OBVOZNICA TIK PRED ZPAJUl Bežigrad za pol ure bliže morju Štiripasovna 3,4 kilometre dolga severna obvoznica je zgrajena! Dela so se pričela pred 16 meseci, odtlej delovna vnema ni pojenjala. Niti v naj-hujši vročini ali mrazu, ne v nedeljo in med prazniki grad-bišče ni opustelo. Za praznik republike bomo dobili v Ljub-Ijani čudovito cesto, ki pomeni povezavo štajerske vpadnice z izhodom proti morju. Dan otvoritve: 23. november ob 15. uri, pri kamniški progi, na sti-čišču občin Bežigrad in Šiška. Kapo dol pred investitorji SIS za desetietno izgradnjo cest v Ljubljani, in izvajalci, Slovenijaceste-Tehniko s koo-peranti. Natanko teden dni pred otvoritvijo so z osmimi bagri še utrjevali ilovnati naboj na brežinah, ki služi za zaščito podtalnice ter nato navažali humus, polagali zadnje kva-dratne metre finega asfalta pri Avtomontaži v Šiški ter risali talne oznake pri priključku na severno vpadnico. Za okrog 120 delavcev so se iztekale zadnje delovne ure na tem de-lovišču. Peter Habicht iz tozda Nizke gradnje Slovenijacest-Tehnike je s sodelavci razreše-val še zadnje probleme, poskr-bel za odpravljanje pomanjklji-vosti. »Pred praznikom gredo delavci na dopust, zaslužili so ga. Marsikdo bo prostim praz-ničnim dnem dodal še delovne ure, ki jih je »nabral« na delo-višču poleti, ko ni bilo po-čitka.« Za direktorja SIS za desetlet-no gradnjo cest v Ljubljani mag. Jožeta Jenka pa še ne bo počitka. Medtem ko se bomo mi vozili po novi obvoznici, bo snoval načrte in iskal poti za uresničitev novih nalog: iz-gradnjo južne obvoznice, ure-ditev pentlje v Tomačevem ter obnovo Zaloške ceste, Prav njemu pa gre nemalo zaslug, da je 1,2 milijardna in-vesticija v roku nared. »Dela je bilo res ogromno, tako kot izvajalci smo bili tudi Ijudje iz naše interesne skupnosti kar naprej na cesti, tudi v prostem času. Res je iepa,« pripovedu-je z neprikritim ponosom. »Te-žav pa ni manjkalo. Denimo, pri kamniški progi smo se sre-čali z vsemi komunalnimi na-pravami, kar si jih lahko sploh zamislite; železniška proga te-če tam, daljnovod in kabel vi-soke napetosti, toplovod, vo-dovod, kanalizacija. Res ni bilo lahko, zato smo toliko bolj za-dovoljni.« Povedati pa je treba še nekaj; cesta je dograjena v obljubljenem roku, v investicij-skem načrtu predvidena vre-dnost del pa ni prekoračena. To je seveda v današnjem času stalnih podražitev lep dokaz, da je z dobro organizacijo, skrbnim in trdim delom ven-darle moč marsikaj postoriti.« In kaj se nam še obeta za Bežigradom? »V Tomačevem bomo zgra-dili pentljo, ki bo povezala se-verno vpadnico s severno ob-voznico in cesto proti šmartin-ski,.. pravi Jože Jenko. »Zdaj zbiramo soglasja, če ne bo te-žav, bo pentlja nared že sredi poletja prihodnje teto.« še bomo gradili, torej lahko zapišemo ob zadovoljstvu, ko se lahko s Črnuč po sodobni cesti popeljemo prav do Raz-drtega. Manj prometa bo tudi na nekaterih bežigrajskih ce-stah, zlasti na Titovi, Slovenče-vi in Hošiminhovi oziroma Voj-kovi, to bo povečalo prometno vamost, pa še nekaj bencina bo prihranil vsak med nami za-radi bolj tekoče vožnje. Srečno na novi cesti! S. D.