DRAGOTiN KVEDliR: Odsovor A. Koprivcu na njeeove kritične misli 0 moii studik: Svetovno naziranje ia naša stanovska organizacija. (Konec.) Rcligiioznast namreč ni Sstovetna z brezuoeoinim verovaniem na ukaz v smii"lu bistveneea interesa ce-rkve. KMub vsem naporom cerkve uveliavliati povsod ?voi interes oo brczooeainem verovaniu na doeroe in teze. klitib res taikšnemu verovaniu nri veruiočih. ouažamo In Iahko konstatiramo nrav nizko stanie relieiioznosti nri nas. Pokliči. draei Driiateli pred sebe vsc sodnike no Slovenskem, in iafoiT.irai sti enkrat nri lrih 0 staniu relieč/ioznosti našeea nairoda. Poelej dez-olatne razmere v Evropi! Olede učinkovania religči^>znih idei izkazuie človeštvo v Evrop? iiiordu naivečii deficil. Az.iiati nas imaio naravnost za nerelieiiozne. Kai nam pomaea. ateo se učitrto in znamo samo na namet >oveš. Rri kateri n e navadni s(x;. poijtični študiiii o nevsakdanicm živlieniu našem 1e le samo to ootrebno. IX. Prav>š da smatram naše žitie kot •in;ces v ironističnem zmishi. Zares sma^•am svaie in vsakopar žitie kot indiv'due!ni Droces v fizičneni ;n psihiičncm oziru. Dalie oa tudi trc'ia ne uoi monizem tudi ne Danteizem. 'irai še dualizem. Nisem iaz nrvi ki to konstatira. a zdi se m;. da ie še naiboli stvarno. Pri konstaliraniu stvarnosti (Wirklichke;t) pa i& edino Dravilno. da °mro nrosti in osvnboienii vsake teoriie. Ža! bi m: bilo. ako b«i postala inoia orva razprava !e novo netilo za nepotrehen razDor. Kakor to oismo. sem pisal tiidi nio edinole z namenom. da pridemo vsai v n a š i h vrstah z brezolodnimi ore- P'/ikami do kraia in s tem v nret>otreben sklad. V tem smislu presoiai tudi ta moi od5rovor na svoie kritične misli! Tvoi udani Kveder.