ORMOŽ, 4. JANUAR 2017 hskqww LETNIK: 21 ŠT. 1 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 1. ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož 2. ODLOK o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti na področju patronažnega varstva in nege na domu v občini Ormož 3. ODLOK o spremembah Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev Vinske kleti Verus (S OPPN Verus 1) 4. ODLOK o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož 1. Na podlagi 3. člena Zakon o zavodih (Uradni list RS -stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odi. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP), 19. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04, 57/12, 17/15 in 52/16 - ZPPreb-1), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 -uradno prečiščeno besedilo, 65/07 - odi. US, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 - odi. US in 111/13), 23. in 24. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 - ZSDP, 110/02 - ZGO-1 in 15/03 - ZOPA) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15- uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 18. redni seji dne 19.12.2016 sprejel ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (1) S tem odlokom Občina Ormož, Ptujska c. 6, Onnož (v nadaljevanju: ustanovitelj), ustanavlja Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Onnož (v nadaljevanju: zavod) za opravljanje turistične, kulturne in športne dejavnosti na območju občine Onnož. (2) Namen in poslanstvo zavoda je doseganje celovite, kakovostne ponudbe, promocije na področju turizma, kulture in športa, usklajevanje in povezovanje turističnih, kulturnih in športnih ponudnikov ter krepitev turističnih, kulturnih in športnih vsebin občine Ormož. (3) Ustanoviteljske pravice in obveznosti sprejemanja akta o ustanovitvi oziroma njegovih sprememb, imenovanja predstavnikov ustanoviteljice v svet zavoda in soglasje k imenovanju direktoija zavoda izvršuje Občinski svet Onnož, ostale pa izvršuje Župan Občine Onnož. 2. člen S tem odlokom se ureja pravni status zavoda, dejavnost zavoda, organiziranost zavoda, organi zavoda, sredstva za ustanovitev in začetek dela zavoda, viri, način in pogoji za pridobivanje sredstev zavoda, pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu, odgovornosti ustanovitelja za obveznosti zavoda ter medsebojne pravice in obveznosti ustanovitelja in zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, razpolaganje s presežkom prihodkov nad odhodki in način kritja primanjkljaja, javnost dela zavoda, varovanje poslovne tajnosti ter splošni akti. 3. člen V odloku uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana II. STATUSNE DOLOČBE 4. člen (1) Ime zavoda je: Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož. (2) Skrajšano ime zavoda je: JZ TKŠ. (3) Sedež zavoda je v Ormožu. Poslovni naslov je Grajski trg 3, 2270 Onnož. (4) Zavod lahko spremeni ime in sedež le s predhodnim soglasjem občine ustanoviteljice. (5) Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom, s tem odlokom ter s statutom zavoda in odgovaija za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. (6) Zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju. 5. člen (1) Zavod ima žig, ki je okrogle oblike, premera 35 mm in manjši žig s premerom 20 rmn. Sredi žiga je grb Občine Ormož, na obodu pa je izpisano: Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož. (2) Direktor sprejme akt o hrambi in uporabi žigov zavoda ter določi delavce, ki so zanje odgovorni. III. DEJAVNOST ZAVODA 6. člen Zavod je ustanovljen za opravljanje naslednjih dejavnosti, ki jih opravlja v javnem interesu kot javno službo: 1. Na področju turizma: opravlja turistično informacijsko dejavnost; vodi turistično informacijski center; spodbuja razvoj celovite turistične ponudbe; oblikuje in trži celovito turistično ponudbo; posoja tehnično opremo in nudi tehnične storitve; organizira in izvaja turistične prireditve; osvešča in spodbuja prebivalstvo k pozitivnemu odnosu do turistov in turizma; spremlja izvajanje turističnih programov in projektov v občini; nudi strokovno in organizacijsko pomoč izvajalcem turističnih programov in projektov v občini; načrtuje, izvaja in spremlja izobraževanje strokovnih delavcev turističnih dejavnosti; izvaja program turističnega vodenja po občini; opravlja dmge naloge na področju turizma. 2. Na področju kulture: upravlja javno infrastrukturo na področju kulture in kulturne dediščine, ki mu jo prenese v upravljanje ustanoviteljica; skrbi za zavarovanje objektov in opreme ter skrbi za varnost objektov in opreme; organizira ustvaijalne delavnice, gledališke in dmge predstave, koncerte, razstave in dmge predstavitve kulturno umetniške produkcije; daje strokovno in organizacijsko pomoč izvajalcem letnih programov na področju kulture dejavnosti. 