MIRKO VAUDA: Proučujmo vprašania podeželskega šolstva in učiteljstva.* .Med druffimi 'predlogr sem šlJriemu sosvetu UJU Liubliana za seio 10. ianuaria t. 1. predložil tudii sledeči predlog: »Pretežno število nasih osnovn'»h šol tvoriio p 0 d e ž e 1 s k e š 0 1 e . p r et e ž n 0 števiil-o našesra učJtelistva 3e p 0 d e ž e 1 s k o u č i t e 1 i s t v o. Te šole in to učiteljstvo na Oma mnoeo z a h t e v >i n t e ž e n i. ki se razlikujejo cd oraih v mestiih in drua^.ih večiih kraiiih. Podeželskemu šolstvu bo torei treba obračati m-noeo več pozornostl kakor doseda'. in sicer 7 raznmi soisi. razoravamii itd. v našem strokovnem in našem stanovskem elasiilu. Predlasram torej: a) v »Uč-ft. Tovarišu« (ji v »Ponotniku« nai sp otvorii poseben predal, n. nr. ood naslovom »iNaše 'nodeželsko šolstvo« ali slično. b) Povabi nai se vse nrifznatie w izkušene tovarišedice) podeželske učitelie(ice). da se oreaniziira akcija za povzdigo podeželskeca šolstvaitise ot'.ene nato s * Poročal pri zborovan:'u učiteljske" ea društva za mariborski okrai