-Q OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 10/2019 LETNIK XI SREDIŠČE OB DRAVI; 11.7. 2019 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 43. Odlok o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2019 44. ODLOK o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi 45. Odlok o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Središče ob Dravi 46. Sklep o potrditvi zaključnega računa proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2018 47. Sklep o seznanitvi s poročilom revizije za leto 2019 48. Sklep o potrditvi amandmaja št. 1 49. Sklep o potrditvi kadrovskega načrta 50. Sklep O letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 51. Sklep o letnem načrtu prodaje nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 52. Sklep o potrditvi rebalansa proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2018 53. Sklep o sprejemu odloka po skrajšanem postopku 54. Sklep o sprejemu odloka o skrajšanem postopku 55. Sklep o sprejetju Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi 56. Sklep o sprejemu Odloka o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v občini Središče ob Dravi 57. Sklep o potrditvi ocene izvajanja občinskega programa varnosti Občine Središče ob Dravi v letu 2018 58. Soglasje k vrsti in številu oddelkov ter številu otrok v oddelkih za šolsko leto 2019/2020 59. Sklep o plačilu humanitarne pomoči občini Mislinja Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13-popr., 101/13, 55/15-ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18 ) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/2016), je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji z dne 10.7.2019 sprejel ODLOK O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2019 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2019 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podskupine kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / Podskupina kontov Rebalans 2019 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2,093.230,51 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,799.460,18 70 DAVČNI PRIHODKI 1,479.924,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1,295.624,00 703 Davki na premoženje 173.200,00 704 Domači davki na blago in storitve 11.100,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 319.536,18 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 286.190,18 711 Takse in pristojbine 1.500,00 712 Globe in druge denarne kazni 0,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.155,00 714 Drugi nedavčni prihodki 29.691,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 97.573,94 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 97.573,94 73 PREJETE DONACIJE 40,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 40,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 196.156,39 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 196.156,39 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 0,00 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2,059.668,58 40 TEKOČI ODHODKI 549.141,59 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 173.979,92 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 28.138,61 402 Izdatki za blago in storitve 315.021,17 403 Plačila domačih obresti 4.501,89 409 Rezerve 27.500,00 41 TEKOČI TRANSFERI 1,134.421,81 410 Subvencije 219.155,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 520.102,07 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 109.464,16 413 Drugi tekoči domači transferi 285.700,58 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 327.033,22 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 327.033,22 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 49.071,96 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 13.547,15 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 35.524,81 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (l.-ll.) 33.561,93 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 75 Prejeta vračila danih posojil 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 52.473,00 50 ZADOLŽEVANJE 52.473,00 500 Domače zadolževanje 52.473,00 VIN. ODPLAČILA DOLGA 129.191,71 55 ODPLAČILA DOLGA 129.191,71 550 Odplačila domačega dolga 129.191,71 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -43.156,78 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -76.718,71 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -33.561,93 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2018 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 9009 55.597,30 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podkontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-podkonta Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prejemki in izdatki proračuna) Namenski prejemki proračuna Občine Središče ob Dravi so tisti, ki jih določajo državni predpisi in odločbe, sklepi ali pogodbe, ki določajo namensko porabo prejetih sredstev. Občinska uprava pripravi poročilo o namenskih prihodkih, ki je sestavni del vsakoletnega Zaključnega računa proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2019 in konec leta z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 30% izhodiščne vrednosti odloča župan. