URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 221 Na podlagi drugega odstavka 5. člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/17), 127. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/10, 7/11, 1/13, 5/13, 6/13, 3/16, 2/18, 6/20 in 11/20), 8. ter 16. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/20) in Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 12/20) je Občinski svet Občine Trzin na 15. redni seji, dne 11. 11. 2020 sprejel naslednjo OBVEZNO RAZLAGO »Določilo tretje alineje 2.1 točke 94. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/10, 7/11, 1/13, 5/13, 6/13, 3/16, 2/18, 6/20 in 11/20), ki določa, da je na gradbeni parceli sestavljeni iz parcel št. 965, 964, 963/1, vse k. o. Trzin, dopustno zgraditi največ dve stanovanjski stavbi, je treba razumeti tako, da je na delu stavbnih zemljišč sestavljenem iz parc. št. 965, 964, 963/1, vse k. o. Trzin dopustno zgraditi največ dve stanovanjski stavbi. Gradbene parcele za namen postavitve obeh objektov se lahko oblikujejo ločeno, ne nujno istočasno. Možnost dostopa je nezavezujoče predvidena preko dela zemljišča parc. št. 965 k. o. Trzin, ki ni nujno sestavni del gradbenih parcel.« Ta obvezna razlaga je sestavni del Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin – izvedbeni del (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/10, 7/11, 1/13, 5/13, 6/13, 3/16, 2/18, 6/20 in 11/20). Objavi se v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 15-4/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r.  Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 – ZUUJFO, 71/17, 21/18 – popr. in 80/20 – ZIUOOPE), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2020 in 2021 (Uradni list RS, št. 75/19, 61/20 – ZDLGPE in 133/20) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/20) na 15. redni seji, dne 11. novembra 2020, sprejel Odlok o Rebalansu Proračuna Občine Trzin za leto 2020 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Trzin za leto 2020 določajo struktura in višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so za leto 2020 prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov oz. podkontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se za leto 2020 določa v naslednjih zneskih: URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 222 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/podskupina kontov NAMEN REBALANS PRORAČUNA 2020 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 4.588.926 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 4.028.572 70 DAVČNI PRIHODKI 3.233.054 700 Davki na dohodek in dobiček 2.200.331 703 Davki na premoženje 1.007.260 704 Domači davki na blago in storitve 25.463 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 795.518 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 652.380 711 Takse in pristojbine 4.000 712 Globe in druge denarne kazni 63.300 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.590 714 Drugi nedavčni prihodki 73.248 72 KAPITALSKI PRIHODKI 43.905 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 3.905 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 40.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 516.450 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 425.553 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 90.896 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 5.328.881 40 TEKOČI ODHODKI 1.875.723 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 650.044 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 98.846 402 Izdatki za blago in storitve 1.020.833 403 Plačila domačih obresti 0 409 Rezerve 106.000 41 TEKOČI TRANSFERI 1.437.851 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 223 410 Subvencije 0 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 919.500 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 109.831 413 Drugi tekoči domači transferi 408.519 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.894.289 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.894.289 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 121.019 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 11.500 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 109.519 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) -739.955 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJA KAPITALSKIH DELEŽEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 224 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.- V.-VIII.) -739.955 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 739.955 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12.2019 6.619.003,16 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk- podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Trzin. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke- podkonta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse po 58. členu Zakona o varstvu pred požarom (ZVPoz), ki se uporabijo za namene, določene v tem zakonu, 2. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 3. prihodek od turistične takse, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 4. prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, ki se uporabijo za namene, določene z zakonom, 5. komunalni prispevek, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 6. koncesijska dajatev od prirejanja posebnih iger na srečo, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 7. odškodnine iz naslova zavarovanj, ki se porabijo za odpravo škodnih primerov, 8. prihodki iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev, ki so namenjeni za vlaganja v telekomunikacijsko in informacijsko infrastrukturo, 9. prihodki iz naslova najemnine Doma starejših Trzin, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju Doma starejših Trzin, 10. prihodki od najemnin JKP Prodnik d.o.o., ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju vodovoda in druge komunalne infrastrukture, URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 225 11. prihodki od najemnin JP CČN Domžale- Kamnik, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju skupnih objektov in naprav za čiščenje in odvajanje odpadnih voda, 12. prihodki iz naslova koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo. 5. člen (dodatno pridobljena namenska sredstva) Če se med letom v proračunu zagotovijo namenska sredstva, ki v prvotnem proračunu niso bila predvidena, se sredstva razporedijo na postavko, za katero so bila smiselno pridobljena ali pa se na predlog predlagatelja finančnega načrta odpre nova postavka. Obveznosti v breme sredstev iz prvega odstavka tega člena, se lahko prevzamejo le, če so sredstva že nakazana v proračun, ali pa je izdan sklep ali odločba pristojnega organa in podpisana pogodba o dodelitvi sredstev. 6. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. Obsežnejše prerazporeditve pravic porabe oziroma spremembe proračuna se na predlog župana izvedejo z rebalansom proračuna, ki ga sprejme občinski svet. 7. člen (poročanje o izvrševanju proračuna) Župan o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta poroča občinskemu svetu praviloma v mesecu juliju, konec leta oziroma z zaključnim računom pa o celoletnem izvrševanju in realizaciji proračuna v preteklem letu. 8. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2021 65 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 15 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 9. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 226 Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 10. člen (proračunski sklad) Proračunski sklad je: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje v višini 22.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 22.000 evrov župan in o porabi sredstev obvešča občinski svet v okviru rednih poročil o izvrševanju proračuna. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 11. člen (odpis manjšega dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 500 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 12. člen (upravljanje prostih denarnih sredstev) S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. 13. člen Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine pod vrednostjo 10.000 EUR v posameznem primeru razpolaganja oziroma pridobivanja nepremičnine, sprejme župan. Načrt ravnanja s premičnim premoženjem sprejme župan. V primeru spremenjenih prostorskih potreb občine, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, lahko župan oz. upravljavci nepremičnega premoženja občine, sklepajo pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem. Višino sredstev določi občinski svet s posebnim sklepom. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 14. člen (zadolževanje občine in proračunskih uporabnikov ter javnih podjetij) Občina Trzin za proračunsko leto 2020 ne načrtuje zadolževanja. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 15. člen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in na spletni strani Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Posebni del Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2020 in Načrt razvojnih programov Občine Trzin za leto 2020 - 2023 se skupaj z razširjenim splošnim delom Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2020 objavijo na spletni strani Občine Trzin in začnejo veljati hkrati z Odlokom o Rebalansu Proračuna Občine Trzin za leto 2020. Številka: 15-5.1/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r.  URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 14/2020, 12. 11. 2020 227 Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), 11. člena Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (Uradni list RS, št. 20/11, 57/12) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/20) je Občinski svet Občine Trzin na 15. redni seji, dne 11. novembra 2020, sprejel SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin predlaga, da se kot predstavnik Občine Trzin v Razvojni svet Ljubljanske urbane regije za programsko obdobje 2021 – 2027 imenuje Rado Gladek. 2. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 15-8/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r  Na podlagi 16. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 8/20) in 247. člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/17) je Občinski svet Občine Trzin na svoji 15. redni seji dne 11. novembra 2020 sprejel SKLEP o odvzemu statusa javnega dobra v lasti Občine Trzin 1. člen Občinski svet Občine Trzin odvzema status javnega dobra naslednjim zemljiščem v lasti Občine Trzin: Katastrska občina Parcelna št. Površina (m²) 1961 Trzin 1573/38 52 m² 1961 Trzin 1573/40 115 m² 1961 Trzin 1573/41 122 m² 1961 Trzin 1573/42 109 m² 2. člen Na nepremičninah iz 1. člena se v Zemljiški knjigi izvede izbris zaznambe statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 15-9/2020 Župan Občine Trzin Datum: 11. 11. 2020 Peter LOŽAR, l. r  Izdajatelj: Občina Trzin, Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464