ORMOŽ, 25. JULIJ 2016 hskqww LETNIK: 20 ŠT. 11 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 56. ODLOK o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave v občini Ormož 57. ODLOK o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave v občini Ormož 58. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o kategorizaciji občinskih cest na območju občine Ormož 59. ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja 60. PRAVILNIK o sofinanciranju programov socialno-humanitarne dejavnosti v občini Ormož 61. JAVNI RAZPIS za dodelitev in porabo koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo v letu 2016 56. Na podlagi 61. in 62. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/07 UPB, 27/08 - odi. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odi. US, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), dragega odstavka 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/1993, 30/1998-ZZLPPO, 127/2006-ZJZP, 38/2010-ZUKN, 57/2011), 23. člena Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 7/2016) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/2015), je Občinski svet Ormož na svoji 15. redni seji, dne 8.7.2016, sprejel ODLOK o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave v občini Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (predmet odloka) (1) S tem odlokom se opredeljuje in določa način opravljanja gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave ter druga razmeija v zvezi z opravljanjem te gospodarske javne službe (v nadaljevanju: javna služba) na območju občine Ormož (v nadaljevanju: občina). (2) Opravljanje javne službe po tem odloku zajema gradnjo, postavitev, vzdrževanje in obratovanje objektov in naprav javne službe v lasti in upravljanju Občine Onnož. 2. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se določajo: organizacijska in prostorska zasnova opravljanja javne službe, vrsta in obseg storitev javne službe ter njihova prostorska razporeditev, pogoji za zagotavljanje in opravljanje javne službe, pravice in obveznosti uporabnikov storitev javne službe, viri financiranja javne službe in obračun storitev javne službe, vrsta in obseg objektov ter naprav, potrebnih za izvajanje javne službe, nadzor nad opravlj anj em j avne službe, kazenske določbe ter prehodna in končna določba. II. ORGANIZACIJSKA IN PROSTORSKA ZASNOVA OPRAVLJANJA JAVNE SLUŽBE 3. člen (način opravljanja) (1) Javna služba vzdrževanja javne razsvetljave se opravlja kot koncesionirana gospodarska javna služba. (2) Koncesijo za opravljanje javne službe iz prvega odstavka tega člena podeljuje občina. (3) Javna služba se opravlja na celotnem območju občine. Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana III. VRSTA IN OBSEG STORITEV JAVNE SLUŽBE TER NJIHOVA PROSTORSKA RAZPOREDITEV 4. člen (obratovanje, vzdrževanje) (1) Naloge, povezane z obratovanjem in vzdrževanjem objektov in naprav javne službe, ki jih zagotavlja koncesionar, so naslednje: vzdrževanje objektov in naprav javne službe, s katerim se zagotavlja neprekinjeno delovanje ter primemo gradbeno-telmično stanje teh objektov in naprav, mesečni pregledi stanja objektov in naprav javne službe, izdelava letnih programov ukrepov in vzdrževanja objektov in naprav javne službe, priprava poročil o stanju objektov in naprav javne službe, montaža in demontaža praznične razsvetljave na objektih in napravah javne službe in drugih objektih in napravah, vodenje katastra objektov in naprav javne službe ter drugih evidenc in obveščanje javnosti, dmga dela, ki jih je potrebno izvajati za dosego namena, za katerega so objekti in naprave javne službe namenjeni in za katere tako določa zakon ah dmg izvršilni predpis. (2) Podrobnejša vsebina in obseg posameznih del ter dmga razmeija v zvezi s tem se določijo s pogodbo o opravljanju javne službe. 5. člen (naloge občine) (1) Naloge, ki jih zagotavlja občinska uprava občine, so naslednje: priprava razvojnih programov s področja opravljanja javne službe, sodelovanje pri pripravi občinske prostorske dokumentacije, pridobivanje investicijske in projektne dokumentacije ter upravnih dovoljenj, gradnja objektov in naprav, zagotavljanje sredstev za opravljanje rednega vzdrževanja, potijevanje in plačevanje računov za porabljeno električno energijo, - izdajanje smernic in mnenj ter projektnih pogojev in soglasij v skladu s tem odlokom in drugimi predpisi, zagotavljanje nadzora nad izvajanjem določil tega odloka ter opravljanjem javne službe. (2) Naloge, določene v prvi, tretji in četrti alineji prvega odstavka tega člena, lahko občina s pooblastilom prenese na koncesionaija. IV. POGOJI ZA ZAGOTAVLJANJE IN OPRAVLJANJE JAVNE SLUŽBE 6. člen (pogoji, pod katerimi koncesionar opravlja javno službo) (1) Koncesionar opravlja javno službo: - na podlagi tega odloka in drugih predpisov s področja javne službe ter pogodbe, sklenjene med izvajalcem in občino, - z vso potrebno opremo in vozili ter z delavci, ki izpolnjujejo pogoje glede strokovne izobrazbe in dmge pogoje, določene z zakonskimi predpisi s tega področja, ter tako da: - zagotavlja stalno in kvalitetno opravljanje javne službe v skladu s sprejetimi zakonskimi predpisi in predpisi občine s tega področja, - storitve opravlja v skladu s potijenim letnim programom, ter da zagotavlja enak strokovni in kakovostni nivo in obseg storitev javne službe na celotnem območju občine, - občini zagotavlja strokovno pomoč pri načrtovanju oziroma oblikovanju razvoja javne službe, - vodi poslovanje v skladu z veljavnimi predpisi in računovodskimi standardi. (2) Koncesionar je dolžan dovoliti občini vpogled v svoje poslovanje, ki se nanaša na izvajanje javne službe. 