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov. Občinski svet odloča o spremembi vrednosti projektov nad 30% izhodiščne vrednosti projektov, ki so večji od vrednosti 100.000,00 EUR. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: • podračun proračunske rezerve, oblikovane po 49. členu ZJF, • podračun stanovanjskega sklada, oblikovanega na podlagi Odlok o ustanovitvi proračunskega stanovanjskega sklada (007-9/2011). Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 odpiše dolgove, kijih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška 2,00 (dveh) EUR, poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 lahko zadolži do višine 52.473,00 EUR. Od tega: •zadolževanje na podlagi ZIPRS1819 pri MGRT, za katerega ni potrebno soglasje v višini 52.473,00 EUR. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-10/2019 Središče ob Dravi: 10.7.2019 Župan Jurij Borko l.r. PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov • Kadrovski načrt • Letni program pridobivanja in prodaje Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18), 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 4/16), 43. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 23/07 -popr., 41/07 - popr., 61/10 - ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 - ZPPreb-1, 15/17 - DZ, 29/17, 54/17, 21/18 - ZNOrg in 31/18 - ZOA-A in 28/19 ) 6. člena Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15 in 76/17), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12) in Uredbe o merilih za določanje oprostitev pri plačilu socialnovarstvenih storitev Uradni list RS, št. 110/04, 124/04, 114/06 - ZUTPG, 62/10 - ZUPJS, 99/13 - ZUPJS-C in 42/15), je Občinski svet Središče ob Dravi na 6. redni seji dne 10.7.2019 sprejel naslednji ODLOK o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (1) Ta odlok ureja organiziranost izvajanja javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu kot socialne oskrbe na domu (v nadaljnjem besedilu: pomoč na domu), obliko izvajanja javne službe pomoč na domu, upravičence do pomoči na domu, obseg in vrste storitev, način uveljavljanja pravice do pomoči na domu, določitev cene storitev pomoči na domu ter oprostitve plačil storitev pomoči na domu. (2) Javna služba pomoč na domu se izvaja skladno z določili tega odloka ter veljavnimi predpisi s področja socialnega varstva. 2. člen Pomoč na domu vsebuje socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti, bolezni ter v drugih primerih, ko socialna oskrba lahko nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki. II. ORGANIZIRANOST IN IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 3. člen Pomoč na domu se na območju občine Središče ob Dravi (v nadaljevanju: občina) zagotavlja v okviru javne službe, ki je organizirana kot redna dejavnost. 4. člen (1) Za izvajanje javne službe pomoč na domu občina podeli eno koncesijo. (2) Koncesijo za opravljanje javne službe pomoči na domu podeli na podlagi mnenja socialne zbornice občinski organ, pristojen za socialno varstvo. Koncesijo se podeli v skladu z določili Zakona o socialnem varstvu in Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva pravni oziroma fizični osebi, ki izpolnjuje z zakonom in v javnem razpisu določene pogoje. 5. člen (1) Z izbranim izvajalcem oziroma izvajalci socialnovarstvene storitve pomoči na domu Občina Središče ob Dravi sklene ustrezno pogodbo o izvajanju javne službe, v kateri se določijo medsebojne pravice in obveznosti. Izvajalec pomoči na domu je dolžan izvajati javno službo strokovno in racionalno ter v skladu z veljavnimi predpisi ter veljavnimi standardi in normativi za to področje. II. UPRAVIČENCI DO POMOČI NA DOMU 6. člen (1) Upravičenci do pomoči na domu (v nadaljevanju: upravičenci) so osebe s stalnim prebivališčem na območju občine Središče ob Dravi, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim vsaj za določen čas ni potrebno institucionalno varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki. (2) Pomoč na domu obsega socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter v drugih primerih, ko socialna oskrba na domu lahko nadomesti institucionalno varstvo. III. VRSTE STORITEV 7. člen (1) Pomoč na domu se prilagodi posameznemu upravičencu in obsega: - pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo naslednja opravila: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov, - gospodinjsko pomoč, kamor sodijo naslednja opravila: prinašanja enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora, - pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo naslednja opravila: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo. IV. POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVICE 8. člen (1) Socialnovarstvena storitev pomoč na domu je strokovno voden proces in organizirana oblika praktične pomoči, pri kateri sodelujejo vodja oziroma koordinator storitve, neposredni izvajalec pomoči na domu, upravičenec ter ključni ali odgovorni družinski člani. (2) Storitev pomoč na domu se prične na zahtevo upravičenca ali njegovega zakonitega zastopnika in vsebuje dva dela. (3) V prvem delu se ugotavlja upravičenost do storitve, pripravi in sklene se pisni dogovor o medsebojnih obveznostih, obsegu, trajanju in načinu opravljanja storitev. Organizira se ključne člane okolja za sodelovanje