3. Na področju športa: upravlja športne objekte, opravlja in organizira vzdrževanje objektov, naprav, igrišč in tehnične ter športne opreme, ki mu jo prenese v upravljanje ustanoviteljica; zagotavlja nonnalno delovanje objektov in opreme, ki jo ima v upravljanju; oddaja v najem prostore v športnih objektih in usklajuje interese med posameznimi uporabniki; skrbi za zavarovanje objektov in opreme ter skrbi za varnost delovanja objektov in naprav; svetuje pri načrtovanju, obnovi, izgradnji in upravljanju športnih objektov v občini; daje strokovno in organizacijsko pomoč izvajalcem programov športa v občini; sodeluje pri organiziranju in izvajanju športne vzgoje in raznih športnih dejavnosti za otroke, mladino, invalide, starejše občane ter pri kulturno športnih in rekreativnih prireditvah; spremlja in analizira razmere na področju športa; zbira in daje podatke za potrebe informatike v športu. 7. člen (1) Dejavnosti zavoda so po Uredbi o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list Republike Slovenije, št. 69/07 in 17/08) naslednje: 08.200 Razmnoževanje posnetih nosilcev zapisa G47.190 Dmga trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah G47.782 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z umetniškimi izdelki G47.789 Dmga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah G47.810 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki G47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom G47.990 Draga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic 155.100 Dejavnost hotelov in podobnih nastanitvenih obratov 155.201 Počitniški domovi in letovišča 155.202 Turistične kmetije s sobami 155.203 Oddajanje zasebnih sob gostom 155 209 Druge nastanitve za krajši čas 155.300 Dejavnost avtokampov, taborov 155.900 Dejavnost dijaških in študentskih domov ter druge nastanitve 156.101 Restavracije in gostilne 156.102 Okrepčevalnice in podobni obrati 156.103 Slaščičarne in kavarne 156.104 Začasni gostinski obrati 156.290 Druga oskrba z jedmi 156.300 Strežba pijač J58.110 Izdajanje knjig J58.140 Izdajanje revij in drage periodike J58.190 Drugo založništvo J59.110 Produkcija filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.120 Post produkcijske dejavnosti pri izdelavi filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.130 Distribucija filmov, video filmov, televizijskih oddaj J59.140 Kinematografska dejavnost J59.200 Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij J62.090 Druge z informacijsko telmologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti J63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti J63.120 Obratovanje spletnih portalov J63.910 Dejavnost tiskovnih agencij J63.990 Drugo informiranje L68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin L68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ah po pogodbi M69.200 Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti; davčno svetovanje M70.210 Dejavnost stikov z javnostjo M70.220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje M73 .120 Posredovanje oglaševalskega prostora M73.200 Raziskovanje trga in javnega mnenja M74.100 Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo M74.200 Fotografska dejavnost M74.300 Prevajanje in tolmačenje M74.900 Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti N77.110 Dajanje lahkih motornih vozil v najem in zakup N77.210 Dajanje športne opreme v najem in zakup N77.290 Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup N79.110 Dejavnost potovalnih agencij N79.120 Dejavnost organizatoijev potovanj N79.900 Rezervacije in druge s potovanje povezane dejavnosti N81.100 Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost N81.300 Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice N82.110 Nudenje celovitih pisarniških storitev N82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti N82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj P85.510 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije P85.520 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti P85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje. izpopolnjevanje in usposabljanje P85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje R90.010 Umetniško uprizaijanje R90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve R91.030 Varstvo kulturne dediščine R93.110 Obratovanje športnih objektov R93.130 Obratovanje fitnes objektov R93.190 Druge športne dejavnosti R93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov R93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas. (2) Poleg poslov iz prvega odstavka tega člena, opravlja zavod tudi vse druge posle, ki so potrebni za njegov obstoj in za opravljanje dejavnosti, ne pomenijo pa neposrednega opravljanja dejavnosti. (3) Zavod lahko v soglasju z ustanoviteljico dejavnosti razširi ali spremeni. IV. ORGANIZIRANOST ZAVODA 8. člen (1) V zavodu se lahko za opravljanje posamezne dejavnosti ah dela dejavnosti ali za opravljanje dejavnosti na določenem območju oblikujejo organizacijske enote. (2) Podrobnejša organizacija zavoda se določi s statutom zavoda in pravilnikom o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest zavoda. V. ORGANI ZAVODA 9. člen Organi zavoda so: svet zavoda in direktor. 