68 Železnica Ljubljana-Kamenik. Postava o dovoljenji zgradbe lokalne železnice iz Ljubljane v Kamenik. jj Z dovoljenjem obeh zbornic državnega zbora naročam sledeče: Član L Vlada se pooblaščuje, da .sprejme za pripravo potrebnega denarja za vdeležbo pri zgradbi lokalne železnice z Rudolfu vega (t. j. državnega) kolodvora v Ljubljani do Kamnika v zvezi s tirom k smodnišnici, prvotnih delnic delniškega društva, katero se bo navlašč za to ustanovilo, za 200.000 gold. a. v. v papirji. Ta vdeležba je zavisna od sledečih pogojev: a) Da dežela kranjska obljubi, pri tej zgradbi z najmanj 50.000 gold. vdeleževati se, da dalje b) pripravo ostale za zgradbo potrebne glavnice v svoti, kakor jo bo državno upravništvo samo določilo, obljubi preskrbeti po izdaji prioritetnih in prvotnih delnic bodoči koncesijonar, ne da bi so s tem državni zaklad kaj obtežil, ter svoto na tak način zavaruje, da je za njo in za shajanje z določeno glavnico bodoči koncesijonar odgovoren. Član II. Dividenda, ki se bo izplačevala na prioritete v članu I. omenjene, predno bodo taisto dobile prvotne akcije, ne sme višja kakor po 5°/o biti. Prvotne delnice, ki jih bo država vsled člana I. sprejela, morajo imeti enake pravice z drugimi prvotnimi delnicami in se z ozirom na tiste ne sme dovoliti nobena omejitev glasovanja, ne glede največega števila glasov, kakor tudi ne nasproti posestnikom prioritet. Član III. Vplačevanje na prvotne delnice, katere po članu I. prevzame država, pričelo se bode ob novem letu 1887. v dveh letnih obrokih, katera bo država sama določila proti nekolekovanemu potrdilu sprejema. Prvi obrok se na noben način ne sme prej vplačati, kakor kedar bodeta temeljito dokazana vplačilo in poraba ostale glavnice pri zgradbi v članu L omenjene železnice, katera mora tudi uže dokončana in javnemu prometu izročena biti. Član IV. V članu I. označena železnica na par z navadnim kolovožjem (tirom) mora se v dveh letih dodelati, po-čenši od dneva, kedar se je izdala koncesija (privoljenje) za njo, ter se mora izročiti javnemu prometu. Član V. Ako bi upravo pri tej železnici prevzela država v svoje roke, se bode za upravne stroške določil pavšal na ta način, da ga bode država odmerila po gotovih odstotkih od skupnih dohodkov. Član VI. Ta postava postane veljavna z dnevom svojega raz-glašenja. Izvršila jo bodeta pa Moj trgovinski in finančni minister.