V Tolstojevi uliei 9 a (v atavbi trad Tlp-topa, dostop s Titove ceste po Tri-glavski) so odprii oovo, sodobno urejeno trgovino kanfekcije ta modaih dodatkov — klobukov in krav&t. Trgovina, katere naiožba je stala okoli 000.000 din, se iinenuje »Ceater morfe« in ie obltka stainega razstavno-prošniku taidi maloserijske latelke vseh v Centra adru-ženih dolovnih organteacij. Poleg tega bodo, kot so nam zatrdUI, CENTER MODE ZA BEŽIGRADOM Odprt stalni razstavni paviljon konfekcije in modnih artiklov iadelovaii tudi oblačUa po mert za tiste potrošnike, kš oblek zaradi izjenmih mer ne dobe v redni prodaji. 2a te izdelke bo treba odštetd le okold 20 do 30 odsttrtkov din več kot za konlekcijske izdelke. Delome otganizodje. ustanovitoJjice centra niode, so se dogovorile, da bodo vskladile kreiraoje konfekcijskili izdelkov z namenom, da nudijo potrošnikom v raz-stavno-prodajnem pavlljonu popolnost v GblaCenju, ekskluarfvne in modno vskJaje-ne radelke vseh članic. Tako bodo pofcroS- nikom na voljo modna vrhnja oblačtfa — ženski plaščl, kostimi, krlla, moSke obleke, plašfii in Sportna oblačila vseh vrst, kot tudi srajce, bluze, pletenine, kravate, klo-bulri ter izdeUti Iz frotii-ja. Ze doJgo prisotna potrsba po tesnejšem sodelovanju med proizvajalci modnih obla-fiil, trgovino in potrožniki in zarnisel, da se zaključi trikotnik: proiCTajalec, trgovi-na In potrošnik naj bi s SDdelovanjem manjšth in speciaiiziranih proizvajalcev moških in ženskih oblačil končno obrodi- la sad. Poleg tega nameravajo, kot je dejai ob Otvoritvi Zdravko Petaii, glavni dir&ktor Laboda, s sodelovanjem kreatorjev in po-vezovanjem razvojno raziskovalne dejav-nostl članic Centra prispevati k hitrejše-mu razvoju in skupaemu uspehu modne konlekcije v korist, pot-roSnikti. Z malimi modniml revijami, kl bodo » Centru mode, pa nameravajo že v vsaki predsezonl seznanjati potrošnike o bodoči ponudbi. Ceprav se v Ceatru mode danes predstavljajo le določeni proizvajalci kon-fekcije, bi bilo vsekakor dobro, da se tako sodelovanje razSiri tudi na ostale speciaiizjrane proiavajalce, trgovino in modne centre ter-kreatorje v večjih mod-nih hižah, 5 Cimer bi z združevanjem soiarija, skupmm planiranjem in progra-miranjem Še hltreje pognali kolo sodob-nega oblačenja V korist potrošnika. ZVONE GJURIN