Odgovarjamo na vaša pisma O poslovanju v trgo-vini na Lavrici S člankom Jelke Kovaljev o poslovanju Mer-tatorjeve trgovine na Lavrici smo seznanili sa-moupravne organe in samoupravno delavsko kontrolo TOZD Dolomiti, obenem pa smo sku-šali pridobiti mnenje krajevne skupnosti in po-trošniškega sveta Lavrica. Samoupravni organi ocenjujejo članek pred-vsem kot izraz osebnega pogleda pisca na pred-metno zadevo, manj pa je taka ocena odraz resničnega stanja v prodajalni. Da je taka ocena jpravilna potrjuje tudi pismo izvršnega sveta in potrošniškega sveta KS Lavrica, katerega foto-kopijo prilagamo. V TOZD Dolomiti se zave-damo, da je v trgovini na Lavrici asortima blaga skromnejši kot je morda v velikih samopostrež-nih trgovinah v mestu, saj v 27 kvadratnih me-trov prodajnih površin in 17 kvadratnih metrov skladiščne površine ni mogoče razporediti toliko blaga kot v 10 krat večji samopostrežni trgovini. Prepričani pa smo, da je odnos prodajalcev, ki opravljajo svoje delo pod izredno težkimi pogo-ji, do potrošnika primeren, ne izključujemo pa možnosti, da je včasih ta odnos tudi reakcija na pristop kupca do prodajalca. Prosimo, da objavite tudi odgovor KS in po-trošniškega sveta! MERCATOR ROŽNIK TOZD DOLOMITI Direktor: Ludvik Čampa Izvršni svet KS Lavrica in Svet potrošnikov sta obravnavala dopis »Poslovanje v trgovini Lavrica« z dne 11.10. 1979 in sklenila, da naj in na članek naše krajanke Jelke Kovaljev izjavita: Krajevna skupnost Lavrica želi, da naši kraja-ni kot pisci v raznih časopisih pišejo o lavriški trgovini kot objektu, ki ne odgovarja več vsak-danjim potrebam naselja Lavrice in o prometu v sami trgovini. Za novo trgovino se KS Lavrica bori že leta, saj sedanji pfostori ne odgovarjajo nobenim predpisom. V tem neprimernem prostoru je zaposlenih 4-5 deklet, kar očitno ne odgovarja delovnim pogojem zaposlenih. Dopis Jelke Kovaljev je negiranje našega družbenega samoupravljanja, saj bi avtorica članka morala vedeti, da obstaja tudi na Lavrici Krajevna skupnost in Svet potrošnikov, ki mora zastopati krajane, oziroma svoje potrošnike. Svet potrošnikov do sedaj še ni prejel nobene pismene pritožbe. Naše ugotovitve glede ponašanja in delavno-sti prodajalcev so: 1. Vse prodajalke so v svojem delu in pri-dnosti dokaj izenačene, vljudne in postrežljive, zato je nesmiselno izrabljati javna občila za pohvale posameznikov, ker v kolektivu nastane medsebojno nevzdržno stanje. 2. Naši potrošniki kupujejo mleko in kruh tudi v ljubljanskih trgovinah, ker so tam zapo-sleni, vendar največkrat kupujejo na Lavrici in ito popoldne. V potrditev te izjave lahko navaja-mo, da se prav zaradi mleka in kruha ustavljajo mnogi kamioni pred trgovino, ker v drugih trgo-vinah tega ne dobijo. 3. Nesmiselno je, da en sam potrošnik zasto-pa vse ostale potrošnike in hvali ali graja zapo-slene in samo poslovanje. 4. V tej mali trgovinici asortiman ne more biti raznolik, kar ostali potrošniki razumemo in vemo za vzrok. POTROŠNIŠKI SVET IN IZVRŠNI SVET ; KRAJEVNE SKUPNOSTI ! LAVRICA