pri zagotavljanju pomoči ter izvede uvodna srečanja med izvajalcem in upravičenem ali družino. Drugi del storitve pa zajema vodenje storitve, koordinacijo izvajalcev in njihovo usmerjanje, sodelovanje z upravičenci pri izvajanju dogovora in pri zapletenih življenjskih situacijah upravičencev ter neposredno izvajanje storitve pomoči na domu upravičenca po dogovorjenih vsebinah in v dogovorjenem obsegu. (4) Storitev se izvaja po predpisih, ki določajo standarde in normative socialnovarstvenih storitev. V. DOLOČANJE CENE STORITVE IN OPROSTITEV PLAČILA 9. člen (1) Ceno storitve pomoči na domu določi organ upravljanja izvajalca javne službe v skladu z določili Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev na podlagi predpisanih obrazcev. (2) Izvajalec storitve mora k cenam storitve iz okvira javne službe pridobiti soglasje Občinskega sveta Občine Središče ob Dravi. 10. člen (3) Osnova za plačila je cena pomoči na domu. Storitev se računa po dejansko opravljenih efektivnih urah pri upravičencu. 11. člen (1) Sredstva za izvajanje javne službe zagotavlja Občina Središče ob Dravi v vsakoletnem proračunu. 12. člen (1) Upravičenci in drugi zavezanci so dolžni sami plačati stroške izvajanja pomoči na domu v višini veljavne cene storitve, zmanjšane za subvencijo Občine Središče ob Dravi. (2) Oprostitev plačila storitve pomoč na domu se določa v skladu z Uredbo o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev. 13. člen (1) Če je upravičenec lastnik nepremičnin, lahko uveljavlja oprostitev plačila stroškov za pomoč na domu le, če v odločbi o oprostitvi plačila dovoli zaznambo prepovedi odtujitve in obremenitve nepremičnin v korist občine Središče ob Dravi. Ta določba velja za nepremičnine, na katerih upravičenec storitve nima prijavljenega stalnega prebivališča. (2) V primeru oprostitve plačila socialnovarstvene storitve pomoč na domu bo Občina Središče ob Dravi uveljavljala terjatev do zapuščine v skladu določili Zakona o socialnovarstvenih prejemkih in Zakona o dedovanju. 14. člen (1) Upravičenci plačujejo storitve pomoči na domu izvajalcu javne službe na podlagi mesečnega obračuna opravljenih storitev. (2) Subvencijo k ceni storitve in sredstva v višini oprostitve plačil upravičencev zagotavlja Občina Središče ob Dravi izvajalcu javne storitve na podlagi mesečnih zahtevkov. 15. člen (1) Vsako spremembo dejstev in okoliščin, ki so bile podlaga za sklenitev dogovora in določitev plačila, je upravičenec ali zavezanec dolžan v petnajstih dneh sporočiti izvajalcu storitve oziroma v primeru oprostitve plačila pristojnemu centru za socialno delo. (2) Upravičenec, ki je pridobil pravico do celotne ali delne oprostitve plačila storitve pomoči na domu na podlagi lažnih podatkov ali ni sporočil spremembe stanja, je dolžan vrniti vsa sredstva, ki so mu bila priznana kot pravica z zamudnimi obrestmi, ki veljajo za davke in prispevke, od dneva, ko je neupravičeno pridobil oprostitev plačila oziroma doplačila. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 16. člen V primeru, da bi se veljavni predpisi s področja socialnega varstva spremenili tako, da bi bile posamezne določbe tega odloka z njimi v nasprotju, se neposredno uporabljajo veljavna določila navedenih predpisov. 17. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007-3/2019 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi določila 45. člena Zakona o socialnemvartstvu (Uradni list RS, št. 3/07 -uradnoprečiščenobesedilo, 23/07 - popr., 41/07 - popr., 61/10 - ZSVarPre, 62/10 -ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 - ZPPreb-1, 15/17 - DZ, 29/17, 54/17, 21/18 - ZNOrg in 31/18 -ZOA-A in 28/19 ), določbPravilnika o koncesijahnapodročjusocialnegavartsva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08, 45/11) in 13. členaStatutaobčineSrediščeobDravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je ObčinskisvetSrediščeobDravinasvoji 6 sejidnel 0.7.2019 sprejel ODLOK O PREDMETU IN POGOJIH ZA DODELITEV KONCESIJE ZA OPRAVLJANJE JAVNE SLUŽBE POMOČI DRUŽINI NA DOMU V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI I. Splošne določbe 1. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 2. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določijo predmet in pogoji opravljanja javne službe pomoči družini na domu (v nadaljevanju: javna služba) v občini Središče ob Dravi v nadaljevanju: (koncedent). (2) S tem odlokom se določijo: - dejavnost, kije predmet javne službe, - območje opravljanja javne službe, uporabnike ter razmerja do uporabnikov, - pogoji, kijih mora izpolnjevati koncesionar, - splošni pogoji za opravljanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo, - začetek in čas trajanja koncesije, - viri financiranja javne službe, - nadzor nad opravljanjem javne službe, - prenehanje koncesijskega razmerja, - organ, ki opravi izbor koncesionarja, - organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in - druge sestavine, potrebne za določitev in opravljanje javne službe. (3) Za vprašanja v zvezi s podelitvijo koncesije za opravljanje javne službe, ki niso posebej urejena s tem odlokom se uporablja zakon, ki ureja socialno varstvo in na njegovi podlagi sprejeti podzakonski predpisi. II. Predmet javne službe 3. člen (dejavnost javne službe) Javna