1. Svet zavoda 10. člen (1) Zavod upravlja svet zavoda, ki šteje pet članov in ga sestavljajo: dva predstavnika ustanovitelja, dva predstavnika zainteresirane javnosti. en predstavnik delavcev zavoda. (2) Predstavnika ustanovitelja imenuje Občinski svet Ormož. (3) Predstavnika zainteresirane javnosti na predlog direktoija, ki izvede javni poziv, imenuje Župan Občine Ormož. (4) Predstavnika delavcev zavoda izvolijo delavci zavoda na neposrednih tajnih volitvah. Podrobnejši postopek volitev predstavnika delavcev medi zavod s statutom. (5) Člani sveta so imenovani oziroma izvoljeni za štiri leta in so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni. Člani sveta so lahko zaporedoma imenovani oziroma izvoljeni največ dvakrat. Mandat predstavnika delavcev je povezan z njegovo zaposlitvijo v zavodu. (6) Svet zavoda odloča z večino glasov vseh članov, razen če z zakonom ni dmgače določeno. (7) Podrobnejše delovanje sveta medi svet zavoda s poslovnikom. 11. člen Direktor zavoda pozove 60 dni pred iztekom mandata članom sveta zavoda, pristojne organe za imenovanje članov sveta zavoda k imenovanju novih predstavnikov v svet zavoda. 12. člen (1) Člani sveta izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika. (2) Prvo konstitutivno sejo sveta skliče direktor zavoda, in sicer v roku 15 dni po imenovanju in izvolitvi vseh članov sveta zavoda. (3) Svetu zavoda prične teči mandat z dnem konstituiranja. (4) Mandat članov sveta traja štiri leta, svojo funkcijo pa opravljajo do izvolitve in imenovanja novih članov. 13. člen Svet zavoda ima naslednje naloge: sprejema statut in dmge splošne akte zavoda, s katerimi se mejajo vprašanja, ki so pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda, imenuje in razrešuje direktoija zavoda, sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktoijem, sprejema programe dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje, sprejema letni delovni načrt zavoda in poročilo o njegovi uresničitvi, sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, sprejme načrt nabav osnovnih sredstev investicij in investicijskega vzdrževanja, daje ustanovitelju in direktoiju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih. ustanovitelju predlaga spremembo ali razširitev dejavnosti, odloča na dmgi stopnji o pritožbah v zvezi z uresničevanjem pravic, obveznosti in odgovornosti zaposlenih v zavodu, opravlja dmge naloge, določene z zakonom in dragimi predpisi. 14. člen (1) Članu sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če: izgubi volilno pravico, ga organ, ki ga je imenoval, razreši, postane trajno nezmožen za opravljanje funkcije, se trikrat zaporedoma neupravičeno ne udeleži seje sveta, sam zahteva razrešitev, ne opravlja svojih nalog oz. jih opravlja nestrokovno, je imenovan na funkcijo, ki po naravi ni združljiva s članstvom v svetu. (2) Ko svet zavoda ugotovi, da je članu iz razlogov iz prejšnjega odstavka prenehal mandat, o tem takoj obvesti pristojne za imenovanje oziroma izvolitev novega člana. (3) V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oziroma izvoli nov član po istem postopku kot je bil imenovan oz. izvoljen razrešeni član. Če je član sveta zavoda razrešen šest mesecev pred iztekom mandata, se ne imenuje novega člana, razen v primera, če se razreši več kot polovica članov sveta zavoda. (4) Predlog za razrešitev člana sveta zavoda lahko poda predstavnik ustanovitelja, direktor ah svet zavoda. 2. Direktor 15. člen (1) Direktor je poslovodni organ zavoda. Direktor organizira in vodi delo in poslovanje zavoda ter strokovno delo zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. (2) Direktor ima naslednje pristojnosti in opravlja naslednje naloge: načrtuje, organizira in vodi delo zavoda, pripravi strateški načrt, pripravi program dela in razvoja zavoda ter finančni načrt, sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest s soglasjem sveta zavoda, sprejme akt o organizaciji dela, sprejme kadrovski načrt s soglasjem sveta zavoda, odloča o potrebi po delavcih, izbiri delavcev in razporejanju delavcev na delovna mesta. pooblašča posamezne delavce za opravljanje nalog iz svojega delovnega področja, organizira strokovni nadzor in izdaja strokovna navodila, pripravi načrt nabav osnovnih sredstev investicij in investicijskega