IZ BELEŽNICE NAŠEGA DELEGATA Primestni promet v Ljubljani Tumeljna skupnost za žclczniški in luški promel prometnega srcdišča Ljubljanc, obravnava mccl drugimi vprašanji tudi vključcvanjo železniškega promcta v pri-mestni promet. Glavna izhodišča pri tcj ra/pravi so dcjstva, da jc /eleznica najhi-trcjši prevoznik ddavca na clelo in z dcla in da jc elcktrična cncrgija najccncjši in naj-bolj ckonomičcn. Šibka ločka pri vključc-vanju želczniškoga promcta v primcstni promet jc premalo želczniških postajaiišč, ki pa sc načrtujejo. Da bi prejcli konkretna stališča zainte-resiranih krajevnih skupnosti pri vpraša-nju vključevanja žclezniškega prometa v primestni promet, smo opravili krajšo an-keto, na katero smo že prejeli odgovore. Lahko navedemo, da so rezultati ankete v celoti zadovoljivi. Prejeli smo konkretne prcdloge in po-trebe nekaterih krajevnih skupnosti, ki jih bomo posrcdovali ustrcznim službam, ki sc pri Železniškem gospodarstvu ukvarjajo z načrtovanjem in urcjcvanjem promcta. Za vsc predlogc bomo zahtcvali pismcni od-govor, ki ga bomo posrcdovali zaintcrcsi-ranim krajevnim skupnostim. Ugotovili smo, da iz nckatcrih krajevnih skupnosti v bližini železniških postajališč žc scdaj nad 1/3 občanov uporablja vlak za prevoz na dclo in domov. V primcru pogostejših vlakov v ustreznem casu bi še več občanov uporabljalo prevoz z vlakom. Tudi pri nekatcrih kr