KS TABOR Potrošniški svet naj ne čara, ampak dela Če nl vse tako, koi bl moralo blti v trgovlnl, prl mesarju all pa v gostinskem lokalu in morda še kje drugje, Je sllšatl krltlke In negodovanja na račun po-trošnlšklh svetov. Če bl bUI bolldelavni /n zavzeti, če bl se dokopall do vseblne svojega dela - radi pogodr-njamo - bi bllo lahko marslkaj drugače In boljše. Povsem jasno je, da še tako delaven in zavzet potrošniški svet ne more napolniti polic »svoje trgovine« s kavo, bana-nami, pomarahčami ali prek mesarja . ponuditi potrošniku vsak dan svežo teletino. Res pa marsikaj lahko doseže in uredi v zadovoljstvo tistih, ki so ga izvolili in ki od njega pričakujejo rezultate. S tako zavestjo so se dela toti-li člani potrošniškega sveta na Tabbru. In prvi uspehi se že ka-žejo. Rekli so si, da v trgovine kave in pomaranč sicer ne bodo čarali, ker tega preprosto ne zmorejo, pač pa bodo prreluhni-li željam, predlogom, pripom-bam pa tudi pritožbam občanov v zvezi s preskrbo in po švojih močeh odločno posredovali povsod tam, kjer bo le možno. Najprej so s pomočjo tajništva krajevne skupnosti pripravili pregled vseh organizacij zdru-ženega dela, storitvenih in dru-gih dejavnosti na območju Ta-bora - kar 27 jih je - in za vsako od teh zadolžili po enega člana potrošniškega sveta, katerega naloga je, da s pogostimi med-sebojnimi stiki odpravlja oziro-ma pomaga odpravljati slabosti v preskrbi. Vsi občani Tabora pa imajo možnost, da svoje pri-pombe, želje ali predloge, seve-da pa tudi pritožbe, če jih imajo in če jih ne žel.ijo posredovati članom potrošniškega sveta, preprosto vržejo v skrinjico, na-meščeno ob vhodu v krajevno skupnost. Da bi bili občani o tem seznanjeni, je poskrbela komisija za informiranje pri kra-jevni konferenci SZDL in v svo-jih »Prvomajskih obvestilih«, ki so jih prejela vsa gospodinjstva, pozvala vse občane Tabora, da izražajo svoje želje in pripombe. Za zdaj odziva občanov na izziv potrošniškega sveta sicer še ni. Ker pa smo Slovenci znani po tem, da se novosti počasi nava-jamo, potrošniški svet prifaku-je, da bo s svojo akcijo krajane spodbudil in da se bo akcija ne le obnesla, ampak rodila tudi sadove. S povezavo s prej omenjenimi organizacijami trgovine, gostin-stva in storitvenih dejavnosti bo potrošniški svet ugotavljal tudi, kako so preskrbljeni občani in tako lahko tudi takoj ukrepal. Pa ne samo to. Ena od točk delovnega programa potrošni-škega sveta zavezuje vse člane sveta, da stalno ocenjujejo pre-skrbo, kakovost pa tudi cene iz-delkov in storitev, prav tako pa tudi sodelovanje z OZD, samou-pravnimi interesnimi skiipnost-mi in združenji tako v občini kot v mestu, kar naj bi pripomoglo k boljši in bolj kakovostni preskr-bi in storitvam. Tudi izobraževalne akcije, razna predavanja pa ankete in ne nazadnje tudi degustacije, ki jih bo organiziral potrošniški svet, naj bi preskrbo in storitve na Taboru izboljšale v zado-voljstvo občanov na eni, prav tako pa tudi trgovcev in gostin-cev ter obrtnikov na drugi strani. In če bo ta cilj dosežen, upra-vičeno lahko rečefno, da je po-trošniški svet na Taboru našel vsebino svojega dela in ni le ko-misija na papirju, marveč sa-moupravno delovno telo, tesno vpeto v vsakdanjik občanov kra-jevne skupnosti Tabor. Tatjana Pust