Vpis v prvi letnik usmerjenega izobraževanja Težave s preusmerjanjem šišenske osnovne šole so se aktivno vključile v priprave na usmerjeno izobraže-vanje. Seznanjale so učence od četrtega raz-reda dalje in njihove starše o možnostih šo-lanja, usmeritvah in programih. V večini osnovnih šol delujejo komisije za poklicno usmerjanje, katerih naloge so, da vsakega učenca preverijo skozi vso njegovo dejav-nost. V obdobju 1981—1985 bodo v usmerjeno izobraževanje v naši občini vključeni Gimna-zija Šentvid, IC Litostroj in ŽG — Železni-ški šolski center Ljubljana. Kljub terau, da so na informativnih dne-vih bili učenci izčrpno obveščeni o pogojih in smereh izobraževanja ter predvsem o možnostih zaposlovanja, pa so se predvsem odločili za družboslovno, pedagoško in kul-turno usmeritev, za kovinarsko, kemljsko in gradbeniško usmeritev pa se je prijavilo manjše število učencev. Zanimivo je, da so bili informativni dne-vi polnoštevilno obiskani, da pa so se le redki zanimali za delovne pogoje kot mož-nosti zaposlitve, le predvsem za status po končanem izobraževanju. Večkrat so *ilji višji od lastne sposobnosti in nagnjenja, predvsem na velik vpliv staršev. Proizvodno delo otroci želijo, pa starši nasprotujejo itd. Poudariti velja, da bodo vsi učenoi, ki bodo dokončali osemletko sprejeti na eni od šol, v večini primerov na tisti, ki so jo sami prvotno izbrali na osnovi poklicnega usmer-janja in da bodo po končanem šolanju vsi dobili zaposlttev.