URADNE OBJAVE OBČINE LOGATEC 4.8.2000-ln8/2000 - strani Na podlagi 50. člena Statuta občine Logatec (LN, štev. 5/99) je Nadzorni odbor Občine Logatec na svoji 4. redni seji, dne 14.06.2000 sprejel POSLOVNIK Nadzornega odbora Občine Logatec I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem poslovnikom je določena organizacija in način dela Nadzornega odbora Občine Logatec (v nadaljevanju: nadzorni odbor). 2. člen Nadzorni odbor opravlja svoje naloge, določene z zakonom o lokalni samoupravi in s statutom občine, pošteno, strokovno in nepristransko. 3. člen Nadzorni odbor kot organ občine deluje v okviru svojih pristojnosti samostojno. 4. člen Nadzorni odbor varuje uradne in poslovne skrivnosti, s katerimi se seznani pri svojem delu. 5. člen Nadzorni odbor zastopa in predstavlja predsednik, ki ga člani nadzornega odbora izvolijo izmed sebe na konstitutivni seji ali od predsednika pooblaščen član nadzornega odbora. 6. člen Naloga predsednika je. da: • vodi in organizira delo odbora. • sklicuje in vodi seje, • podpisuje sklepe, zapisnike in druge akte odbora. • skrbi za izvajanje sklepov, • sodeluje z občinskim svetom, županom, delovnimi telesi sveta in občinsko upravo, • po potrebi sodeluje na sejah občinskega sveta. II. NA ČIN DELA NA DZORNEGA ODBORA 7. člen Delo odbora organizira in vodi predsednik, v njegovi odsotnosti pa s strani predsednika pooblaščen član. 8. člen Seje vodi predsednik, oziroma v njegovi odsotnosti s strani predsednika pooblaščeni član. Predlog dnevnega reda seje določi predsednik, predloge za uvrstitev zadeve na dnevni red pa lahko podajo vsi člani nadzornega odbora. Predsednik je dolžan uvrstiti na dnevni red zadevo, ki jo je s sklepom predlagal občinski svet ali župan. 9. člen Predsednik pošlje vabilo za sejo vsem članom nadzornega odbora praviloma sedem dni pred datumom seje. Ob soglasju vseh članov in v nujnih primerih, kijih določi predsednik, je lahko ta rok tudi krajši. Vabilu je potrebno obvezno priložiti gradivo, kije potrebno za obravnavo. Predsednik lahko povabi na sejo pnpravljalce gradiv, strokovne delavce občinske uprave ter predstavnike obravnavanih institucij. 10. člen O seji nadzornega odbora se piše zapisnik in vodi evidenca pnsotnosti. Zapisnik obvezno vsebuje: • zaporedno številko seje. kraj. datum, uro pnčetka in trajanje seje. • navedbo prisotnih, opravičeno odsotnih in ostalih pnsotnih članov ter navedbo ostalih prisotnih na seji. • sprejeti dnevni red, • potrditev zapisnika prejšnje seje, • potek seje z navedbo poročevalcev in krajšim povzetkom razprave, • sprejete sklepe, • morebitna ločena mnenja članov odbora, • izjave, za katere so navzoči izrecno zahtevali, da se vnesejo v zapisnik. Zapisnik podpišeta predsednik odbora in zapisnikar. 11. člen Po opravljeni razpravi o posamezni točki dnevnega reda predsednik oblikuje predlog sklepa in ga da na glasovanje. Nadzorni odbor veljavno sklepa in sprejema svoja poročila, priporočila in predloge, če je na seji prisotna večina članov nadzornega odbora, z večino glasov navzočih članov. Glasovanje na sejah je praviloma javno, z dviganjem rok. Na zahtevo večine članov odbora je lahko glasovanje tudi tajno. 12. člen Zapisniki in ostala gradiva za seje nadzornega odbora se hranijo v občinski upravi. Po preteku enega mandatnega obdobja se gradivo arhivira.Zapisniki in sklepi se hranijo trajno, ostalo gradivo pa deset let. 13. člen Strokovno in administrativno pomoč za potrebe nadzornega odbora zagotavlja župan in občinska uprava. III. POSTOPEK NADZORA 14. člen Temeljna naloga nadzornega odbora je. da: • opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine. • nadzonuje namenskost in smotrnost porabe sredstev občinskega proračuna. • nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev glede namenske porabe proračunskih sredstev. Nadzorni odbor v okviru svojih pristojnosti ugotavlja zakonitost in pravilnost poslovanja občinskih organov, občinske uprave, svetov krajevnih skupnosti, javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov ter drugih porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim premoženjem ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih javnih sredstev. 15. člen Nadzorni odbor se na svojih sejah sproti dogovarja o problematiki, ki se bo obravnavala na prvi naslednji seji. Poleg zadev iz programa dela mora odbor obvezno obravnavati zadeve, ki jih je s sklepom predlagal občinski svet in župan občine, oziroma če kakršenkoli indic vzbudi nadzornemu odboru utemeljen sum. da gre za nezakonito razpolaganje z občinskim premoženjem, oziroma nenamensko razpolaganje s sredstvi občinskega proračuna. 16. člen Pri izvajanju nadzora ima nadzorni odbor naslednja pooblastila: • vpogled v vse listine in dokumente občne, zavoda, podjet/a. sklada, stranke, druge organizacije ali društva, ki je predmet nadzora (nadzorovanih oseb), ki se nanašajo na poraboproračunskih sredstev. • zahtevati podatke in pojasnila pooblaščenih in odgovornih oseb nadzorovanih oseb. • zahtevati udeležbo odgovornih oseb na sejah nadzornega odbora. 