ŽG Ljubljana Nastanitvene zmogljivosti v glavnem zadoščajo. Specifični pogoji dela na železnici in struk-tura zaposlenih na njej terjajo po-leg reševarga redne stanovanjske problematike tudi urejaiye stano-vanjskih bivalnic in domov malih stanovanj za samske delavce ozi-roma za delavce, ki živyo ločeno od svojih družin. Razpoložjjive nastanitvene zmogljivosti v ŽG Ljubljana v glavnem zadoščajo potrebam tozdov in delovnih or-ganizacij. Nastanitvene zmoglji-vosti so polno zasedene. Trenut-no je v Uubljanskem vozlišču po-trebnih 196 ležišč, od tega 45 le-žižč garsonjeskega tipa. V nasled-i\jem srednjeročnem obdobju bi potrebovali dodatnih 70 ležišč. Lokacija za gradnjo je predvidena na zemljišču tozda za transport Moste ob Letališki cesti. Potreb-na gradbena dokumentacija je na-ročena, roki za ryeno izdelavo pa so takšni, da bo z gradnjo mogoče začeti že oktobra 1987. Nageljnu naj ne sledi n«fca.Že-lezniško gospodarstvo in v njega združene organizacije so lani pre-jeli veliko priznanje, turistični na-gelj za leto 1986. Ker žeUJo svoj renome ohraniti tudi v prihodnje, so sklenili, da bodo svoje delo usmerili tako, da bodo še nadalje deležni priznanja in tako prepre-čili, da ne bo nageljnu, v kateri koli točki dela sledila bodeča ne-ža. Zato bodo poostrili in obnovili vse delo na akcijah, ki so jih pred-hodno zastavili. To so: akcija či-stega okolja, čistih sanitarij, čistih vlakov, urejenih postaj, obnov^je-nih objektov, v katerih delajo, predvsem pa da imajo do potni-kov in uporabnikov blagovnih prevoznih storitev korekten, vlju-den in kulturen odnos; odnos, ki je dostojen liku sodobnega poslo-vanja. Začete akcije je zaradi po-vedanega treba obnoviti, poglobi-ti in peljati organizirano, skladno z vsemi spr^jetimi dogovori, kon-sekventno in brez kolebanja, ta-koj. Odnos do te akcije naj bo izrazito afirmativen, graditeljski, spodbujajoč, elementi kontrole naj služijo samo za tiste ekscese, kjer bi očitno prihajalo do odsto-panj in s tem nevaraosti negativ-nih učinkov. Lojze Cepuš