URADNI LIST SOCIALISTIČNE REPUBLIKE SLOVENIJE Številka 1 Ljubljana, 14. januarja 1970 Cena 1 dinar Leto XXVII VSEBINA: 1. Zakon o spremembi zakona o usmeritvi sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu v letih 1966 do 1970. 2. Odlok o delovnem področju zborov Skupščine Socialistične republike Slovenije, o vprašanjih, glede katerih morajo dati mnenje delegati na zasedanju v Skupščini Socialistične republike Slovenije in o razmerjih med zbori Skupščine Socialistične republike Slovenije pri njihovem delu. PREDPISI OBČINSKIH SKUPŠČIN: 1. Odredba o višini skočnine za območje občine Litija. X. Na podlagi tretjega odstavka 167. člena ustave Socialistične republike Slovenije izdajam UKAZ o razglasitvi zakona o spremembah zakona o usmeritvi sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu v letih 1966 do 1970 Razglaša se zakon o spremembah zakona o usme-ristvi sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu v letih 1966 do 1970, ki ga je sprejela Skupščina Socialistične republike Slovenije na seji republiškega zbora in na seji gospodarskega zbora dne 29. decembra 1909. St. 402-93/69 Ljubljana, dne 30. decembra 1969. Predsednik Skupščine SR Slovenije Sergej Kraigher 1. r. ZAKON o spremembah zakona o usmeritvi sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu v letih 1969 do 1970 1. člen i ■ V 1. členu zakona o usmeritvi sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu v letih 1966 do 1970 (Uradni list SRS, št. 4-14/67 in št. 10-56/68) se besede »Splošni gospodarski banki v Ljubljani« nadomestijo z besedami »kreditni banki in hranilnici v Ljubljani«. 2. člen V točki č) 1. člena se beseda »turizma« nadomesti z besedo »železarstva«. 3. člen V 5. členu se točka a) spremeni tako, da se glasi: »a) na področju železarstva: za povečanje trajnih obratnih- sredstev železarn;« 4. člen 6. člen se spremeni tako, da se glasi: »Za namene iz prejšnjega člena se bodo odobravali krediti v mejah razpoložljivih sredstev: a) na področju železarstva — z vračilnim rokom do 15 let; b) na področju kmetijstva kot delež k investici-cijam: — za urejanje nasadov — z vračilnim rokom do 10 let in s tem, da zapade prva polletna anuiteta 1. maja 1976; — za intenziviranje kmetijske proizvodnje in za izboljšanje prometa s kmetijskimi pridelki — z vračilnim rokom do 10 let in s tem, da začne teči ta rok 1. januarja 1971; c) na področju gozdarstva kot delež k investicijam — z vračilnim rokom do 15 let in s tem, da zapade prva polletna anuiteta 1. maja 1981. Obrestna mera za kredite iz tega člena znaša 4,5 "/o.« 5. člen 7. člen se spremeni tako, da se glasi: »Iz sredstev SR Slovenije za investicije v gospodarstvu bo za namene in po pogojih, ki jih določa ta zakon, odobravala kredite kreditna banka in hranilnica v Ljubljani, razen kreditov, namenjenih za kmetijstvo in gozdarstvo. > Odobravanje kreditov, namenjenih Za kmetijstvo in gozdarstvo, dodeli republiški sekretariat za finance tistim bankam v SR Sloveniji, ki ponudijo najbolj sprejemljive pogoje glede sodelovanja pri kreditiranju s svojimi bančnimi sredstvi, glede rokov vračanja in glede zaračunavanja Svoje provizije.« 6. člen Ta zakon začne veljati osmi dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. 