Nov delovni čas za stranke Vse več jih je popoldne Pred časom so v organih skupščiue občine Ljubljana-Siška uvedli nov de-Vovni čas za stranke. Namesto enkrat te-denskega popoldanskega dežurstva so se odločili, da bodo na občinski upravi po-Ieg v sredo popoldne delali tudi ob po-nedeljkih popoldne, da bi občanom omo-gočili, da kar največ svojih opravkov na občini urede v popoldanskih urah in jitn ni treba zaradi takšnih opravil zapuščati delovnega mesta. Podpredsednika šišenskega izvršnega sveta Jožeta Mencingerja smo povpraša-li, kako se.je nov delovni čas uveljavil v praksi. »Ugotavljamo, da smo z uved-bo ponedeljkovega popoldanskega dežur-slva naredili dobro potezo, kajti število občanov, ki v dopoldanskem času oprav-ljajo najrazličnejše zadeve na občini, se je kar precej zmanjšalo. Se posebej se je zmanjšalo število obiskovalcev v do-poldanskem času na oddelku za gradbeae zadeve in pa na oddelku za registracijo vozil. Tudi na davčpi upravi opaiamo manjše število obiskovalcev v dopoldan-skem času. V ponedeljek in sredo popoldne ure-ja svoje zadeve poprečno okrog 100 ob-čanov, medtem ko se jih v enem tednu v dopoldanskih urah zvrsti okrog 200. Vsekakor bi bilo to razmerje še ugod-nejše, če bi tudi v delovnih organizaci-jah svoje delavce usmerjali tako, da bi svoja opravila na obcini urejali v po-poldanskih urah, saj so za to dane ustrez-ne možnosti. Tako pa ponekod delavci še vedno zapuščajo delovni proces zato, da pri občinskih organih uredijo neka-tere svoje zadeve. Vsekakor bi bilo ko-ristno, če bi se v vseh delovnih organi-zacijah prilagodili možnostim za popol-dansko urejanje zasebnih zadev njihovih delavcev, saj bi s tem povečall tudi produktivnost dela,« je dejai Jože Men-cinger.