služba pomoč družini na domu po tem odloku obsega socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter v drugih primerih, ko socialna oskrba na domu lahko nadomesti institucionalno varstvo. Socialna oskrba obsega: - gospodinjsko pomoč, kamor sodi: prinašanje enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora, - pomoč pri vzdrževanju osebne higiene, kamor sodi: pomoč pri oblačenju ali slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov, - pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodi: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranju ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo. III. Območje izvajanja javne službe, uporabniki ter razmerja do uporabnikov 4. člen (območje opravljanja javne službe) Dejavnost javne službe se kot koncesionirana dejavnost izvaja na celotnem območju občine Središče ob Dravi. 5. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) Storitve javne službe lahko vsak prosto uporablja na način in pod pogoji, določenimi s predpisi, ki urejajo področje socialnega varstva. IV. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar 6. člen (pogoji) (1) Koncesionar opravlja javno službo v skladu z zakonom, ki ureja področje socialnega varstva ter podzakonskimi predpisi sprejetimi na njegovi podlagi. (2) Koncesionar je lahko fizična ali pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane javne službe. (3) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane javne službe so: - da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali, da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, - da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija, - da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, - da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, - da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. (4) Ponudnik mora za podelitev koncesije koncedentu predložiti: - izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije, - izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije, - izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice, - organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi, - projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I, - izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost, - projektno dokumentacijo za objekt oz. prostore iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialno varstvenih storitev (uporabno dovoljenje po Gradbenem zakonu ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialno varstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialno varstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme), - izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev oziroma izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan v skladu s poskusno določenimi normativi, - izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene, - program dela izvajanja storitve, - bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 1 % od ocenjene vrednosti, vendar ne več kot 65.000 EUR. (5) Finančno in poslovno sposobnost ponudnik izkazuje tako, da prijavi priloži naslednja dokazila: - letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, - bonitetno informacijo AJPESa, in sicer: - BON - 2 za gospodarske družbe, - BON - 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ali - BON - 1/SP za samostojne podjetnike, - izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti, - izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve, - izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo, - izjavo o morebitnih drugih obveznostih. (6) Kot zadnji računovodski izkazi za obdobje 3 let iz prve alineje prejšnjega odstavka se štejejo izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki sicer ureja pripravo letnih poročil. (7) Ne glede na določbo prve alineje petega odstavka tega člena v primeru, da ponudnik posluje manj kot eno leto in da skladno s predpisi, ki urejajo pripravo in oddajo letnih računovodskih izkazov do poteka dneva zaključka zbiranja ponudb ni zavezan k oddaji letnih računovodskih izkazov, teh ponudniku ni potrebno predložiti. (8) Če je ponudnik v letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). 7. člen (1) Koncesija se lahko podeli tudi ponudniku, ki v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve. V tem primeru lahko ponudnik ne glede na določbe šeste in sedme alineje tretjega odstavka prejšnjega člena namesto dokazil, navedenih v teh alinejah, priloži: - izjavo o lastništvu s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa, ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora in priloženo najemno pogodbo za objekt ali prostor, ki še ni primeren za izvajanje storitve, ali izjavo o lastništvu stavbnega zemljišča, oziroma izkazano stavbno pravico, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih, - izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za opravljanje storitve (v primeru, ko je koncedent država), - projektno dokumentacijo za nameravano gradnjo ali nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje storitve (najmanj idejni načrt in investicijski program), - projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije), - terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve, - izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti, - izjavo banke, da bo izdala bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 1 % od ocenjene vrednosti, vendar ne več kot 65.000,00 EUR, z veljavnostjo pol leta po začetku izvajanja storitve. (2) Najemna pogodba iz prve alineje prejšnjega odstavka mora biti sklenjena za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost. 8. člen (obseg monopola) (1) Koncesija za opravljanje dejavnosti javne službe se podeli enemu koncesionarju. (2) Koncesionar pridobi posebno in izključno pravico za opravljanje dejavnosti javne službe na celotnem območju občine Središče ob Dravi. V. Začetek in čas trajanja koncesije 9. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmerje se začne s podpisom pogodbe o koncesiji. 10. člen (trajanje koncesije) Koncesija se podeli za obdobje 10 let. VI. Viri financiranja javne službe 11. člen (viri financiranja javne službe) (1) Koncesionar pridobiva sredstva za izvajanje javne službe: - iz proračuna občine, - iz plačil uporabnikov za storitve javne službe, - iz drugih virov, določenih z zakonom ali odlokom občine. (2) Iz proračuna občine se financira pomoč družini na domu, najmanj v višini 50% subvencije k ceni storitve in v višini, za katero je upravičenec oziroma drug zavezanec delno ali v celoti oproščen plačila. Cena storitve se določi na podlagi Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev. (3) Koncesionar pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz proračuna občine na podlagi posebne pogodbe, ki jo sklene s koncedentom v roku 30 dni po sprejemu občinskega proračuna. VII. Nadzor nad izvajanjem gospodarske javne službe 12. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije izvajajo pristojne službe občinske uprave občine in občinski svet občine. (2) Nadzor nad zakonitostjo dela koncesionarja izvršuje pristojni inšpekcijski organ. VIN. Prenehanje koncesijskega razmerja 13. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmerje preneha: - s prenehanjem koncesijske pogodbe, - z odvzemom koncesije, - v drugih primerih, določenih s koncesijsko pogodbo. 14. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: - po preteku časa, za katerega je bila sklenjena, - z odpovedjo, - z razvezo. (2) Razlogi in pogoji za odpoved in razvezo pogodbe ter druge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi oziroma razvezi pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi. 15. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent odvzame koncesijo koncesionarju z odločbo: - če koncesionar v roku, določenem v odločbi o podelitvi koncesije ne podpiše koncesijske pogodbe, pa koncedent tega roka ne podaljša v skladu z zakonom, - če koncesionar v roku, določenem v odločbi o podelitvi koncesije ne izpolni določenih pogojev za začetek opravljanja storitev, za katere je v odločbi o podelitvi koncesije določeno, da jih koncesionar izpolni po podelitvi koncesije in sklenitvi pogodbe, pa koncedent tega roka ne podaljša, - če koncesionar ne opravlja javne službe v skladu s predpisi ter odločbo o koncesiji, - če koncesionar ne ravna v skladu z odločbami, izdanimi v okviru nadzora nad izvajanjem koncesije, - če zaradi slabega finančnega stanja koncesionarja, visoke stopnje njegove zadolženosti, poslovanja z izgubo v daljšem obdobju, precejšnjega odstopanja finančnega stanja koncesionarja od projekcije finančnega poslovanja, ki jo je predložil v svoji ponudbi, ali iz drugih finančnih razlogov mogoče utemeljeno sklepati, da ne bo mogel ustrezno izvrševati dejavnosti, ki je predmet koncesije, - če je zaradi zmanjšanja potreb po opravljanju storitev, ki so predmet koncesije, potrebno na določenem krajevnem območju zmanjšati obseg izvajanja javne službe, ki je predmet koncesije, pa se koncesionar in koncedent ne sporazumeta o ustrezni spremembi koncesijske pogodbe ali njeni sporazumni razvezi. (2) Pristojni organ koncedenta mora pisno opozoriti koncesionarja na razlog za odvzem koncesije ter mu določiti primeren rok za odpravo kršitev, slabega finančnega stanja ali za sporazumno spremembo oziroma razvezo pogodbe in ga opozoriti, da bo v nasprotnem primeru uvedel postopek odvzema koncesije. (3) Če v določenem roku iz drugega odstavka tega člena koncesionar ne odpravi kršitev, slabega finančnega stanja ali v njem ne pride do sporazumne spremembe oziroma razveze pogodbe, pristojni organ koncedenta po uradni dolžnosti izda odločbo, s katero odvzame koncesijo. IX. Način podelitve koncesije 16. člen (javni razpis) (1) Koncedent pridobiva koncesionarje na podlagi javnega razpisa. (2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. 17. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega koncesijskega akta in v skladu z določili zakona, ki ureja socialno varstvo in na njegovi podlagi sprejetimi podzakonskimi predpisi. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj en ponudnik, ki izpolnjuje s tem koncesijskim aktom določene pogoje. (3) Če javni razpis ni uspel se lahko ponovi. 