XX7 rj i URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo l URADNE OBJAVE Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF in 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo,14/13-popr., 101/13, 55/15 - ZfisP in 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in 16. člena statuta Občine Logatec (Logaške novice št. 1-2/2014-uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 4. redni seji, dne, 21.3.2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LOGATEC ZA LETO 2019 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Logatec za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).S tem proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakonom izvaja občina Logatec. 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prejemki in izdatki proračuna izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, v računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja. A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2019 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 16.220.610 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 12.547.308 70 DAVČNI PRIHODKI 10.181.427 700 Davki na dohodek in dobiček 8.268.550 703 Davek na premoženje 1.675.857 704 Domači davki na blago in storitve 237.020 706 Drugi davki - 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.365.881 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.156.550 711 Takse in pristojbine 17.000 712 Denarne kazni 35.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 39.000 714 Drugi nedavčni prihodki 1.118.231 72 KAPITALSKI PRIHODKI 950.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 100.000 721 Prihodki od prodaje zalog - 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neop. dolg. sredstev 850.000 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov - 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.723.303 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 922.447 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 1.800.856 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 16.654.172 40 TEKOČI ODHODKI 3.020.971 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 882.821 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 150.613 402 Izdatki za blago in storitve 1.936.430 403 Plačila domačih obresti 11.107 409 Rezerve 40.000 uo 2 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE 41 TEKOČI TRANSFERJI 6.972.968 410 Subvencije 411 Transferji posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 414 Tekoči transferi v tujino 150.000 3.907.920 608.928 2.306.120 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 6.391.454 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 6.391.454 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 268.778 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi pravnim osebam, ki niso PU 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 182.728 86.050 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) - 433.561 B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2019 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) - 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL - 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) - 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPITALSKIH DELEŽEV - 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti - - - VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) - C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2019 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 500.000 50 ZADOLŽEVANJE 500.000 500 Domače zadolževanje 500.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 440.000 55 ODPLAČILA DOLGA 440.000 550 Odplačila domačega dolga 440.000 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) - 373.561 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) 60.000 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 433.561 OCENA SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2018 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2018 373.561 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Logatec: http://logatec.si URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 3 URADNE OBJAVE POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: a) prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/2007-UPB-1, 9/11, 83/12 in 61/17-GZ), ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu, b) namenski prihodki ožjih delov občine - krajevne skupnosti, ki se namenijo za namen, za katerega so sredstva prejeta, c) prihodki iz okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, d) sredstva iz državnega proračuna za investicije in sredstva iz proračuna EU, e) prihodki iz naslova finančnega jamstva za zapiranje deponije, f) koncesijska dajatev od posebnih iger na srečo, g) turistična taksa, po 21. členu Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/18), ki se namenijo za izvajanje dejavnosti in storitve v javnem interesu, določenih v tem zakonu, h) komunalni prispevek, ki se namenja za gradnjo infrastrukture, i) koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, j) koncesijska dajatev za posekan in prodan les, k) drugi prihodki, katerih namenska poraba je predpisana s področnimi predpisi. Če so namenski prejemki vplačani v proračun v nižjem obsegu kot so izkazani v proračunu, lahko proračunski uporabnik prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih sredstev. Namenska sredstva, ki niso porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto. Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna znotraj posameznega glavnega programa v okviru proračunskega uporabnika, odloča predstojnik neposrednega uporabnika, to je župan. Župan lahko uvede nove konte ali prerazporedi sredstva med posameznimi konti, v kolikor to zahteva ekonomska klasifikacija odhodkov. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar - junij 2019 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Neposredni proračunski uporabnik lahko v letu 2019 sklene pogodbe, katerih obveznosti zapadejo v plačilo v naslednjih letih največ do skupne višini 80% predvidenih sredstev v sprejetem načrtu razvojnih programov, če ima načrtovane pravice v tekočem proračunskem letu. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) uo 4 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: a) v letu 2019: 70 % navedenih pravic porabe in b) v ostalih prihodnjih letih: 30 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenski sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in v načrtu razvojnih programov. Če prejemki proračuna ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan na predlog Služba za finance in računovodstvo največ za 45 dni zadrži izvrševanje posameznih izdatkov, vendar ne več kot za 10% vseh planiranih izdatkov proračuna. 7. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po poteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 30% izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan). Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 30% izhodiščne vrednosti projektov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi sklepa župana, kar mora biti pisno obrazloženo, utemeljeno in dokumentirano. Neposredni uporabnik usklajuje spremembo proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto. Investicijske programe, novelacije investicijskih programov, predinvesticijske zasnove, dokumente identifikacije investicijskih projektov in ostalo investicijsko dokumentacijo skladno z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10) in skladno s pojasnilom Ministrstva za finance (junij 2011) sprejema župan. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 5 URADNE OBJAVE 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: a) račun proračunske rezerve, b) račun stanovanjskega sklada, c) račun finančnega jamstva za zapiranje deponije Ostri vrh. Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 20.000,00 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 15.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. Za uporabo sredstev proračunske rezerve nad 15.000,00 EUR odloča občinski svet na predlog župana. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 posameznemu dolžniku odpiše ali delno odpiše plačilo dolga, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do višine 2.000,00 EUR, vendar največ do skupne višine 10.000,00 EUR vseh dolgov v posameznem letu. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računi finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 lahko zadolži do višine 500.000,00 EUR. Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 5% vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Likvidnostni dolg mora biti poravnan najkasneje do 31.12.2019, o zadolžitvi odloča župan. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine za sredstva sofinanciranja investicij iz proračuna Evropske unije, zanje se občina lahko likvidnostno zadolži največ do višine odobrenih sredstev. Na podlagi ZFO-1 se občinam, ne glede na drugi odstavek 21. člena ZFO-1 v letu, sredstva za sofinanciranje investicij v lokalno javno infrastrukturo in investicij posebnega pomena za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov prebivalcev občine, ki so uvrščene v načrt razvojnih programov občinskega proračuna, zagotavljajo v višini 6% skupne primerne porabe občin, pri čemer se 3% sredstev zagotavlja v obliki nepovratnih sredstev iz državnega proračuna, 3% sredstev pa v obliki povratnih sredstev kot dodatno zadolževanje občin v proračunu države. Povratna (kreditna) sredstva bodo namenjena za financiranje investicij. Zadolžitev iz prejšnjega člena se ne všteva v največji možni obseg zadolževanja občin iz drugega odstavka 10. b člena ZFO-1. Poroštva občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnega podjetja, katerih ustanoviteljica je občina Logatec, v letu 2019 niso predvidena. 11. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje) V letu 2019 ni predvideno zadolževanje posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnega podjetja. Vsi neposredni in posredni uporabniki proračuna morajo na zahtevo službe za finance Občine Logatec prosta denarna sredstva najprej ponuditi proračunu, če je to potrebno za zagotovitev likvidnosti oziroma izvrševanju proračuna. uo 6 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Logatec v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu in se uporablja od 1. januarja 2019 dalje. Številka: 410-16/2018-66 Kraj, datum: Logatec, 21.3.2019 OBČINA LOGATEC ŽUPAN Berto Menard l.r. URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 7 URADNE OBJAVE Na podlagi 28. člena in prvega odstavka 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 12/96, 44/00, 78/03, 72/05, 25/08, 98/09-ZIUZGK, 94/10-ZIU, 62/10-ZUPJS, 40/11-ZUPJS, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 55/17), 19. in 20. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15), 7. in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14), je Občinski svet Občine Logatec, na svoji 4. redni seji, dne 21. 3. 