Potreba stalnosti Učitelj, ki hoče biti res vzgojitelj, mora poznati deco ne samo iz šplske Kobe, ampak tudi v njenem domačem okolju. On mora dobro poznati tudi starše otrok. Biti mora z njimi v stalnih odnosih. Mora se z njimi raz;;ovarjati in posvetpvati, jim svetovati ter jih primernp opominjati, obračajpč njih pozornost na potrebne pozitivne razvpjne činitelje, ki naj omogočijo sončno mladost in krepko rast in razvoj mladini. Starši se mnogokrat ne bodo sami potrudili do učitelja, zato se mora on k njim. Ustvariti si mpra z njimi ppzitiven odnos, da mu zaupajp in verujejo v njegovo vzgojp in pomoč. Ze za to rabi precej časa. Pri tem delu bo učitelj spoznal vzroke, ki ovirajo njegovo delo v šoli in uspešen telesni, kakpr tudi duševni razvpj mladine. Videl bo, da zavzemajo mnogokje odločilno vlogo poleg neekonomske izrabe dobrin, radi neznanja in nevednosti tudi višje gpspodarske sile, ki jih lahko začuti v njih negativnih izrodkih, je pa preslab, da bi jih mogel odstraniti. Čim dalje bo v kakem kraju, tem glob!je bo lahko prodiral v življenjske razniere ttotičnega kraja. Z upoštevanjem spoznanih prilik bo lahko pravilneje usmeril svoje delo v šoli in med ljudstvom. Le tedaj, ako bo tlalje časa na enem službenem mestu. bo lahko tam razvil vso svojo poklicno aktivnost. Kakor vrši najuspešncjšc religiozno - etično vzgpjo duhovnik - župnik le tedaj, ako je stalno v enem kraju, tako bo sodoben učitelj mogcl uspešno služiti misiji svojega poklica lc, ako bo imel oporo stalnosti službenega mesta. Našc pravilno poklicno in življenjsko dclo nas upravičuje postavljati zahtevp po stalnosti. Mnogi nočejo priznati tega našega dela, toda prej ali sle.j bodo tudi ostali činitelji, — ki odločajo v marsikateri bistveni točki našega dela in življenja — uvideli, da hočemo biti res pravi vzgojitelji. ki imajo vso pravico do stalnpsti službenega mesta in do ugoditve drugim stanovskim potrebam. U. C.