2. Na podlagi prvega odstavka 162. člena ustave Socialistične republike Slovenije je Skupščina Socialistične republike Slovenije na seji republiškega zbora dne 29. decembra 1969, na seji gospodarskega zbora dne 9. decembra 1969, na seji prosvetno-kulturnega zbora dne 29. decembra 1969 in na seji socialno-zdravstvenega zbora dne 24. decembra 1969 sprejela ODLOK o .delovnem področju zborov Skupščine Socialistične republike Slovenije, o vprašanjih, glede katerih morajo dati mnenje delegati občin na zasedanju v Skupščini Socialistične republike Slovenije in o razmerjih med zbori Skupščine Socialistične republike Slovenije pri njihovem delu A. DELOVNO PODROČJE ZBOROV 1. člen Republiški zbor in gospodarski (zbor enakopravno obravnavata vprašanja s področja gospodarstva in financ, kot so: stanje in razvoj posameznih gospodarskih področij, stanovanjskega in komunalnega gospodarstva, urbanizma in prostorskega planiranja; raziskovalno delo na področju gospodarstva; vprašanja ekonomskih odnosov s tujino; bančnega in kreditnega sistema; notranje delitve v delovnih organizacijah na področju gospodarstva; delo in funkcioniranje samoupravnih organov v gospodarskih organizacijah; delovna razmerja na področju gospodarstva; stanje kadrov in potrebe po kadrih na gospodarskem področju; druga vprašanja s področja gospodarskih odnosov in gospodarskega razvoja ter druga vprašanja z gospodarskega področja, ki imajo poseben pomen za delovne ljudi in delovne jkupnosti. Republiški zbor in gospodarski zbor sprejemata zakone, dajeta avtentične razlage zakonov in sprejemata druge akte o gospodarskih organizacijah, gospodarskem poslovanju in združevanju v gospodarstvu; o ukrepih in instrumentih glede delitve družbenega proizvoda in o drugih ukrepih in instrumentih za usmerjanje in uresničevanje gospodarske politike; O prispevkih, davkih, taksah in drugih davščinah; o jav-Siih posojilih; o denarju in drugih plačilnih sredstvih in o plačilnem prometu; o kreditnih in bančnih poslih: o cenah in kontroli cen; ‘o zavarovanju; o varstvu pred elementarnimi nesrečami; o zemlji, gozdovih in vodah, cestah in izkoriščanju naravnih bogastev in drugih naravnih sil; o varstvu živali in rastlin; o prometu in zvezah; o projektiranju in gradnji, o komunalnem in stanovanjskem gospodarstvu ter urbanizmu in prostorskem planiranju: o merah, standardih, tehničnih normativih, patentih, znamkah, vzorcih in modelih; o drugih vprašanjih s področja gospodarstva in financ in o drugih vprašanjih s teh področij, ki imajo poseben pomen za delovne ljudi in delovne skupnosti. 2. člen Republiški zbor in prosvetno-kulturni zbor enakopravno obravnavata stanje in razvoj izobraževanja in vzgoje, znanosti, umetnosti in drugih področij kulture in telesne kulture: sistem in organizacija znanstvenoraziskovalnega dela; vprašanja s področja kulturnih \ stikov s tujino; organizacijo in delovanje služb, kakor tudi stanje kadrov in potrebe po kadrih na teh področjih; financiranje teh področij v okviru delitve družbenega proizvoda, določene z družbenim planom in drugimi akti Skupščine SR Slovenije; samoupravne in ekonomske odnose ter notranjo delitev v delovnih organizacijah teh področij, kot tudi druga vprašanja s teh področij, ki imajo pomen za delovne ljudi in delovne skupnosti; obravnavata statute in druge akte, ki jih samoupravne skupnosti ter delovne in druge organizacije s področja dela zbora predložijo Skupščini SR Slovenije v potrditev oziroma soglasje. Republiški zbor in prosvetno-kulturni zbor enakopravno sprejemata zakone, dajeta avtentične razlage zakonov in sprejemata druge akte, s katerimi se urejajo vprašanja na področju izobraževanja, znanosti in umetnosti in na drugih področjih kulture, avtorskih pravic in .telesne kulture; druga vprašanja s teh področij, ki imajo pomen za delovne ljudi in delovne skupnosti. 