Vse širše odprta vrata Iskaije vedno novih spoznaiq, novih resnic, razkrivanje dobrih, včasih čisto i vsakdai^ih že znanih neznank na prostranih poljanah spoznanja je eden te-meljnih kamnov Tzgajno-izobraževalnih programov osnovne šole, ki vse širše odpira|o vrata. Vsako leto posebej primerjamo z minulim in ugotavljamo, koliko smo napredovali, koliko smo razširili obseg deia, izboljšali delovne ra-zmere, kaj novega zgradili. Zgrajena je nova zgradba OS Karla Destovnika-Kajuha v Stepanj-skem naselju z 18 učilnicami, telo-vadnicama. kuhinjo in zakloniščem ter pripravljenimi prostori za šolsko zobno ambulanto. Končno je pri-pravljena, oziroma je v zakJjučni fazi odpravljanje pomanjkljivosti v OŠ Dolsko, ki bi morala biti pripravljena že lani ob tem času. 'L. obema šolama je uspešno končan program II. sa-moprispevka na področju osnovnega šolstva. Z novo zgradbo je končno rešena prostorska stiska osnovnega šolstva v Stepanjskem naselju. Učencev ne bomo več vozili v štiri osnovne šole. Istočasno se prostor-sko sprošča tudi OŠ Ketteja in Murna na Kodeljevem, ki je sprejela večino učencev iz Štepanjskega nase-lja. V Dolskem smo nadomestili do-trajano šolsko poslopje. Kljub boljšim prostorskim mažno-stim, ki seveda bistveno vplivajo tudi na kvaliteto vzgojno-izobraževal-nega dela v vsej občini, pa še vedno nismo uspeli zagotoviti prostora za enoizmenski oziroma 5-izmenski pouk. Še več. v novi fužinski soseski se znova srečujemo z osnovnim pro-storskim problemom in tako z izje-mno težkim položajem glede organi-zacije vzgojno-izobraževalnega dela. Poudariti pa velja, da bomo tudi ta problem rešili in poiskali trenutmo kar najboljši izhod v sodelovanjui z vserai moščanskimi osnovnimi šo-lami in po potrebu tudi s šolami v ob-čini Center. Ne moremo reči, da smo problem osnovnega šolstva v novi so seski začeli reševati prepozno, toda ob vedno novih, predvsem finančnih zapletih so nenehno rasle stanovanj-skezgradbe. Pričeli smožespriprav-Ijalnimi deli za novo šolsko zgradbo s 24 učUnicami, vendar moramo ob zaostreni investicijski politiki tudi za nujnošolskozgradbočakati na odlo-čitev republiške komisije. Z novim šolskim letom smoskupaj z občinsko stanovanjsko skupnost jo, ki je kupila 15 stanovanjskih enot, zagotovili 22 novih stanovanjskih enot, da bi vplivali na izboljšanje izobrazbene strukture delavcev v osnovnih šolah, VVO in v osnovnem varstvenem varstvu. Nadaljevanje na 3. strani (NADALJEVANJE S 1. STRANI) S sprejetimi srednjeročnimi planskimi dokumenti smo uskla-dili tudi programsko delovanje in posebno preraščanje šol v sre-diščne ločke življenja in dela njih šolskih okolišev. Novo šolsko leto je tudi prelo-mno leto slovenskega usmerje-nega izobraževanja. V prostorih moščanske gimnazije bodo učenci in učitelji na novo obliko-vali medicinsko prograrasko usmeritev na srednji ravni. Da ne ¦bi bilo rse tepo iir prav, je po- novno izpostavljeno vprašanje mreže šol usmerjenega izobraže-vanja v Ljubljani in tudi medicin-ske usmeritve v prostorih moš-čanske gimnazije. Kljub temu smo storili vse, da bi zagotovili možnosti za uspešen pričetek dela. Ni mogoče zapisati, da so pred pričetkom aovega šolskeja leta rešeaa vsa vprašanja, ni mogoče tudi zapisati, da sbo oimemogii ob včasih Ireouloo nerešljivih na-logah. PostaviH smo se na reatea tla ia na reainih osnovah skopaj rešojeno odprto probtematiko. JANEZ LAH