7. člen (letni program ukrepov in vzdrževanja) (1) Vzdrževanje se izvaja na podlagi letnega programa, ki ga izdela koncesionar vsako leto do konca oktobra. (2) Letni program ukrepov in vzdrževanja potrdi župan. (3) Z letnim programom ukrepov in vzdrževanja se podrobneje dogovorijo in opredelijo tehnične in ostale podrobnosti, ukrepi za varčevanje z energijo in predlogi za izboljšanje stanja. 8. člen (vodenje katastra) (1) O objektih in napravah javne službe vodi koncesionar kataster. (2) Kataster vsebuje naslednje podatke: - naziv naprave oziroma objekta, - lokacija naprave oziroma objekta, - tehnične lastnosti naprave oziroma objekta, -lastništvo naprave oziroma objekta, kolikor ni v občinski lasti. (3) Kataster se vodi atributno in grafično v obliki računalniškega zapisa. (4) Kopijo ažurnih podatkov izroča koncesionar občini najmanj enkrat letno, do konca januaija za preteklo leto. (5) V primeru novogradenj objektov in naprav, ki so predmet javne službe, kataster teh objektov in naprav zagotavlja občina in ga posreduje koncesionaiju. (6) V primeru, da se način opravljanja javne službe spremeni, je koncesionar dolžan izročiti kataster občini v digitalni in tiskani obliki. 9. člen (vodenje evidenc o opravljanju javne službe) (1) Evidence o opravljanju javne službe vodi koncesionar. Evidence vsebujejo podatke, ki jih kot obvezne določajo predpisi, ter podatke o vseh izvedenih in neizvedenih storitvah javne službe, za katere se Občina in koncesionar dogovorita s pogodbo. (2) Poročilo o opravljanju javne službe posreduje koncesionar občini najmanj enkrat letno, do konca januaija za preteklo leto. 10. člen (opravljanje javne službe v primeru višje sile) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih zmožnosti izvajati javno službo tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) V primem višje sile ima koncesionar, ob dokazanih razlogih, pravico zahtevati od Občine povračilo stroškov, ki so nastali zaradi opravljanja javne službe v nepredvidljivih okoliščinah, kolikor povračila teh stroškov ne more doseči iz naslova zavarovanja civilne odgovornosti. (3) Ob nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo, se morata koncesionar in občina medsebojno obveščati in dogovaijati o opravljanju javne službe v pogojih višje sile. V. PRAVICE IN OBVEZNOSTI UPORABNIKOV STORITEV JAVNE SLUŽBE 11. člen (uporabniki javne službe) (1) Uporabniki storitev javne službe so vsi uporabniki javnih prometnih in drugih javnih površin, na katerih se opravlja javna služba po tem odloku. (2) S storitvami iz 4. in 5. člena tega odloka se zagotavljajo splošna in prometna varnost ter varnejše gibanje uporabnikov v nočnem času. 12. člen (poseganje v objekte in naprave javne službe) (1) Kakršnokoli poseganje v objekte in naprave je, razen koncesionaiju, dovoljeno samo s soglasjem občine. (2) Občina lahko izdajanje soglasij iz prejšnjega odstavka s pooblastilom prenese na koncesionaija. 13. člen (gradbeni in drugi posegi na področju objektov in naprav javne službe) (1) Izvajalec del, ki posega v objekte in naprave javne službe na podlagi izdanega soglasja iz prejšnjega člena, je dolžan poskrbeti, da ne povzroči škode na teh objektih in napravah oziroma je dolžan škodo ah okvaro takoj po nastanku sporočiti koncesionaiju, ki o tem obvesti občino. Stroški odprave posledic bremenijo izvajalca del. (2) V primem, da izvajalec del škode ali okvare ne sporoči koncesionaiju oziroma koncesionaiju ne zagotovi plačila stroškov, ki jih je koncesionar z odpravo škode oziroma okvare utrpel, se takšno dejanje šteje za prepovedana dejanja po tem odloku, za katera se izrečejo globe, predpisane s tem odlokom. 14. člen (prepovedana dejanja) (1) Na objektih in napravah javne službe ali v njihovem varovalnem pasu je brez dovoljenja občine prepovedano: - nameščanje kakršnihkoli obvestilnih sredstev in oglaševanje, - saj enj e drevj a in gnničevj a, - graditi oziroma postaviti pomožne in dmge začasne objekte, - opravljati kakršnakoli dmga dela, ki bi imela negativne vplive na delovanje objektov in naprav javne službe. (2) Prav tako je prepovedano: namerno poškodovanje objektov in naprav, onemogočiti dostop do objektov in naprav. 15. člen (odprava škode nastale s prepovedanimi dejanji) Škodo, ki nastane kot posledica prepovedanih dejanj na objektih in napravah javne službe, je dolžan lastniku objektov in naprav javne službe povrniti povzročitelj v roku, ki ga določi občinska uprava. Višino škode ovrednoti koncesionar. VI. VIRI FINANCIRANJA JAVNE SLUŽBE IN OBRAČUN STORITEV JAVNE SLUŽBE 16. člen (financiranje javne službe) Sredstva za opravljanje javne službe se zagotavljajo v proračunu občine ter z drugimi viri. 17. člen (obračun storitev javne službe) Storitve javne službe zaračunava koncesionar enkrat mesečno za pretekli mesec, ostala razmeija v zvezi s tem se medijo s pogodbo. VII. VRSTA IN OBSEG OBJEKTOV TER NAPRAV, POTREBNIH ZA IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 18. člen (objekti in naprave, ki so predmet javne službe) Med objekte in naprave javne službe se štejejo naslednji objekti in naprave, ki služijo osvetljevanju javnih cest ter drugih javnih prometnih in drugih javnih površin ter urejanju prometa s svetlobno signalnimi napravami na javnih cestah in drugih javnih prometnih površinah: elektro omarice (odjemna mesta), drogovi, svetilke, energetski kabli (nadzemni in podzemni), pnzigalisca, - drugi pripadajoči elementi, ki so potrebni za nemoteno delovanje javne razsvetljave in svetlobno signalnih naprav. VIII. NADZOR NAD OPRAVLJANJEM JAVNE SLUŽBE 19. člen (nadzor nad izvajanjem odloka) Nadzor nad izvajanjem določil tega odloka opravljajo pristojne inšpekcijske službe ter oddelek za gospodarstvo v okviru občinske uprave. 