URN_NBN_SI_DOC-XAEERYFB

M O Ž N O S T I I Z O B R A Ž E V A N J A K N J I Ž N I Č A R J E V Z A D E L O V ŠOLSKI KNJI ŽNI CI Marjana Kobe, Pedagoška akademija v Ljubljani U D K 371.2:027.8(497.12) K O B E, M arjanu: M ožnosti izobraževanja knjižničarjev za delo v šolski knjiž­ nici, Knjižnica, L jubljana, 31 (1987), št. 2/3, str. 58-64 V članku so predstavljene možnosti izobraževanja knjižničarjev za delo v knjižnicah osnovnih in srednjih šol. Podan je pregled rednega, izrednega in perm a­ nentnega izobraževanja v form alnem in vsebinskem smislu. A vtorica opozarja tudi na možnosti tovrstnega izobraževanja v okvirih matične dejavnosti za šolske in pio­ nirske knjižnice, aktivov šolskih knjižničarjev, področnih bibliotekarskih društev in ZBD S ter sam oizobraževanja ob ustrezni strokovni literaturi. U D C 371.2:027.8(497.12) K O B E, M arjana: Education for the W ork in a School Library, Knjižnica, Lju­ bljana, 31 (1987), no. 2/3, p. 58-64 The article discusses the possibilities of library education and training for the work in prim ary and secondary school libraries. A review of form al, non-form al and perm anent education possibilities is given. The author outlines some other educatio­ nal possibilities which have been provided by the D epartm ent for the D evelopm ent of Librarianship of The N ational and University Library on the fields of school and children libraries, also by school librarians’ actives, regional library associations and the SLA , and of course, by self-education with the help of adequate professional literature. Naloge izobraževanja za delo v šolski knjižnici na osnovni in srednji šoli so n a č e l o m a evidentne: v čim večji meri usposobiti knjižničnega delavca za široki razpon bibliotekarskega in specifičnega bibliopedagoškega dela v šolski knjižnici, z zavestjo, da je knjižnica kot informacijski center šole glavni informacijski instrument sodob­ nega pedagoškega procesa, uporabnikovo aktivno obvladanje knjiž­ nice pa eden njegovih bistvenih elementov.

RkJQdWJsaXNoZXIy