67 v maju 1970. 2 Izvedbena dokumentacija obsega celotno območje zazidalnega otoka BO 2/1 — Center Bežigrad med Titovo cesto, Peričevo in Kržičevo ulico ter Linhartovo cesto. 3 Nadzorstvo nad izvajanjem tega sklepa opravlja urbanistična irjjipekcija pri upravi za inšpekcijske službe. 4 Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. Št. 010-084/70 Ljubljana, dne 9. septembra 1970. Predsednik sveta za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane Marijan Kolarič, dipl. ing. 1. r. 324. Na podlagi 11. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS. št. 16/67) ter 21. in 163. člena statuta mesta Ljubljane (Uradni list SRS, št. 14/70) je svet za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane na 10. seji dne 9. septembra 1970 sprejel SKLEP o javni razgrnitvi predloga spremembe zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka ŠS 4/1 — Stara cerkev \ 1 Predlog spremembe zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka ŠS 4'! — Stara cerkev se javno razgrne v avli skupščine občine Ljubljana-Siška, Trg prekomorskih brigad 1. l 2 Predlog spremembe zazidalnega načrta bo v skladu z določilom prvega odstavka 11. člena zakona o urbanističnem planiranju na vpogled občanom in delovnim organizacijam v času od 21. septembra do 21. oktobra 1970. 3 Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. St. 010-085/70 Ljubljana, dne 9. septembra 1970. i Predsednik sveta za urbanizem pri skupščini mesta Ljubljane Marijan Kolarič, dipl. ing. 1. r. SKUPŠČINA OBČINE BREŽICE 325. Na podlagi 1. odstavka 15. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS, št. 16-119/67) je skupščina občine Brežice na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 29. junija 1970 sprejela SKLEP o razširitvi področja na Čatežu, ki se obravnava z urbanističnim redom 1 2 3 1 Za naselje Čatež se razširi področje za zazidavo južno od avtoceste za 100 m in zahodno od obstoječega naselja, ki se že zazidava po urbanističnem redu' za 400 m. 2 Področje, ki je predvideno za zazidavo po zazidalnem načrtu se ukinja. 3 Predmetno področje se urejuje z urbanističnim redom. Za izdajo lokacijske odločbe je potrebno predhodno izdelati in dostaviti lokacijsko tehnično dokumentacijo, ki jo izdela pooblaščena organizacija za urbanistično planiranje. 4 Določilo o varovalnem pasu na cesti I. reda Ljubljana—Zagreb, ki znaša 50 m po odloku o urbanističnem redu se spremeni in glasi: Pri vseh lokacijah je treba upoštevati zaščitni pas avtoceste, ki znaša 50 m, razen za objekte posebnega gospodarskega in družbenega pomena po predhodni odobritvi sveta za urbanizem, stanovanjske in komunalne zadeve skupščine občine Brežice. Za gradnjo v varovalnem pasu ceste, ki ga določa temeljni zakon o javnih cestah, si je predhodno pridobiti soglasje v skladu s temeljnim zakonom o javnih cestah. 5 Ta sklep velja takoj. St. 351-1/70 Brežice, dne 29. junija 1970. Predsednik skupščine občine Brežice t Vinko Jurkas 1. r. 326. Na podlagi 4. odstavka 12. člena zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Uradni list SRS, št. 20-220/65) in 125. člena statuta občine Brežice (Uradni list SRS, št. 27/70) ter mnenja republiškega sekretariata za pravosodje in občo upravo, št. 195/65 z dne 9. I. 1970 je skupščina občine Brežice na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 17. septembra 1970 sprejela ODLOK o določitvi števila sodnikov pri občinskem sodišču v Brežicah 1. člen Za redno in normalno opravljanje strokovnega pravosodnega dela pri občinskem sodišču v Brežicah se pri tem sodišču določijo štiri mesta sodnikov. 2. člen Po določbah temeljnega zakona o delovnih razmerjih in temeljnega zakona o splošnih sodiščih morajo sodniki izpolnjevati splošne in posebne pogoje za skle-,nitev delovnega razmerja. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. St. 010-11/70-1 Brežice, dne 17. septembra 1970. Predsednik skupščine občine Brežice Vinko Jurkas 1. r. SKUPŠČINA OBČINE LJUBLJANA MOSTE-POLJE 327. 1 Na podlagi 104. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje, 1. člena zakona o pooblastitvi občinskih skupščin, da določijo pristojnosti organov za zadeve, določene z zveznimi predpisi (Uradni list SFRJ, št. 26/68) in 1. člena zakona o pooblastitvi občinskih skupščin, da določijo pristojnost občinskih organov za opravljanje zadev, ki so določene z republiškimi predpisi (Uradni list SRS, št. 11/69) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 10. septembra 1970 sprejela ODLOK o določitvi pristojnosti svetov in upravnih organov občinske skupščine Ljubljana Moste-Polje za opravljanje zadev, ki so določene z zveznimi in republiškimi predpisi kot pristojnost občinske skupščine 1. člen Sveti občinske skupščine kot politično-izvršilni organi občinske skupščine in organi družbenega Samoupravljanja na področju, za katero so ustanovljeni Skrbijo za uresničevanje politike in za izvrševanje zveznih in republiških predpisov in drugih aktov, družbenih planov in drugih aktov občinske skupščine, predpisov in smernic mestne skupščine dajejo predloge za določitev politike občinske skupščine za sprejetje njenih aktov, sprejemajo predpise, za katere so pooblaščeni, določajo