ISUJS IliEžSu miom §wmth wmž Letnik 1 Številka 15/19 Sveti Tomaž, 19.12.2019 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 47. ODLOK O PRORAČUNU občine Sveti Tomaž za leto 2020 48. NAČRT RAVNANJA z nepremičnim premoženjem občine Sveti Tomaž v letu 2020 49. KADROVSKI NAČRT za leto 2020 in 2021 47. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odi. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo Občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 09/2018) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 9. redni seji, 18.12.2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2020 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2020 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov Proračun 2020 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.180.102 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.895.119 70 DAVČNI PRIHODKI 1.753.644 700 Davki na dohodek in dobiček 1.626.421 703 Davki na premoženje 86.523 704 Domači davki na blago in storitve 40.700 71 NEDAVČNI PRIHODKI 141.476 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 114.776 711 Takse in pristojbine 2.700 712 Globe in denarne kazni 2.800 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.000 714 Drugi nedavčni prihodki 20.200 72 KAPITALSKI PRIHODKI 42.201 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 31.120 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 11.081 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 242.782 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 200.063 741 Prejeta sredstev iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 42.719 II. SKUPAJ ODHODKI 2.318.697 40 TEKOČI ODHODKI 724.370 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 177.722 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 27.910 402 Izdatki za blago in storitve 481.724 403 Plačila domačih obresti 9.068 409 Rezerve 27.946 41 TEKOČI TRANSFERI 945.548 410 Subvencije 52.080 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 502.764 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 105.546 413 Drugi tekoči domači transferi 285.158 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 564.257 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 564.257 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 84.522 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 57.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 27.522 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -138.595 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje Vlil. ODPLAČILA DOLGA 86.333 55 ODPLAČILA DOLGA 86.333 550 Odplačila domačega dolga 86.333 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -224.928 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -86.333 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 138.595 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 224.928 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prejemki so tisti, ki so določeni v 43. členu ZJF in tisti, ki so določeni v 80. členu ZJF. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2021 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča župan, ki lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje v višini 6.000 eurov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF vključno do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2020 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 200 eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2020 ne bo zadolževala. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2021) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov Številka: 410-27/2019 01\SK Sveti Tomaž, 18.12. 2019 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 48. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18) in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je občinski svet, na svoji 9. redni seji, dne 18.12.2019, sprejel NAČRT RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SVETI TOMAŽ V LETU 2020 1. člen Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2020 se načrtuje v orientacijski vrednosti 23.571,00 EUR. Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine: Zap. št Upravljalec Vrsta nepremičnine Samoupravna Lokalna skupnost Pare. št. Okvirna površina v m2 Katastrska občina Predvidena sredstva 1 Občina Sv.Tomaž Zemljišče potrebno za prečrpalnico Občina Sv. Tomaž 258 273 Koračice 600 2 Občina Sv.Tomaž po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 1001 438 Bratonečice 2190 3 Občina Sv.Tomaž Po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 185/2 274 Mala vas 274 4 Občina Sv.Tomaž po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 178/2 369 Mala vas 370 5 Občina Sv.Tomaž Po zemljišču poteka cesta Občina Sv. Tomaž 1072/2 220 Rucmanci Brezplačen prenos 6 Občina Sv.Tomaž cesta Občina Sv. Tomaž 623 del Cca 400 Trnovci 800 7 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za cesto Občina Sv. Tomaž 74/7 243 Tomaž Brezplačen prenos 8 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 74/11 166 Tomaž Brezplačen prenos 9 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 74/15 7 Tomaž Brezplačen prenos 10 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 62/8 62 Tomaž 310 11 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 62/6 105 Tomaž 525 12 Občina Sv.Tomaž Zemljišče-cesta Občina Sv. Tomaž 62/9 85 Tomaž 850 13 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 248/6 252 Koračice 5.040 14 Občina Sv.Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 247/29 28 Koračice 980 15 Občina Sv. Tomaž Zemljišče -cesta Občina Sv. Tomaž 1218/4 62 Koračice 310 I Skupaj 1-15 | II II 12.249 II. zemljišča lotrebna za novi pločnik ob regionalni cesti 16 Občina Sv.Tomaž Zemljišča za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 256/1 4 Koračice 36 17 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 255/1 1 Koračice 9 18 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 247/16 1 Koračice 9 19 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 247/12 2 Koračice 18 20 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv. Tomaž 247/2 1 Koračice 9 21 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 248/4 11 Koračice 99 22 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 50/3 13 Tomaž 117 23 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 50/4 1 Tomaž 9 24 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 53/1 17 Tomaž 153 25 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 52/3 6 Tomaž 54 26 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 53/2 8 Tomaž 72 27 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 54/4 39 Tomaž 351 28 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 54/3 25 Tomaž 225 29 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 55/2 16 Tomaž 144 30 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 55/1 26 Tomaž 234 31 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 72/6 2 Tomaž 18 32 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 73/3 3 Tomaž 27 33 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 71/1 8 Tomaž 72 34 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 71/2 1 Tomaž 9 35 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 1615/3 150 Koračice 1200 36 Občina Sv.Tomaž Zemljišče za novi pločnik Občina Sv.Tomaž 572/2 987 Tomaž 7896 Skupaj 16-36 10.761 Notarski stroški 561 Skupaj 11.322 Zemljišče 258 k.o. Koračice je potrebno za prečrpalnico. Po zemljiščih s par. 1001 k.o. Bratonečice poteka občinska cesta. Po zemljiščih s par. 185/2 in 178/2 k.o. Mala vas poteka občinska cesta. Po zemljišču s par. 29/14 in 29/15 k.o. Tomaž poteka občinska cesta Po zemljišču s par. 1072/2 k.o. Rucmanci poteka občinska cesta in jo želimo zamenjati s pare. 1205/1 k.o. Rucmanci. Zaradi plazu, ki se je zgodil v letu 2017 je potrebno na novo urediti cesto, za kar je potrebno pridobiti del zemljišča s pare. št. 623 k.o. Trnovci. Zemljišča s pare. št. 62/6, 62/8 in 62/9 k.o. Tomaž se nahaja v centru Svetega Tomaža. Parcela 62/6 in 62/8 predstavljale del ceste,ki služi kot dovozna pot do bloka Sveti Tomaž 35a in 35 b. Zemljišče s pare. 1218/4 k.o. Koračice predstavlja del ceste v Hranjigovcih. Pod točko II so zajete parcele, ki bodo potrebne za izgradnjo pločnika o regionalni cesti. Znesek v vrednosti 11.322 je zajet pri tej investiciji. 2. člen Načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2020 se načrtuje v orientacijski vrednosti 42.201.00 EUR. Občina Sveti Tomaž ugotavlja, da nepremičnega premoženja navedenega vtem členu ne potrebuje za svoje potrebe, zato ga lahko proda. Načrt prodale obsega naslednja stavbe: Zap Št. Upra- vljalec Sam. lokalna skupnost Šifra in ime k.o. naslov Pare. št. Vrsta nepremičnine ID oznaka dela stavbe površina v m2 Orientacij- ska vrednost 1 Občina Sveti Tomaž Občina Sveti Tomaž 288 Koračice Koračice 46 664/5 Stavba Stavba 259 1415 cela parcela, stavba 75,5 13.120,00 2 Občina Sveti Tomaž Občina Sveti Tomaž 283 Tomaž Tomaž 20 Stanovanje št. 5, del stavbe 7 v stavbi 283-116 Številka dela stavbe 7 v stavbi 283-116, Stanovanje št. 5 Površina stanovanja 35 18.000,00 Skupaj 31.120,00 II. Načrt prodaje obsega naslednja zemljišča Zap Št. Upravljalec Sam. lokalna skupnost Šifra k.o. K.o. Pare. št. površina v m2 Vrsta nepre- mičnine Orientacij ska vrednost 1 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 280 Rucmanci 1205/1 205 zemljišče zamenjava 2 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 1543/8 670 zemljišče zamenjava 3 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 1535/5 137 zemljišče 49 4 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 657/1 7666 zemljišče 6.010 5 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 658 300 Zemljišče 117 6 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 661/1 631 