20. člen (nadzor nad izvajanjem javne službe) (1) Nadzor nad izvajanjem javne službe opravlja občinska uprava Občine. Koncesionar mora občinski upravi kadarkoli posredovati informacije o poslovanju in omogočiti vpogled v poslovne knjige in evidence, ki se nanašajo na opravljanje javne službe. (2) Občina lahko za nadzor nad opravljanjem javne službe pooblasti tudi dmge pristojne organe in službe. IX. KAZENSKE DOLOČBE 21. člen (1) Z globo 1.400 evrov se kaznuje za prekršek koncesionaija: - če objektov in naprav javne službe ne vzdržuje tako, da bi bilo zagotovljeno neprekinjeno delovanje ter primemo gradbeno-telmično stanje teh objektov in naprav, - če ne opravlja mesečnih pregledov stanja objektov in naprav javne službe, - če ne izdela letnega programa vzdrževanja objektov in naprav javne službe, - če ne pripravi poročil o stanju objektov in naprav javne službe, - če ne vodi katastra objektov in naprav javne službe v skladu z 8. členom tega odloka, - če občini ne omogoči vpogleda v svoje poslovanje, ki se nanaša na izvajanje javne službe, - če v okviru objektivnih zmožnosti ne izvaja javno službo tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile, - če ob nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo, ne obvešča občine in se z njo ne dogovaija o opravljanju javne službe v pogojih višje sile. (2) Z globo 400 evrov se kaznuje odgovorno osebo koncesionaija, če stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. 22. člen (1) Z globo 1.400 evrov se kaznuje pravno osebo, samostojnega podjetnika posameznika ali posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, če: - na objektih in napravah javne službe ali v neposredni bližini brez dovoljenja občine namešča kakršnakoli obvestilna ali oglaševalska sredstva, sadi drevje ah grmičevje, gradi ah postavlja pomožne ali začasne objekte ali opravlja kakršnakoli druga dela, ki bi imela negativne vplive na delovanje objektov in naprav javne službe, - namerno poškoduje objekte in naprave, - onemogoči dostop do objektov in naprav. (2) Z globo 400 evrov se kaznuje za prekršek odgovorno osebo pravne osebe, če stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. 23. člen Z globo 400 evrov se kaznuje fizična oseba, če stori prekršek iz 22. člena tega odloka. X. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 24. člen (prenehanje veljavnosti) Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o koncesiji za opravljanje javne razsvetljave v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 2/1997 in 2/2003). 25. člen (objava in začetek veljavnosti odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-14/2016 04/81 Datum: 8.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 57. Na podlagi določila 32. in 35. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 332/1993, 30/1998-ZZLPPO, 127/2006-ZJZP, 38/2010-ZUKN, 57/2011), 36. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu /ZJZP/ (Uradni list RS, št. 127/2006) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/2015) je Občinski svet Ormož na svoji 15. redni seji dne 8.7.2016 sprejel ODLOK o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave v občini Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določijo predmet in pogoji opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe vzdrževanja javne razsvetljave (v nadaljevanju: javna služba) na območju občine Ormož (v nadaljevanju: občina). (2) S tem odlokom se določijo: • dejavnosti, ki so predmet javne službe. • območje izvajanja javne službe, uporabnike ter razmeija do uporabnikov, • pogoji, kijih mora izpolnjevati koncesionar, • javna pooblastila koncesionaiju, • splošni pogoji za izvajanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo, • vrsta in obseg monopola ali način njegovega preprečevanja, • začetek in čas trajanja koncesije, e viri financiranja javne službe, • nadzor nad izvajanjem javne službe, • prenehanje koncesijskega razmeija, • način podelitve koncesije, • organ, ki opravi izbor koncesionaija, • organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in • dmge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje javne službe. II. PREDMET JAVNE SLUŽBE 2. člen (storitve, ki so predmet javne službe) Javna služba po tem odloku obsega naslednje storitve: - vzdrževanje objektov in naprav javne službe, s katerim se zagotavlja neprekinjeno delovanje ter primemo gradbeno-telmično stanje teh objektov in naprav, - mesečni pregledi stanja objektov in naprav javne službe, - izdelava letnih programov ukrepov in vzdrževanja objektov in naprav javne službe, - priprava poročil o stanju objektov in naprav javne službe, - montaža in demontaža praznične razsvetljave na objektih in napravah javne službe in drugih objektih in napravah, - vodenje katastra objektov in naprav javne službe ter drugih evidenc in obveščanje javnosti, - dmga dela, ki jih je potrebno izvajati za dosego namena, za katerega so objekti in naprave javne službe namenjeni in za katere tako določa zakon ali dmg izvršilni predpis. III. OBMOČJE IZVAJANJA JAVNE SLUŽBE, UPORABNIKI TER RAZMERJA DO UPORABNIKOV 3. člen (območje izvajanja javne službe) Dejavnost javne službe se izvaja na celotnem območju občine. 4. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) Uporabniki na območjih občine, na katerih se izvaja javna služba, imajo pravico do uporabe storitev javne službe na pregleden in nepristranski način. IV. POGOJI, KI JIH MORA IZPOLNJEVATI KONCESIONAR 5. člen (pogoji) (1) Koncesionarje lahko fizična ah pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe. Koncesionar je lahko tudi tuja oseba, če zakon ne določa drugače. (2) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe so: • da je registriran za opravljanje dejavnosti, ki so predmet javne službe, • da je organizacijsko, kadrovsko in tehnično usposobljen za izvajanje javne službe, • da razpolaga s tehničnimi sredstvi za izvajanje javne službe, • da ima ustrezna dovoljenja za izvajanje dejavnosti, če so z zakonom predpisana. (3) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar se podrobneje določijo v razpisni dokumentaciji. (4) Koncesionar mora za podelitev koncesije koncedentu, predložiti izvedbeni program izvajanja dejavnosti javne službe na območju občine z oceno stroškov. V. JAVNA POOBLASTILA KONCESIONARJU 6. člen (javno pooblastilo) Izvajalec javne službe nima javnih pooblastil. Javno pooblastilo mu lahko podeli občina z odlokom. VI. SPLOŠNI POGOJI ZA IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 7. člen (splošni pogoji za izvajanje javne službe) Koncesionar izvaja javno službo v skladu z zakonodajo, podzakonskimi akti, predpisi občine in splošnimi akti sprejetimi na podlagi javnega pooblastila. VIL OBSEG MONOPOLA 8. člen (obseg monopola) (1) Koncesija za opravljanje dejavnosti javne službe iz prvega člena tega odloka se podeli enemu koncesionaiju. (2) Koncesionar pridobi posebno in izključno pravico za izvajanje dejavnosti javne službe na območju občine. m ZAČETEK IN ČAS TRAJANJA KONCESIJE 9. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmeije se začne s podpisom koncesijske pogodbe. 10. člen (trajanje koncesije) Koncesija se podeli za obdobje 10. let. IX. VIRI FINANCIRANJA JAVNE SLUŽBE 11. člen (viri financiranja javne službe) Koncesionar pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz: • občinskega proračuna, • dragih virov določenih z zakonom ali odlokom občine. X. NADZOR NAD IZVAJANJEM GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE 12. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije izvaja občinska uprava. (2) Nadzor nad zakonitostjo dela koncesionaija izvršuje pristojni organ občinske uprave. XI. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA 13. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmeije preneha: • s prenehanjem koncesijske pogodbe, • z odkupom koncesije, • z odvzemom koncesije, • s prevzemom javne službe v režijo. • v drugih primerih določenih s koncesijsko pogodbo. 14. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: • po preteku časa, za katerega je bila sklenjena, • z odpovedjo, • z razdrtjem. (2) Razlogi in pogoji za odpoved in razdrtje pogodbe ter dmge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi oziroma razdrtju pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi. 15. člen (odkup koncesije) (1) Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmeije tako, da koncesionar preneha opravljati dejavnost javne službe pred potekom časa trajanja koncesije, koncedent pa v določenem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali pridobil za namen izvajanja dejavnosti javne službe. (2) Način obseg in pogoji odkupa koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. 16. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent lahko odvzame koncesijo koncesionaiju ne glede na določila koncesijske pogodbe: • če ne začne z izvajanjem dejavnosti javne službe v za to določenem roku, • če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ah kot koncesionirana gospodarska javna služba, • če dejavnosti ne izvaja redno, strokovno in pravočasno, skratka tako, da so povzročene motnje v izvajanju dejavnosti, • če dejavnosti ne izvaja v skladu s predpisi, standardi in navodili koncedenta, • zaradi ponovljenih in dokazanih grobih kršitev predpisov in določil koncesijske pogodbe, • če koncesionar kot fizična ah pravna oseba preneha obstajati. (2) Koncedent mora koncesionaiju, pred odvzemom koncesije, dati primeren rok za odpravo kršitev iz tretje, četrte in pete alineje prvega odstavka tega člena. (3) V primem odvzema koncesije v skladu z dmgo alinejo prvega odstavka tega člena ima koncesionar pravico do odškodnine v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb. 17. člen (prevzem javne službe v režijo) (1) Koncedent lahko prevzame javno službo v režijo. (2) Pogoji in način prevzema se določijo v koncesijski pogodbi. XIL NAČIN PODELITVE KONCESIJE 18. člen (javni razpis) (1) Koncedent izbere koncesionaije na podlagi javnega razpisa. (2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletnih straneh občine. 19. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega koncesijskega akta, v skladu z določili zakona, ki meja javno-zasebno partnerstvo in ob smiselni uporabi zakona o javnem naročanju. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj en ponudnik, ki izpolnjuje s tem koncesijskim aktom določene pogoje. (3) Če javni razpis ni uspel se lahko ponovi. (4) Župan lahko z župani drugih občin, ki imajo skupni javni interes za izvedbo postopka javnega razpisa in podelitev koncesije za opravljanje dejavnosti javne službe, imenuje skupno strokovno komisijo in izvede skupni javni razpis. 20. člen (vsebina javnega razpisa) (1) Objava javnega razpisa vsebuje najmanj: • navedbo, da gre za podelitev koncesije za opravljanje javne službe iz 2. člena tega odloka, • ime in sedež občine, • predmet, naravo ter obseg storitev in območje izvajanja javne službe, • začetek in predviden čas trajanja koncesijskega razmaja, • postopek izbire koncesionaija, • kraj, čas in plačilne pogoje za dvig razpisne dokumentacije, • kraj in rok za predložitev vlog ter pogoje za njihovo predložitev,, • zahteve glede vsebine vlog, • pogoje, ki jih morajo kandidati izpolnjevati in so določeni v 5. členu tega odloka ter dokazila o njihovem izpolnjevanju, • pogoje za predložitev skupne vloge, • merila za izbiro najugodnejšega kandidata in merila za izbiro najugodnejšega ponudnika, • naslov, prostor, datum in uro odpiranja vlog. • rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa. (2) V času objave javnega razpisa imajo zainteresirane osebe možnost vpogleda v razpisno dokumentacijo. 