vzdrževanja, sprejema dmge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda, poroča ustanovitelju in svetu zavoda o zadevali, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje javnega zavoda, pripravi letno poročilo, opravlja dmge naloge, določene z zakonom, ustanovitvenim aktom in ter splošnimi akti zavoda. (3) V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potijenega finančnega načrta, razen: pogodb o investicijah in investicijsko vzdrževalnih delili, za katere je potreben sklep sveta zavoda in soglasje ustanoviteljice in pogodb, ki se nanašajo na razpolaganje z nepremičninami, ki jih ima zavod v upravljanju, za kar je potrebno soglasje lastnika nepremičnine. (4) Direktorje za svoje delo odgovoren svetu zavoda. (5) Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. 16. člen (1) Direktoija zavoda na podlagi javnega razpisa imenuje in razrešuje svet zavoda, po predhodnem soglasju ustanovitelja. Javni razpis se objavi v sredstvih javnega obveščanja. Delovno razmerje z direktoijem se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. (2) Pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda sklene z direktoijem njegov predsednik. (3) Mandat direktoija traja pet let in je po izteku mandata lahko ponovno imenovan. (4) Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktoija zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 17. člen (1) Za direktoija zavoda je lahko imenovan, kdor poleg splošnih zakonskih pogojev izpolnjuje še naslednje pogoje: ima končano izobrazbo - podraven 6/2, specializacija po višješolski izobrazbi (prejšnja) ah visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ah visokošolska strokovna izobrazba (1. bolonjska stopnja) ali visokošolska univerzitetna izobrazba (1. bolonjska stopnja), smer turizem, ima najmanj 5 let delovnih izkušenj, od tega vsaj eno leto na vodilnih delovnih mestih, strokovno pozna področje dela zavoda, o čemer svet zavoda presoja na podlagi predloženega programa dela, ima sposobnosti za organiziranje in vodenje dela v kolektivu, izkazuje raven znanja vsaj enega svetovnega jezika na nivoju BI evropskega jezikovnega okviija. (2) Kandidat mora predložiti k prijavi: program dela ter razvoja zavoda za njegovo mandatno obdobje, življenjepis, dokazila o izpolnjevanju pogojev. 18. člen (1) Direktoija med odsotnostjo nadomešča delavec, ki ga za to pooblasti direktor. Pisno pooblastilo določa vsebino, obseg in trajanje pooblastila. (2) Direktor lahko za zastopanje v posameznih zadevah pooblasti dmge osebe. 19. člen (1) Direktorje lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je bil imenovan. (2) Direktoija razrešuje svet zavoda po predhodnem soglasju ustanovitelja. (3) Svet zavoda razreši direktoija pred iztekom mandata: če direktor sam zahteva razrešitev, če nastane kateri od razlogov, ko po predpisih iz delovnih razmerij preneha delovno razmeije po samem zakonu, če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda, če neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ustanovitelja oziroma ravna v nasprotju z njimi, če s svojim nevestnim ah nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo, če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda. (4) Svet zavoda mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi seznaniti direktoija z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se v roku 30 dni o njih izjasni. (5) Zoper sklep o razrešitvi ima prizadeti pravico zahtevati sodno varstvo, če meni, da je bil kršen za razrešitev določen postopek in če je ta kršitev lahko bistveno vplivala na odločitev, ali če niso podani razlogi za razrešitev iz tretjega odstavka tega člena. 20. člen (1) Če direktoiju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktoija ni imenovan, imenuje svet zavoda vršilca dolžnosti. (2) Vršilca dolžnosti direktoija imenuje svet zavoda do imenovanja direktoija, vendar največ za eno leto. VI. SREDSTVA ZA USTANOVITEV IN ZAČETEK DELA ZAVODA 21. člen (1) Sredstva za ustanovitev in začetek delovanja zavoda zagotavlja ustanovitelj. (2) Za izvajanje dejavnosti, za katero je zavod ustanovljen, daje ustanovitelj zavodu v upravljanje nepremičnine z opremo, ki so del javne infrastrukture na področju turizma, kulture in športa. (3) Zavodu se dajejo v upravljanje nepremičnine na podlagi medsebojne pogodbe. 22. člen (1) Zavod prevzame v upravljanje nepremičnine in opremo, ki jo ustanovitelj zagotavlja za izvajanje programov na posameznih področjih delovanja zavoda. (2) S pogodbo o upravljanju ustanovitelj in zavod opredelita pravice in obveznosti glede upravljanja posameznega objekta. (3) Premoženje, s katerim upravlja zavod in ga uporablja za opravljanje dejavnosti, je last ustanovitelja. VII. VIRI, NAČINI IN POGOJI ZA PRIDOBIVANJE SREDSTEV ZAVODA 23. člen Zavod pridobiva sredstva za izvajanje dejavnosti iz: proračuna ustanovitelja, proračuna Republike Slovenije, sredstev EU, z lastnimi prihodki, iz naslova upravljanja nepremičnin, ki so mu dana v upravljanje, sredstev, pridobljenih s prodajo blaga in storitev uporabnikom, daril, donacij, sponzorstev ter drugih zakonitih virov, iz j avnih razpisov, iz sredstev posameznih investitoijev oziroma sofinanceijev projekta, iz drugih virov v skladu z zakonom. 