18. člen (vsebina javnega razpisa) Besedilo javnega razpisa mora vsebovati: - navedbo, da se koncesija podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 23/07 - popr., 41/07 -popr., 61/10 - ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 - ZPPreb-1, 15/17 -DZ, 29/17, 54/17, 21/18 - ZNOrg in 31/18 -ZOA-A 28/19 ) in Pravilnikom o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11), - storitve, ki so predmet koncesije, - obseg posamezne storitve, - predviden začetek izvajanja storitve in čas trajanja koncesije, - krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija za izvajanje določene storitve, - navedbo obsega ali števila koncesij, ki se podelijo na javnem razpisu za posamezno krajevno območje, - uporabnike storitve, za katere se razpisuje koncesija, - navedbo, da se delovna razmerja zaposlenih ureja v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva, - vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije, - rok za prijavo na javni razpis, - organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe, - kriterije in merila za izbiro med ponudbami, - organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe, - odgovorno osebo za dajanje informacij v času objave javnega razpisa, - druge podatke, pomembne za določitev in izvajanje storitev. 19. člen (postopek izbire koncesionarja) (1) Za izbiro koncesionarja se uporabi postopek v skladu z določili zakona, ki ureja socialno varstvo in na njegovi podlagi sprejetimi podzakonskimi predpisi. (2) Za pregled in presojo prispelih ponudb imenuje organ občine, pristojen za podelitev koncesije tričlansko strokovno komisijo. Član komisije, ki je zaposlen pri koncedentu, je predsednik komisije in sklicuje in vodi seje. (3) Izbira koncesionarja se izvede po postopku določenem z zakonom, ki ureja področje socialnega varstva. X. Organ, ki opravi izbor koncesionarja 20. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Koncesionarja izbere občinska uprava z upravno odločbo na podlagi predloga strokovne komisije iz drugega odstavka 19. člena tega odloka. (2) V postopku izbire koncesionarja imajo položaj stranke tisti ponudniki, ki so predložili ponudbo za določeno krajevno območje izvajanja posamezne vrste storitev. XI. Organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe 21. člen (organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe) (1) Koncesijsko pogodbo v imenu občine sklene župan občine. (2) S pogodbo o koncesiji koncedent in koncesionar uredita medsebojno koncesijsko razmerje in razmerje do uporabnikov, zlasti pa: - vrsto in obseg storitve, ki je predmet koncesije, - začetek izvajanja koncesije, - čas, za katerega se sklene koncesijska pogodba, - ceno oziroma način vrednotenja storitev, - sredstva, ki jih koncesionarju za opravljanje storitev, ki so predmet koncesije, zagotavlja koncedent, in način financiranja, - dolžnost in način poročanja koncesionarja koncedentu, - obveznosti koncesionarja do uporabnikov, - pogodbene sankcije zaradi neizvajanja ali nepravilnega izvajanja koncesije, - način finančnega, strokovnega in upravnega nadzora s strani koncedenta, - način spreminjanja koncesijske pogodbe oziroma koncesijskega razmerja, - prenehanje koncesijske pogodbe in njeno morebitno podaljšanje, - obveznosti koncesionarja ob predčasnem prenehanju pogodbe, - druge določbe, ki so pomembne za določitev in izvajanje storitve, ki je predmet koncesije. (3) Koncesijska pogodba, ki ni sklenjena v pisni obliki, je nična, enako pa velja tudi za njene dopolnitve in spremembe. XII. Druge sestavine potrebne za določitev in izvajanje javne službe (prenos koncesije) Koncedent lahko prenese koncesijo za opravljanje javne službe na drugo osebo v primerih določenih z zakonom, ki ureja socialno varstvo. 23. člen (dolžnosti in pravica koncesionarja) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti izvajati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) V primeru iz prejšnjega odstavka tega člena ima koncesionar pravico od koncedenta zahtevati povračilo stroškov, ki so nastali zaradi izvajanja javne službe v nepredvidljivih okoliščinah. (3) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmerje preneha, vendar samo sporazumno med koncedentom in koncesionarjem. 24. člen (odgovornost koncesionarja za ravnanje zaposlenih) Koncesionarje v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 25. člen (odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja) Koncedent ne odgovarja za škodo, ki jo pri izvajanju javne službe povzroči koncesionar uporabnikom ali drugim osebam na območju občine Središče ob Dravi. 26. člen (zavarovanje odgovornosti za škodo) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam in za škodo, ki nastane zaradi nepravilnega opravljanja dejavnosti javne službe. (2) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. 22. člen XIII. Poročanje koncesionarja 27. člen (poročanje koncesionarja) (1) Koncesionar je dolžan sprotno pisno poročati koncedentu o vseh dejstvih in pojavih, ki bi utegnili vplivati na izvajanje storitve, kot so pomembnejše kadrovske spremembe, nepredvideni dogodki, nesreče in podobno. (2) Koncesionar je dolžan koncedentu enkrat letno do konca marca predložiti letno poročilo, ki obsega bilanco stanja, izkaz poslovnega izida in prilogo s pojasnili k izkazom ter poslovno poročilo, ki se nanaša na izvajanje storitve. (3) Če koncesionar poleg storitve, za katero mu je bila podeljena koncesija, izvaja tudi druge storitve ali dejavnosti, za katere je registriran, je dolžan upoštevati predpise o računovodstvu in zagotavljati ločeno spremljanje poslovanja in prikaz izida poslovanja s sredstvi javnih financ in drugih sredstev za opravljanje javne službe od spremljanja poslovanja sredstvi, pridobljenimi iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu. XIV. Končna določba 28. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati petnajsti dan po objavi. Številka: 007-4/2019 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019 sprejel naslednji Sklep o potrditvi Zaključnega računa proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2018 1. člen za leto 2018. Zaključni račun je objavljen na http://www.sredisce-ob-dravi.si/ 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-4/2019-1 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019 sprejel naslednji Sklep o seznanitvi s poročilom revizije za leto 2019 1. člen Občinski svet Občine Središče ob Dravi se je seznanil z končnim poročilom o opravljeni redni reviziji preveritev notranjih kontrol pri izvedbi investicijskih odhodkov v Občini Središče ob Dravi. Revizijsko poročilo, ki ga je pripravila Skupna občinska uprava občini v Spodnjem Podravju je sestavni del poročila 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-4/2019-2 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019, sprejel naslednji Sklep o potrditvi amandmaja št. 1 Sprejme in potrdi se predlog zaključnega računa proračuna Občine Središče ob Dravi 1. člen Sprejme in potrdi se predlog amandmaja št. 1 k Odloku o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2019, ki ga je vložil župan občine. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-4/2019-3 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi kadrovskega načrta za leto 2019 1. člen Sprejme in potrdi se predlog kadrovskega načrta za leto 2019 za občinsko upravo občine Središče ob Dravi. Št Zaposleni Tarif na skup ina Sprejet kadrovs ki načrt za leto 2018 Št.sist. delovnih mest Dejansko št. zaposlenih na 31.12.2018 Predlog kadrovskega načrta za leto 2019 Delo.raz. za ned.čas Delovno razmerj e za določen čas I. Funkcionarji občine (župan, podžupan) Župan 1 1 1 0 Mandat 4 leta Podžupan 1 20% plače 1 25% plače 1 35% plače 0 Mandat 4 leta SKUPAJ -I 2 2 2 0 II. Zaposleni, ki se jim sredstva za plače zagotavljajo na podlagi Zakona o sistemu plač v javnem sektorju Direktorica občinske uprave VII/2 1 1 1 1 0 Mandat 5 let Tajnica župana V 1 1 1 1 1 Nedoloč en čas Hišnik Vzdrževalec IV 1 1 1 1 1 Nedoloč en čas Višji svetovalec III VII/2 0 1 1 1 Nedoloč en čas Finančnik II VII/2 1 1 1 1 Nedoloč en čas SKUPAJ II 4 5 4 5 4 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Veljati začne naslednji dan po objavi, skupaj z rebalansom proračuna za leto 2019. Številka: 03230-4/2019-4 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. občine Središče ob Dravi za leto 2019 Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ( Uradni list RS, št. 11/18 ) na podlagi 2. in 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 ) ter 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet na svoji 6. redni seji dne 10.7.2019 sprejel naslednji 1. S tem sklepom se določi Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 (v nadaljevanju letni načrt) 2. Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 98.266,72 EUR. 3. Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje Sklep naslednje nepremičnine: O letnem načrtu pridobivanja nepremičnega ________________premoženja__________________________________________________________________ Zap št. Lokacija, pare. št. vrsta nep. K.o izmera v m2 Lastnik Predvidena sredstva v € 1. 35/44, 35/32, 35/26, 35/30, 35/38, 35/41,35/28, 35/35, Obrež, cesta Javna pot 1441 Čavničar, Habjanič, Kočevar, Krničar, Puklavec, Rakuša Zebec 5.000,00 2. JR 803-601 - 566/3 del ceste Ša lovci 1000 Trstenjak Ivanuša 4.000,00 3. 553/4 zemljišče Vodranci 2400 Čurin 5.000,00 4. 1669/4, 1662/1, 1663/3, 1691/51, 1670/3, 1675/3, 1691/53 Središče -odkup za izgradnjo ceste 2871 Horvat, Kovač, Majč, Podgorelec, SKZGRS 21.596,72 5. 2375 Središče 367 Stanovanjska hiša 48.000,00 6. 765/4, 765/3, 814/22,2654 središče 2835 Cesta proti farmi 14.670,00 4. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati naslednji dan po objavi in je sestavni del Rebalansa proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2019. Številka: 03230-4/2019-5 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ( Uradni list RS, št. 11/18 ) na podlagi 2. in 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 ) ter 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16) je Občinski svet na svoji 6. redni seji dne 10.7.2019 sprejel naslednji Sklep o letnem načrtu prodaje nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2019 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt prodaje nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 (v nadaljevanju letni načrt) 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v 3. člen orientacijski vrednosti 97.323,94 EUR. Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zap št. Lokacija, pare. št. K.o izmera v m2 Lastnik Predvidena sredstva v € 1. 522/1 Vodranci 119 Dedovanje Horvat 142,80 2. 534/4 Vodranci 252 Dedovanje Horvat 302,40 3. 534/3 Vodranci 942 Dedovanje Horvat 1.130,40 4. 529/3 Vodranci 5129 Dedovanje Horvat 6.154,80 5. 