21. člen (postopek izbire koncesionarja) (1) Za vodenje postopka razpisa in oceno ponudb imenuje župan občine strokovno komisijo, ki jo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Vsi člani strokovne komisije morajo imeti visokošolsko strokovno izobrazbo in delovne izkušnje z delovnega področja opravljanja javne službe, za katerega se podeljuje koncesija, da omogočajo strokovno presojo vlog. V primem izvedbe skupnega javnega razpisa iz 19. člena tega odloka mora imeti vsaka občina vsaj enega predstavnika v strokovni komisiji. (2) Za izbiro koncesionaija se uporabi postopek konkurenčnega dialoga. (3) Postopek konkurenčnega dialoga se začne z javnim razpisom v skladu z določili prejšnjega člena. (4) Občina v prvi fazi konkurenčnega dialoga, v skladu s pogoji, navedenimi v javnem razpisu, izbere kandidate, s katerimi v dmgi fazi vodi dialog, namenjen ugotovitvi in opredelitvi sredstev ter najprimernejših rešitvah za opravljanje javne službe iz 1. člena tega odloka. V tem dialogu lahko javni partner z izbranimi kandidati razpravlja o vseh vidikih načina izvajanja javne službe ter rešitve po potrebi med seboj primeija. Občina nadaljuje konkurenčni dialog s kandidati vse dotlej, dokler ne najde rešitve, ki ustreza njenim ciljem in potrebam. (5) Med konkurenčnim dialogom mora občina zagotoviti enakopravno obravnavanje vseh kandidatov. (6) Po odločitvi, daje dialog zaključen, občina obvesti vse kandidate, ki so sodelovali v zadnji fazi dialoga in jih pozove, da predložijo končne ponudbe, pripravljene ob upoštevanju rešitev, predstavljenih in opredeljenih med dialogom. Predložene ponudbe morajo vsebovati vse elemente, zahtevane in potrebne za opravljanje javne službe. (7) Javni partner sme od kandidata, ki je predložil ekonomsko najugodnejšo ponudbo, zahtevati, da pojasni nekatere elemente svoje ponudbe ali pa da potrdi zaveze, podane v svoji ponudbi, če pojasnilo ali potrditev ne pomeni spremembe ponudbe, ki bi povzročila izkrivljanje konkurence oziroma imela diskrimonatomi učinek. (8) Za vsa vprašanja, ki se nanašajo na izvedbo postopka izbire koncesionaija, ki s tem odlokom niso urejena, se uporabljajo določila zakona, ki ureja javno-zasebno partnerstvo in ob smiselni uporabi zakona, ki mej a j avno naročanj e. XTTT. ORGAN, KI OPRAVI IZBOR KONCESIONARJA 22. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Koncesionaija izbere občinska uprava z upravno odločbo na podlagi predloga strokovne komisije iz prvega odstavka 21. člena tega odloka. (2) V postopku izbire koncesionaija imajo vsi kandidati, ki so sodelovali v postopku javnega razpisa, položaj stranke. XIV. ORGAN, POOBLAŠČEN ZA SKLENITEV KONCESIJSKE POGODBE 23. člen (organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe) (1) Koncesijsko pogodbo v imenu koncedenta sklene župan občine. (2) Župan je dolžan seznaniti občinski svet o poteku postopka podelitve koncesije in vsebini koncesijske pogodbe. XV. DRUGE SESTAVINE POTREBNE ZA DOLOČITEV IN IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 1. Prenos koncesije 24. člen (prenos koncesije) (1) Koncesionar lahko prenese izvajanje javne službe na dmgo osebo samo z dovoljenjem koncedenta. (2) Koncedent lahko v celoti ah delno prenese izvajanje javne službe na dragega koncesionaija le v primeru, če izbrani koncesionar več ne izpolnjuje pogojev za izvajanje javne službe, drugače pa samo s soglasjem koncesionaija. 2. Višja sila 25. člen (dolžnosti in pravica koncesionarja) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti izvajati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) V primeru iz prejšnjega odstavka tega člena ima koncesionar pravico od koncedenta zahtevati povračilo stroškov, ki so nastali zaradi izvajanja javne službe v nepredvidljivih okoliščinah. Razmaje v zvezi z načinom izvajanja javne službe v nepredvidljivih okoliščinah, se podrobneje opredeli s koncesijsko pogodbo. (3) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmaje preneha. vendar samo sporazumno med koncedentom in koncesionaijem. 3. Odgovornost koncesionarja za ravnanje zaposlenih 26. člen (odgovornost za škodo) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 4. Začasen prevzem 27. člen (začasen prevzem) V kolikor koncesionar v primerili, ki so posledica ravnanja pri njem zaposlenih ljudi, ne zagotovi izvajanja javne službe, lahko njeno izvajanje začasno zagotovi koncedent s prevzemom javne službe v režijo ali na dmg način, določen v koncesijski pogodbi. 5. Odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja 28. člen (vrsta odgovornosti) Koncedent subsidiarno odgovaija za škodo, ki jo pri izvajanju javne službe povzroči koncesionar uporabnikom ali drugim osebam na območju občine, če ni s koncesijsko pogodbo dogovoijena drugačna odgovornost. 6. Zavarovanje odgovornosti za škodo 29. člen (zavarovanje) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam in za škodo, ki jo pri izvajanju javne službe povzroči uporabnikom ali drugim osebam. (2) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. XVI. KONČNA DOLOČBA 30. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 007-15/2016 04/81 Datum: 8.