24. člen (1) Višino sredstev za financiranje javnega zavoda iz občinskega proračuna določi ustanovitelj v vsakoletnih proračunih. (2) O zagotavljanju letnih sredstev iz proračuna ustanovitelja se sklene pogodba o financiranju. (3) Zavod se sme zadolževati le s predhodnim soglasjem ustanovitelja. Vin. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 25. člen (1) Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. (2) Zavod je pravna oseba in odgovaija za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga. 26. člen V primerih, ko zavod sklepa pogodbe in dmge dogovore ali se prijavlja na javne razpise, ki lahko posledično povzročijo finančne ali dmge obveznosti ustanovitelja, mora pridobiti predhodno pisno soglasje župana občine ustanoviteljice. IX. ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA 27. člen Zavod mora dati ustanoviteljici najmanj enkrat letno poročilo o delu, najkasneje do 31.3. za preteklo leto, sproti pa jo mora obveščati o motnjah pri poslovanju. 28. člen (1) Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje pravice in obveznosti: ugotavlja skladnost programa dela zavoda s programom ustanoviteljice, spremlja skladnost porabe sredstev z letnimi programi dela in finančnimi načrti, opravlja dmge zadeve, določene s tem odlokom in dragimi predpisi. (2) Za obveznosti zavoda odgovaija ustanoviteljica do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanoviteljice za delovanje zavoda na podlagi sprejetega letnega programa dela in finančnega načrta po dinamiki, ki se z zavodom določi, ter po vrsti sredstev, ki jih za delo zavoda zagotavlja ustanoviteljica. (3) Ustanoviteljica ne odgovaija za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike. X. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 29. člen (1) Zavod vodi knjigovodstvo in računovodstvo ter njune evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in računovodstva odgovaijata računovodja in direktor. (2) Računovodske in knjigovodske naloge se lahko opravljajo v skupnem računovodstvu javnih zavodov. XI. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA 30. člen O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju javne službe, odloča na predlog direktoija svet zavoda. 31. člen Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, sme zavod uporabiti za opravljanje in razvoj registrirane dejavnosti zavoda ter obnovo, vzdrževanje in razvoj objektov, ki so mu dani v upravljanje ter za nakup opreme. 32. člen O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča ustanovitelj na predlog direktoija in po predhodnem mnenju sveta zavoda. XII. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 33. člen (1) Direktor in dmgi delavci zavoda morajo v skladu z zakonodajo, ki meja varovanje osebnih podatkov, varovati listine in podatke, do katerih pridejo oziroma se z njimi seznanijo pri opravljanju dejavnosti zavoda in so določeni za poslovno tajnost. (2) Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmaja. (3) Za poslovno tajnost se štejejo: podatki in dokumenti, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni za tajne, podatki in dokumenti, ki jih svet zavoda v okviru svojih pristojnost določi za poslovno tajnost. podatki in dokumenti, ki jih direktor v okviru svojih pristojnosti določi za poslovno tajnost, podatki in dokumenti, ki jih svetu zavoda in direktoiju zaupno sporoči pristojni organ ali dmga organizacija. XIH. JAVNOST DELA ZAVODA 34. člen (1) Delo zavoda je javno. Zavod zagotavlja javnost svojega dela z obveščanjem javnosti o svojem delu, z informacijami o načrtovanih dejavnostih ter s poročili o opravljenem delu, skladno s predpisi o dostopu do informacij javnega značaja. (2) Ne glede na določbe predhodnega odstavka niso javno dostopne informacije, ki se varujejo po predpisih o varstvu osebnih podatkov ter informacije s področij dela zavoda, kjer ta nastopa na trgu, in so po odločitvi direktoija poslovna tajnost. V primem spora o javni dostopnosti poslovnih informacij odloči, če ni z zakonom dmgače določeno, direktor. XIV. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 35. člen (1) Zavod ima statut, ki ureja: organizacijo zavoda, organe zavoda in njihove pristojnosti, način odločanja ter dmga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda. (2) Zavod ima tudi druge splošne akte, s katerimi se urejajo vprašanja pomembna za delo in poslovanje zavoda v skladu s statutom in zakonom. XV. PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA 36. člen Do imenovanja direktoija Občinski svet Ormož na predlog župana najkasneje v roku štirih mesecev od uveljavitve tega odloka s sklepom imenuje vršilca dolžnosti direktoija zavoda, vendar največ za šest mesecev. Vršilec dolžnosti direktoija zavoda je pooblaščen, da pod nadzorstvom ustanovitelja opravi vse potrebno za začetek dela zavoda, vpis zavoda v sodni register ter skliče prvo sejo sveta zavoda. Pogodbo o zaposlitvi z v.d. direktoija sklene župan. 37. člen Delavci, ki so do sedaj opravljali naloge s področja dela Turistično informacijskega centra v okviru Javne razvojne agencije Občine Onnož, katere se bodo izvajale v okvira dejavnosti novoustanovljenega zavoda in programsko preidejo v zavod, se zaposlijo v zavodu ustanovljenem s tem odlokom z vsemi pravicami in odgovornostmi iz delovnega razmeija, ki so jih imeli pred veljavnostjo tega odloka. 38. člen (1) Statut zavoda sprejme svet zavoda najkasneje v dveh mesecih od konstituiranja. Do začetka veljavnosti statuta zavoda se uporabljajo določila Zakona o zavodih in tega odloka. (2) Ustanovitelj imenuje svoje predstavnike v svet zavoda v roku enega meseca od vpisa zavoda v sodni register, predstavnika zainteresirane javnosti se imenujeta v dveh mesecih po imenovanju v.d. direktoija. Predstavnik delavca, ki je bil zaposlen v Javni razvojni agenciji Občine Ormož (TIC-u) postane član sveta zavoda ob zaposlitvi v zavod, ustanovljenim s tem odlokom. 39. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Št.: 007-25/2016 07/9 Ormož, 19.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. Na podlagi 25. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/1991, 8/1996, 36/2000-ZPDZC, 127/2006-ZJZP), 42. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/2005-UPB2, 15/2008-ZPacP, 23/2008, 58/2008-ZZdrS-E, 77/2008-ZDZdr, 40/2012-ZUJF in 14/13) in 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15- uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Onnož na svoji 18. redni seji dne 19.12.2016 sprejel ODLOK o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti na področju patronažnega varstva in nege na domu v občini Ormož 1. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 2. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določijo predmet in pogoji opravljanja javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti na področju patronažnega varstva in nege na domu na območju občine Onnož (v nadaljevanju: občina). (2) S tem odlokom se določijo: dejavnost, kije predmet javne službe, območje opravljanja javne službe, uporabniki ter razmeija do uporabnikov, javna pooblastila koncesionaiju, splošni pogoji za opravljanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo, obseg monopola, začetek in čas trajanja koncesije, viri financiranj a j avne službe, nadzor nad izvajanjem javne službe, prenehanje koncesijskega razmeija, način podelitve koncesije, organ, ki opravi izbor koncesionaija, organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in dmge sestavine, potrebne za določitev in opravljanje javne službe. 2. PREDMET JAVNE SLUŽBE 3. člen (dejavnost javne službe) Javna služba po tem odloku obsega storitve patronažnega varstva in nege na domu, in sicer: patronažne obiske, zdravstveno nego, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov na domu. 3. OBMOČJE IZVAJANJA JAVNE SLUŽBE, UPORABNIKI TER RAZMERJA DO UPORABNIKOV 4. člen (območje opravljanja javne službe) Dejavnost javne službe se kot koncesionirana dejavnost izvaja: 1. na območju naselij Ormož, Hardek, Pušenci, Hum, Frankovci in Loperšice, 2. ostali del občine Onnož. 5. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) Uporabniki na območju občine imajo pravico do uporabe storitev javne službe na pregleden in nepristranski način pod pogoji, določenimi z zakonom in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. 4. JAVNA POOBLASTILA KONCESIONARJU 6. člen (javno pooblastilo) Izvajalec javne službe v okviru storitev javne službe opravlja strokovno -tehnične, organizacijske in razvojne naloge javne službe, ki se nanašajo na razvoj, načrtovanje in pospeševanje dejavnosti javne službe. 5. SPLOŠNI POGOJI ZA OPRAVLJANJE JAVNE SLUŽBE IN ZA UPORABO JAVNIH DOBRIN, KI SE Z NJO ZAGOTAVLJAJO 7. člen (pogoji) (1) Koncesionar opravlja javno službo v skladu z zakonom, ki meja področje zdravstvene dejavnosti ter podzakonskimi predpisi, sprejetimi na njegovi podlagi. (2) Koncesionar je lahko fizična oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane negospodarske javne službe. (3) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane javne službe, so: aktivno znanj e slovenskega j ezika, da je registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javne službe, da je organizacijsko, kadrovsko in tehnično usposobljen za izvajanje javne službe, da razpolaga s tehničnimi sredstvi za izvajanje javne službe, da ima opravljen vozniški izpit B kategorije, lastništvo ustreznega avtomobila oziroma dokazilo o razpolaganju z ustreznim avtomobilom, da ima ustrezna dovoljenja za izvajanje dejavnosti, če so z zakonom predpisana, da izpolnjuje pogoje iz 35. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti: da ima zahtevano izobrazbo za opravljanje predvidene dejavnosti in je usposobljen za samostojno delo, da ni v delovnem razmeiju oz. bo z začetkom opravljanja javne zdravstvene službe na podlagi podeljene koncesije iz tega javnega razpisa prekinil delovno razmeije; da mu ni s pravnomočno sodbo sodišča prepovedano opravljanje zdravstvene službe oziroma poklica (potrdilo ne sme biti starejše od 3 mesecev) j da pridobi pozitivno mnenje pristojne zbornice. (4) Koncesionar mora za podelitev koncesije koncedentu predložiti: program opravljanja dejavnosti javne službe z oceno stroškov. 6. OBSEG MONOPOLA 8. člen (obseg monopola) Koncesionar pridobi posebno in izključno pravico za opravljanje dejavnosti javne službe na dogo vrnjenem območju občine Onnož. 7. ZAČETEK IN ČAS TRAJANJA KONCESIJE 9. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmeije se začne s podpisom pogodbe o koncesiji. 10. člen (trajanje koncesije) Koncesija se podeli za obdobje desetih (10.) let. 8. VIRI FINANCIRANJA JAVNE SLUŽBE 11. člen (viri financiranja javne službe) (1) Koncedent ni dolžan zagotavljati koncesionaiju nobenih sredstev za opravljanje javne službe. (2) Sredstva za opravljanje javne službe si koncesionar pridobiva na podlagi pogodbe z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije. 9. NADZOR NAD IZVAJANJEM JAVNE SLUŽBE 12. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije izvajajo pristojne službe občinske uprave občine in občinski svet občine. (2) Nadzor nad zakonitostjo dela koncesionaija izvršuje pristojni organ občinske uprave. (3) Nadzor se izvaja skladno z določili 135. in 136. člena Zakona o javno zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/2006). 10. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA 13. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmaje preneha: s prenehanjem pogodbe o koncesiji, z odvzemom koncesije, v drugih primerili, določenih s pogodbo o koncesiji. 14. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: po preteku časa, za katerega je bila sklenjena, z odpovedjo, z razvezo. (2) Razlogi in pogoji za odpoved in razvezo pogodbe ter dmge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi oziroma razvezi pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi. 15. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent odvzame koncesijo koncesionaiju ne glede na določila pogodbe o koncesiji: če ne začne z izvajanjem dejavnosti javne službe v za to določenem roku, če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot negospodarska javna služba ali kot koncesionirana negospodarska javna služba, če dejavnosti ne izvaja redno, strokovno in pravočasno, skratka tako, da so povzročene motnje v izvajanju dejavnosti, če dejavnosti ne izvaja v skladu s predpisi, standardi in navodili koncedenta, zaradi ponovljenih in dokazanih grobih kršitev predpisov in določil pogodbe o koncesiji, če koncesionar kot fizična oseba preneha obstajati. (2) Koncedent mora koncesionaiju, pred odvzemom koncesije, dati primeren rok za odpravo kršitev iz tretje, četrte in pete alinee prvega odstavka tega člena. (3) V primem odvzema koncesije v skladu z dmgo alinejo prvega odstavka tega člena ima koncesionar pravico do odškodnine v skladu z določili zakona, ki ureja obligacijska razmaja. 11. NAČIN PODELITVE KONCESIJE 16. člen (javni razpis) (1) Koncedent pridobiva koncesionaije na podlagi javnega razpisa. (2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu RS in na spletnih straneh Občine Ormož. 17. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega koncesijskega akta ob smiselni uporabi določil zakona, ki meja javno-zasebno partnerstvo. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj en ponudnik, ki izpolnjuje s tem koncesijskim aktom določene pogoje. (3) Če javni razpis ni uspel, se lahko ponovi. 18. člen (vsebina javnega razpisa) (1) Vsebina javnega razpisa se določi ob smiselni uporabi zakona, ki ureja področje o javno-zasebnem partnerstvu. (2) Javni razpis mora ob vsebini iz prejšnjega odstavka tega člena vsebovati tudi pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar in so določeni v 7. členu tega odloka. 19. člen (postopek izbire koncesionarja) Za vodenje postopka razpisa in oceno ponudb imenuje župan občine strokovno komisijo, ki jo sestavljajo najmanj predsednik in dva člana. 