zemljišče 247 7 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Savci 526 4586 zemljišče 4192 8 Občina Sveti Tomaž Sveti Tomaž 282 Koračice 1810/1 Delež 219/1909 zemljišče 466 Skupaj 11.081 Gre za okvirne vrednosti, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve«. Občina je podedovala zemljišče s stavbo na pare. št.: 664/5 k.o. Koračice. Ker ga ne potrebujemo ga nameravamo prodati. Občina je lastnica stanovanja 5, del stavbe 7 v bloku Sveti Tomaž 20. Ker je izražen interes za nakup ga nameravamo prodati. Parcelo 1205/1 k.o. Rucmanci želimo zamenjati s parcelo 1072/2 k.o. Rucmanci po kateri poteka občinska cesta. Občina je lastnica pare. 1543/8 k.o. Savci. Ker je ne potrebujemo, jo nameravamo prodati. Občina je lastnica pare. 1535/5, 657/1, 658, 661/1, 526 k.o. Savci. Ker jih ne potrebujemo, jih nameravamo prodati. Občina je lastnica deleža 219/1909 na pare. 1810/1 k.o. Koračice. Ker ga ne potrebujemo, ga nameravamo prodati. 3. člen NAČRT ODDAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA V NAJEM Načrt oddaje nepremičnega premoženje v najem za leto 2020 se načrtuje v orientacijski vrednosti 1.100,00 EUR. Načrt oddaje nepremičnega premoženja v najem obsega naslednje nepremičnine: Zap. St. Pare. št. Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine 1 7/4 Rakovci 520+22 dvorišče 2 8/1 Rakovci 291 Pašnik 5 3 15/3 Koračice 635 Pašnik 5 4 704/2 Koračice 2742 pašnik 5 712/2 Koračice 119 pašnik 6 707/2 Koračice 981 Pašnik 5 7 706/2 Koračice 3358 Njiva 5 8 705/2 Koračice 935 Pašnik 5 9 711 Koračice 1061 Njiva 5 10 710/1 Koračice 568 Njiva 5 11 1788 Koračice 2939 travnik 12 526 Savci 4586 njiva 13 657/1 Savci 7666 njiva 14 658 Savci 300 pašnik 15 661/1 Savci 631 pašnik 16 1640/1 Moravci 3210 pašnik 17 1641/1 Moravci 2241 pašnik 18 1640/2 Moravci 1714 pašnik 19 1643/1 Moravci 3195 pašnik 20 1643/2 Moravci 388 pašnik 21 1464/1 Moravci Do 1/2 pašnik 22 1337/7 Koračice 5726 gozd 23 ‘18/2 k.o. Tomaž 54 Poslovni prostor -stara pošta Sveti Tomaž 22 24 ‘18/2 k.o. Tomaž 29,40 Poslovni prostor -stara pošta Sv. Tomaž 22 4. člen NAČRT RAVNANJA S PREMIČNIM PREMOŽENJEM Občina ne razpolaga s premičnim premoženjem nad 10.000,00 EUR, zato v načrtu ni planirana nobena prodaja, prav tako pa ni planirana nobena nabava premičnega premoženja nad 10.000,00 EUR. 5. člen Ta načrt je sestavni del proračuna za leto 2020 in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-27/2019 01/SK Sveti Tomaž, dne 18.12.2019 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 49. Na podlagi Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 - ZTFI-A, 69/08 - ZZavar-E in 40/12 - ZUJF) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017 in 9/18) je občinski svet na svoji 9. redni seji, dne 18.12.2019 sprejel KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2020 IN 2021 Neposredni proračunski uporabniki Število zaposlenih na dan 31.12.2018 Dovoljeno število zaposlenih na dan 31.12.2018 iz kadrovskega načrta Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2019 Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2020 Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2021 1 2 3 4 5 5 Občinska uprava 5 5 5 5 5 Občinska uprava 5 5 5 5 5 Župan ob pripravi predloga proračuna, v skladu z določili Zakona o javnih uslužbencih poda predlog kadrovskega načrta zaposlenosti za naslednje dve leti in ga nato usklajenega s sprejetim proračunom sprejme v 60 dneh po uveljavitvi proračuna. V skladu s 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS št. št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09) se navede število zaposlenih na dan 31.12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42 do 45. Zakona o javnih uslužbencih. Pravne podlage: - Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS št. 63/07- UPB3 in 65/08) - Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09) - Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-4/2008 01/ZH z dne 28.07.2008 in 18.09.2010 in 16.01.2012 in 04.01.2016, 12.09.2017, 22.12.2017 in 26.09.2018 in 24.12.2018) Predlog kadrovskega načrta za leti 2020 in 2021 V občinski upravi občine Sveti Tomaž je predvidenih 5 delavcev in sicer direktor občinske uprave s Vil. stopnjo izobrazbe, delavec za področje financ s Vil. stopnjo izobrazbe in delavec s V. stopnjo izobrazbe in en delavec za področje čiščenja vseh poslovnih prostorov v lasti občine. V okviru režijskega obrata je zaposlen en delavec s IV. stopnjo izobrazbe. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu - ki oz. dijaku - inji, preko študentskega servisa. V kolikor se bo pokazala možnost, predvidevamo v letih 2020 in 2021 omogočiti opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku - dijakinji oziroma študentu - študentki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Številka: 410- 27/2019 01/ZH Sveti Tomaž, dne 18.12.2019 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