3. člen Republiški zbor in socialno-zdravstvem zbor enaL kopravno obravnavata stanje in probleme na področju zdravstvenega varstva in zdravstvenega zavarovanja; financiranje zdravstvenega varstva in zdravstvenega zavarovanja; organizacijo in delovanje zdravstvene službe in zdravstvenega zavarovanja; stanje in probleme na področju invalidskega in pokojninskega zavarovanja: financiranje invalidsko-pokojninskega zavarovanja; varstvo, rehabilitacijo in zaposlovanje invalidov; stanje in probleme na področju socialnega in otroškega varstva; organizacijo in financiranje socialnega in otroškega varstva; vprašanja stikov s tujino na področju zdravstva in socialnega varstva, zlasti s področja socialnega zavarovanja naših občanov na delu v tujini in njihovih družinskih članov; samoupravljanje, ekonomske odnose in notranjo delitev v delovnih organizacijah s področja socialnega in zdravstvenega varstva; raziskovalno delo na področju zdravstva in socialnega varstva ter druga vprašanja s področja zdravstva, socialnega zavarovanja in drugih področij socialne politike, ki imajo pomen za delovne ljudi in delovne skupnosti; obravnavata statute in druge akte, ki jih samoupravne skupnosti ter delovne in druge organizacije s področja dela zbora predložijo Skupščini SR Slovenije v potrditev oziroma soglasje. Republiški zbor in socialno-zdravstveni zbor enakopravno sprejemata zakone, dajeta avtentične razlage zakonov in sprejemata druge akte, s katerimi se urejajo vprašanja zdravstvenega in socialnega varstva ter socialnega zavarovanja: zakonska zveza, družina, posvojitev in skrbništvo; zdravstveno nadzorstvo nad živili in predmeti splošne rabe; nadzorstvo nad prometom z zdravili; nadzorstvo nad proizvodnjo in prometom mamil in strupov: varstvo vojaških invalidov: varstvo pri delu in druga vprašanja s področja zdravstva, socialnega zavarovanja in drugih področij socialne politike, ki imajo pomen za delovne ljudi in delovne skupnosti. 4. člen Gospodarski zbor, prosvetno-kulturni zbor in socialno-zdravstveni zbor in njihova telesa sodelujejo pri obravnavi vprašanj z enakopravnega delovnega področja s samoupravnimi skupnostmi, samoupravnimi in delovnimi organizacijami s svojega področja in se ne- \ posredno povezujejo z, organi samoupravljanja teh skupnosti in organizacij. Odbori zborov delovnih skupnosti obvezno vabijo na svoje seje predstavnike ustreznih zainteresiranih skupnosti in organizacij, ko obravnavajo posamezen akt za svoj zbor, in sicer praviloma takrat, ko obravnavajo osnutek akta. 5. člen Gospodarski zbor, prosvetno-kulturni zbor in so-cialno-zdravstveni zbor kot organi samoupravljanja na svojem področju dela samostojno obravnavajo vprašanja v zvezi z izvrševanjem zakonov in drugih aktov Skupščine SR Slovenije in druga vprašanja skupnega pomena za Melovne in druge samoupravne organizacije in delovne skupnosti s svojega področja1, usklajujejo njihove medsebojne odnose in razvijajo sodelovanje med njirni, sodelujejo pri uresničevanju samoupravnih dogovorov in iskanju najustreznejših rešitev za vprašanja skupnega pomena. O teh vprašanjih imajo pravico dajati ustreznirh\delovnim in drugim samoupravnim organizacijam in državnim, organom priporočila. Gospodarski zbor, prosvetno-kulturni zbor in so-cialno-zdravstveni zbor, vsak na svojem področju dela. zlasti spremlja in proučuje v sodelovanju z delovnimi organizacijami, razvoj samoupravljanja in samoupravnih -odnosov na področju dela iz pristojnosti zbora, kot tudi vprašanja, ki nastajajo v zvezi z razvojem samoupravljanja; spremlja in proučuje razvoj družbenoekonomskih odnosov na posameznih pod roči! dela iz pristojnosti zbora z nalogo, da varuje ustavni položaj in samoupravne pravice delovnih ljudi in delovnih skupnosti ter krepi položaj delovnih ljudi; v zvezi s tem izdaja sklepe za izvajanje sprejete politike, in obvezuje poslance zbora k aktivnemu delovanju v samoupravnih skupnostih in delovnih in drugih organizacijah. Gospodarski zbor, prosvetno-kulturni