®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž 17.02.2017 Letnik 1 Številka 6/2017 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 11. JAVNI RAZPIS o dodeljevanju sredstev finančne pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Sveti Tomaž za leto 2017 Na podlagi Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Sveti Tomaž za programsko obdobje 2015-2020 (Uradni glasilo občine Sveti Tomaž št. 6/2015) in Mnenja o skladnosti ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Službe za državne pomoči in razvoj K-BE015-2242761-2015, objavlja Občina Sveti Tomaž, naslednji JAVNI RAZPIS o dodeljevanju sredstev finančne pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Sveti Tomaž za leto 2017 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja na območju občine Sveti Tomaž za leto 2017. Sredstva se razpisujejo za naslednje ukrepe: UKREP: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (14. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) UKREP: Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji - de minimis UKREP: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja VIŠINA RAZPISNIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu Občine Sveti Tomaž za leto 2017 v okvirni višini 16.000,00 EUR. Sredstva v proračunu so omejena. V kolikor bo za posamezen ukrep prispelo manjše število vlog, kot je razpisanih sredstev, se prosta sredstva lahko prerazporedijo na drug ukrep znotraj okvira javnega razpisa. NAMEN RAZPISA UKREP: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (14. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014) Okvirna višina sredstev: 13.000 EUR. Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetij Pomoč se lahko dodeli za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih. Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji; stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev); stroški nakupa kmetijske mehanizacije do njene tržne vrednosti; stroški opreme hlevov in gospodarskih poslopij; stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku; stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami (protitočne mreže...); stroški nakupa računalniške programske opreme, patentov, licenc, avtorskih pravic in blagovnih znamk. - stroški nakupa preparatov za tretiranje gnojevke v skladišču. Pomoč se ne dodeli za: nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin; zasaditev letnih rastlin; dela v zvezi z odvodnjavanjem; nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč; naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; za že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; investicije, ki se izvajajo izven območja občine; investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; obratna sredstva. Upravičenci do pomoči so: kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. Pogoji za pridobitev: predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo; predložitev oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih oziroma največ 2000 EUR. Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. UKREP: Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji - de minimis Okvirna višina sredstev: 2.000 EUR. Cilj pomoči je diverzifikacija dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter širjenje nekmetijskih dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih. Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za naložbo v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov, ter naložbe v nekmetijske dejavnosti na kmetiji; stroški gradnje ali obnove objekta za dejavnosti predelave in trženja kmetijskih proizvodov ter nekmetijske dejavnosti na kmetiji; stroški nakupa opreme in naprav za dejavnosti predelave in trženja na kmetijah ter nekmetijske dejavnosti. Upravičenci do pomoči: kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem oziroma z nekmetijskimi dejavnostmi, s sedežem dejavnosti in naložbo na območju občine. Pogoji za pridobitev sredstev: dovoljenje za opravljanje dejavnosti na kmetijskem gospodarstvu; dokazilo o registraciji dejavnosti, v kolikor upravičenec pomoči še nima dovoljenja za opravljanje dejavnosti; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 leti po zaključeni naložbi; predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; poslovni načrt za izvedbo naložbe s predračunom stroškov; drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. Intenzivnost pomoči: - do 50 % upravičenih stroškov. UKREP: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja Okvirna višina sredstev: 1.000 EUR Namen/cilj ukrepa: sofinanciranje strokovnih prireditev, informiranje in usposabljanje podeželskega prebivalstva, ki deluje v okviru nevladnih in nepridobitnih oblik sodelovanja kmetov v zvezah, združenjih in društvih povezanih s kmetijstvom (1) Upravičeni stroški: stroški prevoza na strokovne ekskurzije. (2) Pogoji za pridobitev pomoči: Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo: dokazilo o aktivnih članih, delovanje na področju s kmetijstvom povezanih dejavnosti. (3) Dodatni pogoj za pridobitev sredstev: predračun (4) Upravičenci do pomoči: nevladna organizacija, nepridobitno združenje ali druga nepridobitna oblika sodelovanja kmetov v združenju, ki je registrirana po predpisih, ki urejajo društva, zveze ali združenja, ki deluje na območju občine Sv. Tomaž. (5) Finančna določbe / intenzivnost pomoči: - do 100 % upravičenih stroškov. ROK IN NAČIN PRIJAVE Vloge z dokazili je potrebno oddati najkasneje do 20.03.2017 na naslov: Občina Sveti Tomaž, Sveti Tomaž 37, 2258 Sveti Tomaž. Pisne vloge morajo biti poslane v zaprtih ovojnicah, opremljene z naslovom pošiljatelja in označene z oznako: Ne odpiraj »JR- KMETIJSTVO 2017 » V. OBRAVNAVA VLOG Vloge bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan. Odpiranje vlog ni javno. Če vloga ne bo popolna bo vlagatelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v roku ne bo dopolnil se zavržejo. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki bodo prispele po zaprtju javnega razpisa se kot prepozne zavržejo. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najpozneje v roku 15. dni od datuma odpiranja prijav. Občinska uprava bo na predlog komisije izdala upravičencem odločbo o dodelitvi sredstev za posamezen ukrep. Zoper odločbo lahko vlagatelj vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom se uredijo s pogodbo. Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na transakcijski račun na podlagi zahtevka, ki se dostavi na občino. Zadnji rok za vložitev zahtevka je 25.11.2017. Stroški so upravičeni če nastanejo v obdobju od pravnomočnosti odločbe o dodelitvi pomoči do 25.11.2017. VI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija oziroma obrazci so od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljivi na sedežu Občine Sveti Tomaž in na spletni strani občine http://www.sv-tomaz.si/ pod rubriko Javni razpisi. Zainteresirani lahko v tem roku obrazce dvignejo v času uradnih ur na sedežu Občine. Za dodatne informacije lahko pokličete Zinko Hartman na tel. 02/7416-600. Številka: 419- 39/2017 01/ZH Datum: 17.02.2017 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