splošne smernice za delo upravnih organov in opravljajo druge politično-izvršilne zadeve. V izvrševanju svojih funkcij iz prejšnjega odstavka opravljajo sveti občinske skupščine Ljubljana Moste-Polje vsak na svojem področju naslednje naloge: — izdajajo izvršilne predpise na podlagi zveznih in republiških predpisov, — sprejemajo in obravnavajo poročila o delu or- ganov in organizacij, ki opravljajo dejavnost splošnega pomena, ~ — imenujejo na področjih, za katera so pristojni, predstavnike družbene skupnosti v organe delovnih in drugih organizacij ter opravljajo druga imenovanja in volitve, razen imenovanj in volitev organov občinske skupščine, — razpolagajo z nepremičninami družbene lastnine, zlasti po določbah zakonov o nacionalizaciji, o razlastitvi, o prometu z zemljišči in stavbami, o premoženju bivših agrarnih skupnosti in po drugih predpisih, ki urejajo razpolaganje z nepremičninami družbene lastnine, — dajejo soglasja k aktom delovnih organizacij, kadar je tako soglasje predpisano za odločitev o spre-hiembi dejavnosti ali sedeža delovne organizacije, o spojitvi, pripojitvi in o drugih statusnih odločitvah, — potrjujejo in obravnavajo načrte in programe 0rganov in delovnih organizacij, kot so finančni načrti skladov, programi in podobno, — sprejemajo neposredne ukrepe družbenega nadzorstva v razmerju do samoupravnih organov v državnih organih ter v delovnih in drugih organizacijah, — sprejemajo odločitve o drugih politično-izvršilnih zadevah, ki izražajo skrb za izvrševanje skupščinske politike in za izvajanje zakonov ter drugih splošnih predpisov. 2. člen Občinski upravni organi izvršujejo zakone, družbene načrte, odloke in druge akte občinske skupščine, izvajajo politiko, ki je bila določena, spremljajo stanje na ustreznem področju, organizirajo in opravljajo določene službe, odločajo v upravnih zadevah, izvajajo upravno nadzorstvo in druge upravne dejavnosti, pripravljajo akte in opravljajo druge strokovne zadeve za občinsko skupščino za komisije in svete občinske skupščine. Izvršujejo predpise mestne skupščine na področjih, za katere niso ustanovljeni mestni upravni organi. V izvrševanju svojih funkcij iz prejšnjih odstavkov opravljajo upravni organi občinske skupščine Ljubljana Moste-Polje vsak na svojem področju te-le naloge: — opravljajo vse zadeve, o katerih se odloča v upravnem postopku, razen o prisilni upravi in o prenehanju delovnih organizacij, — opravljajo strokovne naloge, kot so pregledovanje, obravnavanje in dajanje mnenja k statutom in drugim splošnim aktom delovnih organizacij, strokovne naloge v zvezi z varstvom rastlin, živali ipd., — spremljajo stanje na področjih gospodarstva in drugih družbenih dejavnosti, pripravljajo analize, poročila in predloge predpisov in drugih aktov za skupščino, njene svete in komisije, — nadzorujejo zakonitost dela v delovnih in drugih organizacijah, — dajejo strokovno pomoč organom in organizacijam ter imenujejo strokovne organe, — opravljajo druge operativne in upravne zadeve, ki predstavljajo neposredno izvrševanje predpisov. , 3. člen Komisija za statut občinske skupščine po potrebi da obvezno tolmačenje ali je posamezna zadeva v pristojnosti sveta ali upravnega organa. 4. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. St. 021-1/66 Ljubljana, dne 11. septembra 1970. Predsednik skupščine občine Ljubljana Moste-Polje Poide Maček 1. r. 328. Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje je na podlagi 152. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Uradni list SRS, št. 17/70) in 14. člena odloka o urejanju in oddajanju stavbnega zemljišča na območju mesta Ljubljana (Glasnik — uradni vestnik, št. 2/67) na seji obeli zborov dne 10. septembra 1970 sprejela t ODLOK o oprostitvi obveznosti javnega natečaja za oddajanje stavbnih zemljišč na območju stanovanjske soseske MS 3/2 in MS 112/1 Novo Kodeljevo 1. člen Urejena oziroma delno urejena stavbna zemljišča na območju med Grubarjevim kanalom, Ljubljanico in Stepanjo vasjo, ki so po generalnem urbanističnem planu mesta Ljubljana predvidena za izgradnjo 3000 stanovanjskih enot in pripadajočih spremljajočih objektov, lahko pooblaščena delovna organizacija odda investitorjem brez javnega natečaja. 2. člen Odlok začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. St. 464-40/70-1 Ljubljana, dne 11. septembra 1970. Predsednik skupščine občine Ljubljana Moste-Polje Polde Maček 1. r. ) \ tla igo Jc \L Izdaja časopisni zavod »Uradni list SRS« »- Direktor in odgovorni urednik: Jože Jurač — Tiska tiskarna -Toneta TomSiCa«, vsi v tjubljani — Naročnina: akontacija za leto 1970 — 48 din — Reklamacije se upoštevajo le- mesec dni po izidu vsake Številke — Uredništvo in uprava: Ljubljana. Veselova U. poštni preda) 379/VII — Telefon: direktor, uredništvo, uprava in knjigovodstvo: 20 701, prodaja, preklici In naročnine 23 579 — Čekovni račun S01-3-00 Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si
NAPAKA - STRAN NI BILA NAJDENA


Žal nam je, a strani, ki ste jo iskali, ni bilo moč najti.
Prosimo, poskusite uporabiti ISKALNIK in poiskati publikacijo, ki jo potrebujete.


Knjige
Periodika
Rokopisi
Slike
Glasba
Zemljevidi