zbor in so-cialno-zdravstveni zbor samostojno obravnava statute in druge akte samoupravnih skupnosti ter delovnih in drugih samoupravnih organizacij, ki spadajo v njegovo področje, ter druge zadeve s sva tega področja, ki jih po zakonu dobiva Skupščina SR Slovenije v obravnavo oziroma na vpogled. Vsak od zborov po svojih organih v skladu z zakonom sodeluje v postopku družbenega dogovarjanja med asociacijami delovnih organizacij s področja zbora. usklajuje posamične in skupne interese delovnih ljudi in ustvarja skupno podlago za reševanje posameznih vprašanj s področja pridobivanja in delitve dohodka in osebnih dohodkov delavcev. 6. člen Republiški zbor in enotni zbor delovnih skupnosti enakopravno obravnavata: — temeljna vprašanja s področja družbeno-poli-tičnih odnosov, kot’ so sistem in razvoj družbenega samoupravljanja, vlo°a in medsebojna razmerja med družbeno-političnimi organi družbeno-političnih skupnosti, delovnimi organizacijami in družbenimi organizacijami in varstvo ter zagotavljan ja pogojev za uresničevanje volilne pravice ter udeležbe občanov v neposrednem odločanju o družbenih zadevah; — temeljna vprašanja s področja družbenoekonomskih odnosov, kot so sistem družbenega planiranja, sistem delitve družbenega proizvoda in delitvenih razmerij ter sistem delovnih razmerij; — temeljna vprašanja s področja financiranja družbeno-političnih in samoupravnih skupnosti, zlasti sistem financiranja družbeno-političnih in samoupravnih skupnosti ter njihovih medsebojnih odnosov, sistem prispevkov, davkov, taks in drugih davščin; — vprašanja s področja narodne obrarhbe in vsa tista vprašanja s področja mednarodnih odnosov, ki ne spadajo v delovno področje enega od zborov delovnih skupnosti; — akte o osnovah družbenoekonomskega razvoja SR Slovenije in njihovo uresničevanje, to je akte o dolgoročnih družbenoekonomskih usmeritvah ter o kratkoročnem in srednjeročnem načrtu družbenoekonomskega razvoja republike: — republiški proračun in zaključni račun o izvršitvi republiškega proračuna. Republiški zbor in enotni zbor delovnih skupnosti enakopravno sprejemata zakone, dajeta avtentične razlage zakonov in sprejemata druge akte, s katerimi se urejajo zadeve na področjih, navedenih v prvem odstavku. 7. člen Republiški zbor samostojno: — obravnava m sprejema zakone, 'daje avtentične razlage zakonov in sprejema druge akte o organizaciji in delu državnih organov in drugih služb, ki opravljajo zadeve, pomembne za republiko; o delovnih razmerjih, položaju in samoupravnih pravicah delovnih ljudi, ki delajo v državnih organih, družbeno-po-litičnih skupnostih, družbeno-političnih organizacijah in društvih ter v drugih skupnostih in o vprašanjih njihove notranje delitve dohodka: o stanju kadrov in o potrebah po kadrih pri državnih organih: o vprašanjih s področja varnosti: o dedovanju; o razlastitvi; o vprašanjih s področja pravosodnega sistema (o ureditvi sodišč, javnega tožilstva in javnega pravobranilstva; o odvetništvu in drugih oblikah pravne pomoči; a izvrševanju kazenskih sankcij: o gospodarskih prekrških in prestopkih): o varnosti prometa; o zborovanjih in drugih javnih shodih; o društvih; o tisku in drugih oblikah informacij; o pravnem položaju verskih skupnosti; — sklepa o spremembi meja SR Slovenije in o območjih občin v SR Sloveniji; — voli in razrešuje predsednika in člane izvi-šnega sveta; — voli in razrešuje predsednika in sodnike ustavnega sodišča SR Slovenije; — voli in ražrešuie predsednika, sodnike in sodnike porotnike vrhovnega sodišča SR Slovenije, višjega gospodarskega sodišča v Ljubljani ter okrožnih sodišč in okrožnih gospodarskih sodišč v SR Sloveniji; — imenuje in razrešuje republiške