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 58. Na podlagi določil Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12 in 36/14 - odi. US) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 15. redni seji dne 8.7.2016 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o kategorizaciji občinskih cest na območju občine Ormož 1. člen V Odloku o kategorizaciji občinskih cest na območju občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 5/08, 9/13) se 3. člen v tabeli »Lokalne ceste (LC) med naselji v občini Onnož in lokalne ceste med naselji v občini Ormož in naselji v sosednjih občinah so:« spremeni tako, da se: - spremenijo naslednji zapisi 6 223301 230 Mekotnjak - Lahonci 302100 1.678 V 3.168 7 302011 2 GI-2 - Podgorci 076030 1.569 V 8 302012 302010 odcep 076030 52 V 15 302111 076030 Bresnica - Bratonečice 302030 2.274 v 124 SKUPAJ 80,983 km 48,196 2. člen 4. člen se v tabeli »Lokalne ceste v mestu Onnož in naselju Hardek z uvedenim uličnim sistemom so:« v alineji »-mestne ceste ali krajevne ceste (LK)« spremeni tako, da se: - doda naslednji zapis 34.1 304362 304360 Vinarska ulica 304370 348 V - spremeni naslednji zapis SKUPAJ 9,855 km 0 3. člen 5. člen se v tabeli »Javne poti (JP) v naseljih in med naselji so:« spremeni tako, da se: - brišejo naslednji zapisi 454 803162 803160 Miklavž Miklavž 62 545 v 26/| 801131 23Q Pavlovci 801130 555 v 5365- 801198 801190 Petek V. Nedelja 54 469 v 39g 801861 3 Osluševci 302010 070 v - dodajo naslednji zapisi 4.1 802043 804040 V. Brebrovnik V. Brebrovnik 56 110 V 24.1 802582 302100 Ivanjkovci Ivanjkovci 34 317 V 121.1 803142 726 Miklavž Miklavž 28b 134 V 137.1 803205 803200 Hennanci Hennanci 10 131 V 229.1 803986 803980 Frankovci - Samica Obrež 41 1.187 V 268.1 804161 302320 Loperšice Loperšice 40 164 V 272.1 804182 804180 GI-2 - ŽP Pušenci ŽP Pušenci 107 V 281.2 804213 804210 Pavlovci Pavlovci 25 300 V 289.1 804261 2 Pušenci Pušenci 4a 139 V 329.1 804485 304010 Novakova cesta Novakova c. 35 28 V 356.1 804603 804600 Senešci Senešci NH 165 V 362.1 804632 804630 Vičanci Vičanci 9la 129 V 373.1 804713 804710 Trgovišče - Mihovci 804700 1.804 V 383.1 804762 2 Trgovišče - Senešci Trgovišče 26 284 V 414.1 804925 804920 Stijanci Stijanci 14a 81 V - spremenijo naslednji zapisi 4 723421 223300 Žerovinci - Hujbar 802500 546 V 506 6 802291 302030 Vičanci 802400 1.053 V 919 14 802501 802570 Žerovinci - Hujbar -Lahonci 223300 2.050 V 21 802541 302100 Lahonci 802500 1.214 V 22 802571 230 Žerovinci 223300 1.608 V 24 802581 230 Ivanjkovci Ivanjkovci 33 104 V 46 802701 230 Mihalovci 302090 2.512 V 47 802711 230 Libanja Libanja 4 477 V 214 803901 302160 Jeruzalem - Miklavž Miklavž 77 1.085 V 568 222 803945 303050 Hardek Hardek lOa 214 V 236 804061 2 Pušenci - Ormož križišče 1.582 V 237 804062 304410 Pušenci Pušenci 1 460 V 238 804063 804060 Pušenci Pušenci 19 175 V 246 804081 804080 Ormož - Pušenci -Frankovci Lagune 2.277 V 248.1 804084 804060 Praprotnik Pušenci 18 337 V 267 804151 302330 Hum Hum 9/a 106 V 272 804181 2 Pušenci Pušenci 5/a 269 V 281 804211 230 Pavlovci Pavlovci 26a 623 V 281.1 804212 804210 Kvar Pavlovci 18 150 V 282 804221 726 Pavlovci - ŽP Pavlovci 804130 974 V 331 804492 804490 Vel. Nedelja V. Nedelja 40 442 V 363 804641 302030 Vičanci 804600 1.266 V 368 804681 302030 Senešci 804600 971 V 371 804702 804700 Mihovci Mihovci 98 164 V 378 804741 2 Mihovci 302460 963 V 383 804761 804710 Trgovišče - Senešci 302030 776 V 399 804871 302010 Osluševci 102160 675 V 411 804921 302110 Ritmerk - Stijanci -Sejanci 302030 2.114 v 120 414 804924 076030 Bresnica - Stijanci 804920 1.042 v 428 804971 2 GI-2 - Podgorci 302010 925 v SKUPAJ 311,193 km 11,249 4. člen H kategorizaciji občinskih cest, določenih s tem odlokom, je bilo v skladu z določbo 18. člena Uredbe o merilih za kategorizacijo javnih cest (Uradni list RS, št. 49/97, 113/09 in 109/10 - ZCes-1) pridobljeno soglasje Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo št. 37162-3/2016- (507) z dne 19.5.2016. 5. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 3712-26/2013 02/78 Ormož, dne 8.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 59. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS -stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odi. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 15. seji, dne 8.7.2016 sprejel ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja 1. člen V Odloku o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 12/12- uradno prečiščeno besedilo) se 1. člen spremeni tako, da se glasi: »S tem odlokom Občina Onnož (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelj) ustanavlja javni zavod na področju osnovnega šolstva z naslednjim šolskim okolišem: Centralna šola Velika Nedelja: Bresnica, Cvetkovci, Drakšl, Hajndl Lunovec, Mihovci, Osluševci, Podgorci, Predava, Ritmerk, Senešci, Sodinci, Stnnec, Stijanci, Šardinje, Velika Nedelja, Vičanci, Trgovišče. Podružnica Podgorci: B resnica, Cvetkovci, Osluševci, Podgorci, Predava Ritmerk, Stijanci, Sodinci od vključno hišne številke 39 do vključno hišne številke 54 z vsemi podštevilkami.«. 2. člen V 4. členu se peta alineja spremeni tako, da se glasi: »- R/90.010 Umetniško uprizaijanje.«. 3. člen Spremembe odloka začnejo veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 007-13/2016 10/8 Ormož, dne 8.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 60. Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odi. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odi. US, 40/12 - ZUJF in 14/15 -ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 15. redni seji, dne 8.7.2016 sprejel PRAVILNIK o sofinandranju programov socialno-humanitarne dejavnosti v občini Ormož I. SPLOŠNA DOLOČILA 1. člen Občina Ormož (v nadaljevanju Občina) s tem pravilnikom določa pogoje, postopke, merila in kriterije za ocenjevanje, vrednotenje in razdelitev sredstev iz občinskega proračuna, ki so namenjena za izvajanje neprofitne in prostovoljne dejavnosti izvajalcev na področju izvajanja socialno -humanitarne dejavnosti. II. POGOJI IN POSTOPEK 2. člen Sofinanciranje socialno -humanitarne dejavnosti v občini obsega dejavnost: - humanitarnih organizacij kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki v javnem interesu opravljajo humanitarno dejavnost na področjih socialnega in zdravstvenega varstva v skladu z zakonom, - invalidskih organizacij kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, kijih ustanovijo invalidi in drugi posamezniki v skladu z zakonom, da v njih izvajajo posebne socialne programe in storitve, utemeljene na značilnostih invalidnosti po posameznih funkcionalnih okvarah, ki ogrožajo socialni položaj invalidov, - dobrodelnih organizacij kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki jih z namenom, da bi reševale socialne stiske in težave prebivalcev, ustanovijo posamezniki v skladu z zakonom, ah verske skupnosti, - organizacij za samopomoč kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki jih v skladu z zakonom ustanovijo posamezniki z namenom, da bi v njih skupno reševali socialne potrebe svojih članov, - drugih društev, zavodov in organizacij, ki izvajajo programe na področju zasvojenosti, svetovanja preko telefona otrokom in mladostnikom, ženskam in drugim osebam v osebnih stiskah ter dmge humanitarne in neprofitne programe in so registrirani za opravljanje dejavnosti. 