V Dekorativni razmišljajo Zlati ključ izziv za Dekorativno Letošnji beograjski sejem pohištva se je bistveno izboljšal, zlasti v kakovosti in ličnost designov razstavljenih izdelkov. Dekorativna s 1150 zaposlenimi tudi tokrat ni ostala praznih rok. Iz Beograda so se vr-nili z najvišjim priznanjem - zlatim ključem. Ključ pa ni samo priznanje za kakovost in de-sign, ki sta pogoj za zahtevne domače in zlasti tuje kupce. Dokazali so, da se tudi z lastnim znanjem lahko kosamo na še tako zahtevnih zahodnih tržiščih. »Naš izdelek je v 65 odstotkih tkanina za oblazinjeno pohištvo, sledijo ji izdelki za transportna vozila, pa ta-piserije, prtički, preproge, zavese - izdelki ročne tkalnice, kar je seveda dopolnjevanje na-šega proizvodnega programa« so razgrnili svoje delo naši sogovorniki in nadaljevali: »Da smo ob 25-letnici beograjskega sejma pohištva prejeli to visoko priznanje za industrijski design, nam veliko pomeni. V Beograd smo prišli z novo kolekcijo, ki je rezultat dela Alen-ke Ferjančičeve, Mateje Tominc, Zdenke Šetina, Maruše Nikolič, Lojzke Kristan in Ivice Humer - tima, ki je zaslužen za zlati ključ. Ta kolekcija pa je tudi izvozno usmerjena saj omogoča prodor na zahtevna tuja tržišča, to pa je tudi naš ciij. Na domačem tržišču smo tudi uspešni, čeprav se vse bolj srečujemo s konkurenco, toda zaenkrat smo še vedno v ospredju«. Ob vsem tem velja omeniti tudi to, da so podpisali izjavo, da pristopajo k Slo-venskemu kultumemu centru na Dunaju, saj smo s prodajno marketinškega zornega kota zelo slabo prisotni na tujih trgih (vprašanje imagea, reklamno-prodajne akcije). Kljub pri-znani kakovosti tkanin, vsak sejemski (ali drug reklamen oz. reprezentativen) nastop po-meni izredno visok strošek, zato so se v Dekorativni odločili, da podpišejo pristopno izja-vo, saj je manjši strošek in gre za uporabo servisa kulturnega centra in možnost razsta-vljanja enkrat letno. Avstrijsko tržišče pa je za Dekorativno zelo pomembno saj je Dunaj kulturno in turistično mesto kamor zahaja veliko kupcev iz celega sveta in je to zanje prav gotovo odskočna deska. Ob koncu le še dodajmo, 75-odstotna prodaja na domačem in 25 na tujem trgu in da se bodo v bližajočem se letu pojavili z 68. izdelki v 90 designih in 560 barvnih odtenkih, do-volj zgovorno kaže na uspešnost DEKORATIVNE. Jože Čerin