Pajek plete mreže izgube V devetih mesecih lanskega leta si je Ijubljanski pajek prislužil več kot 400 tisoč dinarjev izgube. V tem času so namreč Ijubljanski komunalci, ki s pajkom upravljajo, na zahtevo miličnikov, ki odrejajo odvoze, odpeljali 372osebnih avtomobilov, 160 voznikov pa je bilo kaznovanih na kraju prekrška. Da pa bi bil pajek gospodaren, bi moral mesečno odpeljati 150 osebnih avtomobilov, torej v devetih mesecih 1350 vozil. V omenjeno pajkovo izgubo pa niso všteti strpški čuvajev na parkirišču na Ježici, upravni in še nekateri drugi stroški. Ker upravljanje pajka ne sodi v komunalno dejavnost, sredstva iz komunalnih dejavnosti pa se ne smejo prelivati v nekomunalne, seveda nastaja vprašanje, kdo bo kril izgubo. Predlani na primer, so izgubo pokrili iz denarja, zbranega pri uporabi parkirišč. Končno pri pajku niti ne gre samo za vprašanje, kdo bo plačal lansko izgubo, ki bo konec leta vsekakor za nekaj stotisočakov višja kot devetmesečna, ampak tudi na vpraša-nje, ali res v Ljubljani vsi parkiramo avtomobile v skladu z veljavnimi predpisi. Kratek sprehod po Ijubljanskih ulicah nas prepričuje v nasprotnem. Cela množica avtomobilov je parkirana ne le napačno, ampak tako, da dejansko ovira cestni promet ali pešce. In ne le ovirajo, ampak tudi ogrožajo. Zato postane izguba Ijubljanskega pajka še toliko bolj nera-zumljiva. M. Pirjevec