ZA VARNOST OTROK Zakaj vsak po svoje? V vzgojnovarstvenih zavodih dobra prometna vzgoja, gre tudi na osnovnih Šolah, na srednjih pa na promet pozabljajo Komisija za varnost v prome-tu pri izvršnem svetu občinske skupščine je lani izvedla vrsto uspešnih akcij, ki so vsaj neko-liko zmanjšale število promet-nih nezgod. Zato bi bilo verjet-no potrebno komisijo pohvaliti, oziroma bolje rečeno, pohvaliti bi morali nekaj njenih vestnih in izredno prizadevnih članov. saj se jih sej komisije tn njene-ga dela udeležuje le pet, ostali pa so neaktivni. Kljub vsem težavam, s kateri-mi se srečujejo. pa so uspeli organizirati prehode otrok v šolo, opremrti prvošolčke z ru-menimi ruticamiin vzbuditi za-nimanje za varnost ludi pri starših. Spremljali so tudi pro-metno vzgojo na osnovnih šo-lah in v vzgojno varstvenih za-vodih. Ugotovili so. da v neka-terih šolah vzgoja v redu in ne-prekinjeno poteka. drugod pa nastajajo problemi, ker se uči-telji za ta pouk hitro menjajoali pa celo poučujejo neusposob-Ijeni predavatelji. Da bi tepro-bleme odpravili, so organizirali skupaj s komisijo za varnosi v prometu pri skupščini mesta Ljubljane in z oddelkom Zavo-da za šolstvo seminarje za mentorje prometne vzgoje. Izvedli so tudi razredna, šolska ih občinska tekmovanja med učenci osnovnih šol pod naslo-vom -Kaf veš o prometu«, S tem so povečali zanimanje za prometno vzgojo tudi pri učen-cih. še največ so naredili pri vzgoji najmlaiSfh, Vzgojno-var-stveninn zavodom so kupiJi pro-metne preproge, na katerih se predSolski oiroci med igro sez-nanijo z obnaSanjem na cesti in z nevarnostmi. ki nanje prežijo. Prav tako so kupili tudi pripra-ve za manjše poligone, ki jlh postavijo na dvoriSčih WZ in so kar se da verna slika mestnih uiic s križižči. prehodi za pešce in semaforji, le da so brez ne-varnih motornrh vozil. Tako je poskrbljeno za otroke v organr-ziranem varstvu, medtem ko so ostali dosti na stabšem. Prav gotovo pa je najslabša prometna vzgoja na srednjih Solah. Tu ni redne prometne vzgoje, le posameznikl se pri-pravljajo za tekmovanja »Kaj veš o prometu« na kolesih s pomožnimi motorji. Slabosti opažajo tudi v prometni vzgoji v krajevnth skuprostih, saj te dostikrat ne kažejo razumeva-nja za tovrstne probleme. Dru-gače si tudi ne moremo razia-gati, da so predstavniki krajev-nih skupnosti prišfi šele na sklic tretjega sestanka v tak^m Sievilu, da so se lahko pogovo-rili o prometno vzgojni dejav-nosti krajevnih skupnostt. Vsi delovni člani komisije pa upajo, da bodo v tem letu naie-tell na večje razumevanje pri svojem delu. tako da bodo za-stavljeni program lahkovcelott izvedli. Le če se bomo pomena prometne vzgoje otrok zavedli vsi, bo delo komisije uspešno, tako da se bo vsaj nekoliko zmanjšal krvni davek naših cest D. RENČELJ