3. člen Izvajalci programov so lahko društva, zveze dmštev, klubi, združenja in dmge organizacije (v nadaljevanju: izvajalci) in morajo izpolnjevati naslednje pogoje: imajo sedež v občini Onnož; imajo sedež izven območja občine Ormož in vključujejo člane, ki so občani občine Onnož, da so registrirani za opravljanje dejavnosti invalidskih organizacij, humanitarnih in dobrodelnih organizacij ah da so vpisani v razvid invalidskih in humanitarnih organizacij ah da delujejo v javnem interesu na območju občine Ormož; da prijavijo program, kije predmet razpisa, da imajo zagotovljene materialne, prostorske in kadrovske pogoje za uresničevanje načrtovanih programov; da imajo urejeno evidenco o članstvu in ostalo dokumentacijo kot jo določa Zakon o društvih (za društva), da imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki izvajanja programa, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev Občine Onnož, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov; da aktivno delujejo najmanj dve leti, da dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi. 4. člen Sofinanciranje programov socialno-humanitame dejavnosti se izvede na podlagi javnega razpisa. Za organizacijo in izvedbo javnega razpisa je zadolžena Občinska uprava Občine Ormož. Javni razpis se objavi vsako leto po sprejemu proračuna, v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani občine. 5. člen Višina sredstev za sofinanciranje dejavnosti iz tega pravilnika se določi vsako leto v proračunu Občine Ormož. 6. člen Javni razpis mora vsebovati predmet javnega razpisa, opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na javni razpis, pogoje, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci, rok za oddajo vlog, informacijo o razpisni dokumentaciji in rok v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu razpisa. 7. člen Za razdelitev proračunskih sredstev med prijavljene na javni razpis imenuje župan tričlansko komisijo, ki na podlagi javnega razpisa in skladno s pogoji in merili tega pravilnika pripravi predlog razdelitve razpoložljivih sredstev. Na podlagi tega predloga Občinska uprava Občine Ormož izda sklep, s katerim v 30 dneh po končanem razpisu obvesti vse prijavljene o izidu razpisa. Zoper ta sklep je možen ugovor županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovom je dokončna. 8. člen Po pravnomočnosti sklepa o sofinanciranju izbrani izvajalci sklenejo pogodbo o sofinanciranju, ki jo podpiše župan. Pogodba o sofinanciranju mora vsebovati pogodbene stranke, predmet pogodbe in višino sofinanciranja, določilo nadzora in poročanje o namenski porabi sredstev ter dmge medsebojne pravice in obveznosti. Izvajalci programov so dolžni do konca marca naslednjega leta oddati finančno in vsebinsko poročilo z dokazih o namenski porabi sredstev. Sredstva se lahko porabijo le za namen, za katerega so bila s pogodbo določena. Če izvajalec dodeljenih sredstev ne porabi namensko, mora dodeljena sredstva vrniti v skladu z določili, navedenimi v pogodbi. 9. člen Komisija oceni program v skladu z merili in kriteriji, ki so sestavni del tega pravilnika. III. MERILA IN KRITERIJI 10. člen Vrednost sofinanciranja socialno-humanitamih programov je odvisna od vsakoletnih zagotovljenih sredstev v občinskem proračunu. Vsakoletno zagotovljena sredstva se razdelijo v dveh skupinah: skupina A - za izvajalce, ki imajo sedež v občini Ormož se dodeli 80% zagotovljenih sredstev iz občinskega proračuna, skupina B - za izvajalce, ki nimajo sedeža v občini Ormož in vključujejo člane iz občine Ormož se dodeli 20% zagotovljenih sredstev iz občinskega proračuna. Vrednost programov je izražena v točkah. Vrednost točke za izvajalce v skupini A se določi tako, da se razpoložljiva sredstva proračuna namenjena za izvajalce socialno-humanitamih programov skupine A delijo s skupnim seštevkom točk njihovih ovrednotenih programov, prispelih na javni razpis. Vrednost točke za izvajalce v skupini B se določi tako, da se razpoložljiva sredstva proračuna namenjena za izvajalce socialno-humanitamih programov skupine B delijo s skupnim seštevkom točk njihovih ovrednotenih programov, prispelih na javni razpis. Znesek sofinanciranja Občine Ormož posameznemu izvajalcu ne sme presegati pričakovanega deleža sofinanciranja dejavnosti s strani Občine Onnož, ki ga izvajalec v prijavi na razpis opredeli z finančno konstrukcijo. 