2019, sprejel naslednji S K L E P O DOLOČITVI CEN PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE IN VIŠINE STROŠKOV ŽIVIL V VRTCIH OBČINE LOGATEC 1. Ceni programov v javnih vrtcih v občini Logatec znašata mesečno na otroka: - za prvo starostno obdobje 487,10 EUR, - za drugo starostno obdobje 355,62 EUR. 2. Stroški živil v ceni programov obeh starostnih skupin znašajo: 34,00 EUR mesečno na otroka. 3. 1) Z dnem veljavnosti tega sklepa, preneha veljati sprejeti sklep številka: 602-6/2018-5, z dne 15. 3. 2018. 2) Ta sklep se objavi v Logaških novicah in začne veljati z dnem 1.4. 2019. Številka: 602-3/2019-2 Datum: 21. 3. 2019 Berto Menard, l.r. ŽUPAN uo 8 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 28.b člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 12/96, 44/00, 78/03, 72/05, 25/08, 98/09-ZIUZGK, 94/10-ZIU, 62/10-ZUPJS, 40/11-ZUPJS, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 55/17) in 18. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15), 7. in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14), je Občinski svet Občine Logatec, na svoji 4. redni seji, dne 21. 3. 2019, sprejel naslednji 1) Starši otrok, za katere je Občina Logatec po veljavnih predpisih dolžna kriti del cene programa predšolske vzgoje v javnem vrtcu, lahko uveljavijo rezervacijo zaradi začasnega izpisa otroka enkrat letno v obdobju od 1. junija do 30. septembra, in sicer za neprekinjeno odsotnost otroka v trajanju najmanj enega meseca in največ dveh mesecev (počitniška rezervacija) ter zaradi bolezni ali poškodbe otroka, na podlagi ustreznih zdravniških potrdil, vendar šele od 31. dneva odsotnosti dalje. 2) Starši so začasni izpis otroka počitniške rezervacije dolžni upravi vrtca pisno napovedati najmanj 15 dni pred prvim dnem odsotnosti otroka iz vrtca. 3) Starši, ki imajo v vrtec hkrati vključenega več kot enega otroka, lahko uveljavljajo rezervacijo le za otroka, za katerega se ne sofinancira plačilo staršev za otroka iz državnega proračuna. 4) v času, ko je otrok začasno izpisan iz vrtca, plačajo starši rezervacijo v višini 70 % od njihovega, z odločbo določenega, dohodkovnega razreda, znižano za sorazmerni del stroškov neporabljenih živil. 5) Za rezervacijo, zaradi bolezni ali poškodbe, starši plačajo 30 % od njihovega, z odločbo določenega, dohodkovnega razreda. S K L E P O REZERVACIJAH 1. 4. 1) Z dnem veljavnosti tega sklepa, preneha veljati sklep št.: 900-3/2006-8, z dne 2. 6. 2006. 2) Ta sklep se objavi v Logaških novicah in začne veljati z dnem 1.4. 2019. Številka: 602-3/2019-2 Datum: 21. 3. 2019 Berto Menard, l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 9 URADNE OBJAVE Na podlagi 13. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17,v nadaljevanju: zakon), smiselne uporabe določil Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji 2014 - 2023 (v nadaljevanju: NPŠ) ter na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (Logaške novice, št. 2/19), je Občinski svet Občine Logatec na svoji 4. redni seji, dne 21.3.2019, sprejel LOKALNI LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2019 I. UVOD Z letnim programom športa na lokalni ravni, kot temeljnim strateškim dokumentom na področju športa, želi občina soustvarjati pogoje za razvoj športa kot pomembnega dejavnika razvoja posameznika in družbe ter prispevati k zmanjševanju neenakosti na področju dostopnosti do športne vadbe. Lokalni letni program športa 2019 opredeljuje javni interes, ki ga udejanjajo nosilci in izvajalci športa v občini. Udejanjanje javnega interesa bo doseženo s tem, da se: a) zagotovi vsakemu posamezniku možnosti za dejavno sodelovanje v športu v varnem in zdravem okolju; b) zagotovi vsem mladim kakovostno zunajšolsko športno udejstvovanje, ki jim bo skupaj s kakovostnim poukom športne vzgoje omogočilo pridobiti gibalne in druge kompetentnosti na taki ravni, da bo šport postal del njihovega zdravega življenjskega sloga; c) zagotovili vsakemu, ki ga to zanima in je za to sposoben, možnost izboljšanja osebnega športnega dosežka z namenom uveljavitve v organiziranem mednarodnem športnem prostoru in možnost javnega priznanja njegove pomembnosti, s čimer bo posledično povečan tudi ugled države v mednarodnem prostoru; č) varuje in spodbuja uveljavljanje moralnih in etičnih vrednot v športu, spoštovanje človekovega dostojanstva in varnost vseh, ki so povezani s športom; d) skladno z načeli trajnostnega razvoja ustvarja spodbudno okolje za razvoj različnih oblik športne dejavnosti za vse skupine prebivalstva, dejavnega transporta ljudi (pešačenje, kolesarjenje, rolanje ipd.), njihovega druženja in preživljanja prostega časa (igrišča, parki, naravne poti idr.); e) krepi vlogo in pomen predvsem tistih športnih društev, ki prebivalcem ponujajo kakovostne športne storitve, imajo značaj javne dobrine in so kot taka pomemben del civilne družbe, ki si s svojim pretežno prostovoljnim delovanjem prizadevajo tudi za dobrobit celotne skupnosti. V Lokalnem letnem programu športa občine Logatec za leto 2019 so določeni programi športa, ki bodo v letu 2019 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsta dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu Občine Logatec. Športni programi se sofinancirajo na podlagi usmeritev Letnega programa športa občine Logatec in v skladu s sprejetimi merili za vrednotenje športnih programov v občini Logatec, ki so določena v odloku. II. STANJE, IZHODIŠČA TER USMERITVE Šport je kompleksen in raznolik sistem, posebej v Logatcu, sestavljen iz tako različnih športnih panog, da so izredno težko medsebojno primerljivi programi, način vadbe in intenziteta vadbe. Pomen športa se spreminja z razvojem znanja, tehnologije, vrednot ter načina življenja. Šport naj bi bil stvar posameznika, kjer vsak vzame tisto in toliko, kolikor