sekretarje, republiškega javnega tožilca in republiškega javnega pravobranilca, rer druge republiške funkcionarje in člane organov upravljanja, ki jih po ustavi, zakonu ali drugem aktu Skupščine SR Slovenije voli Skupščina SR Slovenile- — uresničuje pravice skupščine glede odgovornosti politično-izvršilnih organov in republiških funkcionarjev skupščini; — razveljavlja in odpravlja protiustavne in nezakonite akte izvršnega sveta; — odloča o podaljšanju mandata odbornikom občinskih skupščin in odloča o tem, da je prenehalo stanje, zaradi katerega jim je bil mandat podaljšan; — odloča o nadomestilih in povračilih republiškim poslancem in funkcionarjem, ki jih voli ali imenuje skupščina; — opravlja druge zadeve iz pristojnosti skupščine, ki niso v enakopravnem delovnem področju drugih zborov ali v samostojnem področju kakšnega drugega zbora. 8. člen Pred odločanjem v republiškem zboru o vprašanjih iz samostojne pristojnosti republiškega zbora, mora o teh vprašanjih razpravljati pristojni odbor oziroma drugo delovno telo zbora. Pristojni odbor republiškega zbora oziroma drugo delovno telo zbora obvezno pritegne k razpravi o navedenih vprašanjih in o predlogih aktov, s katerimi se ta vprašanja urejajo, predstavnike samoupravnih skupnosti in delovnih in drugih samoupravnih organizacij, ki se jih ta vprašanja oziroma njihovo urejanje neposredno tiče. Predstavniki praviloma sodelujejo v razpravi o osnutku akta. Poročilo odbora oziroma drugega delovnega telesa zbora mora obsegali stališča, predloge in mnenja predstavnikov samoupravnih skupnosti in delovnih in drugih samoupravnih organizacij. B. VPRAŠANJA. GLEDE KATERIH MORAJO DATI MNENJE DELEGATI OBČIN, ZBRANI NA ZASEDANJU V SKUPŠČINI SR SLOVENIJE 9. člen Delegati občin, zbrani na zasedanju v Skupščini SR Slovenije zavzemajo stališča in dajejo mnenja in predloge pred obravnavo in odločanjem v pristojnih zborih: — o pravicah in dolžnostih občin; o sistemu in pogojih za razvoj družbenega samoupravljanja na vseh področjih v občini; o položaju, nalogah in financiranju samoupravnih interesnih skupnosti občanov in njihovem odnosu do občinske skupščine; — o sistemu financiranja družbeno-političnih skupnosti: o delitvenih razmerjih med družbeno-političnimi skupnostmi; o vrstah in stopnjah prispevkov, ki se določajo za financiranje samoupravnih skupnosti in za posebne namene ter o republiškem proračunu; — o kratkoročnem in srednjeročnem načrtu družbenoekonomskega razvoja republike in o dolgoročnem programiranju razvoja posameznih dejavnosti; o izvajanju teh načrtov in programov; — o območjih občin v SR Sloveniji; o položaju, pogojih delovanja in upravljanja komunalnih delovnih organizacij; o vprašanjih stanovanjske graditve in njenega financiranja ter o drugih vprašanjih stanovanjske politike; o načinu gospodarjenja s stanovani- skim fondom is o načinu pridobivanja, urejanja in uporabe gradbenih zemljišč; — o sistemu regionalnega programiranja; o sistemu urbanističnega planiranja; o regionalnem planu SR Slovenije; o varstvu narave; o geodetski službi in o katastru; — o sistemu varnosti prometa; o splošnih vprašanjih s področja javnega reda in miru; o varstvu pred elementarnimi in drugimi hudimi nesrečami ter o požarni varnosti; — o položaju, pogojih dela, sistemu financiranja in sistemu organizacije osnovnega in srednega šolstva ter predšolskih ustanov; — o sistemu zdravstvenega varstva; o sistemu otroškega varstva; o sistemu varstva mater in otrok mladine, invalidov in ostarelih oseb in o sistemu organizacije in delovanja zdravstvenih in socialnih služb. Delegati občin, zbrani na zasedanju zavzemajo stališča in dajejo mnenja in predloge pred obravnavo in odločanjem v