17. člen Nadzorni odbor lahko v postopku nadzora pritegne k sodelovanju zunanje neodvisne strokovnjake posameznih strok. Posamezne posebne strokovne naloge nadzora lahko opravi izvedenec, ki ga na predlog nadzornega odbora imenuje občinski' svet. Pogodbo z izvedencem sklene župan. URADNE OBJAVE OBČINE LOGATEC 4.8.2000-ln8/2000 stran2 Nadzorni odbor pri svoji odločitvi ni vezan na mnenje zunanjega strokovnjaka, ustanove ali strokovnjaka občinske uprave. 18. člen Za izvedbo določene naloge iz pristojnosti nadzornega odbora lahko nadzorni odbor oblikuje delovno skupino oz. pooblasti posameznega člana nadzornega odbora. 19. člen Po opravljenem pregledu pripravi član nadzornega odbora predlog poročila, v katerem je navedena nadzorovana oseba, odgovorne osebe, predmet pregleda, ugotovitve, ocene ter mnenja ter morebitna pnporočila in predlogi uKrepov. Predlog poročila sprejme nadzorni odbor ter ga pošlje nadzorovani osebi, ki ima pravico v roku petnajst dni od prejema predloga poročila vložiti pri nadzornemu odboru ugovor. Nadzorni odbor mora o ugovoru odločiti v petnajstih dneh. Dokončno poročilo pošlje nadzorni odbor nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču in sicer v 15 dneh po opravljenem nadzoru. Če je nadzorni odbor ugotovil hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju občine, ki so opredeljene v poslovniku nadzornega odbora, mora o teh kršitvah v petnajstih dneh od dokončnosti poročila obvestiti pristojno ministrstvo in računsko sodišče. V primeru, da nadzorni odbor ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona. Obenem s prijavo mora navesti dokaze ter poskrbeti, da se ohranijo dokazi, sledovi in predmeti, na katerih ali s katerimi je bilo kaznivo dejanje storjeno. O prijavi je dolžan obvestiti tudi občinski svet in župana. Nadzorovane osebe so dolžne spoštovati mnenja, priporočila in predloge nadzornega odbora. Občinski svet, župan in organi porabnikov občinskih proračunskih sredstev so dolžni obravnavati dokončna poročila nadzornega odbora in v skladu s svojimi pristojnostmi upoštevati pnporočila in predloge nadzornega odbora. 20. člen Člana nadzornega odbora predsednik nadzornega odbora izloči iz posamezne zadeve v primeru, če so podane okoliščine, ki vzbujajo dvom o njegovi nepnstranosti. Član nadzornega odbora se mora izločiti iz obravnave iz odločanja o zadevi, pn kateri je z odgovorno osebo nadzorovane osebe v ožjem sorodstvu (vključno I. koleno), če je član upravljanja javnega zavoda ali podjetja nadzorovane osebe, ali če je v obdobju enega leta, računano od datuma pregleda za nazaj, za nadzorovano osebo opravljal delo po pogodbi. Izločitev člana nadzornega odbora v posamezni zadevi lahko zahteva tudi nadzorovana oseba. Zahtevo za izločitev mora vložiti pri nadzornemu odboru. V zahtevi je potrebno navesti okoliščine, na katere opira svojo zahtevo za izločitev. O izločitvi odloči predsednik nadzornega odbora. O izločitvi predsednika nadzornega odbora odloči nadzorni odbor. • :.:,edoločbe 21. člen Poslovnik o delu nadzornega odbora sprejme nadzorni odbor in prične veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Spremembe poslovnika sprejme nadzorni odbor po enakem postopku, kot velja za njegov sprejem. 22. člen Za vprašanja, ki niso opredeljena s tem poslovnikom, se uporabljajo določila poslovnika o delu občinskega sveta. Številka: 032O200-2 Datum: 14.06.2000 PREDSEDNIK NADZORNEGA ODBORA Anton ANTIČEVIČ. I.r. Na podlagi 33. člena Statuta Občine Logatec (LN, št. 5/99), 2. člena Zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Ur. L. RS št. 48/90) in 37. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Ur. L. SRS št. 18/84, 37/85, 29/86 in Ur. L. št. 26/90, 18/92, 47/93, 71/93, 44/97) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev Odloka o ureditvenem načrtu območja Skladišča c3 - »OB POTOKU« v naselju Logatec I. Javno se razgrne osnutek sprememb in dopolnitev Odloka o ureditvenem načrtu območja Skladišča C3 - »OB POTOKU« v naselju Logatec. II. Osnutek sprememb in dopolnitev Odloka o ureditvenem načrtu območja Skladišča C3 - »OB POTOKU« v naselju Logatec bo javno razgrnjen od 09.08.2000 do 08.09.2000 v avli Knjižnice Logatec. Tržaška 44. III. Javna razprava bo v sredo 30.08.2000 ob 18.00 uri v Modri dvorani Knjižnice Logatec. Tržaška 44. IV. Občani in drugi interesenti podajo pisne pripombe in predloge na osnutek v kraju razgrnitve (knjiga pripomb) oziroma jih pismeno pošljejo na Občinski urad Občine Logatec v času trajanja razgrnitve. V. Ta sklep se objavi v Logaških novicah in velja od dneva objave dalje. Stev.: 352-48/98 Datum: 28.07.2000 ZUPAN OBČINE LOGATEC Janez NAGODE. I.r.