Kaj pa sveti potrošnikov? Tudi če občani ne vedo zanje, slutijo, da so pomembni Svetom potroinlkov, kl smo jth pred Imti vnovlč uatanovlll, amo prerokovall tepo prlhodnost. Na začetku je btta tudizagna-nost Izvolfenih članov na primerni ravnl. Toda vnema je med tem že marslkje uplm-hnela. Zato amo naše občane vprašaH: ~ Ste ae ia kdaj obrnlU na »vetpotroš-nikov zaradl probloma v zvtzi 8 pn~ »krbo? - Ali veste, če v vaši krajevnl akupnoati tmk avet sploh obatoja? - Kmko miallte, da bl moral avet potrai-nlkov delati? VANDA NOVAK, sedemnajsUetna trgov-ka. je bila prva anketiranka: »Morda se fiudno slifii, toda za svet potrošnikov v naši krajevnj skupnosti še nisem siišala. Tu v Vojkovi 2anj najbrz nihče ne ve. Sicer pa moram rečt, da s preskrbo nismo na naj-slabSem. Če kakega blaga ni, ga pač ni. pa če ga naročtmo aN ne. Dogaja se tudi, da blaga precej naročimo, v prodajo pa ne gre. Kdo je potem knv? Nihče drug. kotTni trgovci. Ne vem. kako bi pri tem svet po-trošnikov učinkovlto pomagal...« FELIKS VIDMAR, petindvajsetletni inže-nir elektrotehnike pri Iskri: »Nimam kaj re-Či! Preskrbljenost je dobra, če pa je to tudi zasiuga sveta potroSnikov, za katerega žal ne vem, ali obstaja, toliko bolje. Morda «smo moški kupci manj zahtevni kol žene. In še nekaj: tudi man} pikolovski smo! To-rej za mene in družino - vse O. K.!« MIHAELA GOSTlfiA, upokojenka: »Vza-drego ste me spravili; da bi obstajal kak svet potrošnikov pri nas, sploh ne vem. Verjetno je lo tudi moja krivda. Sicer pa bi svetovala, da se svet potrošnikov tudi 2 delovno organlzacijo dogovori o boljši or-ganizaciji dela. te sama ne zmore rešlti tega. Giede preskrbljenosli ni težav. čo-prav je stiska s prostorom, zato pogrešamo v samopostrežnici manjše industrijske iz-delke. saj je treba po vsako matenkost prav v središče mesta.« MARfJA MARN, upokojenka, je prav ta-ko zadovoljna in ne pogreSa sveia potroš-nikov, za katerega prav tako ne ve, da obstaja: »Jaz sem kar zadovoljna. Vse je v redu in tudi izbira je kar pravšnja. Nimam nobenih pripomb; no, včasih gre za kakš-no malenkost, ki pa ni omembe vredna. Le vse je pretirano drago. To pa že ni več v moči nas upokojencev, saj veste...« MILENA MEDVEŠCAK, uslužbenka. pa pravi: »Svet potrošnikov so lepo zamištje-no samoupravno teio. čutiti pa jih je Se vse premalo! Menim. da predvsem zato, ker ne morejo imeti odločilnega vpliva na poslo-vanje trgovskih defovnih organizacij. Zgolj posvetovalni glas pa je še vse premalo. Tu bi morali neka) storiti In ne 1e razpravljati o tem. ali ima samo delovna organizacija pravtco samoupravljanja in da je družbeno samoupravfjanje, karflorsodtjo ti sveti, po-vsem nekaj drugega. Saj verjetno ni težko najti skupnega imenovalca!" S. B. - I. A.