pristojnih zborih tudi o drugih vprašanjih, ki so skupnega pomena z.a občane v občipah in v samoupravnih skupnostih, da bi se uskladil razvoj samoupravnih odnosov in razvijalo 'medsebojno sodelovanje teh skupnosti, če to predlaga izvršni svet. eden od zborov skupščine, ena četrtina občinskih skupščin ali predsednik skupščine. O stališčih, mnenjih in predlogih, ki jih sprejmejo delegati občin na zasedanju v Skupščini SR Slovenije, morajo pristojni zbori razpravljati in o njih sklepati. C. RAZMERJA MED ZBORI SKUPŠČINE SR SLOVENIJE PRI NJIHOVEM DELU IN ODLOČANJU 10. člen Predlog za izdajo zakona, osnutek ali predlog za-zona ter predloge drugih aktov (v nadaljnjem besedilu: predlog akte) prejmejo poleg predsednikov pristojnih zborov tudi predsedniki drugih zborov. Predsedniki teh zborov odločijo na lastno pobudo, na predlog predsednika skupščine, izvršnega sveta ali četrtine članov zbora, da pošljejo predlog akta članom svojega zbora, če se predlog akta nanaša tudi na vprašanja iz pristojnosti zbora ali na vprašanja, ki imajo poseben pomen za delovne ljudi s področja zbora. 11. člen Kadar v smislu določb 10. člena tega odloka prejmejo predlog akta člani zbora, v katerega delovno področje ne spada zadeva, na katero se akt nanaša, se članom tega zbora pošiljajo tudi poročila, mnenja, predlogi in amandmaji teles Skupščine SR Slovenije, ter mnenja, predlogi in amandmaji izvršnega sveta in predlogi predlagatelja akta. 12. člen Zbor delovnih skupnosti na seji najprej odloči ali se stavi na dnevni red seje zbora predlog akta iz 10. člena, za katerega sprejem ni pristojen. 13. člen Zbor delovnih skupnosti lahko med obravnavo predloga akta, za katerega sprejem ni pristojen, predlaga pristojnim zborom spremembe ali dopolnitve k predlogu tega akta. Pristojna zbora lahko odločata o predlogih aktov iz 10. člena tega odloka šele, ko so zainteresirani zbori, ki niso pristojni za sprejem akta, o njem razpravljali. Mnenja, stališča in predloge k aktu mora zainteresirani zbor dati najkasneje štirinajst dni potem, ko je predsednik tega zbora akt prejel. 14. člen Če zbor, ki je obravnaval predlog akta, za katerega sprejem ni pristojen, sklene podati pristojnima zboroma predlog za spremembo ali dopolnitev akta, lahko določi tudi svoje predstavnike, ki bodo sodelovali pri 'obravnavi spornega vprašanja na sejah pristojnih zborov. . 15. člen Mnenja zainteresiranega zbora o predlogu akta, kot tudi njegove predloge za spremembe in dopolnitve akta, obvezno obravnavata pristojna zbora in o njih z glasovanjem zavzemata svoje stališče. 16. člen Če pristojna zbora ne sprejmeta mnenja ali predlogov zainteresiranega zbora delovnih skupnosti za spremembo ali dopolnitev, predloga zakona ali predlo'’« drugega akta (družbenega plana, proračuna, resolucije, deklaracije, priporočila, odloka), skleneta v soglasju z zborom, ki je dal predlog za spremembo ali dopolnitev predloga zakona ali drugega akta, da imata skupno sejo z zainteresiranim zborom, ali da sestavita s tem zborom skupno komisijo z nalogo, da prouči sporno vprašanje in da zborom poročilo s predlogom za njegovo rešitev. V primeru, če se sestavi skupna komisija za proučitev spornega vprašanja, sodelujejo v 14. členu določeni predstavniki zainteresiranega zbora v tej komisiji kot člani. 