11. člen Komisija bo pri ocenjevanju prispelih vlog upoštevala naslednja merila in kriterije: 1. Vključenost prostovoljcev in aktivnih članov v izvedbo programa (imeti morajo stalno prebivališče v občini Ormož) 2. Številčnost uporabnikov (koristnikov) programa, ki imajo stalno prebivališče v občini Onnož in jim je program tudi namenjen 3. Dosedanja izvedba in sofinanciranje programa s strani občine Onnož 4. Delež lastnih sredstev 5. Ocena kvalitete predlaganega programa 1. VKLJUČENOST PROSTOVOLJCEV IN AKTIVNIH ČLANOV V IZVEDBO PROGRAMA (IMETI MORAJO STALNO PREBIVALIŠČE V OBČINI ORMOŽ) Število prostovoljcev in aktivnih članov Število točk do vključno 15 članov 5 od 16 do vključno 50 članov 10 več kot 50 članov 20 Opomba: merilo se uporablja za obe skupini 2. ŠTEVILČNOST UPORABNIKOV (KORISTNIKOV) PROGRAMA, KI IMAJO STALNO PREBIVALIŠČE V OBČINI ORMOŽ IN JIM JE PROGRAM TUDI NAMENJEN Število uporabnikov programa Število točk Skupina A do vključno 700 uporabnikov 5 od 701 do 2000 uporabnikov 10 od 2001 do 3200 uporabnikov 20 nad 3201 uporabnikov 30 Opomba: merilo se uporablja le za skupino A Število uporabnikov programa Število točk Skupina B do vključno 5 uporabnikov 5 od 6 do 10 uporabnikov 10 od 11 do 30 uporabnikov 20 nad 30 uporabnikov 30 Opomba: merilo se uporablja le za skupino B 3. DOSEDANJA IZVEDBA IN SOFINANCIRANJE PROGRAMA S STRANI OBČINE ORMOŽ Izvajanje in sofinanciranje programa s strani občine Ormož Število točk od vključno leta 2007 in prej 10 od vključno leta 2008 do vključno leta 2012 5 od vključno leta 2013 dalje 3 Opomba: merilo se uporablja za obe skupini 4. DELEŽ LASTNIH SREDSTEV Delež lastnih sredstev Število točk do 10% 3 od 10 do 20% 5 od 20% 10 Opomba: merilo se uporablja za obe skupini 5. OCENA KVALITETE PREDLAGANEGA PROGRAMA Kvaliteta in realnost programa, jasno opredeljeni cilji do 30 točk ter metode dela Opomba: merilo se uporablja za obe skupini IV. KONČNE DOLOČBE 12. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju programov humanitarnih organizacij v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 3/05). 13. člen Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 007-17/2016 10/8 Ormož, dne 8.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 61. Na podlagi Odloka o porabi koncesijske dajatve za trajnostno gospodaijenje z divjadjo v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož št. 10/2011), Odloka o proračunu Občine Onnož za leto 2016 (Uradni vestnik Občine Onnož št. 18/2015 in 8/2016) objavlja Občina Ormož JAVNI RAZPIS za dodelitev in porabo koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo v letu 2016 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo. Sredstva se porabijo za izvajanje ukrepov varstva in vlaganj v naravne vire za naslednje ukrepe: 1) Biomeliorativni ukrepi: ohranjanje in vzdrževanje gozdnih jas, gnnišč, logov, izdelava in vzdrževanje vodnih habitatov (kaluža, mlaka, mokrišče, vodni viri, ipd.), vzdrževanje gozdnih robov, pasišč in remiz, nakup in sadnja ter zaščita avtohtonih in rastišču primernih plodonosnih grmovnih in drevesnih vrst, krmljenje divjadi, vzdrževanje krmnih in pridelovalnih njiv; (2) Biotehnični ukrepi: izdelava, postavitev in vzdrževanje gnezdilnic, solnic, umetnih dupel in prež; (3) Ostali ukrepi: čistilne akcije občine, čiščenje divjih odlagališč, izobraževanja in obveščanja prebivalcev/šolaijev o stanju in odnosu do gozdnih živali/divjadi in o gozdnem bontonu. II. VIŠINA RAZPISNIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu Občine Ormož za leto 2016 v višini 2.871,44 EUR. V primem, da sredstva v poslovnem letu ne bodo porabljena, se le ta prenesejo kot namenski prihodek v proračun naslednjega leta. III. UPRAVIČENCI IN MERITA VIŠINE PODPORE Upravičenci do sredstev so lovske družine-koncesionaiji, ki imajo podpisano koncesijsko pogodbo za trajnostno gospodaijenje z divjadjo v Republiki Sloveniji za lovišča, ki ležijo na območju občine Ormož. Višina sredstev se upravičencem dodeli na osnovi izdelanega letnega programa aktivnosti trajnostnega gospodaijenja z divjadjo, obsega deleža njihovega lovišča v občini ter namenskih sredstev tekočega leta. IV. ROK ZA PREDLOŽITEV PRIJAV IN NAČIN PRIJAVE Rok za oddajo vlog za navedene ukrepe je do petka 9. septembra 2016. Vlagatelji oddajo vlogo, ki vsebuje: prijavni obrazec, ki je sestavni del dokumentacije, izjavo vlagatelja o izpolnjevanju pogojev. Vloga mora biti izdelana v skladu z razpisno dokumentacijo. Vloge je potrebno oddati na naslov: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Vlogo je potrebno oddati v zaprti ovojnici, opremljeni z naslovom pošiljatelja in označeni z oznako: »NE ODPIRAJ - JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE TRAJNOSTNEGA GOSPODARJENJA Z DIVJADJO V LETU 2016«. V. OBRAVNAVA VLOG Vloge bo odpirala tričlanska komisija po končanem javnem razpisu. Odpiranje vlog ni javno. Komisijo v ta namen imenuje župan. V primem nepopolne vloge bo komisija vlagatelja pozvala k dopolnitvi v roku 8 dni od dneva prejema poziva za dopolnitev. Po prejemu dopolnitve se vloga in dopolnitev vloge ponovno pregledata. Nepopolna vloga, ki jo vlagatelj v navedenem roku ne dopolni v celoti, se zavrže. Prav tako se zavrže vloga, katere dopolnitev je bila poslana prepozno. Komisija bo v roku 15 dni od zaključka javnega razpisa pripravila predlog razdelitve sredstev, na osnovi katere bo občinska uprava v 30 dneh po končanem razpisu izdala odločbo o dodelitvi sredstev. Zoper odločbo lahko vlagatelj vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna. Po preteku pravnomočnosti odločbe bo z upravičencem sklenjena pogodba, kjer bodo navedeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev. Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na transakcijski račun na podlagi zahtevka, ki se ga dostavi na občino najkasneje do 20.10.2016. VI. NADZOR NAD NAMENSKO PORABO SREDSTEV Namensko porabo sredstev spremlja in preveija organ pristojen za kmetijstvo na Občini Onnož. V primem ne namensko porabljenih sredstev pridobljenih po tem razpisu mora prejemnik le te vrniti s pripadajočimi zakonskimi obrestmi. VIL RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Onnož: www.onnoz.si. Zainteresirani jo lahko v tem roku dvignejo tudi v času uradnih ur na Oddelku za gospodarske dejavnosti Občine Ormož. Dodatne informacije v zvezi z razpisom lahko zainteresirani dobijo pri Miranu Klinc, tel.št. 02/741 53 13, e- mail: m i ra n. k 1 i nc ri o r mo z. s i. Številka: 341- 1/2016 4/20 Datum: 25.7.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