520/2 Vodranci 277 Dedovanje Horvat 332,40 6. 2290/4 Središče 31,17 Stanovanje, Slovenska 18 5.500,00 7. 2290/1 Središče 1156 stavbišče 13.294,00 8. Kmetijska zemljišča Središče 40000 Agrarni deleži 10 55.000,00 9. 780 središče 8206 občina 14.667,14 10. 2563/3 središče 318 občina 800,00 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati naslednji dan po objavi, ter je sestavni del Rebalansa proračuna občine za leto 2019. Številka: 03230-4/2019-6 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019, sprejel naslednji Sklep o potrditvi Odloka o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2019 1. člen Sprejme in potrdi se predlog Odloka o rebalansu proračuna Občine Središče ob Dravi za leto 2019 s prilogami. S sprejemom Odloka o rebalansu Odloka o proračunu občine Središče ob Dravi preneha veljati Odlok o proračunu občine Središče ob Dravi za leto 2019 sprejet 20.12.2018 pod številko 03230-8/2018-1. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-4/2019-7 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7 2019 sprejel naslednji SKLEP o sprejemu odloka po skrajšanem postopku 1. člen V skladu z določili 79. člena Poslovnika Občinskega sveta se na isti seji opravita obe obravnavi Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 03230-4/2019-8 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7 2019 sprejel naslednji SKLEP o sprejemu odloka po skrajšanem postopku 1. člen V skladu z določili 79. člena Poslovnika Občinskega sveta se na isti seji opravita obe obravnavi Odloka o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v občini Središče ob Dravi.«. 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 03230-4/2019-9 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7 2019 sprejel naslednji Sklep o sprejetju Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi sprejme in potrdi predlog Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Središče ob Dravi 2. člen Odlok se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in začne veljati 15 dan po objavi. 3. člen Ta sklep začne veljati takoj. Številka: 03230-4/2019-10 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7 2019 sprejel naslednji Sklep o sprejemu Odloka o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v občini Središče ob Dravi 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi sprejme in potrdi predlog Odloka o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe pomoči družini na domu v občini Središče ob Dravi 2. člen Odlok se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in začne veljati 15 dan po objavi. 3. člen Ta sklep začne veljati takoj. Številka: 03230-4/2019-11 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 81. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16) in tretjega odstavka 6. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17 ZORed-a) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 6. redni seji dne 10.7.2019 sprejel naslednji SKLEP O POTRDITVI OCENE IZVAJANJA OBČINSKEGA PROGRAMA VARNOSTI OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI V LETU 2018 1. Občinski svet Občine Središče ob Dravi ocenjuje, da so bili doseženi zastavljeni cilji Občinskega programa varnosti občine Središče ob Dravi za leto 2018. 2. Ta sklep začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-4/2019-12 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Na podlagi 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) in Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 27/14, 47/17 in 43/19) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji dne 10.7.2019 sprejel naslednje SOGLASJE k vrsti in številu oddelkov ter številu otrok v oddelkih za šolsko leto 2019/2020 Starostno obdobje Vrsta oddelka Št. oddelkov Št. vpisanih otrok Predpisani normativ 1 starostno homogeni 1 14 min.: 9 obdobje do 3 let oddelek 1 in 2 leti max.: 12 fleks. nor.;14 Homogeni oddelek od 2 do 3 leti 1 14 min.: 9 max.: 12 fleks. nor.;14 1. in 2. Starostno obdobje Kombinirani oddelek 2 do 4 leta 1 16 min:10 max: 17 2. starostno obdobje od 3 let naprej Homogeni oddelek 4 do 5 leta 1 19 min.: 17 max.: 22 Homogeni oddelek 5 do 6 let 1 19 min.: 17 max.: 22 Skupaj 5 oddelkov 82 otrok Možno število vpisanih otrok 89 Občini Mislinja se ob elementarni nesreči 23.6.2019 - poplave na tekoči račun občine št. SI56 0127 6010 0010 437 izplača pomoč v skupni višini 5.000,00 EUR, kot pomoč pri odpravi posledic naravne nesreče. Sredstva se nakažejo iz rezervnega sklada občine Središče ob Dravi - posledice naravnih nesreč. 2. člen Na podlagi 25. člena Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje se v primeru dodatnega vpisa otrok daje soglasje da se število otrok v posameznem oddelku poveča za največ 2 otroka od najvišje dovoljenega števila otrok v posameznem oddelku 2. člen Ta sklep velja takoj. Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 03230-4/2019-14 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Številka: 03230-4/2019-13 Datum: 10.7.2019 Župan, Jurij Borko l.r. Za izdajanje in tiskanje je odgovorna direktorica občinske uprave: Jelka Zidarič Trstenjak Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 6. redni seji, dne 10.7.2019 sprejel naslednji SKLEP O plačilu humanitarne pomoči občini Mislinja 1. člen