17. člen Pristojna zbora potem, ko je bil izveden postopek v skladu s 15. oziroma 16. členom tega odloka, odločata o predlogu akta. Č. KONČNA DOLOČBA 18. člen Ta odlok začne'veljati naslednji dan po objavi v »Uradnem listu SRS«. Z uveljavitvijo tega odloka prenehajo veljati določbe 77. do 80. člena, 82. člena, 85. do 87. člena in prvega odstavka 89. člena poslovnika Skupščine $R Slovenije. s \ v ■ ’ : ' St. 0201-3/69 Ljubljana, dne 30. decembra 1969. Skupščina Socialistične republike Slovenije Predsednik Sergej Kraigher 1. r. Predpisi občinskih skupščin SKUPŠČINA OBČINE LITIJA 1. Na podlagi drugega in tretjega odstavka 12. člena zakona o ukrepih za pospeševanje živinoreje in o zdravstvenem varstvu živine (Uradni list SRS, št. 4/67), 3. člena odloka skupščine občina Litija o območjih, na katerih je dopuščeno pripuščanje krav in telic in o pavšalnem plačevanju odškodnine za oplojevanje kr4V in telic (Uradni list SRS, št. 12/67), sklepa 4. redne seje sveta za kmetijstvo in gozdarstvo skupščine občine Litija z dne 17. decembra 1969 ter soglasja organa skupščine občine Litija, pristojnega za cene, izdaja svet za kmetijstvo in gozdarstvo skupščine občine Litija ODREDBO o višini skočnine za območje občine Litija 1. člen din a) za območja, kjer je dovoljen naravni pripust (Uradni list SRS, št. 12/67) . . 15 b) za območja, kjer je uvedeno umetno osemenjevanje (Ur. list SRS, št. 12/67) 20 c) za območja, kjer je uveden naravni pripust se na željo rejca plemenice tudi lahko umetno osemenjuje, vendar znaša ta usluga v tem primeru ...... 30 ter prevozni stroški — rejec in nazaj. 2. člen Način plačila skočnine se obračunava direktno, tj.: pod 1. člen a): takoj ob pripusti plemenice pri bikorejcu, pod 1. člen b) in c): pa osemenjevalcu ob izvršitvi usluge. 3. člen Tarifa za prvo osemenitev ali naravni pripust krav in telic znaša: Cene uslug, navedene v 1. členu veljajo samo za zasebne rejce. 4. člen Razliko do polne lastne cene pri umetnem osemenjevanju plača sklad. Sklad zagotovi tudi sredstva za razliko med plemensko in tržno ceno pri nakupu plemenjaka. 5. člen Finančna sredstva za izdatke po 4. členu zagotovi skupščina občine Litija z vsakoletnim proračunom. C. člen Ta odredba velja od dneva objave v »Uradnem listu SRS«, uporablja pa se od 1. januarja 1970. St. 320-3/68-1/2 Litija, dne 17. decembra 1969. Predsednik sveta za kmetijstvo in gozdarstvo skupščine občine Litija Jože Rappi 1. r. POPRAVKA Pri primerjanju z izvirnikom smo ugotovili, da je v besedilo odloka o spremembi odloka o določitvi po- vračila stroškov odbornikom, članom svetov in komisij in drugih kolegijskih organov skupščine občine Lenart, objavljenem v Uradnem listu SRS, št. 43-208/69, zašla napaka, zato dajemo POPRAVEK odloka o spremembi odloka o določitvi povračila stroškov odbornikom, članom svetov in komisij in drugih kolegijskih organov skupščine občine Lenart V tretji alineji 1. člena, s katero se spreminja znesek v drugem členu odloka, mora namesto zneska »0,80 din« stati pravilen znesek »0,30 din«. Iz pisarne tajništva skupščine občine Lenart dne 9. januarja 1970. Dostavek o soglasjih občinskih skupščin k sklepu o stopnjah dodatnega prispevka za zdravstveno zavarovanje, ki ga plačujejo zavarovanci od dopolnilnih dohodkov skupščine komunalne skupnosti socialnega zavarovanja delavcev Novo mesto (Uradni list SRS, št. 44-260/69) se pravilno glasi takole: »S tem sklepom so soglašale, po določbah zakona o postopkih, rokih in obveznostih v zvezi s soglasjem k stopnjam prispevka za zdravstveno zavarovanje (Uradni list SRS, št. 5-25/68), skupščine občin Črnomelj, Krško, Metlika in Novo mesto.« Uredništvo i Izdaja Časopisni zavod »Uradni list SRS« — Direktor in odgovorni urednik: Jože Jurač — Tiska tiskarna »Toneta Tomšiča«, vsi v Ljubljani — Naročnina: akontacija za leto 1970 — 46 din — Reklamacije se upoštevajo le mesec dni po izidu vsake štel Vilke — Uredništvo in uprava: Ljubljana Veselova IX. poštni predal 379 VI] — Telefon direktor uredništvo, uprava in knjigovodstvo: 20 701, prodaja, preklici in naročnine 23 570 — Čekovni račun 60X-3-60