DELEGATSKO VPRAŠANJE ŠT. 281 KS MILAN MAJCEN Kako je urejeno poslovanje občinskih $lužb, na katcr« so obračajo občani, da se dogaja, da tndi med 8. in 12. uro ob dnavih, ki 10 namenjeni strankam, delavci hodijo na malico po ano uro ali pa pradčasno zaključujejo z dolom za stranke. Smatramo, da bi morali take pomanjkljivosti odpraviti. ODGOVOR: Poslovni čas za stranke je organiziran v obfiini Ljubljana-Šiška na podlagi ODRED8E Izvršnega sveta občine. Tako poslujejo tudi upravni organi občine in druge strokovne službe (SIS, Center za socialno delo, strokovne službe SIS itd.) od 1. 2. 1981 dalje tako, da.lahko občani in delavci opravijo svoje zadeve in obveznosti izven rednega delovnega časa in ni potrebno zapuščati delovnega procesa. Delovni čas namenjen za stranke (uradne ure) je ob ponedeljkih in sredah od 8 — 12 ure in od 13 - 17 ure, ter v petek od 8 — 12 ure. Uradne ure za odmero davkov na promet avtomobijov in overovitve so od ponedeljka do petka vsak dan od 8-12 ure in ob ponedeljkih in sredah še od 13-17 ure. Enako velja za sprejemno pisarno, izjema so dnevi torek in četrtek, ko posluje od«-i4nre. Ves tako določen delovni čas je namenjen za poslovanje $ strankami. Občani, ki ugotovijo, da delavca ni na mestu za poslovanje, imajo možnost se zglasiti pri predstojniku upravnega organa, ki bo pojasnil zakaj ni delavca trenutno na delovnem mestu oziroma odredil, kateri delavec bo nadomestil odsotnega delavca. V upravnih organih je uvedena tudi knjiga pritožb oziroma pripomb, ki se nahaja pri vratarju in lahko občani, ki niso zadovoljni z delom upravnih organov oziroma posameznega delavca sporočijo svoja staliSča oziroma pripombe. Odgovor pripravil: ' Podpredsednik izvršnega sveta - . Jože Mencinger, l.r.