želi in mu ustreza, pa tudi stvar širše lokalne skupnosti, ki lahko aktivno sodeluje pri izboljšanju kakovosti in dostopnosti športa. Prebivalci občine Logatec lahko dostopajo do različnih športnih programov, ki se izvajajo v občini Logatec (športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok, mladine in študentov, športna rekreacija, vrhunski šport). Individualni tradicionalni športi na logaškem so tek na smučeh, alpsko smučanje, smučarski skoki, namizni tenis, pri kolektivnih športih pa bi veljalo izpostaviti odbojko, nogomet, košarko in rokomet. Vsekakor, pa se panoge in razvitost toliko spreminjajo, da razen let obstoja, ni možno oz. je nepravično definirati, katere panoge so prednostne in katere ne. V letu 2019 je najbolj zatečena zadeva, ki se vleče že nekaj desetletij, ureditev lastništva in zaokrožitev nordijskega športnega parka Sekirica, v kar so vključene vse skakalnice, tekaške poroge in naprave na prostem, prav tako pa ureditev objekta za hrambo snežnih teptalcev. V letu 2019 se načrtuje obnovo in vzdrževanje že obstoječih športnih igrišč (OŠ 8 talcev, OŠ Tabor, športna dvorana Zapolje, ŠRC Kovk, športni park Sekirica itd.). Za izvajanje športne dejavnosti so v občini Logatec ugodni pogoji tako za športne dejavnosti v naravi kot tudi za športne dejavnosti v različnih športnih objektih. uo 10 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE Upoštevajoč trenutno stanje na področju športa v občini Logatec ter trenutnih strokovnih izhodišč, so pomembne naslednje usmeritve razvoja športa: • izboljšati gibalno dejavnost in športno vzgojo predšolskih otrok, mladine in študentov, posebna pozornost se posveča tekmovalnim programom za otroke in mladino, z namenom spodbujanja kakovostnega načina preživljanja prostega časa (ne toliko tekmovalnosti temveč množičnost); • s sofinanciranjem programov za mlade, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, se skuša doseči, da naši športniki lahko svoj potencial razvijejo tudi v domačem kraju; • klubom iz občine Logatec, ki nastopajo v rednem tekmovalnem sistemu, omogočiti čim večjo uporabo objektov; • povečati število redno športno aktivnih prebivalcev občine s spodbujanjem izvajalcev k povečanju in izboljšanju športno -rekreativnih programov za različne ciljne skupine; • povečati dostopnost različnih programov športa, zato se posebno pozornost posveča dostopnosti ter čim večji izkoriščenosti športnih objektov za vse programe športa; • na področju športnih objektov je potrebno slediti novim zahtevam in standardom glede športne opreme, rekvizitov, pa tudi revitalizaciji športnih objektov ter v ta namen pridobivati nove objekte za šport, ki bodo multifunkcionalni - večnamenski (športno-rekreacijo-turistični objekti); • razmerje med investicijskimi izdatki med notranjimi in zunanjimi športnimi površinami naj bo 60:40 (v prid notranjim zaradi zahtevnejše gradnje in opreme); • za dvig kvalitete sofinanciranih programov in racionalnosti porabe dodeljenih sredstev, je potrebno povečati nadzor nad izvedbo programov v okviru letnega športnega programa. III. OBSEG SREDSTEV V proračunu Občine Logatec je za leto 2019 za dejavnosti na področju športa (proračunska postavka 18059001 - Programi športa razdeljeno med več skrbniki postavk) predvidenih 664.323,00 EUR. Število proračunskih postavk se zmanjša zaradi racionalnejšega vrednotenja in strateških usmeritev. Proračunska sredstva so specifično namenjena: • za sofinanciranje posameznih programov športa, skladnih z vsebino Nacionalnega programa športa višini 144.000,00 EUR, • za sofinanciranje strateških prireditev na nivoju celotne lokalne skupnosti v višini 12.000,00 EUR • za sofinanciranje krovne organizacije športa v višini 3.000,00 EUR, • za sofinanciranje prireditev v javnem interesu v občini - Športnik leta v višini 3.500,00 EUR. • za sofinanciranje gradenj, obratovanje in vzdrževanje zaprtih športnih objektov v višini 333.060,00 EUR, • za nakup, gradnje, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov v višini 168.763 EUR. Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, smiselno z vsebino Nacionalnega programa športa, se delijo v naslednjem obsegu: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) 1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami 18122 2.000 - sofinancirala nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil 2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): 18090 90.000 - športna rekreacija otrok in mladine do 18 let (stroški kadra, najema objekta, nujni rekviziti za izvedbo programa) 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti 18091 24.000 - šport invalidov - šport starejših in socialno ogroženih - šport študentov - ostali tekmovalni ali ne-olimpijski športi 4. Šport mladine in odraslih, nagrajevanje vrhunskih in uspešnih nastopov: 18092 20.000 - stroški članskih ekip za ligaška tekmovanja, 8.500 - uspešni in vrhunski rezultati 8.500 - bonus za kategorizirane športnike 3.000 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 11 URADNE OBJAVE 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev: 18093 8.000 - izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, - delovanje društev - materialni stroški, SKUPAJ 144.000 Sredstva za sofinanciranje strateških prireditev na ravni celotne lokalne skupnosti v obsegu (v obliki javnega poziva): Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Logaški dan športa 2019 4.000 Ciciolimpijada in miniolimpijada 1.500 Logaški tek 2019 4.000 Tek prijateljstva 2019 2.500 SKUPAJ 18094 12.000 Sredstva za sofinanciranje delovanja krovnih športnih organizacij