12. ORGAN, KI OPRAVI IZBOR KONCESIONARJA 20. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Koncesionaija izbere občinska uprava z upravno odločbo na podlagi predloga strokovne komisije iz 19. člena tega odloka. (2) V postopku izbire koncesionaija imajo vsi kandidati, ki so sodelovali v postopku javnega razpisa, položaj stranke. 13. ORGAN, POOBLAŠČEN ZA SKLENITEV POGODBE O KONCESIJI 21. člen (organ, pooblaščen za sklenitev pogodbe o koncesiji) Pogodbo o koncesiji v imenu občine sklene župan občine. 14. DRUGE SESTAVINE POTREBNE ZA DOLOČITEV IN IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 14.1. Prenos koncesije 22. člen (prenos koncesije) Koncesionar ne more prenesti izvajanje javne službe na dmgo osebo. 14.2. Višja sila 23. člen (dolžnosti koncesionarja) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti izvajati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmeije preneha, vendar samo sporazumno med koncedentom in koncesionaijem. 14.3. Odgovornost koncesionarja za ravnanje zaposlenih 24. člen (odgovornost za škodo) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 14.4. Začasen prevzem 25. člen (začasen prevzem) Če koncesionar ne zagotovi izvajanja javne službe, lahko njeno izvajanje začasno zagotovi koncedent s prevzemom javne službe ah na dmg način, določen v pogodbi o koncesiji. 14.5. Odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja 26. člen (vrsta odgovornosti) Koncedent ne odgovaija za škodo, ki jo pri izvajanju javne službe povzroči koncesionar uporabnikom ah drugim osebam na območju občine. 14.6. Zavarovanje odgovornosti za škodo 27. člen (zavarovanje) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri izvajanju ah v zvezi z izvajanjem javne službe povzroči uporabnikom ali drugim osebam in za škodo, ki nastane zaradi nepravilnega opravljanja dejavnosti javne službe. (2) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. 15. KONČNA DOLOČBA 28. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož in začne veljati osmi dan po objavi. Št.: 007-26/2016 07/9 Ormož, 19.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. Na podlagi 61.b člena v povezavi s 53.a členom Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list Republike Slovenije št. 33/2007, 70/2008 - ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 - ZUPUDPP, 106/2010 - popr. ZUPUDPP, 43/2011 - ZKZ-C, 57/2012, 109/12, 76/2014 - odi. US in 14/2015 - ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 18. redni seji dne 19.12.2016 sprejel ODLOK o spremembah Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev Vinske kleti Verus (S OPPN Verus 1) 1. člen S tem odlokom se sprejmejo spremembe Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev Vinske kleti Vems (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/2016) skladno z 61.b členom v povezavi s 53.a členom Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list Republike Slovenije št. 33/2007, 70/2008 - ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 - ZUPUDPP, 106/2010 - popr. ZUPUDPP, 43/2011 - ZKZ-C, 57/2012, 109/12, 76/2014 - odi. US in 14/2015 - ZUUJFO) in vsebujejo spremembe tekstualnega dela odloka, ki se nanašajo na površino zazidane površine stavbe znotraj gradbene meje. 2. člen V prvem odstavku 18. člena Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev Vinske kleti Verus (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016) se največja zazidana površina stavbe znotraj gradbene iz »1200 m2« spremeni v »1800 m2«. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Št.: 350-14/2016 02)22 Ormož, dne 19.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. Na podlagi določil 21. in 61. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/2007-UPB2, 76/2008, 79/2009, 51/2010, 40/12-ZUJF in 14/15-ZUUJFO), 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/1993, 30/1998, 127/2006, 38/2010-ZUKN in 57/11) ter 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), je Občinski svet Ormož na svoji 18. redni seji, dne 19.12.2016 sprejel ODLOK o spremembi in dopolnitvi Odloka o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Ormož 1. člen V Odloku o občinskih gospodarskih javnih službah v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/16) se v 6. členu na koncu točke 2. pika nadomesti z vejico in doda nova točka 3., ki se glasi: » 3. oskrba s toplotno energijo.«. 2. člen Peti odstavek 12. člena se spremeni tako, da se glasi: »(5) Občina podeli koncesijo za opravljanje občinskih gospodarskih javnih služb iz L,2.,3.,4.,5.,6.,7. in 9. točke prvega odstavka 5. člena in L, 2. in 3. točke 6. člena tega odloka.«. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Št.: 007-29/2016 07/9 Ormož, 19.12.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