IZ ODGOVOROV NA DELEGATSKA VPRAŠANJA Prešibka električna moč na Barju in dotrajan kozarški most Na novembrski seji skupščine je delegat KS Barje postavil naslednje vprašanje: Zgornji del Ižanske ceste in naselje Hauptmance na obmo-čju KS Barje je močno prizadet zaradi prenizkc moči elektri-čnega toka. Prebivalci ne tnorejo uporabljati kmctijskih in gospodinjskih strojev niti televizije. Zaradi občutnega nihanja mod se vsi stroji in naprave tudi kvarijo, kar povzroča veliko škode in stroške. Elektro Ljubljana-mesto je zadolženo za realizacijo projek-ta za 10 KW elektrovod na tem podroeju. Dne 3. 9. 1984 so nam na vprašanje, kako je s to zadevo, odgovorili, da potre-bujejo samo še mnenje Območne vodne skupnosti. Od takrat so pretekli trije tneseci, narejenega pa ni bilo nič. Prizadeti stanovalci so se obrnili na našo delegacijo, da postavimo delegatsko vprašanje, kdaj bodo rešene njihove upravičene zahteve in odpravljene težave, ki jim povzročajo jezo in stroške in ali so res potrebni trije meseci, da se izda neko mnenje o popolnoma jasni in potrebni zadevi? Elektro LjuUjana - mesto je posredovalo naslednji odgovor: V letošnji plan investicij smo vključili tudi transformator-sko postajo Hauptmance z 10 KW priključkom in pripada-jočim nizkonapetostnim omrežjem s predračunsko vrednosljo 5.301.000 din. Pri izdelavi projekta 10 KW priključka pa je prišla do izraza vsa problcmatika polaganja kabla po barjanskih tleh, ki so občasno tudi poplavljena, prečkanje odvodnih kanalov v različnih nivojih, ki se občasno čistijo - poglabljajo strojni. itd... Da bi se temu izognili, smo skuSali pri Cestnem podjetju Ljubljana doscči soglasje k polaganju kabla po robu cestKa Ižanske ceste. Ker sc CPL nikakor ni strinjalo s predlagano rešitvijo, smo se odločili. da kabel položimo po prvotno lzbrani trasi, ki je posebno odporen proti raznim mehanskim poškodbam (IPO 25-A). Kabel smo naročili 13. 7. 1984 pri Elektrotehni (kopijo potrditve naročila prilagam). Dobava kabla je bila obljublje-na v IV. kvartalu letošnjega leta. Okvirna cena je bila 3.810 din/m. kar je dvojna cena standardnega kabla. Konec oktobra smo dobili od proizvajalca kablov Fabrike kablova Svetozarevo (FKS) v podpis samoupravni sporazum o dodatnera združevanju denarja za nakup materiala potreb-nega pri proizvodnji kablov. Ker na tako izsiljevanje nismo pristali, nam je FKS bdpovedala nadaljnjo dobavo vseh 10 KW kablov, med drugim tudi specialnega kabla IPO 25-A, namenjenega za priključitev TP Hauptmance. Celotna investicija je med tem že dosegla vrednost 11.220.000 dinarjev. Ker je postalo jasno, da v letošnjem letu objekta ne bomo mogli več zgraditi iz zgoraj opisanega vzro-ka, smo se odločili, da v letošnjem letu zaprosimo za izgrad-njo gradbenega dovoljenja. Ko se namreč zaprosi za gradbe-no dovoljenje, je potrebno priložiti tudi potrdilo SDK o izločenih sredstvih. Izločiti tako velik znesek. za objekt za katerega se ne ve točno kdaj ga bo možno zgraditi, pa je negospodarno. Izločenih sredstev SDK namreč ne obrestuje. Ker upamo, da bomo do pomladi razčistili s FKS glede dobave kablov, gre namreč tudi za priključevanje transforma-torskih postaj v novih slanovanjskih soseskah, smo komple-ten objekt Hauptmance vključili v plan investicij za leto 1985. Ker gre za rclativno velika denama sredstva, p'osimo. da skušatc razumeti naše ravnanje ob vseh zapletih okrog pri-ključnega kabla. Kljub vsemu bomo vztrajali na zgraditvi objekta v letu 1985. Knjevna skupnost Kozaije pa je. septembra lani postavila sledeče vprašanje: Kamniti kozarški most na Cesti dolomitskega odreda je dotrajan in močno poškodovan. Mos* ;e na področju KS Vrhovci. vendar je pomemben tudi za krajane naše KS, kateri so vezani na šolo ali avtobus Vrhovci. Po mostu vsak dan hodi cca 200 otrok in odraslih, za katere predstavlja veliko nevarnost. Zaradi dokaj gostega prometa je priCakovati tudi prometno nesrečo. Sanacija mostu je bila planirana že v letu 1983, vendar do realizacije ni prišlo. Zaradi varaosti krajanov naše KS in širSe okolice, zahtevamo takojšnjo ureditev mostu! SOZD Združena cestiu podjetja Slovenije pa posredujejo odgovor: Tehnični ukrcp za zagotovitev prometne varnosti je bil v tem, da smo že 9. 3. 1984 naročili CP Ljubljana zožitev vozišča na gorvodni strani mostu, s tem smo eliminirali promet nad onim delom oboka, kjer potekajo vzdolžne raz-poke med kamenitimi bloki. Ker smo se zavedali resnosti poškodbe, smo s tem začasnim ukrepom zagotovili prometno varnost na moslu. Finančni ukrep za sanacijo objekta pa je odvisen od uskla-ditve in sprejetja plana popravii za regionalne ceste v letu 1985, med Skupnostjo za cestc Slovenije in OMinsko skup-nostjo za ceste.