Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:DOC-ZC3P5NKX
Zapri
<script>(function (d, script) { script = d.createElement('script'); script.type = 'text/javascript'; script.async = true; script.onload = function () { iFrameResize({ log: true, checkOrigin: false }) }; script.src = 'https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/iframe-resizer/3.5.11/iframeResizer.min.js'; d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(script); }(document));</script><iframe frameborder="0" width="100%" height="482px;" src="http://www.dlib.si/card/URN:NBN:SI:DOC-ZC3P5NKX"></iframe>
Zapri
Vroomova teorija pričakovanja - motivacija za učenje v Sloveniji, Angliji in na Finskem
1. PDF datoteka (310 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Avtor(ji)
Lenar, Jurij (avtor)
Jezik
slovenski
Vir
Šolsko polje
Leto
2014
Številčenje
letnik 25,
številka 3/4
Vsebina
matematika
naravoslovje
motivacija
mednarodne raziskave
TIMSS
preverjanje znanja
učenci
osnovne šole
Založnik
Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja
Izvor
Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Opis
V članku sem hotel preveriti, katere spremenljivke znotraj Vroomove teorije pričakovanja vplivajo na naklonjenost do učenja šolskih predmetov. Poleg tega sem tudi preveril, ali so pri tem vplivu kakšne razlike glede na spol. V ta namen sem analiziral učence osmega razreda osnovne šole, ki so sodelovali v TIMSS (Mednarodna raziskava trendov znanja matematike in naravoslovja) leta 1999, 2003, 2007 in 2011. Iz vprašalnika TIMSS za učence sem uporabil relevantna vprašanja za preverjanje Vroomove teorije pričakovanja, in sicer sem uporabil vprašanja glede sodelovanja učencev pri pouku matematike in naravoslovnih predmetov, vrednotenja matematike in naravoslovnih predmetov, izobrazbenih pričakovanj učencev ter samozavesti učencev pri učenju matematikein naravoslovnih predmetih. V analizo sem vključil podatke za Slovenijo, Anglijo in Finsko. Z izjemo izobrazbenih pričakovanj in spola sem iz ostalih izbranih spremenljivk oblikoval kompozitne spremenljivke (kot povprečne vrednosti združenih spremenljivk), ki izražajo naklonjenost do učenja šolskih predmetov, sodelovanje pri pouku šolskih predmetov, samozavest pri učenju šolskih predmetih in vrednotenje šolskih predmetov. Za analizo podatkov sem uporabil multiplo regresijo. Pri rezultatih, dobljenih z multiplo regresijo me je zanimala predvsem vrednost t, s katero sem ugotavljal, ali ima določena spremenljivka vpliv na naklonjenost do učenja šolskih predmetov. Ugotovil sem, da lahko v vseh treh državah z večino vključenih spremenljivk znotraj TIMSS vprašalnika za učence potrdim Vroomovo teorijo pričakovanja. Rezultati so namreč pokazali, da so v vseh treh državah učenci bolj naklonjeni učenju šolskih predmetov če sodelujejo pri pouku šolskih predmetov, če so samozavestni pri učenju šolskih predmetov ter če visoko vrednotijo šolske predmete. Edino v primeru angleških osmošolcev v TIMSS 2007 in 2011 pa lahko potrdim Vroomovo teorijo pričakovanja tudi z izobrazbenimi pričakovanji.
Pravice
URN
URN:NBN:SI:DOC-ZC3P5NKX
COBISSID
2779223
Objavljeno
19.04.2017
Metapodatki
Citiranje
APA:
Lenar, Jurij (2014). Vroomova teorija pričakovanja - motivacija za učenje v Sloveniji, Angliji in na Finskem.
Šolsko polje
, letnik 25, številka 3/4, str. 39-59, 135-136
.
URN:NBN:SI:DOC-ZC3P5NKX
from http://www.dlib.si
MLA:
Lenar, Jurij. "Vroomova teorija pričakovanja - motivacija za učenje v Sloveniji, Angliji in na Finskem."
Šolsko polje
letnik 25. številka 3/4 (2014) str. 39-59, 135-136.
<http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-ZC3P5NKX>
Šolsko polje
2003-
(Zbirni zapis)