Gibanje učiteljske omladine. —uč 4. sestanek učiteljskega narašča.ia v Mariboru. Naši tedenski sestanki so nam postali tako potrebni, da smo jih sedaj med božičnimi počitnicami že po"grešaii. Po ipreslcdku štirimaijstih dni smo se zopet zbrali k sestanku v soboto. 10. t. m. ob ]/2l8. uri v navadnih prostorih. PredSednica, tovarišica Nada Škerljeva, je otvorila sestanek, pozdravila zastopnico učit. društva gospo Vodenikovo in vse tovarišice in tovariše. nato ie dala besedo predavatelju, g. prof. Gustavu Šilihu. Q. prof. G. Šilih se je dotaknil s svojo temo vprašainja, o katerem ne slišiiVio vsak dan. Govoril nam je o »individualni ipsihologiji in pedagogiki«. Omenjal je Wunidai, ki je položil temelj psihologiji. Povdarjal ie posebno to. da je zelo važno za vzgojitelja individualna in splošna pedagogiika. Omenjal je. da so v Nemčiji takozvane poklicne nasvetovalnice. ki jih ie v Jugoslaviji zelo malo, oziromia samo ena, namreč v Zagrebu. V kratkih potezah, toda izčrpno narn je razipravljal o raznovrstnih tapih pri člo veku. Žal, da se je moral zelo omejiti. ker je bil čas odmerjen. Obljubil nam je, da nam bo vse «te primere in slučaje praktično pokazal. in sicer dne 27. t. m. ob V-2,6. uri na našem 5. sestanku. K debati se je oglasilo le ma>lo tovarišev. Želeti bi bilo. da se udeleže debate po možnosti vsi tavariš.i in tovarišice. Prihodnjemu sestanku predseduje tov. Albin Čič, zapisnik pa vodita tov. Anica Zupanc in Fnanjo Rcigl. — Darinka Cebulj — Stanko Andolšek. —uč Predavanje o dr. Drtini je imel za liubljanske učiteljiščnike prof. dr. Iv. Lali. Predavatelj je očrtal pcmen dr. Drtine za češkoslovaški narod, njegov životopis in njegove nazore in stremljenja no polju vzgojeslovja. Odprl je naši mladini pcpolno'ma neznano .polje in preglede pedagoških stremljenj v Čehoslovaški republiki v prcteklosti in v sedanjosti in udejstvovanje dr. Drtine na tem polju. Kot bivši učenec dr. Drtine ie podal prediavatelj res pravo sliko tega moža in je govoril iz srca in z vso ljubeznijo do svojega nekdanjega učitelja. Mladina ie z veliko napetostjo sledila predawtelju ter ie pokazala resno voljo za nadaljno izvenšolsko izobrazbo ter pripravo za učiteljski poklic.