v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Športna zveza Logatec - sofinanciranje krovne organizacije - drugi operativni odhodki: 18095 3.000 SKUPAJ 3.000 Sredstva za sofinanciranje prireditve Športnik leta v organizaciji Športne zveze Logatec v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Športna zveza Logatec: sofinanciranje organizacije letne prireditve športnika leta: 18073 3.500 SKUPAJ 3.500 Sredstva za sofinanciranje gradenj, obratovanja in vzdrževanja notranjih športnih objektov v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Upravljanje Večnamenske športne dvorane 18032 20.000 Čistilni material in storitve za Večnamensko športno dvorano 18034 13.000 Obratovalni stroški za Večnamensko športno dvorano 18038 83.600 Tekoče vzdrževanje Večnamenske športne dvorane 18040 25.000 Vzdrževanje in obratovalni stroški bazena Zapolje Logatec 18078 91.550 Vzdrževanje in obratovalni stroški športne dvorane Zapolje Logatec 18088 54.500 Prenova športne dvorane Zapolje 18114 45.410 SKUPAJ 333.060 Sredstva za nakup, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov v višini: Namen Pror. postavka Znesek (v EUR) Obratovalni stroški športnega parka Sekirica (sankališče, smučišče, skakalnice, tekaške proge) 18039 28.900 Vzdrževanje zunanjih športnih površin - igrišč v občini Logatec (igrišč na podeželju, v mestu, nordijski športni center Sekirica, ...) 18077 30.000 Izgradnja Športnega parka Logatec (Sekirica) 18112 30.000 Prenova športne površine (tartan) večnamensko zunanje igrišče pri OŠ 8 talcev 18113 49.402 Prenova večnamenskega športnega igrišča pri OŠ Tabor 18115 30.461 SKUPAJ 168.763 uo 12 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE IV. OBSEG IN VRSTA DEJAVNOSTI ZA SOFINANCIRANJE POSAMEZNIH PROGRAMOV ŠPORTA Občina Logatec sofinancira dejavnost športa na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (v nadaljevanju: odlok), Točkovnika za vrednotenje programov športa v občini Logatec ter sklepa Komisije za vrednotenje programov športa. V okviru proračunskih sredstev Občine Logatec za sofinanciranje posameznih programov športa, lahko prijavitelji, ki izpolnjujejo pogoje po odloku, kandidirajo s programi na naslednjih področjih in za definirano tipologijo stroškov kot sledi: 1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami Čas optimalnega razvoja osnovnih struktur gibalnega razvoja nastopi pri otroku po petem letu starosti. Programi za predšolske otroke zajemajo vsa temeljna znanja, ki jih mora otrok spoznati in osvojiti, posveča največ pozornosti igri in vadbi. Poudarek je tudi na učenju plavanja. Poleg naštetih programov se bodo izvajali še programi v okviru interesnih športnih dejavnosti. Prostočasna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Zaradi pomena gibalne dejavnosti za skladen razvoj otroka in mladostnika se zavzemamo, da bi bil otrok športno aktiven vsak dan. V te programe se glede na interes lahko vključujejo otroci s posebnimi potrebami. Sofinanciranje: sofinancirala se bo nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil. Nezgodno zavarovanje, meritve in spremljanje treniranosti se financirajo iz drugih virov. Od izbranih izvajalcev se bo zahtevala 100% realizacija obveznega dela programa, ki zahteva: izvedbo obsega ur programa, ki ga je izvajalec prijavil, vključitev minimalnega dogovorjenega števila otrok v program. 2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): Program zajema načrtno vzgojo mladih športnikov (do 18. leta), ki so usmerjeni v doseganje kakovostnih ali celo vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. V program so vključeni mladi, ki imajo sposobnosti, lastnosti, potrebno voljo in interes, da bi lahko postali vrhunski športniki. Bistvenega pomena za našo občino je odločitev, v katerih panogah se želi zasledovati oz. kje se lahko zasleduje vrhunske rezultate. Izvajali se bodo programi (po obsegu ur), ki so skladni z Nacionalnim programom (obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti). Minimalno število igralcev oz. vadbencev oz. tekmovalcev je prilagojeno glede na vrsto športa: pri individualnih športih mora biti vključenih minimalno število vadbencev, določenih v posebni tabeli v Točkovniku, pri kolektivnih športih, pa skladno s Pravili tekmovanja nacionalnih panožnih zvez oz. če je bolj ugodno po posebni tabeli v Točkovniku. Sofinanciranje: Iz občinskih proračunskih sredstev se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra, - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti Športna rekreacija ter šport socialno in zdravstveno ogroženih občanov ter občanov starejših od 65 let Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela. Programi športne rekreacije se praviloma financirajo s strani udeležencev. Naloga občine je, da ustvarja razmere s pomočjo katerih bo ukvarjanje s športno rekreacijo približano čim večjemu številu občanov. Na tem področju se bodo izvajali 80 urni programi v različnih športnih oblikah. URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 13 URADNE OBJAVE Sofinanciranje: Športnemu društvu, ki izvaja 80 urne programe športne rekreacije se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za 80-urni program na skupino, v kateri je od 8 do10 invalidov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport študentov Športna dejavnost študentov je po nacionalnih kazalnikih zelo slaba. S tem programom želimo doseči, da se tudi študenti v prostem času ukvarjajo s pestro športno ponudbo in s tem krepijo psihofizično sposobnost med in po študiju, saj je telesna aktivnost bistvenega pomena ob vstopu v delovno razmerje po končanem šolanju. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 študentov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Športni programi za ostale tekmovalne in ne-olimpijske športne panoge Tako na nacionalni kot lokalni ravni obstajajo društva, klubi oz. izvajalci (npr. društvo tabornikov, jamarsko društvo, gasilsko društvo, kinološko društvo, avto-moto društvo, potapljaško društvo itd.), ki jih je težko uvrstiti med klasične izvajalce, čeravno so njihove panožne ali krovne zveze vključene v nacionalni olimpijski komite. Izvajajo določene sodobne in ne-konvencionalne oblike športnih panog, ki na svojem področju lahko veliko pripomorejo pri soustvarjanju gibalno in športno aktivnih občanov in s tem pripomorejo k zagotavljanju zadostne količine aktivnih oseb. Na tem področju je tudi veliko panožnih športnih disciplin in tekmovanj in sofinanciranje teh panog pomeni še dodatna pestrost ponudbe na lokalnem nivoju. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 članov izvajalca, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Celotno sofinanciranje bazira na predlaganemu programu, s korekcijo merila na podlagi članstva v lokalni krovni športni organizaciji. uo 14 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE 4. Športna vzgoja mladine - vrhunski šport 4.1.Članske in mladinske ekipe in ligaška tekmovanja Program je namenjen sofinanciranju stroškov članskih in mladinskih ekip za ligaška tekmovanja, ki jih organizira panožna športne zveza in so vključena v državni tekmovalni sistem ter so uvrščeni med olimpijske športe Sofinanciranje: Sofinancira se izvajalce, ki se izkažejo z gornjimi zahtevami po Točkovniku ter za naslednje stroške: - stroški sodnikov, delegatov; - prijavnine za tekme; - stroški tekmovanja, ki jih generira panožna zveza za izvedbo tekmovanja. 4.2. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov, nastopov in kategorizacij 4.2.1. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov (1. Individualnih panog, 2. Kolektivnih panog) Izvajalci pridobijo dodatna sredstva za dosego rezultatov v organiziranem državnem tekmovalnem sistemu, ki ga organizira panožna zveza, vendar le za mladinske in članske ekipe. Velja tako za olimpijske kot ne-olimpijske športne panoge. Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 4.2.2. Bonus nagrajevanje kategorizacij po Olimpijskem komiteju Slovenije Glede na rezultate pa so dodatne točke in s tem sredstva namenjena tistim športnim društvom oz. izvajalcem, posameznikom, ki dosegajo vrhunske rezultate vsaj na državnem nivoju, ki imajo status mladinskega, perspektivnega, mednarodnega ter svetovnega razreda (ne glede na starostno skupino). Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Strokovni kadri, ki vodijo izvajanje programov na področju športa morajo imeti ustrezno strokovno izobrazbo ali usposobljenost. Izobrazba se pridobi s študijem na Fakulteti za šport v Ljubljani in Pedagoški fakulteti v Mariboru. Glavna koordinatorja pri usposabljanju strokovnih kadrov sta Inštitut za šport pri Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani in Olimpijski komite Slovenije -Združenje športnih zvez. Za opravljanje strokovnega dela v športu so lahko predpisane licence, kriterije za izdajanje licenc pa pripravi Olimpijski komite Slovenije na predlog ustrezne nacionalne panožne zveze. Za strokovni kader je potrebno priložiti veljavno licenco, če je ta za strokovno delo na področju športa predpisana. V kolikor se želi tudi v športu dosegati dobre rezultate je potrebno veliko pozornost namenjati tudi ustrezno usposobljenemu strokovnemu kadru. Zato je potrebno pri nagrajevanju, različno usposobljenim strokovnim kadrom, zagotoviti različno plačilo. To je eden od dodatnih motivov za izobraževanje v športu, kar se bo v prihodnjih obdobjih tudi zakonsko pogojevalo. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira izključno izobraževanje in usposabljanje kadra za pridobitev nazivov (vaditelj, učitelj, trener), seminarji za izvajanje različnih športnih programov in seminarje za usposabljanje sodnikov in organizatorjev šolskih športnih tekmovanj, in sicer na podlagi dobljenih točk po Točkovnika. Delovanje društev - materialni stroški Društva imajo zaradi svojega delovanja določene materialne stroške poslovanja. Ti stroški lahko nastajajo že zaradi samega izvajanja programov, kar se delno krije s sofinanciranjem programov ter določene stroške za sam obstoj društva kot takega. Sofinanciranje: Sofinancira se delež tekočih stroškov za delovanje društva (najemnina, obratovalni stroški prostora, nakup pisarniškega materiala, vzpostavitev in vzdrževanje informacijskega sistema (telefon, internet, nakup programske opreme, potrošnega računalniškega materiala), stroške izdajanja promocijskega gradiva na temo športnih dejavnosti, ipd.) URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 15 URADNE OBJAVE V. MEDNARODNE, DRŽAVNE, MEDOBČINSKE IN OBČINSKE STRATEŠKE ŠPORTNE PRIREDITVE Lokalna skupnost lahko sofinancira materialne stroške športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen zakona oz. občinske prireditve, ki imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem, razen šolskih športnih tekmovanj ter ligaškega sistema tekmovanja. Strateško pomembne so tiste prireditve, ki jih Lokalni letni program športa vsako leto posebej definira na podlagi določil odloka, ki dosegajo čim širšo populacijo, so vsaj občinskega pomena, tradicionalne in težijo k združevanju več izvajalcev v t.i. konzorcije društev z namenom izvedbe atraktivne in odmevne prireditve. Posameznih - društvenih prireditev se iz proračuna ne financira. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira materialne stroške športnih prireditev (kot navedeno zgoraj, in sicer na podlagi javnega poziva, kjer se za izvajalca prireditve izbere tistega, ki zbere več točk skladno s Točkovnikom. Največ možnosti imajo t.i. konzorciji društev, kjer sta vsaj dve društvi. VI. SREDSTVA ZA SOFINANCIRANJE GRADENJ, OBRATOVANJA IN VZDRŽEVANJA NOTRANJIH ŠPORTNIH OBJEKTOV Sredstva za sofinanciranje gradnje, obratovanja in vzdrževanja športnih objektov so namenska sredstva, in so v celoti namenjena nakupu, gradnji ter vzdrževanju in obnovi športnih objektov v občini Logatec za leto 2019. V osnovi se financira nakup, vzdrževanje, obnovo in gradnjo športnih objektov, ki so v občinski lasti ali za katere lokalna skupnost izkaže javni interes in so namenjena čim širšemu krogu uporabnikom. VI. SREDSTVA ZA VZDRŽEVANJE ZUNANJIH ŠPORTNIH POVRŠIN ALI OBJEKTOV Obenem se namenja za stroške obratovanja drugih zunanjih objektov ki so v javnem interesu in so v več-funkcijski uporabi (največ možnosti za sofinanciranje imajo objekti, ki se uporabljajo vsaj za: športno-rekreacijske namene, za športni turizem ter za namene zaščite in reševanja v kolikor so le-ti stroški povezani s športnimi programi). VII. POSEBNE DOLOČBE Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, ki so določena v Lokalnem letnem programu športa v občini Logatec za leto 2019, in so skladna z aktualnimi strokovnimi usmeritvami ter se v celoti razdelijo na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov preko spletne aplikacije, v skladu z merili in kriteriji, določenimi v odloku. Izvajalci po odloku morajo izvajati programe primarno v občini Logatec, pod enakimi pogoji, za občane občine Logatec oz. za športnike, ki so vključeni v te programe. Izvajalci javnih športnih programov morajo imeti definirane prostore za izvajanje teh programov. Če izvajalec uporablja javne športne objekte v lasti Občine Logatec je upravičen do financiranja uporabnine prostora v celoti in za to uporabnino ne prejema dodatna sredstva iz razpisa, temveč se ta delež odbije od pridobljenih sredstev na razpisu. S tem mora izvajalec obvezno prikazovati, da v strošku programa ni zajetega stroška uporabnine športnega objekta. Če se izvajalec odloči, da ne bo uporabljal javne športne objekte v lasti Občine Logatec, mora to izrecno definirati v razpisu in bo za ta namen prejel sofinanciranje uporabnine v določenem deležu. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko Komisija za vrednotenje programov športa sprejme dodatno razdelitev skladno z odlokom. Prerazporeditev teh sredstev sočasno predstavlja tudi spremembo Lokalnega letnega programa športa v občini Logatec za tekoče leto. VIII. VELJAVNOST IN UPORABA Letni program športa v občini Logatec za leto 2019 začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice in se uporablja od 1. 1. 2019 dalje. Številka: 6710-1/2019 - 1 Datum: 5.3.2019 Berto MENARD, l. r. ŽUPAN uo 16 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 12.-15. člena Odloka o priznanjih Občine Logatec in o priznanjih župana občine Logatec (Logaške novice, št. 4/01 in 11/08) Komisija za priznanja objavlja Občina Logatec bo ob občinskem prazniku na slavnostni seji občinskega sveta na predlog Komisije za priznanja podelila priznanja po Odloku o priznanjih Občine Logatec in o priznanjih župana Občine Logatec. Priznanje Častni občan Občine Logatec se podeli posamezniku za izredno pomembne dosežke na ekonomskem, znanstvenem, kulturnem, razvojnem, vzgojno izobraževalnem, športnem, humanitarnem ali drugem področju, s čimer je posameznik izjemno prispeval k razvoju, ugledu in uveljavljanju občine Logatec doma ali v svetu. Priznanje Častni občan se lahko podeli tudi tujcu. Spominska plaketa z znakom se podeli za izjemne uspehe in dosežke in kot spodbuda za nadaljnje ustvarjalno delo. Spominsko plaketo lahko prejmejo posamezniki, skupine občanov, društva, pravne osebe oziroma organizacije. Listina Občine Logatec se podeli za posebne uspehe in dosežke v zadnjem obdobju in kot spodbuda za nadaljnje ustvarjalno delo na družbenoekonomskem, znanstvenem, tehničnem, kulturnem ali drugem področju ustvarjalnosti in dela, ki ima poseben pomen za razvoj in napredek občine Logatec. Listino Občine Logatec lahko prejmejo posamezniki, skupine občanov, društva, vse pravne osebe oziroma organizacije. Pobudniki za podelitev nagrad so lahko občani občine Logatec, skupine občanov, stranke, župan, krajevne skupnosti, podjetja in druge organizacije ter skupnosti. Predlog za priznanja občine mora vsebovati: - podatke o predlagatelju, - vrsto predlaganega priznanja občine, - podatke o predlaganem prejemniku priznanja, - obrazložitev predloga, - dokumente, ki potrjujejo dejstva iz obrazložitve. Rok za prijavo predlogov je do 6. 5. 2019, do 10. ure, v sprejemni pisarni Občine Logatec ali po pošti, vključno z datumom 6. 5. 2019. Predlogi morajo biti podani na ustreznih obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Razpisna dokumentacija je na voljo v sprejemni pisarni Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, Logatec in na spletni strani www.logatec.si. Predlogi naj bodo poslani na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec, v zaprtih ovojnicah z oznako »Razpis -priznanja Občine Logatec - Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv oz. ime predlagatelja, njegov sedež in poštni naslov. R A Z P I S za podelitev priznanj Občine Logatec za leto 2019 Štev.: 094-2/2019-1 Datum: 20. 3. 2019 KOMISIJA ZA PRIZNANJA predsednik Peter Antičevič, l. r. URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 17 URADNE OBJAVE Na podlagi 30. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) in v povezavi s 5. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) župan Občine Logatec izdajam J A V N I P O Z I V k oddaji razvojnih pobud s področja urejanja prostora za pripravo sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta občine Logatec (predlogi sprememb namenske rabe zemljišč) I. Predmet javnega poziva in roki (1) Občina Logatec je v letu 2016 pričela s postopkom priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Logatec. (2) Vse zainteresirane lastnike zemljišč, občane občine Logatec, poslovne subjekte in širšo javnost, ter druge fizične in pravne osebe, pozivam, da oddajo pobude oziroma svoje predloge s področja urejanja prostora ter potrebe po spremembi osnovne in podrobnejše namenske rabe zemljišč. (3) Razvojne pobude bo Občina Logatec zbirala do vključno 31. maja 2019. II. Vsebina razvojne pobude (1) Pobude in predlogi se lahko nanašajo na vse vsebine prostorskega akta: - na osnovno namensko rabo zemljišča (sprememba namenske rabe kmetijskega ali gozdnega zemljišča v stavbno zemljišče, sprememba namenske rabe stavbnega zemljišča v kmetijsko ali gozdno zemljišče); - na podrobnejšo namensko rabo zemljišča; - na prostorsko izvedbene pogoje glede gradnje in meril oblikovanja objektov; - na grafični in tekstualni del akta; - na strateški in izvedbeni del akta. (2) Pobudo mora vložiti lastnik zemljišča, pooblaščenec lastnika zemljišča (priloženo mora biti pooblastilo), v primeru solastništva, pa vsi solastniki zemljišča. (3) Pobude naj bodo dobro obrazložene. (4) Če ste pobudo podali med leti 2003 in 2007, je bila pobuda obravnavana v postopku uveljavljenega občinskega prostorskega načrta občine Logatec. V tem primeru je potrebno preveriti, ali je namenska raba zemljišča spremenjena. Če ni, potem morate podati novo pobudo. (5) Če ste pobudo podali med leti 2007 in do vključno 31. 1. 2015, je vaša pobuda že evidentirana in obravnavana oziroma opredeljena na podlagi strokovne podlage. V primeru sprejemljivosti je pobuda že vključena v postopek sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta. (6) Pobude, podane po datumu 31. 1. 2015 in vse na novo prejete pobude do vključno 31. 5. 2019 bodo vključene v pripravo strokovne podlage t. i. Analiza razvojnih pobud. Analiza bo opredelila, ali je pobuda z vidika zakonodaje in z vidika varovalnih režimov sprejemljiva ali ne. O tem bo pobudnik pisno obveščen. V primeru sprejemljivosti bo pobuda vključena v postopek sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta. (7) Pobude, prejete po preteku navedenega roka, po 31. 5. 2019, ne bo mogoče obravnavati v tem postopku sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta. uo 18 URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 URADNE OBJAVE POMEMBNO!!! Občina Logatec bo v prihodnjih letih pripravila predloge novih podlag za določitev nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, z namenom obremenitve tistih zemljišč, ki so stavbna, a ostajajo nepozidana! Prav tako zakonodaja občini omogoča možnost sprejema odloka za neizkoriščena stavbna zemljišča, ki predpisuje višino takse do 0,3 €/m2 neizkoriščenega stavbnega zemljišča. Namen tega je, da občina zagotovi racionalno rabo zemljišč, zemljišča za strateški razvoj in hkrati zagotovi vračanje kmetijskih zemljišč v skladu z nacionalno kmetijsko zemljiško politiko. Občina Logatec ima sprejete cilje strateškega prostorskega razvoja in sicer; - prostorski razvoj se usmerja in načrtuje na prostih, degradiranih in nezadostno izkoriščenih površinah znotraj obstoječih naselij, pri čemer ima prenova prednost pred novogradnjo, - širitev naselij je dopustna le, če znotraj obstoječega naselja nadaljnji prostorski razvoj ni možen ali če gre za zaokroževanje naselja, - novo poselitev se usmerja le na komunalno opremljena, nepozidana zemljišča znotraj strnjenih kompleksov obstoječih naselij, - z zelenimi cezurami se preprečuje zlivanje naselij in se tako ohranja prostorsko identiteto posameznih naselij. Po opravljeni analizi, je na območju Občine Logatec še okvirno 178 ha nepozidanih stavbnih zemljišč, predvsem v naseljih Rovte, Hotedršica in Kalce. Dokler so znotraj naselij še nepozidana stavbna zemljišča, so širitve možne le ob hkratnem vračanju drugih stavbnih zemljišč v namensko rabo kmetijskih ali gozdnih zemljišč. Pri oddaji pobude naj posameznik, lastnik stavbnih zemljišč, preveri, kako bo z zemljišči v prihodnje ravnal oz. naj posameznik premisli, če lahko kakšen del svojih stavbnih zemljišč nameni tudi vračanju v kmetijska ali gozdna zemljišča, s tem pa si v prihodnosti zmanjša finančno obremenitev teh zemljišč. Pobude lahko posredujete v pisni obliki na naslov Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec ali po elektronski pošti na naslov obcina.logatec@logatec.si, v zadevi navedite: »Pobuda OPN«. V ta namen je občina pripravila tudi obrazec »Pobuda za spremembo namenske rabe prostora«, ki ga prejmete v sprejemni pisarni občine ali na spletni strani občine. Uporaba obrazcev ni obvezna, je pa priporočljiva. Za dodatne informacije se lahko obrnete osebno, po telefonu ali po elektronski pošti na uslužbenki občinske uprave Občine Logatec, Katja Žagar, telefon 01 759 06 25, katja.zagar1@logatec.si ali Simona Šušteršič Štrukelj, telefon 01 759 06 03, simona.sustersic-strukelj@logatec.si. Številka: 3500-2/2016-7 Datum: 20. 3. 2019 III. Način posredovanja razvojnih pobud IV. Dodatne informacije Berto MENARD, l. r. Župan Občine Logatec URADNE OBJAVE - APRIL 2019 - ŠT. 3 uo 19